Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, oeh ja das even een moeilijk momentje misschien. Maar ws vind ze het zelf heel leuk!! Dat hoor ik meestal van alle mama's die hun kind naar de PSZ hebben gebracht.
    Werkse vandaag!! Lekker hoor dat je bijna weekend hebt haha!
    Ik heb al weekend!!!!!

2. giraf

giraf Niet meer actief

Oh dat kan ik me nog wel vaag herinneren ja.... Wat sneu voor haar :( Ik hoop dat de baby nog even blijft zitten en dat de bloedingen weggaan en blijven.... lijkt me echt pittig om zo in het zh te liggen en haar man en zoontje thuis :(

3. giraf

giraf Niet meer actief

Ik denk ook dat ik er meer moeite mee heb dan I :);)

En jij al weekend? ;):D Lekker! Alleen jammer van het weer :p

4. raspberry

Is ook heel pittig voor haar ja, ze mist ze heel erg. Ze heeft er de afgelopen weken elke week wel een of twee nachten gelegen, drama!:( En de schrik steeds van de enorme bloedingen, alhoewel ze daar haast aan gewend geraakt is zegt ze..

5. raspberry

Zo, V. heeft net even de slaapzak bij J. uitgedaan hihi, t is zo'n moedertje he. Elke ochtend: "Hallo kereltje, ben je wakker?"

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Zo op een of andere wijze is de pagina er voor blijven staan dus al mij getypte tekst is nog niet weg ;)

Goedemiddag.

ja ik leef nog wel hoor, maar ben zelf ziek geweest vrijdag zaterdag. gister met zn alle naar Hell.endoor.n geweest erg leuk maar jee lang joh zo'n dag.

Lees wel met jullie mee hoor ben jullie echt niet vergeten.

@Rasp, jij allemaal spannende dingen lees ik ander werk (ook maar in de avond ja ik vind het ideaal, maar wel pittig) en ander huis. en gister was je aan het eind van je latijn, wel lekker geslapen?

@BB, jeeee gips is er af wat fijn zeg en voor al voor pipje dat ze weer lekker kan klimmen enn klauteren he.

@Cinn, hoe voel je je? zijn je ouders al weer terug (ben even kwijt hoe lang ze gingen) maar ja dat is dan wel fijn als je even daar kan zijn ipv heen en weer racen de heletijd he

@Nemo, las dat jij ook al bijna weer naar het werk moet, wat vliegt de tijd toch he! heb je er wel weer zin in. wanneer moet je weer voor controle met S dr heupjes.

@LM, zag dat jij weer druk taartjes aan het bakken bent heerlijk hoor. vanaf oktober ging je minder werken toch?\

@Vlek, hoe is het bij jou Kermisganger, leuke optocht gehad? hoe voel je je verder? en nog rondje prena.tal en babypark gedaan?

@Giraf, weet je al wanneer je naar de slaapkliniek moet? en hoe is het nu met slapen, oooh hoop en duim nog steeds voor jullie dat er ooit een dag komt dat jullie als prinsjes en prinsessje de hele nacht door kunnen slapen!!

@Quint, ben je al bij fysio geweest met M? ben benieuwd wat ze kunnen doen voor hem. en F fietst ook nog niet hoor ze zit alleen mooi te wezen op de fiets maar daar houd het wel mee op.

@Merel, babynieuws zag ik altijd leuk, al wezen kijken? en verder al weer nieuwe ontwikkelingen qua werk?

@Lou, hoe is het bij jullie las allemaal niet zulk heel leuk nieuws jeee heftig altijd zulke dingen he.

Ga nu ook even snel liggen de kindjes slapen en ik moet vanaaf ook weer werken word wel weer half 3 voor dat ik in bed lig dan.
    dus elk uurtje is nu mee genomen dan he.

7. raspberry

Werd net gebeld en we gaan verhuizen!!!!!!!!
    We gaan particulier een huis huren, en wat voor huis!! Een paleisje!! Voor degenen die nieuwsgierig zijn, ik heb op onze eigen site in het gastenboek de link gezet van f.unda.
    We zijn heeeeeel blij. Het is tijdelijk voor 2 jaar maar we zien het als 2 jaar vakantie vieren en daarna zien we wel weer. Dan hebben we ws ook kans om te kopen en nu nog helemaal niet.

8. giraf

giraf Niet meer actief

Rasp! :$ Dat huis! :$
    WAUW!!!!!! Zo hey, dat is nog eens een paleisje ja!!!
    (mogen wij bij jullie komen wonen? :D)

Meis
    Ah ziek zijn is nooit leuk nee :( ben je nu wel helemaal opgeknapt?

9. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ook zo'n klein moedertje :)
    "J wakku wollen, botullammen eten, kom, lekkel spelen met I ja?"

10. raspberry

@Giraf, hahaha ja hoor kom maar! Kunnen we gezellig elke nacht samen wakker zijn hihi!
    Ja geweldig huis he, we gaan er gewoon heerlijk van genieten.
    We hebben de huurprijs wel omlaag gekregen hoor en gaan 750 betalen ipv 900. Maar in ruil daarvoor gaan wij de badkamer vernieuwen, die is erg gedateerd. Er zit wel een bad in!!!
    Broer van ML is tegelzetter dus hij en ML gaan samen de badkamer opknappen.

11. raspberry

Oh zo sketig he!!:D

12. raspberry

@Meis, dus hellendoorn is leuk met de kids? Ik ben er vroeger wel geweest maar ik weet helemaal niet meer hoe het daar is.
    Fijn dat je weer beter bent!!
    In de avonduren werken is voor mij geen probleem hoor, is ook niet nachtwerk hoor, gewoon tot 23.00 uur.

13. raspberry

Oh en slaap lekker Meis, rustig aan!!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Wat heerlijk! Je "klinkt" ook heel erg blij :)
    Eindelijk een beetje zonneschijn voor jullie, en dat hebben jullie verdiend!!
    En in zo'n huis wil ik echt wel elke nacht wakker zijn hoor ;):D

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Goeiemorgen,

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LM!!!!! Hier ook :x:$;):(:cool:

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo, dan 2 dagen radiostilte hier, en dan is iedereen er weer:D.

Rasp: ik ga zo huisje kijken, klinkt goed!!

meis: weer betere!! Hellendoorn leuk! Ik heb je gemist hier!

LM: oh leuk tante worden!!! Zekers van je broers kindje!

Giraf: lekker op de roze bank? wel een blitse hoor!! Inderdaad vroeg me ook af wanneer I naar de slaapkliniek mag. En morgen PSZ LEUK!!!!

BB: hoera voor het gipsloze beentje van pipje!!! Wat zal dat lekker zijn voor haar!!

Ama: hoe gaat de fysio voor M? En L lekker in zijn element??

Sorry voor korte reacties, ben op het werk....\Kom zo even terug hier

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nou.....gisteren een zware off-day gehad thuis. Blerh...kinderen opstandig en zeuren en janken....dus ikzelf ook. (zag mezelf al hele dagen thuis zitten met die 2....daar word je niet vrolijk van zou Rob G.eus zeggen....:cool:

En vanmorgen op het werk te horen gekregen dat er over een week of 3 faillisement aangevraagd wordt. Dus ik heb met net even zitten inlezen wat dat voor mij inhoud. Krijg ik geloof ik eerst nog wat betaald van curator (vakantie uren die ik nog heb, en meen ook stukje van uitwerktermijn?) Anyway, een hoop shit wat er weer op me afkomt. Had toch een beetje soort 'hoop' dat ik tot dec nog wel onder de pannen zat. maar nu dus op straat per okt ofzo....:(
    En heb al aantal uurtjes besteed aam het rondsurfen naar vacatures, maar dat is ook bedroevend. Er is weinig waar ik op kan solliciteren wat in mijn straatje past. Naja, je kunt uiteraard op alles solliciteren, maar moet wel ergens over gaan vind ik...wordt daar heel onrustug van....kan dat soort veranderingen maar moeilijk verkroppen.
    Maar goed, ook dat zal zijn tijd nodig hebben...
    Voor nu de neus weer omhoog!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Merel: He gets wijffie slecht nieuws :(:(:(:( Maar hou je neus omhoog en geloof me: Als je hele dagen thuis bent is dat best even lekker hoor!!! Ik heb er van genoten!

Rasp: Had op FB al ff gedaan maar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA te gek wijffie!! Het is echt een mooi paleisje!! Ik kom snel logeren met de kids, dus maak maar gauw de logeerkamer ook in orde :p:D:D:D:D je hebt er toch 5 slaapkamers:$:p

Meis: zoooo jij ook druk druk ;) Ja Pip is blij zonder gips :D

Ama: Lekker gezwommen? En heb je al fysio met M? Is t leuk?

NEmo: Hoest met t neusje?

Giraf: Zit je nog prinsesheerlijk op de bank :D:D :p

Ik heb nog geen ongi... En nu wil ik m!! Ik hoor donderdag of ik bij mn vorige werkgeven BBL voor 12 uur kan gaan werken!! Op de BSO. Ik wil t ik wil t ik wil t!!!!!! En nu ff geen pijn in mn lijf :) Eerst school!!!!!:)

19. giraf

giraf Niet meer actief

Hier de jongste gisteren.... Ben ik blij dat hij bij de gastouder zat ;):D

Ik had de aanvraag voor de kliniek op de post gedaan en vorige week gebeld om te vragen het het zat, blijken ze niks ontvangen te hebben? Post kwijtgeraakt denk ik? Nu moest ik dus via het CB een nieuwe verwijzing aanvragen, maar die wist niet zeker of zij het zelf rechtstreeks mochten doen ivm privacy, dus was het daar nog even op wachten. Nog niks gehoord van het cb, dus net maar weer gebeld en ik wordt zo terug gebeld.
    Maaaaaaarrrrrr: wel goed nieuws: Ik had de kliniek aan de telefoon en ik vroeg hoe het na de aanvraag verder in zijn werking ging, omdat ik hoorde dat de wachtlijst zeker 3 tot 5 maanden is.... Maar dat telt gelukkig niet voor kinderen! Dus zodra ze de aanvraag binnen hebben wordt het hele circus direct in gang gezet :)

Dan zijn we daar precies hetzelfde in :) Ik kan ook zo ontzettend slecht tegen onduidelijke situaties.....
    Solliciteren is inderdaad het enige wat je eraan kunt doen, maar helaas liggen de banen niet voor het oprapen....

Nog niks? :( Raar lijf! Stom lijf met die stomme pijnen!
    Spannende dag dan donderdag!

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    BB: Oeh spannend!! Donderdag dus hopelijk super nieuws voor je. Wat zullen de kindjes dat leuk vinden je weer te zien!! En collega's!
    Thank meid, komt wel goed toch schatje?? Bij jou ook gelukt!

Nemo: ik vergat jou! al op school geweest zag ik!! Ohhh verlof alweer bijna voorbij....maar werken is ook wel weer fijn hoor! Even nog deze week genieten!!!

Ik zeg: volgende meeting bij Rasp in de tuin!! Tering wat een kast van een huis zo groot! Echt super voor jullie deze ruimte!!
    Wel spannend lijkt me voor 2 jaar, maar jullie kunnen het dan misschien kopen zei je? Zijn de huizenprijzen bij jullie beetje te doen? Weet wel dat in jullie regio de huizen die je voor een bepaalde prijs koopt stukken groter zijn dan in de randstad voor diezelfde prijs, heerlijk hoor!!!
    Wanneer gaan jullie over?

Als ik nu terugkijk ben ik zooo blij dat we de verbouwing achter de rug hebben!! Als ik toen zonder werk had gezeten hadden we het overzetten van de hypotheek er volgens mij nooit door gekregen! Bank deed toen al zo moeilijk t.o.v. zelfstandig ondernemerschap van ML.
    Dat baart me eigenlijk ook wel steeds zorgen. ML zit naruurlijk ook in dezelfde branche. Moet er niet aan denken dat het daar straks ook slechter kan gaan...

Deel Deze Pagina