Giraf: bedankt, ook namens mijn zoon, die kan smakelijk lachen om je plaatje! LM: hiii, poppenwagen rijker?! Jk heeft een hele leuke, roze met witte stippen, I van Giraf heeft dezelfde meen ik... Staat zo leuk als jk ermee loopt! En popje word ook gretis gekust als we haar aansturen om pop een kusje te geven. Zo lief!!!!! (Wieltjes stonden alleen te soft afgesteld, dus eerst viel ze er heel vaak keihard mee voorover. Mijn vader heeft de wielen aangedraaid tijdens het oppassen (wist niet eens dat dat kon...) zodat ze lekker stug gaan, nu is het dus meer een looprek. Misschien kleine tip als het een houten wagen betreft? Aangezien we natuurlijk niet willen dat Feetje valt !)
Leuk!! Iets anders als die van jk, maar zelfde wielen! rijd er maar eens mee. Die van ons was echt te snel voor mijn nét lopende moppie.
Hij zit nog in de doos Moet hem ff een keer inpakken als fee op bed ligt (net of zij er iets van begrijpt) Zal hem dan wel ff testen.
Nog even tussendoor een kleine politieke opmerking (als dat mag) Daarom heb ik dus niet PvdA gestemd he.....Diederikje valt gewoon in slaap tijdens de troonrede! Hoe komt dat dan over....
LM: Spannend van je broer!!!!! Leuk is dat he!! Ik kreeg bij mn zus bij de 3e mn nichtje omdat ze wakker werd tijdens de bevalling. Dus ik wist zeker dat ze bezig was En zij kreeg bij Pips bevalling ook Moos om 7:00 omdat ik wist dat ie wakker kon gaan worden en ik had geen rust (8:09 is ze geboren) Meis: !#$%^$&internet soms :x Giraf; Ja voor mama een hele grote stap maar ook zooooo leuk!!!!! aaaaah I ook al zo lief aan t moederen ♥ Fijn dat er geen wachtlijst is!! Rasp: Oh wat erg van die vriendin... Jeutje zulke bloedingen is niet niks Hiiiii die V-kkp ♥♥♥ LM: Hier is de baldadigheid helemaal over gelukkig maar een paar daages geduurd. Beloningssysteem gemaakt en hij is weer superlief! Manager: Ja heerlijk! Dit is een lekker open boek en een die geen blad voor de mond neemt! Love it!! WHAHAHAHAHA spiderman poepen hahahahahaha!!! Lekker jong heb je toch Merel!! ♥♥♥ LM: Oe spannend op je werk!! En druk druk dus!! Succes wijffie!! NEmo: Kus! Trein: Moos heeft GeoTrax, maar dat wordt niet meer gemaakt. Maar is PRACHTIG spul!! HAHAHA Giraf, ik zie je al op de pot zitten met rood aangelopen hoofd en je tong uit je mond. Drie zweetdruppeltjes op t puntje van je neus.... HAHAHAH Jaaaaaa ♥ Pip heeft ook een roze met witte stippen van de Prenatal ♥ Mooi spul WHAHAHAHAHA viel Samsom in slaap!! Geniaal!!! wat een bak, ik vind het alleen maar een goeie grap! Dat durft Kutte niet hoor En nee *zucht* geen ongi... Als ik uitga van mn laatste ongi met spiraal zit ik op dag 40... En als ik uitga van de bloeding ná de spiraal op dag 33
ik kom ook even aanwippen drukke dagen geweest en als ik dan wil bijlezen doet S dingen die niet mogen nou mijn korte versie: rasp, super, kan je enthousiasme lezen in de text, ik zal dadelijk even op de site kijken. merel, jee wat balen, komt het toch nog eerder dan verwacht , hopenlijk komt er snel wat leuks op je pad !! wel alles doorlezen voordat je wat tekent he, vaak met zoiets willen ze iedereen erbij naaien in het voordeel van je baas. LM, al nieuws van je broer ?? weten ze al wat het word ?? giraf, alles goed gegaan op de psz?? is toch weer een hele stap he BB, wel jammer dat je niet meer op dezelfde locatie zit, maar een betere manager is ook heel fijn !! merel, hihi spiderman poepen, je moet het maar verzinnen lou, hoe gaat het met je, jezelf niet vergeten he meis !! nemo, hoe gaat het, doe je wel voorzichtig met bukken, niet dat de bloeding dan nog erger word. cinn, je ouders waren een weekje weg toch, alweer aan het bijkomen van de drukke week en hoe voel je je ?? amarens, hoe gaat het bij jullie ?? S heeft besloten vandaag een pyama dag te houden, ze is gister om 7 uur naar bed gegaan en is er net pas uit, 14 uur slapen !! oooh wat zalig, wou dat ik dat kon. moet eigenlijk nog van alles halen maar dat komt dan morgen wel. vrijdag tandarts, bleeh geen zin in maar zaterdag kijken bij een baboe bakfiets, daar heb ik dan wel heel veel zin in
Goedemorgen Zo F week op school en T is lekker in de box aan het spelen. Hier zijn ze beiden lekker aan het hoesten, hoop dat het flink koud word alle bacterien dood. @Vlek, heerlijk toch pjama dagje. Wat een slaapkopje die S hiii, en tandarts ja ik moet ook nog steeds maar ben bang En leuk een baboebakfiets ideaal ook he straks met de kleine!! Zwaai aan iedereen
Morge! Vlek: tijd voor rust geloof ik he.. Een bakfiets, past wel bij jou! Lekker de natuur in met beide kids en dan met bakfiets vol verse groenten en fruit terug naar huis ! Die S is aan winterslaapje begonnen! Giraf: Ennnnnnnnnnnnnnnnn????????? Hoe ging het afscheid??? Hoe voel jij je nu?? Hopelijk zit jij trots thuis op de bank te genieten van J en te denken aan hoe stoer je kleine meid nu zelfstandig op de PSZ zit te spelen met andere kindjes!!
Giraf: Hoe gaat ie???? Vond ze het spannend?? En jij in tranen ?? Knuf!! Vlek: Leuk een bakfiets!! En ik moet morgen met Moos samen naar de TA bleh Merel: Morge!!
ja echt he, zegt iedereen jij??!!!! man schijt me werkelijk in de broek alleen al om een afspraak te maken!!! @Giraf, hoe is het, en hoe vond I het om naar de psz te gaan?? (ik moest ook vreselijk janken, en vorige week had ML dr voor het eerst weggebracht komt hij thuis zit hij te grienen hiiii) Maar ze heeft het vast heel leuk!! heeft ze nog bekende kindjes in de groep?? Oooh we gaan binnekort hele huis van binnen schilderen/verven/sausen. monsterklus en voorjaar buitenboel. moet maar heb er zo'n geen zin in. Maar we gaan voor F en T een nw kamer maken dat is dan wel weer leuk (ze krijgen beide een andere kamer). Nou dat was weer een update uit mn spannende leven whahahaaa niet echt he!!
Wij zien zelf niet wat ze allemaal in onze mond uitvoeren, Meis weet dat wel! Denk dat dat het extra eng maakt
hihi meis de tandartsassistente bang voor de tandarts , geen wonder dat je je baan varwel hebt gezegd BB, doen ze moos dan ook meteen ? S mag altijd meekijken en dan kijken ze ook gelijk even spelenderwijs in haar mond. merel, was idd het plan, de groenteboerderij zit hier niet zover vandaag en de buitenlucht is altijd heel gezond. wij zitten trouwens al een paar dagen in de uienlucht, het land voor ons was ingezaaid met uien en deze kunnen nu gerooid worden, hiervoor moeten ze even een paar dagen op de grond liggen om op de drogen en zo makkelijker in de kieper te krijgen. dus onze neuzen komen nu wel los bakfiets: ik vind het zo leuk dat je dan de kinders voor je ziet, nu zit S achterop maar echt praten met haar is er niet bij. en de kinders kunnen later ook beter met elkaar praten als ze naast elkaar zitten ipv 1 achterop en 1 voorop. het is wel duur, maar een goede mamafiets is ook duur dus ach, af en toe een uitspatting moet kunnen, deze maand dus maar rustig aan doen
nou idd dat is het ook weet precies wat er gaat gebeuren, en als ze dingen opnoemen weet ik wat ze bedoelen en dan krijg ik de bibberssssssss (maar er is een stukje kies afgebroken dus moet wel)
hamburgers doen geen pijn kom ik bij jou een nachtje logeren, jee de kids zijn me toch verkouden, echt de zakdoeken vliegen er door. Maar ja ik moet ook een andere fiets, T is te zwaar aan het stuur. Jullie hebben lekker de ruimte voor een flinke bakfiets, je parkeert hem zo onder de overkapping, hier is dat helaas niet zo makkelijk.