Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, aaah heerlijk, klinkt goed! En jaah pronken met je kids is ook heerlijk!
    Hahaha dus je ei is er nog niet? Anders werd er nu wel geburreld in huize Giraf he hihi.

2. raspberry

@Giraf, ja mijn zorgen zijn weer weggenomen, niet voorgoed natuurlijk maar voorlopig ben ik weer tevreden met hoe mijn kleine krielkipje het doet. Hij begint ook al steeds meer te praten. Af en toe is hij wel een driftkikkertje hoor maar dan zegt hij er nu zelf nee, nee, nee achteraan omdat ik dat altijd zeg als hij boos doet hahaha.

3. giraf

giraf Niet meer actief

Oeps, lees het nu pas :)...... Spannend weer joh! Krijg je dan gelijk een echo? Dat ze je gegevens nog vroegen.... Je zou toch denken dat ze die van vorig jaar nog hadden.... Of van het jaar daarvoor :D

4. giraf

giraf Niet meer actief

Oh jee, jullie dus ook al zo'n driftkikker? J heeft het ook ontdekt... Dan gooit hij zich in een boze en driftige bui theatraal op de grond, maar met zijn hoofd blijft hij boven de grond hangen en die legt hij dan heel voorzichtig op de vloer en dan kijkt hij HEEL BOOS naar boven, en hij word nog bozer als ik durf weg te lopen :D

5. giraf

giraf Niet meer actief

Het was een kort maar krachtig bezoekje vanavond.... Ik ga slapen.... Heb morgen ochtenddienst ;)

6. raspberry

Hahahaha lekker dat toneelspel he, ik moet er ook wel weer heel erg om lachen hoor, zo grappig om te zien hoe ze je al proberen in te pakken. :D;)

7. raspberry

Ja, hahaha Giraf, vrijwillegerswerk he, ik ook!! Werkse morgen!! Trusten!

8. giraf

giraf Niet meer actief

Jij ook Werkse morgen! (en merel waarschijnlijk ook? ;))

Ei nog niet gevonden trouwens....

Truste!

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Giraf, succes met het zoeken naar je ei!!! Hoop voor je dat het vanochtend niet al te vroeg is geweest.

BB, vervelend z'n onzekerheid :(

Vlekkengek, wat leuk dat jullie kaartje gedrukt kan worden!!!

Rasp, succes met nieuwe woning, nieuwe baan en nieuwe man! Hoop iig dat alles goed verloopt. En J is dan precies even groot als L, grappig. Maar L past maat 74 wel (rompertjes dan ;)) maar zit nog steeds in maat 3 met zijn luiers.

Wij gaan zo zwemmen :)

10. raspberry

@Amarens, J. heeft ook nog maat 3 luiers. En hij heeft stretchromper van de Hema maat 56 nog aan whahaha echt té erg!
    Hoe gaat het nou met jou en de kids? Hoe gaat het met de BV, geef je af en toe nog wel?

11. raspberry

Goeiemorgen dames!! Nog plannen voor vandaag??
    Hier begon de dag met een kotsende ML, heel fijn.......
    Kindjes en ik zijn lekker beneden, ze zijn lief, het zonnetje schijnt, dus lijkt een fijn dagje te worden!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!:)

Ja hier ook ochtend dienst, maar jp sliep tot 7 naast mij:D, en jk tot 8:30:D dus hebben tot 9 in bed gehangen.
    ML die ligt waarschijnlijk in zijn tent te kotsen:D, scheelt mij weer ellende!
    Zometeen naar smoeder, die moet ik ook te vriend houden....:cool:
    Benieuwd hoeveel de mannen geborreld hebben...
    Vanavond baby kijken.

Rasp: goed te lezen dat je volop in de plannen zit! Nieuw werk?? Benieuwd!
    Horen het wel als je eraan toe bent!!

Giraf: jij hopelijk ook een rustige morgen gehad?

Rest zwaai, tot vanavond!

13. raspberry

@Merel, hahaha jij blij dat je man niet thuis is nu!
    Mannen zuipen altijd te veel grrrrrrr.
    Ik heb gisteren meteen op de site van l.obbes gekeken en al een verlanglijstje voor J. gemaakt hihi.

Wat betreft een andere baan, ik heb gesolliciteerd naar een baan als verzorgende in de thuiszorg, dat kan ik eventueel alleen in de avonduren doen dus dat sluit veel beter aan bij de gezinssituatie. Ik vind mijn werk ontzettend mooi maar het combineert gewoon niet met een gezin met 2 jonge kindjes helaas.....
    Per 1 oktober heb ik een nul uren contract als kraamverzorgster, ik mag dan "nee" zeggen en dat vind ik wel heel lekker maar ik wil ook wel gewoon wat vastigheid in werken en bovendien als we gaan verhuizen is het ook wel fijn dat ik wat centjes in het laadje breng.
    Maar goed, zodra ik meer weet horen jullie!!!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Yep hier ook een rustige ochtenddienst gehad.....Kindjes liggen nu weer op bed, ML is de ramen aan het zemen en ik zit o de bank tv te kijken :)
    Vanmiddag naar een verjaardag en verder een rustige zondag...

Ama zwemse! :)

Merel
    Veel plezier bij je schoonloeder :D

Rasp
    Spannend solliciteren! Zou wel perfect zijn zo in de avonduren, kun je overdag lekker bij de kindjes blijven :)

15. raspberry

@Giraf, dat klinkt lekker relaxt! Zo gaat t hier niet.....
    Een kind te krijsen in bed en eentje beneden die constant aan mn arm hangt.....
    Heb al 2 koppen koffie weggegooid omdat ze koud geworden waren......

En ja in de avonduren werken lijkt me ideaal, kunnen de kindjes lekker thuis blijven bij papa, en kan ik met een goed gevoel de deur uit gaan.

16. giraf

giraf Niet meer actief

Haha hier is het ook lang niet altijd zo rustig hoor..... Van de week had ik nog zo'n drama dag, met 2 kindjes die niet verder dan een halve meter van mij vandaan wilde en de hele dag huilen..... Op een of andere manier hebben ze altijd tegelijk zo'n ikwilalleaandachtvanmama dag.....

17. raspberry

Ja klopt, sowieso lijkt alle narigheid altijd tegelijk te komen. Een ding scheelt, dan heb je alles maar weer in 1 dag gehad....;)

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zoooo hier ben ik!! Nog altijd niet ongesteld ;)
    ML is hier ook de hort op... De hele dag weg een band opnemen en uitmixen voor.... jawel: 50 euro!! grrrrrrrrrrrrr:x Lekker onze zondag kapot. En dan beloven om met eten thuis te zijn en vervolgens (als ie veilig daar zit) bellen dat ie rtond 20:00 verwacht klaar te zijn:$:x Ja DAAAAAAG!! Hij is netjes om 18:00 thuis en mag meteen gaan koken! én Pip eten geven!

Ik vandaag al een peuter gehad die het spannend en leuk vond om in de speelkamer te poepen en in een speelgoedbak te plassen:$;):cool:
    Volgens mij is hier een fetisj in de maak:):cool::$;):p
    Nee grapje, maar fijn is het ook niet!
    Mn meissie is ook niet in haar hummetje: tandjes! en het gips, blech blij toe als t morgen er af is hoor!!!
    Heb nog de nodige boodschapjes gedaan (koopzondag) en heb een brullende peuter op een fietsje en een doodmoe-e baby vanuit het dorp naar huis gesleept ;)
    Verder heb ik al een paar weken, maar de afgelopen 3 dagen veel erger, pijn op mn borst, vooral 's avonds. Ik denk dat t mn slokdarm is, maar ik maak me nu wel een beetje zorgen. Zeker gezen mijn genetische aanleg...
    Ik heb hoofdpijn en buikpijn en ik ben moe. Als ML zo thuiskomt zeg ik: Hier is je dochter, die moet nog eten: Ik ga in bad. Tabee
    Zo.

Giraf: Nog altijd geen ei... :( Balen zeg...

Rasp: Je houdt me op de hoogte he meid!! Het is echt een paleis!! ♥ Mijn duimen draaien!!!!!

Vlek: Vanaaf is je kaartje aan de beurt, als het grut t toelaat hier en lief gaat slapen;);)

Ama: Aaaah lekker boefie!!!

ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    BB, je laat ons wel schrikken, doe je het wel kalm aan meid (voor zover dat kan met een peuter en en dreumes ;)) kaartje kan wel wachten hoor, denk eerst maar aan jezelf !!!

giraf, rasp, gelukkig is het dus niet alleen hier af en toe drama 1e klas.

zo S is in bed na een vermoeiend dagje kermis (ja alweer, nu in het andere dorp) dadelijk akward kijken op mtv, hihi vind het zo''n leuke serie brengt me weer naar mijn mbo tijd.
    en vanavond weer boer zoekt vrouw, fijne tv avond !!

20. raspberry

@BB, ach lieverd toch, das echt niet leuk en ik maak me wel beetje zorgen nu hoor, rustig aan he en wel op tijd aan de bel trekken!!!
    Onze mannen moeten eens wat vaker een schop onder de kont hebben!

@Vlek, leuk he de kermis, kunnen we V ook altijd een plezier mee doen.
    Die serie van MTV zegt me niks maar als het je aan vroeger doet denken is het altijd leuk!

Deel Deze Pagina