hii we waren met hetzelfde bezig, of niet toevallig zwanger hahahaha maar een naam maak je er ..... van dan kun je deze altijd nog aanpassen. Svp wel een geheime groep he Nemotje hiii zit niet te wachten op meelezers ;P
Ik denk jij. Sarah was iets te laat straks maar effe langs werk. 2e correctiewerk voor herexamens is binnen. Moet maandag alweer worden terug gestuurd
nu is het toch klaar met de herexamens toch? volgende week vakantie of niet jij? heerlijk he, en na de vakantie rustiger aan omdat je geen mentorklas meer krijgt. ja wie weet ik ben heel benieuwd hoop dat ik ik thuis kan bevallen en dat het nog even blijft zitten jullie al druk met babykamer? ik ben al aan het speuren, maar heb hemeltje en bijpassend lakentje al nu nog een deken, hoop dat er iemand is die wil ruilen met me hoef ik er geen te kopen ook zonde maar ja rood match neit echt met roze hiii
Echo... is er iemand levend hier? Ik was een tijdje weg geweest maar jullie zijn erg stil? Zijn jullie naar FB? kon daar niks ontdekken? Merel, wat jammer van je sollicitatie, maar het klinkt inderdaad niet als een droombaan. Wel leuk dat je op gesprek bent geweest. Jp nu met vakantie? Gaan jullie nog leuke uitstapjes maken? Nemo, hoe ging het met D op school? Zijn gips zag ik op FB, hoop dat het gauw eraf mag. Meis, kon je een dekentje vinden? Zijn jullie bezig met het kamertje, leuk, leuk, leuk!
Dank, zitten lekker op de camping, heerlijk genieten! Pim is zo'n ander kind dan Sem echt geweldig om te zien! Ik hoop dat het met iedereen hier goed gaat, mis jullie geklets!