Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ja idd, voor mij is het abacadabra over die stofjes ;)

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    aan jou heb ik ook niks he....:p:D;)

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    damn.....zit ik een dag achter het bureau me te vervelen....zijn jullie er gewoon niet!:cool:

4. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben er wel, maar niet hier ;)
    Drukke dag vandaag op kantoor.... Heb nu net ff mijn boterhammen opgegeten en ondertussen een mailtje naar mijn broer gestuurd... en nu weer snel terug aan het werk ;)

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik ben er ook, hoor. Hier regent het ;) en de kinderen liggen op bed, heerlijk!
    Wij zijn net naar het CB geweest, niks bijzonders. L blijft aan de kleine kant, 71 cm en 7.900 gr.

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    BB, basisschool ik blijf bij mijn keuze (wel of niet terecht geen idee) en zolang ml niet in actie komt blijft het denk ik zo.

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Giraf: werk ze!!

Ama: je kan haast geen verkeerde keuze hebben gemaakt hoor, je hebt je er zo goed in verdiept!

Hier regent het ook, echt al de hele morgen aan een stuk gutst het eruit. Hoeveel water kan een wolk bevatten he...?
    Heb een sms naar ML gestuurd, maar 0,0 reactie terug. Hij doet laatste 2 weken giga gefrustreerd tegen de kinderen. Als die ook maar dít verkeerd doen (wat in mijn ogen niet verkeerd is, huilen of schreeuwen om iets) dan barst zijn bom al.....heb m medegedeeld dat ik zijn reactie onaanvaardbaar vind.....ben benieuwd wanneer ik iets van m hoor over deze kwestie....:(
    Hij heeft in mijn ogen ook een 'slechtere' (dat klinkt wel erg zwaar maar weet geen ander woord) relatie met jk. Hij zegt steeds dat het een mama's kindje is. Ik zeg van niet. Maar telkens als ze huilt (en ze huilt als ze in bed doet wel eens ja, en toevallig deed jp dat nooit, dus in zijn ogen is jk een jankerd) dan krijg ik haar steevast in mijn armen gedrukt met de mededeling: hier pak dr maar, ik kan toch niks goed doen bij dr.
    Zoooooo niet leuk he!! Sorry, moet het effe kwijt. Wordt er echt gek van. Vind je het gek dat je band met je dochter niet verbeterd als je steeds zo doet tegen haar...
    En met eten geven. Spuugt ze eerste hapje van hem uit: "Ik stop ermee, bekijk het dan maar als je niks wilt!
    En ik laat dr dan eerst proeven aan haar lippen en dan neemt ze het wel.
    GEDULD!!! dat is wat je bij haar meer nodig hebt. Maar geloof me, het is een super makkelijk kindje. Als ze huilt, wil ze gewoon even tegen je aankruipen, en vervolgens slaapt ze de hele nacht in haar eigen bed. Ik hoor er hier nu een paar denken: "jeetje wat een zeikerd, ik ben met die van mij halve nachten zo bezig"
    En als ze iets niet wil eten, spuugt ze het gelijk uit. Heel duidelijk dus!!
    Ik erger me nu dus al 2 weken mateloos aan dat kortje lontje, en vandaag heb ik hem er eens mee geconfronteerd. Dan maar per sms, want heb het telkens al gezegd na zo'n bui, maar dan krijg ik:'ja dat zal dan wel, dan ligt t maar aan mij!'
    Tis gewoon niet leuk meer.....:(

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, is idd niet leuk van ML om zo te reageren tegen jk. misschien speelt er iets op het werk wat ie meeneemt naar huis ?? ik zou er vanavond wel over beginnen als de kindjes op bed liggen, dan is de lucht tenminste geklaard. vaak als je op de man moet wachten met een ractie kun je wachten tot je een ons weegt ;)

en stofje, vaak kun je aan het patroon wel zien of je hem ook over de lengterichting kan gebruiken, vaak wel.

nemo, alvast heel veel sterkte morgen als ik je niet meer spreek, hopenlijk gaat alles voorspoedig ook het herstel.

BB, wanneer begin je met de baan, spannend hoor !!! wel echt iets voor jou !! al over de teleurstelling van de witte testen heen, ik zou eind van de week echt nog een keer voor de zekerheid testen.

amarens, kan me ook niet voorstellen dat de school die je uitgezocht hebt verkeerde keuze is geweest, je hebt je er zo in verdiept.

giraf, succes met werken !!

ogentest, met 3 jaar de plaatjes en met 4 krijgen ze die ringetjes met openingen.

CB, was heel goed, ze was ver vooruit qua spraak, was 14,3 kg en 97.5 cm heel netjes dus.
    ogentest ging heel goed, af en toe maak ik me wel eens zorgen over haar consentratie, maar nu bleef ze heel braaf zitten en luisteren naar de mvr van het cb. alle plaatjes goed dus dat scheelt.
    het was een meiske waar we ons zeker geen zorgen om hoefden te maken.

zo en nu ga ik echt opruimen en stofzuigen/dweilen, heb het gister ook al niet gedaan dus echt een zooi nu :)
    vanmorgen al boodschappen gedaan, zijn die ook weer binnen.

ik wou zo nog een keer naar een babypark, wat is leuk om heen te gaan ?? een warenhuis van prenatal, babypark, babydump zegt u het maar

en heeft 1 van jullie een babyfoon van lu.vion? hier zat ik naar te kijken omdat je er 2 camera''s op aan kunt sluiten en zo beide kamertjes in de gaten kan houden.

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oh en regen, eindelijk !!!!!!!!
    het gras is zooooo droog en de plantjes hebben zo''n dorst, ben blij dat er nu eindelijk wat regen valt, morgen ook nog en dan word het al weer beter weer.

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, super alles prima met je meiske altijd fijn.
    Wij gaan altijd naar baby.park in en.ter, kan je evt combineren met megastore van pre.natal in heng.elo. Vond zelf babydump beetje rare winkel.

Zwaai naar iedereen.
    Ga nu met T naar Ha daarna door na logo met F naar huis eten en dan auto in nw duobuggy ophalen.

Merel knuffel!! Mannen grrrrrr

Nemo al zenuwen voor morgen??

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek: Ik zeg ga naar Baby.park te Kesteren. Ben je daar ooit geweest? Is een grote soort van boerderij :)D) althans het gebouw. En heel veel keuze en veel stijlen ook wel!
    Baby.park Eindhoven vond ik zelf wat té modern. In Kesteren heb je ook klassiek en landelijk erbij, ik vond 80% van Eindhoven superstrak.
    En in breda heb je baby.planet, grote Prena.tal warenhuis en Kids.Factory zitten dicht bij elkaar op 1 industrieterrein. Vond ik echt super, maar is misschien wat ver rijden voor je.
    Babydump ken ik alleen filiaal Eindhoven, ik vond het niet denderend. Beetje onaf, groot en wat betreft accessoires hadden ze daar zowat niks.

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hhiii, zijn er dus meer die er niet zo kapot van zijn...
    Enter en Kesteren, geen idee of dat veel scheelt voor jou.

13. giraf

giraf Niet meer actief

Kidsfactory is weg daar, volgens mij waren die failliet....

14. giraf

giraf Niet meer actief

Merel
    dat is niet leuk van je ml :(
    Maar misschien "heeft hij meer" met Jp omdat die wat ouder is? Mannen hebben vaak niet zoveel met de echt kleine kindjes.... pas als ze echt gaan praten/lopen/reageren vinden ze het wat leuker worden, tenminste als ik naar mijn eigen man kijk wel :)

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    ach hou op :(
    ga zo bellen hoe laat ik verwacht wordt...

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Moet er 8 uur zijn, word 10 uur geopereerd.

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Helemaal eens met onze wijze Giraf, komt helemaal goed tussen ml en jk.

Nemo, heel veel succes morgen, dat alles voorspoedig mag verlopen!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooh maakte me geen zorgen hoor ;):p En het ging perfect! Hij mocht ook de cirkels doen, ging kei-goed!! :D:D:D Zo lief dat brilletje ♥
    Patchwork: Dat kan. Ligt aan het patroon. Staan er hartjes of duidelijke afbeeldingen dan wel, maar is het gewoon patchwork, dan niet. Heb je geen linkje naar stoffenkraam ofzo? kiek ik efkes mej ;) Maar veel stof kun je zowel in lengte als in breedte gebruiken hoor!
    Maar indd net als die kanbouter die je toen als lakentje hebt gebruikt, dan wel natuurlijk :p

Deze kan beide kanten op:
    Bekijk bijlage 273361

Deze niet:
    Bekijk bijlage 273362

Even duidelijk zodat ook Nemo het snapt hahaha :p

Oh en ML: Jeetje dat is niet leuk zeg... Hier heeft ML dat een beetje andersom, hij kan minder van Moos hebben, maar is daar wel op aan te spreken en probeert ook echt te veranderen. Maar ik denk ook dat er meer achter zit. Misschien heeft hij het gevoel dat hij het niet goed kan doen bij Jk? Ik merk dat ik soms ML te snel wil verbeteren als hij iets met de kindjes doet (bijv. corrigeren) dan zit ik er teveel bovenop en bemoei me ermee. Daardoor heeft hij het gevoel dat hij t niet goed kan doen en dan zegt hij ook wel eens: Doe het dan maar zelf :) Dan bind ik ook wat in en gaat het beter... Dus soms is het wel een wisselwerking, maar leuk is het echt niet!!
    Het is goed dat je hem confronteert met het gedrag, en je grenzen aangeeft! Ik denk dat je al heel goed bezig bent, want dat gedrag kan gewoon echt niet!!

Vlek: Wáren ze maar wit!! Dan kon ik er wat mee, maar zo half half... pffff. ach ja ik heb wel wat meer rust vandaag :) En ik dacht ook meteen babypark kesteren!!!!

Meis: Hiiii toch weer naar de dubbele WW :D:D:D Goede keuze!!
    Hoe is t met je moppies en het werken? Je bent zoooooo stillekes :(
    Is er iets :)?

Nemo: aaaaaaaaaaaaah meissie toch... Hele dikke knuffel Kanjer!!!

CB: *sorry beretrotse mama aan t woord* Hier ging het zoooo goed!!! Ze liggen allebei voor op de ontwikkeling :D motorisch, cognitief en Moos nu qua spraak ook!!!Wie had dat een jaar geleden gedacht??? Dus ik ben supertrots :D Zelfs Pipje loopt nu voor qua motoriek, ze hebben echt flinke sprongen gemaakt de knapperds :D:D Moos werkte heel netjes mee en deed alles wat ze vroegen :) Gelukkig zit ie weer wat beter in zn velleke!!
    Pip weer prikken :( arm dingske. Maandag gaat t gips er af:) Maar ze zwaaide en hiep-hiep-hoeraaa-de en klapte in de handjes ♥♥♥♥

Verder NOG meer goed nieuws!!! Naast de zzp-baan ben ik nu door Sp.ring weer gevraagd voor 2 BSO-middagen vast op de groep (in Bmeer Merel) Waaaaaaaaaaah geweldig!! En school doet ook mee dus ik kan mn diploma halen!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D IK BEN BLIJ BLIJ BLIJ!!!!!!!!

YESSSSSSSSSSSSS

Ennnn dan ben ik nog ergens in dienst, waardoor ik verzekerd ben als ik ziek ben e.d. :D Dus dan kunnen we de derde ook in gaan plannen :D

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    BB: Hoeraaaaaaaaaaaaa dat is fijn!!!! Dat geeft meer zekerheden he!! Ohhh fijn man, hoop dat ik hier over een half jaar ook zo hard mag hoera-en voor een baan:D.
    Super goed van je kindjes ook.
    Wat je zegt herken ik ook wel hoor, dat corrigeren, mar juist niet bij die dingen waarbij het steeds fout gaat. Ik zeg juist heel vaak: geef jij haar even eten, zodat ze jou ook eens voor zich ziet. En pak jij haar maar eens even, anders kleeft ze zo aan mij vast als ze huilt.
    Maar vanmorgen bijvoorbeeld:
    Hij helpt jp met plassen en jp wil nog iets van speelgoed uitzoeken om mee te spelen bij mij in bed. Dat duurt m dan te lang, en binnen 10 tellen staat hij te vloeken en de razen omdat hij moet gaan werken en hier geen tijd voor heeft. Waardoor jp in de stress schiet en niet meer weet wat hij moet pakken, dus gaat ie huilen, ML weer nog harder blazen en razen.....grrrrrr dat slaat toch nergens op???
    Zeg dan rustig tegen jp: Papa moet nu gaan, als jij nu eens even rustig op je gemak mooie auto's uitzoekt, ga je dan zelf de trap op naar boven naar mama toe, ok?
    Zo kan het toch ook?????????????:cool:
    En dan denk ik echt als hij weg is: Why?????/ Waarom moet je nu zo gefrustreerd doen???

naja, hij heeft een sms terug gegeven maar dan met zo'n opmerking waar ik weinig aan heb. Zovan: ik weet dat ik soms te fel reagareer.
    Ja duhhh....

Nemo: adem in adem uit.......probeer het even van je af te zetten. Wat komt dat komt, morgen is vandaag niet he meid.

Over het stofje....hihi, ja dat snap ik zo wel BB.:D
    Ik zal het plaatje even googlen, kunnen jullie even meekijken.

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dit is m...
    Dat vogeltje bracht me een beetje van de wijs....
    Zou die op andere plekken er andersom op staan? vast niet he...alhoewel die vlinders ook alle kanten op fladderen.... hellup:(

Deel Deze Pagina