Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Morguh!!!

iedereen weer lekker geslapen??

@Vlek, ik gebruik altijd KV ideaal vind ik. Tuurlijk gaan de koeien mee, die hebben nodig!! je groentetuin en wijngaard ook:p

@Rasp, he dat is niet leuk met een behuild koppie in de auto, ach als ze de bocht om is is het vast al weer klaar.(zo gaat het hier tenminste). Maar wel fijn dat jullie aan de vloeren niets hoeven te doen dat is toch een flinke kostenpost he. Wanneer kunnen jullie er in?

@BB, ooooh kan je zolang wachten?? ben heel benieuwd hoor hoop op een knaltest zeg, je moet ook haast wel zwanger zijn zolang overtijd geen ongi!!

@Merel, jij de heupjes weer los gezumba-t?

Zo even naar de fysio toe!!
    Wie heeft er nog tips?? ben nu 10 kilo kwijt maar verder afvallen wil niet meer sta stil. eet gezond sport heb voldoende beweging. Maar wil zo graag nog 10 15 kilo of meer kwijt. hoef echt geen broodplank te worden hoor :p maar gewoon gezonder gewicht lijkt me goed.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Meis, misschien kun je een natuurlijk voedingssuplement gaan gebruiken zoals groene thee of acai. Dat bevorderd de vetverbranding maar is wel natuurlijk. En je krijgt van acai ook nog eens energie en het bevat heel veel antioxidanten.

We kunnen op korte termijn al wel in het huis, het staat leeg. Het is nu nog even wachten op de vergunning voor verhuur ivm de leegstandwet maar die kan er over een week zijn als het goed is. Dan gaan we ons huurhuis opzeggen met een maand opzegtermijn. We hopen voor november te verhuizen.

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Rasp, dat is al wel snel dus, wel lekker dat je zelf al in huurhuis zit dus je kan zo opzeggen dan he!! hadden wij ook toen we gingen kopen.
    Maar dan ga je het nog wel druk krijgen, maar goede planning en afspraken is punt nummer 1. ach en voor je het weet zit je er joh. met kerst in je nw huis!! ook wel leuk dan he. Kerstmusketiersborrel bij jou?????

(wij zijn verhuisd in 1 dag omdat ik van te voren alles al ingepakt had, nou ja dingen die je zowiezo niet meer gebruikt en elke keer als we gingen schilderen of naar huis gingen hup dozen mee inde auto en in garage stallen, die manier is ons goed bevallen. die keer daarvoor hadden we er namelijk niet overna gedacht en dat verliep toen heel rommelig:))

4. raspberry

Wij gaan ook al steeds kleine beetjes heen brengen hoor, dat is wel zo handig. En ik wil niet in 1 dag moeten verhuizen, liefst verdeeld want anders is het too much! Ik denk dat de kindjes tegen die tijd gewoon even een dag en nacht weg moeten en dan kunnen wij een hoop werk verrichten. En ik kom uit een grote familie he!

5. giraf

giraf Niet meer actief

Merel
    Nee ik teken geen bouwplannen, tenminste geen huizen dan... Ik ben tech tekenaar voor een grote energiemaatschappij, dus teken in het ondergrondse net.

BB
    Ik vind het ook altijd moeilijk om op zo'n moment nee te zeggen.... Maar ik zou het sowieso thuis oplossen, dus of ik thuis of ML, want als ze ziek zijn breng ik ze echt niet weg....

LM
    En hoe heeft J geslapen in zijn eigen bed?

Rasp
    Lekker een moeder-zoon dagje! Genietse!

Meis
    Ik heb hetzelfde.... Ben nu ook bijna 10 kilo kwijt en sta stil qua gewicht, ik heb niks aan mijn eetpatroon veranderd, maar het lijkt niet meer te werken? Sporten en gezond eten en niet meer snoepen, of heel af en toe.... Ik had er een topic over geopend in de lounge en het schijnt vrij normaal te zijn, dat je afvalt, dan weer een tijdje stilstaat en na een tijdje val je toch weer verder af....

I is vandaag weer naar de PSZ geweest en deze keer was het andersom...l I moest huilen en ik niet :) het was gelukkig maar heel even en verder heeft ze heerlijk gespeeld, dus het komt wel goed met haar!
    Vanochtend visite gehad van mijn zussen dus de ochtend was zo om...
    Nu ben ik lekker hachee aan het maken en zo nog even aardappels schillen om eigengemaakte frietjes van te maken :)

6. giraf

giraf Niet meer actief

Oh en rasp..... Ik vind verhuizen echt super leuk om te doen! Ja ik ben raar, ik weet het :)
    Dus als je hulp nodig hebt...... :D

7. raspberry

@Giraf, oh het komt vast en zeker wel goed met I, als je de hoek om bent is het al klaar!
    Het enige wat ik leuk vind aan verhuizen is het opnieuw inrichten haha.

8. raspberry

Als het goed is krijg ik vandaag de kid sit geleverd, wel jammer dat V. er niet is zodat we hem meteen kunnen uitproberen.
    Schoonmoeder belde net dat het allemaal al weer in orde is met V. het had niet lang geduurd gelukkig maar ze lijkt wel moe zei ze.
    J. heeft net een paar uur geslapen en ik hoor hem nu wel boven in zijn bedje maar ik zit nog even lekker een dikke omelet met tomaat en rucola te verorberen! mmmmmmmmmm

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ik heb de baan :$!!! op de bso!

10. giraf

giraf Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Echt super fijn joh!!! :) :) :)Aan jouw hebben ze ook niks in de ww ;) :D

12. raspberry

Jaaaaaaaaaah!!! Joepie!! Gefeliciteerd!!!
    Echt super meid, lekker je diploma halen nu!:D

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Gefeliciteerd BB!!! super nieuws

(nu nog even geduld voor de testen er zijn, ik kan bijna niet wacht!!!:))

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh man ik wil meer dan ooit een negatieve test nu :)....

15. raspberry

Ja joh, begrijpelijk...:)

16. giraf

giraf Niet meer actief

Joh, dat snappen wij wel hoor.... :)
    En ook dat als je wel zwanger bent, dat je daar natuurlijk hartstikke blij mee bent!

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    zie het als fijn, als positief is ben je blij, en als negatief is ben je ook blij! toch??

Voel je wat dan, bedoel heb je tekenen van zwaangerschap?

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    OMO!!! Ik ben opgelucht :)... Lekker aan de slag, diploma en dán verder met de toekomst in ons gezinnetje ♥

19. giraf

giraf Niet meer actief

Ik had niet verwacht dit ooit op een zwangerschapsforum te schrijven, maar:
    Gefeliciteerd met je omo witte test!!! :D
    Laat de ongi maar komen :p

En ben je Echt opgelucht? Of stiekem toch......? :)

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja natuurlijk stiekem toch!! Liefst had ik geen beren op de weg gehad, mijn diploma op zak en dan lekker relaxed aan een derde kindje nu! Mijn eierstokken klingelen als een gek, maar voor nu en voor mijn rust is dit ECHT beter!

Deel Deze Pagina