Kom je echt niet LM?? Wel gezellig als je komt. Heb broodjes, boter en verschillend hartig beleg. Moet ik nog zoet meenemen voor kids? Vlek, heb jij messen en borden?
Met ons gaat het heel goed! J eet weer een beetje redelijk, is echt drama geweest. F doet het ook super goed! En ik begin met ook steeds iets beter te voelen. Hoe is het verder bij jullie thuis?
Goed om te horen dat het goed gaat met jou en je kindjes! Hier gaat het ook prima hoor, lekker druk met kinderen, huis en diertjes. En straks dus nog een beetje drukker
super om te lezen dat het zo goed gaat en een derde op komst!! Ik ben jaloers hoor! Wil ook super graag een derde maar ml niet
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ROZEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEEEEERD Cinn!!!!! Ik ben helemaal blij blij BLIJ!!!!!
Derde kindje: Giraf: Ronde 8 : NOD 25 september ?? Cinnamon: Ronde 3 : ZWANGER! Babbelbol: Ronde 1 : NOD 13 September ?? Zwanger: Cinnamon: uitgerekend:
THNX meiden! Ik ben zelf nog een beetje overdonderd. Ik had het niet verwacht Volgens mijn cyclus zou ik al 6 wkn zijn maar ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest. Vorige week was de test nog nega dus ik denk dat ik minder ver ben. Van de week de vk maar eens bellen. Kan ik meteen een afspraak maken voor een termijn echo BB en Giraf, Komen jullie ook gezellig bij het zwanger lijstje???
LM; leuk dat je er weer bent!!! Ik was echt bang dat je niet meer kwam. Blijf het serieus jammer vinden dat je morgen niet komt!!!! Vlek: ha ha, jp heeft het vandaag steeds over 'het boerderij-meisje'! Hij bedoelt jullie S!! Benieuwd morgen hoe ze op elkaar reageren! Cinnamon; Ohhhh spannend weer allemaal hoor. Zou best met je willen ruilen, niet zwaar jaloers hoor, maar voelt toch wel raar het idee dat ik dit feest niet nog eens mee ga maken. Voelde je je dan niet anders laatste weken? Echt leuk hoor, is jullie gegund!