Ja wij zijn weer terug, Nu ff in bed uitslag kijken denk top 10 5of7 e We zullen zien, truste vast voor zo of straks
Hier ook nog even: Lieve lieve saartje van harte met je eerste verjaardag! Een hele mooie dag gewenst met veel kado's en lekkere taartjes!
Nemo, 1 jaar alweer je kleine meid....wat gaat de tijd vreselijk snel he.. Hebben jullie een mooi cadeau gevonden voor dr? En druk vandaag zeker, erg jammer dat jullie vandaag niet het weer van gisteren hebben, het was hier gisteren dik 20 graden alleen zon! Hopelijk kom je vanavond nog wat leuke foto's spammen, ben erg benieuwd hoe haar eerste verjaardag is geweest! xx
Gefeliciteerd lieve Sarah 1 jaar alweer, hoop dat jullie mooie dag hebben gehad en lekker verwend bent maar dat geloof ik vast Xxxxxxxx
Hoop dat het goed met iedereen gaat. Wij zijn naar de Efteling geweest en vandaag gezwommen. Morgen geen gekke dingen. Ik ga vroeg naar bed vandaag, heb te weinig geslapen de laatste tijd.
Het was een geslaagde dag! Sarah heeft een mooi 'birthday girl' jurkje gehad van een vriendin van me. Stond erg schattig. Van ons heeft ze oorbelletjes gehad. Controversieel onderwerp, lang over gepiekerd, maar uiteindelijk besloten dat het ONS kind is, dus dat wij dat zelf mogen weten Ze zijn tegelijk geschoten, amper gehuild. Ze schrok erg, gelijk fles roosvicee gegeven en over. En ben blij dat ik het heb gedaan, het staat echt heel leuk. Verder heeft ze een looprekje van nijntje gehad, een loopauto, veel kleding, pop en wat klein speelgoed. Erg verwend. Nog wat foto's:
nemo, nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid !! en wat ziet ze er prachtig uit !!! lekker verwend dus, fijn hoor !! oorbelletjes is ieder zijn eigen ding, en het is jullie kind, dus lekker doen als je het ziet zitten toch S krijgt ze als ze haar zwemdiploma a heeft gehaald, dan kan ze zelf beslissen of ze er komen of niet, maar ze zeurt me nu al de oren van mijn hoofd meis, lekkere vakantie gehad dus, nu alweer aan het opruim las ik op FB. amarens, leuk gehad in de efteling ? was het druk of door het weer wel te doen ? wij hebben de pinksteren ook goed besteed, ik ben met de kids veel weg geweest en ML heeft het gras gemaaid en ingekuild, de druk van het eerste gras is er dus weer af.
Goedemorgen, zo hier is het echte leven weer begonnen F op psz en T en ik aan de koffie @Vlek, jullie drukk geweest dus en ja er werd hier ook al druk gemaaid dus ik ben maar beetje binnen gebleven oooh kan daar zo niet tegen echt dikke ogen en verkouden maar goed dat ik geen boer getrouwd ben. Hoe is het met de kindjes?? @Amarens ooh leuk de efteling hoe vonden de jongens het? verder alles goed bij jullie? @Nemo aaah wat een feestprinsesje zeg leuk hoor, en ja oorbellen staat idd schattig. en het is waar het is jullie kind dus je mag er lekker zelf over beslissen wat te doen toch. Iedereen heeft gelukkig een eigen mening en is anders toch anders werd de wereld ook wel saai (hier vraagt F er ook wel eens om en zeg ik ja als je net zo groot bent als tante ... mijn zusje die is 10 dus kan ze nog 7jaar zeuren maar geloof het verhaal over dat je het wel voelt en een beetje pijn doet haar wel weerhoud) @Merel, hoe is het bij jullie? lekker aan het zwemmen met je meiske leuk hoor even echt mama dochter momentje he heerlijk is dat. Hoe is het nu met JP? boze buien al weer weg? Hier net de kraamzorg en pakket aan gevraagd binnekort moet ml nog even de baby erkennen dus dat moet ook wel snel gebeuren. word wel steeds nieuwsgieriger na wat het geslacht is dus nog even geduld hiii.
wij zijn geregistreerd partners, alles is het zelfde als getrouwd alleen moet je wel de baby erkennen kleine handeling op gemeentehuis na die tijd hoef je verder niets meer ja het aangeven zoals iedereen dan he. je bent met ger.partners net zoveel van elkaar als getrouwd, alleen willen wij ooit nog echt trouwen zeg maar vandaar dat we deze tussenstap hebben gemaakt. omzo belangrijke zaken als huis/verz/kinderen in te dekken.
ja je moet wel erkennen maar na die tijd niks meer dan, stel dat je samenlevingscontract heb moet je als man zijnde ook nog voogdij aanvragen dat vonden wij zo raar. maar denk dat wij gaan trouwen als we het gezin compleet hebben, en we zijn nu in gemeenschapvangoederen getrouwd maar we zullen dan op huwelijksevoorwaarde trouwen dit ivm zaak komt prive alles op mijn naam hiii komt ml er mooi slecht, maar goed is wel beter ivm risicos he.
Ohhhhhhhhhhhh grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik was heel stuk aan het schrijven, rampt jk op de pc alles weg! :x Nou, daagg, begin dus niet opnieuw, heb al een pesthumeur van hier tot tokyo. Ik kom wel weer aanwaaien als ik me beter voel! Groetjes aan jullie allemaal!
Knuffie merel, computers niet altijd meest meewerkende ding en als het ff tegen zit helemaal niet xxxxxxxx
We zouden eigenlijk een stuk moeten kunnen inspreken op ZP. Sterkte merel. Zit al vanaf 10 uur na te kijken, krijg hoofdpijn. Maar ben bijna op de helft...
Korte uitleg van mijn deprie/chagrijnige zin: Mijn exbaas kwam langs en vertelde even vrolijk dat zijn vrouw werk heeft gevonden. Lang verhaal als ik al mijn irritaties moet omschrijven, maar kan er niet tegen dat een vrouw van bijna 50 die werkelijk geen reet heeft uitgevoerd voor dr eigen zaak destijds en er een dikke loon wegsleepte nu een baan aangeboden krijgt n.a.v. haar 'geweldige' open sollicitatiebrief! Bah bah bah bah bah en nog eens bah!:x:x:x:x