Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh Merel, dat zijn zorgen de je nu niet moet hebben wijffie. zo ver is het nog niet!!! Waarschijnlijk nooit! De markt trekt alweer aan en 2014 gaat t alweer stukken beter met de economie ;)

Ik ga trouwens in Bmeer werken niet in Vbeek.. Dus niet bij dezelfde kindjes en collega's... jammer genoeg.

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Je hebt gelijk, we zullen het zien allemaal!

Oh ik dacht dat je bij dezelfde ging werken? Of dezelfde 'organistatie' andere BSO? Naja, overal zijn leuke kindje toch!!

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja hoor dat is ook zo!! ;) Maar indd zelfde organisatie andere lokatie en HIEP HOERAAAAA een andere manager :D:D

4. giraf

giraf Niet meer actief

Gelukkig!!!! :p

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik kan niet meer op de site, is het ww veranderd?

6. giraf

giraf Niet meer actief

pb :)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    WAUW Rasp!!! Volgende meeting bij Rasp! Waar dat plaatsje ook mag liggen :D

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Rasp, wauwie wat een heerlijk huis, en de prijs is ook super zeg. nou fijn he de zon gaat voor jullie ook weer schijnen. Maar is niet in zelfde dorp als nu, wel vlak bij dan??

@BB, fijn spannend donderdag dus meer nieuws!!

@Giraf, ben benieuwd wanneer je dan mag melden met I (en eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat ze dan gaan doen? heb je dat niet?)

@Merel, jij mij gemist hiiiii maar dikke sh*t zeg en nee banen liggen niet voor oprapen helaas nu nee. hoop dat de afwikkeling een beetje makkelijk en soepel gaat verlopen voor je en je al je verdiende centjes krijgt. En dat je natuurlijk een leuke nw job gaat vind en anders kan je altijd nog hamburgers bakken:p:p

ooooh voor de ijsliefhebbers ga me vanaaf toch eens lekker verwennen, heb zak vanille saus en mag.numwhite choco dingetjes mee van het werk jumjumjum..... er is genoeg:D:p Homemade Flurry gaat het worden.

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Da's wel ver rijden hoor ;)!
    Maar voor ons helemaal!!

LM: hoe gaat het nog op je werk? Je ging toch minder uren werken na de vakantie? Loopt dat al? Ik vind je veel ontspannener overkomen. Maar je zat ook niet goed in je vel he....hopelijk gaat het zonnetje weer volop schijnen voor je!! lekker meer bij de kindjes zijn!!

Vlekkie: hoe is t met jou?? Alles goed? Of bij aan het komen van de drukke kermis? leuke foto van je meisje op fb hoor!!!

BB: hiiii da's lekker dan! Ben je van die zeur af!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Als je een keer quarte.r pou.nders mee naar jhuis kunt nemen, kom ik bij je eten!! (love die dingen) Met dat ijs krijg je mij niet naar B gelokt! Wij hebben hier zowat de beste ijssalon van NL om de hoek liggen, dus mijn toetje komt vaak van die kant!
    Tuuuuurlijk heb ik jou gemist! Was vergeten dat je naar Hellen.doorn was geweest! Kun je dat park aanbevelen?

Giraf: super dat ze voor kinderen geen wachtlijsten hebben!! Ben errug benieuwd!!
    Gisteren nog met ML over jp zijn poep gedoe gehad. We kunnen ons die ellende niet meer in ons hoofd terughalen.
    En zijn er beide 100% van overtuigd dat jp dit zelf allemaal in zijn hoofd heeft veroorzaakt. Nu al sinds vakantie zonder poeders en het gaat perfect. Geen verandering in ontlasting gehad zelfs!!
    Dus het kan zomaar ineens een omslag geven, ook wat slapen betreft!!!
    Het is jullie gegund!

Oh, nog even iets leuk over dat poepen. Jp poept graag figuren/letters/cijfers.....zaterdag komt ie van de pot: "mamaaaaa, ik heb spider.man gepoept!!!":D
    Nou, proberen jullie dat maar eens na te doen!!!:p:p:p:p

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Merel, ja is erg leuk park, ze hebben er een speciaal stuk dreumesland leuk dus voor de kleintjes, al deinst T niet terug van een tochtje in de wildwater baan dikke schik had hij joh!!
    we waren met mn ouders en broers en zusje dus er is altijd wel iemand die ergens mee in wil en voor ml en mij altijd oppas hiiii.

oooh ja ik moet heel erg oppassen want na sluitingstijd is er nog van alles over, dus kan elke avond kiezen uit Q.P hamburgers nuggets en noem maar op hiiii maar ja groeien we wel de pan uit he!! ML is dol op de appeltaartjes en die blijven ook regelmatig over gaat hij om 2 uur snachts even weg zitten werken de mafkees hiii

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hmmmmmmmmm meis ik heb honger... Kom straks ff kletsen nu geen zin :)

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Merel, nog 1,5 week en dan ga ik 3 dagen werken! Zo'n zin in!!!
    Op werk gaat het goed. Flinke bezuinigingen dus dat is wel spannend. Verder ziiten we met de 1 oktober telling, dan moet alles goed in bet systeem staan. Ben al ruim twee weken bezig om de vraagtekens wev te werken maar dat lukt niet echt. Zal de komende weken dus even bikkelen worden voor me.

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ahhh ok! Da's even doorbijten dan, maar daarna wel veel meer rust voor je! Hoe ist met je meisje? Kado's bij elkaar nu??
    Ik zit echt al volop te kijken voor 5 dec....maar moet effe gedudl hebben, is nog lang niet he ;).
    Dat wordt echt elk jaar leuker, jp was echt door het dolle heen toen hij 3 was, nu met 4 jaar flipt hij denk ik wel helemaal de pan uit dan!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dikke knuc meid!! Gaat wel erg snel allemaal en helaas liggen de banen niet voor het oprapen. Ik weet zeker dat je iets leuks tegen komt!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    De pop had ik al, zit nu op de poppenwagen te wachten. Die zou vandaag moeten komen haha
    Voor J hebben we al een 5 dec cadeau. Hij krijgt zo'n grote doos vzn Thomas de Trein :)

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Snelle zwaai. lees steeds effe snel in mn 'pauze'. ML en ik zijn aan het poetsen en ruimen. alles glad voordat ik weer moet werken

ps alle afspraken staan in banner
    neus gaat goed. veel bloed en.wondvocht nog in holtes. komt zo nu en dan.los. geeft drukkend gevoel.

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh hou op, die doos wil jp ook! Hij is nu helemaal Thomas fan....pffff.
    Koop je vorig jaar de hele kneut van Ch.uggington bij elkaar, wil hij nu Thomas.... En hij heeft al complete D.uplo trein en die houten I.kea trein.....misschien kan ik me beter om laten scholen tot conductrice:D

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahaha herkenbaar! J wil nu ineens alles van Chuggington, maar ik heb me voorgenomen dat dat niet gaan gebeuren (hij mag alleen de treintjes). Hij heeft ook de houten van Ikea en de Duplo en bijna alles van Thomas al. Vind het mooi zo!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Is dat een uitdaging?????? ;)
    Ik zal het vanavond proberen.... plaats ik er hier een foto van en mag jij beoordelen of het gelukt is :D:p

Deel Deze Pagina