Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meis/Merel: Ja ik snap het wel, maar de ironie er van is ook wel erg mooi ;):D:D:D hihihih

Vlek: Klinkt erg idyllisch ♥ Heerlijk! Ach en een uitspatting is niet erg zolang hij te dragen is, toch? ;)

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlekkie: ahhh uien! Mag ik Jk ook even brengen, die heeft ook snotjes!
    Wel een fijne lucht, beter als hele dagen giertonnen lucht toch!
    Bij mijn ouders thuis zat achter hun een bakkerij én een melkveehouderij. En die lucht samen heb ik vaak moeten ruiken, en da's een vieze combi! Beetje broodje poep zeg maar :D

Bakfiets, inderdaad, die moet je ook nog eens kunnen stallen. Lukt wel, maar staat je garage propvol inderdaad...

Giraf: maak me nu toch zorgen dat je het misschien toch niet als 'leuk' hebt ervaren....of ben je met ML en J lekker de hort op??

BB: ben al beetje bezig met mijn dekbedovertrekje....word eenvoudig maar wel heel mooi!

Nemo: gaat t beetje met je? Doe wel rustig aan he, als je al het gepoetst met hoofdpijn of neuspijn moet betalen, laat het dan maar even stoffig zijn hoor!

3. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ben ik :)

Het ging super vanochtend!!! Ik ben zo trots hè!
    We brachten ze weg en ze vond het wel een beetje vreemd allemaal, helemaal toen wij weggingen samen met J en zij moest blijven... Ze zwaaide wel, maar wel met een heel beteuterd gezicht.... Maaaaaarrrrrrr: geen tranen!!! Eh jawel, stiekem toch, maar niet bij I maar bij mij :) wel toen we het schoolplein al af waren hoor, I heeft het niet gezien.
    Toen zijn we even bij vrienden koffie gaan drinken, anders zit je ook maar thuis zo te wachten....
    Ik mocht ze om kwart over 11 weer gaan halen en daar zat ze in de kring, echt te schattig gewoon.toen ze me zag was ze helemaal blij en vloog ze op mij af.... Dacht ik..... Ze bleek dus gewoon op J af te rennen..... Tsss..... Maar goed, ik was wel een goede 2e keus want daarna was ik aan de beurt voor een dikke kus! Ze liet vol trots haar 1e PSZ knutselwerkje zien die ik natuurlijk vol enthousiasme heb aangenomen. Ze was heel lief geweest, wel een beetje de kat uit de boom gekeken, maar dat is logisch toch.... Morgen mag ze weer! :)

4. giraf

giraf Niet meer actief

Oh en vlek gaat voor een bakfiets kijken, gaaf!!!!!! Ik zou ook heel graag een bakfiets hebben, maar het gaat niet :( we wonen midden in de stad en hebben maar een dun gangetje naar onze tuin, dus ik kan hem dan nergens stallen helaas....

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Giraf, kan maar 1 dingen zeggen:

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh nee, 2 dingen: "Zie je nou wel dat ze het leuk vind!!" ;););):):):)

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    giraf, heel fijn dat het goed is gegaan vandaag !! kleine meisjes worden groot.

merel, hihi dus daar komt ome willem ook vandaan :D
    gierlucht is idd ook niet echt lekker, het lekkerste vind ik toch wel pas gemaaid gras.
    doe je het dekbedje wel even spammen als je ermee klaar bent, ben wel nieuwschierig.

meis, hihi misschien op den duur :D

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooooooooh WAUW KNAP GEDAAN I!!!!!!! ♥♥

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik kreeg geen meldingen meer maar bleek dat ik niet meer ingelogd was....vreemd...maar goed.

@Merel, ik heb toevallig vanmorgen nog een M.ega M.indy in de pot gedraaid, met gemak hoor!! hahaha. Geweldige uitspraak van die Jp!
    Man wat een mega domper voor je dat je zo snel al geen werk meer hebt. En ja een nieuwe baan is niet niks, het moet bij je passen en je bent best kieskeurig natuurlijk als je je kinderen er voor achter laat. Sterkte meid en hopelijk vind je fijn werk weer.
    En wat betreft het huis kopen, dat kan niet hoor, het huis is van de kerk en als er over 2 jaar een nieuwe dominee komt dan moet/mag die daar wonen dus daarom moeten wij er dan weer uit. De huizenprijzen zijn hier wel wat lager als bij jullie misschien maar zulke huizen kunnen wij echt niet kopen hoor haha, was dat maar waar!!!

@LM, wat een leuk poppenwagentje, mooie kleuren!!
    Heerlijk dat je bijna naar 3 dagen werken mag, wat zal het een verademing voor je zijn. Toch petje af dat je doorgebikkeld hebt hoor.

@Meis, mmmmmmmmmmm dat ijs, het water loopt me in de mond!! Ik ben gek op M.c F.lurry's!!
    En leuk de kamertjes van de kindjes veranderen, t is wel altijd even werk waar je doorheen moet, het is niet het leukste om te doen maar als het af is kun je wel lekker genieten van het resultaat.

@BB, raar lijf, he bah, hoop snel dat er wat gebeurt. En vol spanning wacht ik met je mee op de uitslag van morgen hoor!

@Giraf, goed van jou hoor en stoere meid die I. Echt knap!!! En uiteindelijk zal het voor jou en haar heerlijk zijn wanneer ze weer een keertje mag.

@Vlek, uienlucht bleeeeeh, is voor een keer niet erg maar constant, bah!
    En een bakfiets, geweldig lijkt me dat!!!! En jullie hebben de ruimte!

@Cin, meid hoe is het met jou dan? Gaat het allemaal goed? Je hebt toch al bijna de echo?.......

@Loulou, en hoe gaat het nou met jou? De emoties zullen door je heen gieren maar hopelijk kun je je neusje omhoog houden.

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh sorry, verkeerd gelezen! Ik heb er het woordje 't zelf bij verzonnen, dan klinkt het alsof jullie dát huis dan kunnen kopen.
    Nou ja, boeie, je woont lekker 2 jaar in een fijn ruim huis, en wie weet doet de bank na paar jaar ML-zelfstandig niet meer zo moeilijk en kunnen jullie dan een ander droomhuis kopen!!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meis: huisje verven? kamers veranderen?? LEUK MAN!!!
    Ik ben wel van het verven en decoreren. Ik heb ML zo gek gekregen dat hij ons bed opnieuw gaat stofferen!! Jippie! Het is nu antraciet stof, en ik krijg er nu beetje zandkleurig stof omheen. Ziet gelijk zo luxe uit :). Ben het zwart/wit in huis een beetje beu, zoek wat meer sfeer, probeer er een landelijke slaapkamer van te maken.
    Damn dat kastje dat jij op MP verkocht hebt...dat had er leuk gestaan:cool: bedenk ik me nu!!
    Zoek nog iets van hout, opknapper, tikje landelijk klassiek.....iemand iets in de aanbieding?

12. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb 2 lastige kinderen in de aanbieding, mag dat ook? Aan elke kant van je bed eentje, ze kunnen ook lampjes en boeken vasthouden ;) :D

Pfff, wat zijn ze lastig deze middag :) niet slapen, ja allebei een half uur ofzo, dus ze zijn verschrikkelijk moe, maar slapen ho maar.....

Ben er dus even weinig.....

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, had even op de link gekeken, maar WAUW wat een mooi huis, kan/mag je er ook wat aan opknappen zodat het jullie stijl is?
    en als de nieuwe dominee er niet wil wonen, heb je dan kans dat jullie er langer kunnen blijven ?
    wel heel mooi, kindjes kunnen lekker buiten spelen en als het slecht weer is is binnen ook plek zat, komen we de volgende meeting naar je toe, kunnen we gelijk helpen met verhuizen ;)

giraf, blijven deze handige staanders wel staan dan of gaan ze na verloop van tijd de kamer rond :D

vandaag een opruimdagje de kasten en de douche hebben al een beurt gehad en nu moet ik eigenlijk de ramen nog zemen, maar "helaas" regent het :D

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    heb hem nog hoor:p (die muts kwam kijken, oooh nee hij gaat niet passen duhhhh had het thuis even gemeten!! aah daar kan ik niet tegen he).

Maar ja ik ga alles wit maken en heb verder zwart en paars in huis beetje teak en beetje brocante. maar er mist iets dus naar dat iets ben ik op zoek. Moet gewoon gezeller maar practisch ML wil eerst klanten aan de keukentafel kunnen ontvangen mocht dat mogelijk zijn.

En F dr kamer die krijgt de grootste kamer verdieping hoger. ach we hebben de tijd maar langzaam opruimen ed en dan glasvezel er af. maar weet niet goed wat moet ook niet te girly maar gewoon leuk.

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Vlek, NESTELDRANG:D:D:D;):p lekker aan het opruimen en poetsen dus! hoe vaak was jij de ramen dan??

S nog lekker in pyjama??

Ik heb net de achtertuin even toonbaar gemaakt was net klaar voor dat de regen met bakken uit de lucht kwam gelukkig.
    hoop dat het nu droog blijft want ML gaat sinds deze week met de trein naar werk maar meot wel eerst fietsen naar het station. +- 20min. (de auto was afgekeurd en we konden er nog een mooi exportprijs voor krijgen dus nu sparen voor een nieuwe/andere auto)

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Foto van t kastje meis? Ben erg benieuwd :D;):)
    Lekker thuis effe aan de slag! Dat is zo lekker verfrissend :D:D

Merel: Oh klinkt mooi!! Ik heb datzelfde; We hadden ook grijs-wit-zwart-paars, maar wil ook meer naar het brocante toe, langzamerhand ;) en ja stofferen is een eitje voor jullie hè?! :D

Rasp: Tja die stomme testen zijn er nog niet... *zucht* Maar we wachten geduldig hoor :p Maar ik verwacht er toch niks meer van :)

Vlek; hihihihi jij lekker aan t nestelen meid :):)

17. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek
    Oh heerlijk een pyama dag voor S! En zolang geslapen zeg!
    Moet je voor controle naar de tandarts vrijdag of iets anders?

Meis
    De kindjes nog zo aan het hoesten :(
    Leuk joh, huis schilderen! Ik kan het wel zeggen want sbroer is schilder dus binnen een dag is het klaar :D
    En de kindjes een nieuwe kamer! Leuk!

Merel
    Ah las dat je je zorgen maakte? Lief! Maar we waren dus inderdaad de hort op ;)

BB
    Wilde je morgen weer testen dan?
    Kansen worden wel met de dag kleiner ben ik bang.... Gebruik je nog wel ovutesten nu? Misschien heb je een soort ongi zonder bloed gehad? :( En zit je nu weer in een nieuwe cyclus? Of je hebt misschien stiekem toch een laat ei/late innesteling gehad en ben je toch zwanger!

Hier heerst er een serene rust in huis........ Ik zit alleen :p
    Kindjes liggen op bed en ML is sporten.
    Jeetje wat waren ze 'bewerkelijk' vandaag, niks was goed genoeg voor die 2 apen van mij.... Had het stiekem ook wel een beetje verwacht hoor, er was natuurlijk een grote verandering voor I vandaag en daar reageert ze niet altijd even goed op ;) :)

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meis, helemaal autoloos dan ?? scheelt dat er nog een buurtsuper in B zit.
    en hier de ramen ongeveer 1 keer in het kwartaal, heb er altijd zo''n hekel aan, maar de stof en regen maken er een zootje van zodat als de zon schijnt het er niet uitziet :)

hihi S heeft de hele dag in pyama rondgelopen :), moesten nog naar de winkel, ik dacht even snel, maar kom je natuurlijk allemaal bekenden tegen ;)

BB, misschien toch even HA dan ?? vooral omdat je nooit zo''n lange cyclus hebt.

vanavond even een avondje niets, ML heeft ook vrij met melken dus dadelijk lekker tv avondje, alleen jammer dat er op woensdag nooit wat op de tv is.

kennen jullie trouwens het progamma wie trouwt mijn zoon, jeetje heb echt met open mond zitten kijken, hoe aso kun je zijn :$

19. giraf

giraf Niet meer actief

Ja! Wij kijken ook altijd wie trouwt mijn zoon :)

Vind Angelo behoorlijk aso ja, en zijn moeder vind het allemaal geweldig :(
    Ik vind sebastiaan zo leuk :) maar wat een kreng van een moeder heeft die jongen zeg....

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee ik kijk t niet, ik durf niet omdat ML me dan uitlacht hihihihi :)
    En ik heb het laatst 1 dag na mn NOD getest... Dus t kan wel nog, aangezien er wel een streepje was... Ik wil het gewoon zeker weten en anders bel ik even de HA indd.. En bij Moos testte ik ook met 4 wk nega en een week of 2 later pas posi...

Meis: Autoloos :$ oei wat onhandig :( Succes!!

Giraf; Jaaaaaa het is allemaal nogal wat voor I! Hoop dat ze wel slaapt...

Deel Deze Pagina