Ik zou er ook niet blij van worden BB, aan de andere kant vraag ik ook wel eens mijn zus als er 1 ziek is en ik echt geen vrij kan krijgen ( maar mijn zus heeft geen kids)
OOoo zooooooo irritant ja! Ik zou het niet door persoonlijk. Kan wel zijn dat ze t al onder de leden had, maar ik spaar mijn gezin voor zover ik het onder controle kan houden..... Ik zou toch vriendelijk vragen of haar man niet even vrij kan vragen. Of anders smoesje morgen dat Moos het ook al heeft....?? Snot en andere toestande heb ik niet zo'n moeite mee, maar met buikgriep wel, is gewoon te besmettelijk...
Ja LM gewóón ziek vind ik 1 ding, maar echt buikgriep vind ik nog wat anders. Dat is zo ellendig!!! Oh ik voel me gewoon al misselijk als ik er aan denk... Ik breng mn kindjes morgen gewoon naar smoeder en dan pas ik wel op... En een kotsend kind zal ik nooit wegbrengen hoor. Dat is mn eigen pakkie an vind ik
Da's ook een oplossing, en dan maar alles schoonhouden en schoonmaken na haar bezoek.... Maar inderdaad, in dit geval zou ik me desnoods zelf ziekmelden op t werk. sterkte met beslissen meid!
Ja ik durf echt geen nee te zeggen hoor... Vind ik zo lullig ze staat ook vaak voor mij klaar. Maar ik ben zoooooo bang voor buikgriep Ik vind dat zooooo erg. Zo ellendig Ik ben echt bang dat we straks alle vier doodziek zijn
Goeiemorgen!!! Heh bah kotsende kindjes zijn niet fijn nee, en nee buikgriep is zwaar ellendig!! Dat wil je niet krijgen. Het gaat momenteel weer rond. Nou zo te lezen wordt het een musketiersdorp met veelzijdigheid aan mensen, en kinderen! Kan heel gezellig worden dus hoe gaan we het realiseren?? Ik heb vandaag weer een lekker dagje, V. gaat weer een dagje naar oma. Fijne dag allemaal!!!!!!!!!!
mmmm BB dat zou ik ook niet snel doen idd, als je kind ziek is wil het toch maar 1 ding ....... mama. en nu kun jij oppas gaan regelen voor moos en pip zodat zij bij jullie kan komen, wel een beetje te gek in mijn ogen, je zwager kan toch ook een keer thuisblijven zoals je ook zegt. vaak ontspringen de mannen de dans want in hun ogen kunnen ze echt niet thuisblijven, bullshit natuurlijk. succes vandaag, is het lang of voor die 4 uur wat je zei ? musketiersdorp, hihi kan giraf meteen een boederij gaan tekenen, want de koeien moeten dan ook mee hebben we wel voldoende melk we hebben het laatst een keer gehad over zo''n fotoboek wat je op i-net kan maken ? welke is nu het gebruiksvriendelijk ? mijn ouders zijn op onze kosten met de luchtballon mee geweest (vader met pensioen) en nu wil ik van alle foto''s zo''n leuk boek maken, maar echt computergericht ben ik niet, welke aanbieder is dan handig?
Ik heb dat een aantal keren bij de H.ema gedaan maar je kunt het ook bij K.ruidvat doen. Ik vind die van H.ema superleuk met alle kaders en plaatjes die je kunt toevoegen. Het is echter wel even werk vind ik, ik ben er vaak meerdere avonden mee bezig voordat het boek af is. Maar het resultaat is heel leuk!!
top-fotoalbum is erg leuk en makkelijk!! en binnen een paar dagen klaar!! Echt heel snel! po.stnl en KV en He.ma zijn ook mkkelijk en leuk! En webprint.nl is retegoedkoop!
Vlek, dan moet jd paardje ook mee!!! Heb ik af en toe ook nog wat te doen Lijkt me wel gezellug zo'n dorp!!
Oooooooooh gelukkig!!! mn nichtje spuugde nog steeds en nu had mn zus toch haar smoeder gebeld en daar gaat ze vanmiddag heen... Opgelost! En nóg geen ongi... en nóg geen testen binnen
Au......V. werd net opgehaald door mijn schoonmoeder en ze is huilend mee gegaan.... Ze is al een paar dagen niet zo fit lijkt het, ze eet slecht en huilt snel en is erg aanhankelijk. En nou heeft ze ook al een paar dagen niet gepoept en dat is in haar geval ook altijd drama dan. Heb afgesproken met schoonmoeder dat ze terug gebracht wordt als het niet gaat maar dat huilende koppie achter in de auto staat nu op mijn netvlies helaas....
aaaaaah moppie toch... bel maar even, dan hoor je vast dat het heel gezellig is En dan ben jij gerustgesteld Kus!!!
@BB, ze gingen eerst nog boodschappen doen maar ik bel later vanmorgen inderdaad wel even hoor. Hoe laat komt de post altijd bij jullie? hihi