Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    is allemaal particulier.
    Nu die andere vent maar gemaild dat vandaag ophalen een probleem wordt. Afwachten

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, is het senic dan? :p Mooie auto! Gefeliciteerd met je contract!!! Altijd fijn om de zekerheid te hebben!

Enne, de efteling... Is het heel erg als ik zeg dat het tegenviel :) Het was druk, L had absoluut geen zin om in de rij te gaan staan en M vond uiteindelijk het sprookjesbos heel leuk... Tja, dan vind ik het te duur (nu was M nog gratis maar als je ook voor hem moet betalen en straks ook voor L, pffff). Maar in het sprookjesbos hoefde je niet in de rij ;) en wij hebben ons vermaakt ;) maar op korte termijn gaan wij daar niet meer heen.

Meis, het gevoel dat het gezin compleet is, mooi!!! Geniet volop van de kleine meid in je buik.

Vlekkengek, hoe is het met H?

Merel, vandaag gezwommen? Hoe ging het? Fijn dat je extra werk hebt, altijd mooi meegenomen. Hoe is het met werk zoeken? Hoop zo voor je dat je een leuke baan vindt. De Efteling viel dus wat tegen maar vooral omdat het zo druk was en omdat L eigenlijk nog te klein is. Jullie gaan binnenkort, toch?

Madeliefje, waar blijf je? Hoe gaat het? Ronde 1 is toch al begonnen?

Hier geen gekke dingen, was even bezig met de school van M.

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, balen, hoop dat je een oplossing vindt.

Meis, ook aan het kijken voor een nieuwe auto, spannend!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Amarens hiij weet wel wat ik wil nu de portomonee nog he. Ml is bezig met andere baan, daarnaast sollicitatie gesprek voor bestuurslid lopen.
    En genieten doen we zeker.

Wie van jullie heeft intresse in toegangskaart voor beekse bergen twv a 21,50 pp mag weg voor 20 euro ;) incl verzenden
    Laat maar weten mocht iemand hem willen is tot 1 juli geldig.

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, ja het is allemaal duur genoeg, helaas. Maar ml is op banenjacht? Hoop dat hij snel iets leuks vindt! Waarom ga je niet zelf naar beekse bergen? Toevallig dachten wij over na om daarheen te gaan, wij zijn nog nooit geweest dus leek ons leuk :)

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    wat zouden jullie doen? Ik moest nog 100 euro bijleggen op die scenic. Maar verkoop van eigen auto gaat niet door :(
    Nu wil iemand vandaag nog de oude auto ophalen voor 400 minder. Dus moet dan nog 500 bijleggen voor scenic. Lastig lastig. was wel mooie auto en wil hem heel graag. Of laat ik me nu teveel leiden door emoties

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh en Amarens: op drukke dagen is het ook helemaal niet leuk in de efteling. Alleen maar wachten en chaos. Is ook wel een reden om sowieso geen abo meer te nemen. Als Daan straks naar school gaat kunnen we alleen nog maar in weekenden en vakanties, das zonde. (en duur!!)

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    amarens, jammer dat de efte.ling zo tegenviel, S vond het geweldig en als er reclamespotjes voorbij komen dan schreeuwt ze het uit dat ze weer wil :D
    nog niet helemaal tevreden over de school van M ?

merel, wel centjes aan het bijscharrelen dus, fijn hoor, maar een contract zou nog fijner zijn.
    heel fijn dat het met JP zo goed gaat, en dat ie zelf al in de gaten heeft dat ie te ver gaat, dat is wel superknap van je ventje !!

nemo, gefeliciteerd met je vaste baan, in deze tijden extra fijn lijkt me !
    en wat balen dat de autodeal niet doorgaat, miss even iets langer rondkijken dan impulsief te reageren, maar snap dat je teleurgesteld bent.

meis, hoeveel kaartjes voor de beekse bergen heb je, ik zal op hun site even kijken of S ook een kaartje nodig heeft, ik laat het nog even weten.

H is nog steeds een beetje van slag, maar goed het zij zo ;)
    vanmorgen met de bakfiets S opgehaald van de psz, lekker weertje zeg !!!!

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo, ja zou idd wachten of je moet met gemak 500 kunnen missen. Ja moeilijk.

Kaartjes het zijn 4 kaarten, heb die bon overgekocht maar vind het denk ik te veel lopen en dat is het me niet waard gister gewerkt behoorlijk last van bekken/schaambeen.

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nou alles gelukkig nog goed gekomen. Vanmorgen al lekker in nieuwe auto gereden. Wat een ruimte!!! Alleen automaat, beetje wennen.
    Zit nu buiten in zonnetje vlakbij VK. Was wat te vroeg

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo, lekker gereden dus ;)
    Zie net je verlof staam ga jij 6 weken van tevoren? Hii mag ik twee dagen eerder hoef ik dat niet meer uit tel zoeken best handig;)

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, 6 weken, en dus 10 erna.

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Alles goed bij vk. Bloeddruk en gewicht gelijk gebleven

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Fijn, moet jij elke keer op weegschaal? (ik ga niet hiii vind weegschalen tel confronterend ;()

Ja ik ga ook zes weken van te voren hoor maar goed werk nu nog maar zes uur pw

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, het is je gelukt met de auto! Wat goed. En al aan het aftellen tot je verlof ;) gaat hard, he.

Meis, balen van je bekken :( en je moet nog een tijdje, hoop dat het te doen blijft. Ik heb wel interesse in de kaartjes!

Vlekkengek, lekker bakfiets gereden!!! Vandaag is het ook mooi.
    En de school van M, nee het gaat niet om tevreden of ontevreden, moest papieren invullen, 4 pagina's met vragen ;) over M.

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    amarens, oh ja die papieren moe tik ook nog ophalen :)
    10 juni gesprek met S en juf, ben benieuwd !!

meis, heb net kortingskaarten van c.1000 gekregen van mijn mams.
    dus op mij hoef je niet meer te rekenen.

nemo, toch gelukt met de auto, veel op moeten toeleggen ?
    en alles weer ok bij de vk ! altijd fijn !

vandaag ook superweertje idd, vanmorgen naar de stad geweest, en vanmiddag tijdens het dutje van H alle ramen gelapt, nu moet alleen alles van binnen nog ;), wasmachine draait ook weer en ML is weer gras aan het inkuilen.
    vanavond weer vergadering en morgen de kindjes weer naar de opvang.

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, hoe vaak lap je de ramen :$ ik max 1 keer per jaar ;)
    En op 10 juni gesprek op school, spannend!!! Hier komt het ook heb ik begrepen maar geen idee wanneer... De juf gaat met ons bellen?
    Ik heb vandaag echt niks gedaan, alleen naar buiten met de kinderen geweest en een was gedraaid maar verder niks...

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Amarens pb me maar dan ;)

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dag meiden!

Wat leuk een jongen en een meisje erbij!!!

Hoe gaat het verder met iedereen?!?!?

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hier alles goed LM!
    Jij al grote stress las ik
    Hoe vind J het op school? Wanneer gaat hij echt?

Deel Deze Pagina