Hieperdepiep!! Vandaag is kleine E 1 jaar geworden!! Madelief, ML-Man en grote zus, een heeeeele zonnige mooie dag toegewenst!!! Waauuuuwwwwwwwwwwwwwwwwww BB, wat gaaf!!!!! Ehct super gefeliciteerd meid, ben je gewoon al uit die klote WW!!!!! Super fijn vooruitzicht! Ik zal je overal aanbevelen mocht er ergens vraag zijn naar jouw kwaliteiten!
Ik heb een testje gedaan... Geen K2v5 en.... ..... .... ik kan er de was mee doen zo omo hahahahahaha Afwachten dussssss
Zo, daar was ik weer....werd net onderbroken. BB: gadver, willen we niet he....even geduld nog. LM: hoera, alles goed met je meisje!? Hoef je nu niet meer daar terug voor controle? Kan me trouwens goed voorstellen dat je tegen de tijd dat ze jarig is weer een emo moment gaat beleven. Zo raar ook gewoon hoe het allemaal kan lopen he..... Maar goddank een mooie afloop!! Geniet vollop van je kleine schatje! Giraf: ja, was ook niet lullig bedoelt over dat 'anonniem' zijn he, maar dat weet je wel toch! Ik bedoel alleen, dat je gewoon heel veel dingen over je leven verteld hier, en als ik aan vriendinnen vertel dat ik uit eten ben geweest en vertel dat hier ook (stom voorbeeld) dan is de link zo gelegd in combi met mijn banner. Maar ik kan me wel voorstellen dat je het foto's plaatsen en volledige naam toch iets privé's vind hebben, en respecteer je keuze! Nemo: ik ben een slechte mama.....ik was vanmorgen heel blij toen JP zo in de vingerverf mocht duiken op het KDV!! Scheelt me thuis een hoop zooi.... Zijn blaadje met naam erop lag al klaar, hij mocht een spetter inkleuren. Ik zei tegen 'm: oh dat is mooi, want jij bent mijn spetter he kerel!! Ben thuis helemaal niet crea bea met hem, best erg....maar ik zag van de week een heel leuk vliegtuigje van wasknijper en ijsstokjes, die wil ik wel nog met hem maken!! (en verven!)(buiten) Meis: overwerkt? Of gewoon mama-tijd nu thuis? Rasp: weer lekker thuis? Niet leuk he, dat peuter puberen. Hier gaat het nu een stuk beter met JP, maar tjeemig wat was die vervelend 2 maanden geleden!! Dus 1 ding: het is een faaaaaaaase..... Morgen lekker weekend!
Merel, ik ben thuis ook niet crea met de kids hoor. Ben altijd bang dat alles 1 zooi wordt We hebben niet echt duidelijkheid of het de laatste afspraak met F was. De ene zei van wel en de ander zei er helemaal niets over. Ze waren iig super tevreden over haar.
Oh nee joh! Maar ik snap je juist heel goed... Inderdaad we gooien hier ons hele leven in dit topic en als mensen die mij in het echt kennen die hier meelezen is het wel makkelijk om je te herkennen.... Ik bedoel, hoeveel mensen vierden er gisteren de verjaardag van hun zoon, hebben daarbij een dochter die I heet en gaan dit weekend een weekendje weg niet zoveel denk ik en dan is 1 en 1 al heel snel 2 BB Joh het is nog vroeg hè, je zit pas op 6 dagen voor je NOD, het kan dus echt nog alle kanten op! Of had je bij Moos en pip op 6 dagen voor NOD al een te-zien 2e streepje? Vingerverf kliederboel Het mag hier allemaal... Ik ben daar juist weer heel erg makkelijk in... Wij verven ook vaak de ramen aan de voorkant van het huis in thema. Dus met het E.K. Hadden we een voetbalveld geschilderd, met Pasen allemaal kippen en paaseieren, met verjaardagen slingers. Vinden ze super leuk om te doen en de reacties van voorbijganger is ook altijd heel leuk! En zeker met waterverf is het er met een sopje zo weer af Nu moet ik echt gaan..... Koffers inpakken
Hoihoi, Kom even zwaaien, lees wel mee maar zoals Merel al mooi zei. Hier is het mamatijd. En overwerkt nee joh!! Giraf, wens jullie een fijn weekendje weg geniet ervan. Mliefje, van harte!! bb, super gefeliciteerd echt ben heel blij voor je !!! En omowit word vast 2x roze!! Daaaaaag, tot snel. Vanaaf even borrelen met mn dinnen!! Dus meld me wel weer ergens.
Whahahaha ik ben juist bang, als het GEEN rotzooi thuis is, dat de kindjes zich niet hebben vermaakt Hahahahahah Ik ben dol op verven, kleien, kleuren, plakken, bouwen, voelen, proeven, maken, proberen enz... Maar laat dat geen verrassing zijn hahahaha Maar ben ik dan een slechte mama omdat ik geen net huis heb? Nee joh, gewoon een andere mama Wel een gelukkige mama iig En daar gaat t om toch? LM: Superfijn dat je meisje alles zo goed doet!!! Het is en blijft een vechtertje ♥ Meis overwerkt Merel? Ik heb t gemist denk ik Oh peuterpubers??? Ik heb een peuterpuber EN een bijna-dreumes-puber in huis momenteel En ik hoop dat het de hormonen zijn, maar ik zou het liefste heeeeeeel even een flink ommetje gaan maken en géén gejammer aan te horen. Echt waar. Het is de hele dag al jammerjammerjammer Ze zijn allebei niet fit en snotterig, dus ik snap t wel, maar oh man op een gegeven moment is het AAN. En dat is nu even Giraf: Bij Pip wel met 5 NOD. Ik dacht met 6NOD al, maar heb even terugekeken. Toen was ie ook nog omo Dus we wachten nog eventjes Heeeeeeeeeeeeel veel plezier!!!!! Oh wij kunnen wel samenwonen volgens mij Meis: Ooooooooh lief ben je!!! Ach het hoeft nu ook nog niet he, dat roze Maar wel leuk Have fun vanaaf!
BB, gekocht tijdens je ommetje meis, veel plezier vanavond !! rotzooi, geen rotzooi, wel crea, niet crea, we zijn allemaal zoals we zijn, en daar zijn we allen even goede moeders om !! vandaag even een baaldag, bah niets lukte, geen puf om iets te doen en m''n ogen vallen telkens dicht. ach ja ook best lekker een bankdagje we hebben nog net geen zak chips op de bank opengetrokken vanmiddag.
Hey iedereen, Even een krabbel van mij: Ik geniet via FB heerlijk van al jullie foto's, etc! Zo blijf ik toch nog beetje op de hoogte van alles en nog wat! Ik krijg elke dag weer glimlach op mn gezicht door een foto van een van jullie kinderen te zien. En jullie weer zo blij en gelukkig te zien als mama's!! Voor mij is en blijft de musketierperiode heel bijzonder en ik ben dan niet actief meer, maar ben en blijf het altijd! en leef dus wel zeker mee! Heel veel liefs, Madeliefje
Ik ga even een zakdoekje pakken hier..tis al emodagje vandaag en dan lees ik: a) Lieve Cinnamon, je bent ZWANGER!!!!!!!!!waaaaaaaaaa..van harte meid, super gefeliciteerd!!!!! Oh wat heerlijk nieuws!! (Giraf en BB..duim voor jullie!!) b) wat een onwijs lieve felicitaties!!!!!!!!!! word er verlegen van!schatten zijn jullie! ik geef jullie nu een hele grote dikke digitale knuffel...voelen jullie em? SMAK!
zo. en nu weet ik weer waarom mensen niet voor nod testen. *zucht* zooo flinterdun streepje als laatst met mirena... afwachten dus...