Laat ik het duidelijker uitleggen: Als ik niet voor mn NOD had getest (en niet laatst met de Mirena) had ik gedacht dat ik zwanger kon zijn toen ik de laatste keer testte... Maar omdat ik al de hele tijd een even (on)duidelijk streepje heb (die ik ook met spiraal had) denk ik nu van niet... Snap je t nog? En ik denk indd dat mn ingi wegblijft door de Mirena en mijn BV, maar ja aan de andere kant moet dat niks uitmaken... Wat is een ongi zonder bloed dan Giraf?????
BB heb je geen ovutesten meer liggen dan? Toen ik zwanger was sloegen die ook elke keer knalpositief! Je houdt het wel spannend zeg!
Geen idee Maar omdat ik het toen ook had: positieve ovutest, maar geen ongi, was ik toen ook allemaal (vage) dingen aan het bedenken wat het kon zijn.... Misschien toch even de HA bellen voor advies?
Hahahahahaha geduld hebben??? Morgen komen de testen als t goed is binnen... Dan weten we meer. Ik vang mn ochtendurine wel op. Moet die dan in de koelkast of niet? Help! Hoe doe je dat ook weer met MvM?
Autoloos nee, auto van Ml is weg. Mijn Car rijd me nog heerlijk in het rond, moet wel want zonder kan niet eens na Ha die zit dorp verderop. Bb, spannend !!!
Whahahaha, das waar! Ik heb hier nog zwangerschapstesten liggen van KV2v5 en Zw&kids, zal ik even in de auto springen en ze brengen? Neem ik I ook mee, die hoeft toch niet te slapen
Hihi het klinkt echt verleidelijk...... Waarom woon je niet gewoon om de hoek?? Zullen we met z'n alle gaan verhuizen? Richten we ons eigen musketiersdorp op!
Jaaaaaaaah heerlijk een musketiersdorp!!! hahahaha @Vlek, heerlijk toch zo'n pyjamadag en als mensen er wat van willen denken dan doen ze dat maar, jullie voelden je er goed bij toch en daar gaat t om! @Giraf, tja de reactie op zo'n dag komt toch vaak wel he, moet je dan weer even doorheen helaas. @Meis, dus sparen voor een andere auto, al enig idee wat voor eentje??