Ooohh spannende tussenstand!!! maar wat een mokerslag voor sommigen maar mijn idee: De helft van NL is dus links, de andere helft rechts. dus coalitie PVDA/VVD. Grote ego's opzij en op naar goede plannen
Vind de heer Rutte trouwens in het debatteren zelfs wel vaak een irritante man....maar wel een leider
ach ieder zijn eigen mening hihi zou wel grappig zijn een coalitie met vvd/pvda, maken ze elkaar eerst uit voor rotte vis en dan later poeslief bij elkaar gaan zitten, hoezo geloofwaardig maar dat is de politiek geloof ik. zoals die debatten ook, ik zou het niet kunnen, eerst fel tegen elkaar uithalen en later "gezellig" samen op de foto en een biertje drinken.
Ik vind het juist niet kunnen om de mensen die het minder hebben nog meer te plukken. En ja er zijn klaplopers bij, maar er zijn ook rijken die het niet eerlijk verdiend hebben. Dus dat is gelijk. Maar niet iedereen in de WW of andere uitkering heeft daar voor gekozen. Mijn oma zit in een verpleegtehuis en wordt 1x per week gewassen.
Ja precies zo is t. Ach ze moeten er maar uitkomen en anders ga ik over 2 jaar wel weer naar de stembus