Ik denk alleen:wat beginnen jullie vroeg ! 12 augustus al... Waar had je nou gesprek? Las over telefoniste en babyzaak, ben t ff kwijt En cijfer, tja, niet erg hoog. Maar M&O ook wel lastig vak. Gaat er vooral om dat ze geen tienen halen voor de schoolexamens (tentamens) en dan een 5 voor examen. Je 'mag' er eigenlijk niet meer dan 0,5 naast zitten. SE was dus 6,3 en eindexamen 6,1. Voelt dus alsof ik ze wel op juiste niveau heb voorbereid. En dit gemiddelde (rond de 6) scoren we meestal elk jaar, soms er net boven, soms er onder.
Hoihoi, Wij hebben ook laat vakantie vind wel lekker moet ik zeggen. En dan per 2 september T ook naar psz toe, dan word het stil na 3,5 jaar Nemo, goed gedaan dus nu idd geslaagde afwachten altijd spannend. Merel, ooh leuke vacatures dus hoop dat wat word, lekker relaxen bij de kapper straks (had ik vrijdag gedaan ) Amarens, M mag ook al bijna naar school hoe ist met L Vlek, hoe gaat het met de bouw? En kindjes helemaal gewend op kdv? Hier alles goed gegaan na maandag, alleen hebben kids en ik rsvirus ten pakken echt flink ziek vooral kids. Ach komt wel weer goed ff uitzieken, maar ja ze zijn mooi slap en onrustig snachts oooh loop werkelijk hele dagen achter ze aan. Wie nog leuke kado tips voor T als hij 2 word?
meld me even merel, jee wat goed !!! hopenlijk wordt het wat met de vacature's, en dan vooral die van de babywinkel, zie ik echt wel als iets voor jou ! meis, kindjes dus lekker ziek , van de oortjes niet heel veel last ? en met dit weer ijsjes eten voor de geknipte amandelen is ook niet zo erg . alleen het rsvirus is balen, heb je het zelf ook ? nemo, oooh lekker bijna vakantie en dan verlof erachteraan, lekker lekker !!! en een 6.1 is toch super !! beter dan twijfelachtige hoge scores , en D zijn uitnodiging voor de BS binnen. amarens, M binnenkort lekker wennen aan de BS, spannende tijd !! mlief, hoe gaat het ??? de keuken al volop in gebruik ?? ooooh bleeeh voel me zoooo naar, heb mijn neus dichtzitten en de voorhoofdholte ook of zo, vanaf mijn kiezen tot aan mijn voorhoofd doet het zeer iemand tips ?? H is ook flink verkouden, zo zielig als ie hoest is het net een zielig hondje wat blaft , oogjes ook helemaal dicht met plak, bah bah!! S was ook niet lekker, ook ogen dicht met plak en buikpijn, zo niet leuk !! vandaag heeft ze de fotograaf op school, dus vandaag mooi aangekleed naar de psz. vandaag komen er ook nog mensen slapen tot zondag, we zijn een gastgezin voor mensen dat hier een midpoin.tmeeting hebben, zij lopen stage in NL en zijn van buitenlandse afkomst en komen dan hier vlakbij bijeen om een feestweekeinde te houden,overdag en s'avonds zijn ze er dus niet, heel leuk als je zelf ook actief kun deelnemen aan het progamma, maar nu meer een blok aan je been
Vlek, beker lauw water, berg zout erin, neus er in en ophalen maar! En dan flink uitsnuiten en meer keer per dag. Dat was iig dag in dag uit mijn routine in mijn jeugd
Vlek jij ook ziekenboeg dus, idd zout en ibrofenetjes en lekker rustig aan. Oooh leuk S op,de foto dus
Water. Net als neusspray zeg maar, maar niet inspuiten, maar zelf inzuigen. Toen ik net geopereerd was aan.neus, mocht ik niet snuiten. Dus zout water inhaleren en achterin je holte via je mond weer uitspugen. Bah...
Oh, Meis, dank je wel voor het laten weten!!! Giraf, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje en veel geluk samen! Alle zieken al een beetje opgeknapt? Merel, hoe was je gesprek gegaan? en ik hoop dat jullie het leuk in de E.fteling hebben!
Even zwaaien na een druk weekend. Daan is zaterdag bij mn schoonmoeder van de trap gevallen. Net boven zijn pols zit in beide onderam-botjes een breuk Hij went gelukkig snel aan het gips, maar leuk is anders. Hij zit tot halverwege zn bovenarm in het (groene) gips.
Wel stoer bij de wenmiddag op de BS Zit op te passen bij overburen. Dochter van 3 ligt te huilen. Lastig wat je moet doen bij andermans kinderen.
Die arme daan, net nu zo warm is, wel stoer idd op de bs hiii Nemo, succes morgen met echo Morgen ben ik officeel op de helft, woensdag echo spannend toch wel.