Oké ik zal eerlijk zijn en mijn gevoelens niet wegstoppen.....Ik ben er stiekem best een beetje van onder de indruk dat cinn zwanger is niet dat ik het haar niet gun hoor, absoluut niet zelfs! Maar ik had niet verwacht dat het nieuws zo'n indruk op me zou maken..... Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen want alles wat ik zou zeggen komt egoïstisch over en dat bedoel ik echt echt echt niet zo....het gevoel is een beetje: Ik gun het cinn ontzettend, maar ik gun het mezelf ook zo Hoop niet dat jullie me nu een ongelofelijke trut vinden Moest het gewoon even kwijt.....
Lieve Giraf, ik snap je gevoel helemaal hoor! Je probeert zelf ook al een tijdje zwanger te worden en dan ineens is er iemand die het eerder is dan jij. Het is niet dat je het Cinn niet gunt maar je wilt het zelf ook heel graag! Ik noem dat altijd "gezonde jaloezie" lfs
Oh liefie ik snap je helemaal!!! Ik heb dat zelfs nu al een beetje en ik ben officieel nog niet eens begonnen ! Zoooo fijn dat je het eerlijk zegt, want ik denk dat iedereen zeker wel snapt dat je dat moeilijk vindt. Het ís ook moeilijk als je zelf al maanden bezig bent, dan wil je ook gewoon de eerste zijn, of iig ook snel!! Ik snap dat enorm goed!! En dat heeft niks met misgunnen te maken, maar het is gewoon hartstikke moeilijk!! (Ik denk dat Vlek dat ook kan beamen) Ik duim heel hard voor jou lieverd... Echt waar. Ik gun het jou ook zooooo erg Morgen geef ik je even een hele dikke knuff!!!! (anders moet ik wéér dat trapje op nu )
whaaaaaa van harte cinn, de 1e 3e komt er al weer aan !!!!!!! spannend hoor, wat zei je ML ervan ??? het is wel heel jammer dat je morgen niet komt, hadden we je persoonlijk kunnen feliciteren !! giraf, snap je gevoel helemaal hoor meid !!! maar ook bij jullie komt het goed, blijven geloven !! merel, hihi die jp al lekker aan het spinnen geslagen BB heel erg bedankt voor je mooie kaartjes ontwerp, ik heb een mailtje terug gedaan. S is heel erg onder de indruk dat er morgen zoveel kindjes en baby's komen, ik zei dat ze maar snel moest gaan slapen zodat ze morgen met alle kindjes kon spelen, hihi voor 8en was het al rustig boven vandaag had ze een nee-bui , oooh wat word je daar moe van.
Nee hoor.... sorry flauw! Pfieuw, ben blij dat jullie het snappen meiden..... Slaat ook helemaal nergens op hè, maar goed, ooit ooit ooit Ik heb zin in morgen!
Giraf, knuffel, ik begrijp het ook!!! Zelfs ik, ahmmmm, heb een beetje kriebels nu Cinnamon zwanger is. Het komt zeker goed.
cinnamon van harte gefeliciteerd wat een leuke verrassing zeg!! ben super blij voor je en vind het geweldig dat er weer een kleine musketiersbaby onderweg is. x
Cinn!!!! Wauw gefeliciteerd!!! Oooh nr 3 Ben heel blij voor jullie. Kreeg sms van bb, waar stond daarna te stuiteren tussen de burgers, echt zoooo leuk weer. Giraf, knuf en denk dat je gevoel niet raar is, joh jij wil ook graag (wie weet deze mnd ook wel want een beetje siamees ben je wel met cinn/) zoooo ga nu even bankhangen ben zoooo moe. Xxxxxxxx
Heee rasp heb je toch internet??? Dames tot morgen!! neemt er iemand goede camera mee voor mooie shots ??
Girafke: Natuuuuuuuuuurlijk begrijpen we je!!!!!!! Jij had gewoon verdorie al 8 rondes geleden een mooie knaltest moeten hebben!! Dat had ik je echt gegund lief... Echt! Ik hoop ook nog steeds dat jij eerder zwanger bent dan ik. Want ik gun het jou zo erg!!! ♥ you Vlek: Hiiiiiiiiiii arme S dacht: Oei ik ga maar snel slapen dan kan ik morgen mn eigen speelgoed verdedigen Ama: Hahahaha jij ook kriebels Rasp: Op je ML's telefoon!!! Hahahahaha nee dit kun je niet missen he!! Oooooh zal nog effe t adres smsen Heb bericht gehad van Madl: Ze is en blijft een musketier en leest af en toe mee, maar ze is niet meer actief. We hoeven geen rekening te houden met haar bij afspraken of dergelijke. Maar ze is heel begaan met ons en vind het leuk ons te volgen Ik had ML en LM even een mailtje gedaan Ik denk: Kan het beter gewoon even vragen