Giraf, ja is vast een megaproject en jij stoort hem daarbij en ja dan word je boos en driftig. Maar is wel frustrerend deze fase he!! denk dan echt kom op zeg het maar dan help ik je wel even. Oooh en jullie bijna vakantie wat lekker waar ging het vloegtuig ook al weer naar toe?? @BB, T zegt nu al op alles nee, en benadrukt het ook nog eens door er bij te schudden met zijn hoofd, is dit niet een beetje vroeg??? Dus als hij iets pakt waarvan hij weet dat het niet mag, kijkt hij eerst of ik het zie, draait zich om doet het toch en als ik dan zeg nu is het klaar dat mag je niet doen, zegt ie Neeeeeee en schud met zn hoofd
Ah wel jammer verstandige keus inderdaad, maar neemt niet weg dat het wel jammer is.... Mag ik niet helpen verhuizen En joh, wat is nou 3 jaartjes wachten op een mensenleven toch? Voor je het weet is het al zover
Rasp, oooh nou helemaal goed als je alles op een rijtje heb gezet en goed afgewogen en dan de uitkomst is dat het nu niet goed is nee moet je het ook zeker niet doen, want er moet altijd geld bij dan he!! Jullie tijd komt nog wel, idd over paar jaar zie je droomhuis en denk je ja dat was toen een goed besluit hier te blijven wonen!! En lekker klussen nu in je huisje is ook leuk toch
Hahahahahaha Ja herkenbaar Meis, dat deed Moos ook hahahaha!! Giraf: Ooooh sorry indd ik las t verkeerd F dus. Maar lekker zeg op vakantie!! Rasp: Ja toch? Nou goede keuze meid!!! Als dat jullie gevoel is, dan moet je dat volgen...
Ja, ach jammer is het altijd maar inderdaad over een aantal jaren zitten wij breed lachend is ons "paleis"!
Hi! Rasp: wat lees ik nu? geen verhuizing meer...? Wel jammer van de ruimte, maar zoals je zelf omschrijft, het kost altijd extra centjes, en die kun je beter investeren in iets wat blijvend is ja. Nou, verstandige keuze dan zo! Jullie tijd komt vast wel hoor! Giraf: OML was wederom mooi. Zal niks verklappen, alhoewel het ook niet echt een leuk-verklap programma is. Mijn god wat bestaat er veel ellende he.... En J je aan het uitdagen! klopt wel hoor, meestal is het een frustratie van iets niet kunnen en daarna lukt dat ene wel, en zijn ze weer de oude. Meis: HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA klein T loopt!!!! Jihaaaa, nu er achteraan rennen he!!! jk gaat als een speer tegenwoordig, ze is echt razend snel. Wel erg leuke periode weer vind ik!! En tja, alles wat je tegenkomt onderweg is interssant he! Jk ging de eerste 2 weken ook nog vaak liever kruipend verder, maar lijtk wel of ze nu helemaal niet meer kruipt! Haar leggings zijn bijna niet vuil 's avonds! Voorheen kon ik dr 3 op een dag weggooien zo vies.... Das dan wel weer fijn he, alleen moeten we de vloer nu weer zelf schoonmaken BB: oohhh meen je dat?? Ik had er gisteravond geen last meer van, maar misschien drijft die stank redelijk geconcentreerd verder?? ML rook het om 18 uur ook nog, ik al niet meer zo erg, denk dat ik er al imuun voor was, als je heel lang iets ruikt ruik je het op een gegeven moment niet meer. Heb de ramen vannacht niet open gehad, normaal staan 3 open in huis, maar wilde geen risico lopen. Dan mar in onze eigen muffe slaap-lucht wakker worden Heb zooooo geen zin om te 'werken' he....van mij mag het klaar zijn nu. Baas doet net of er niks aan de had is, en legt dingen voor me klaar. Kan amper de puf ombrengen om netje's 'ja' tegen m te zeggen. Dat ie er maar inzakt hoor..... Ik denk bij alles wat ik aanpak: waarom zou ik t nog doen?? Wie schiet me af als ik fouten maak.....waarom die klant prijzen doorgeven als ie toch niks van ons geleverd krijgt?? Morgen lekker weekend!!!
Oh Merel dat kan ik me voorstellen hoor!! Als je weet dat het eind in zicht is, dan ook liever meteen. Net als een pleister: Liever in 1 ruk korte snelle pijn, dan haartje voor haartje...
Juist ja....ik verveel me hier gewoon!! en vrij nemen kan niet want dan moet de tent dicht. Zit hier dus feitelijk gewoon de deur open te houden 8 uur per dag.....
rasp, jammer hoor, maar als je gevoel zegt dat het zo beter is dan zou ik daar zeker naar luisteren, ook al lijkt het zo mooi. "gewoon" doorsparen en verder kijken, misschien komt jullie droomhuis wel sneller dan je denkt ook al is het in je hoofd nu niet zo''n leuk besluit om zo''n leuk huis te weigeren. meis JOEPIE !!!!! knappe T !!!! hihi nu is niets meer veilig in huis merel, kan me voorstellen dat het nu niet echt leuk werken meer is, vooral omdat je baas doet alsof zijn neus bloed is het al bekend wanneer alles stopt, per 1 okt of zo ? nemo, heftig zeg , gaan ze uit elkaar dan of hebben ze hele erge ruzie? wel heel lief van je dat de kinders bij jouw mogen logeren. giraf, waar ging de reis ook alweer naar toe? BB, denk je nog aan het kaartje vanmorgen bij de tandarts geweest,alles was weer in orde. hihi de deur ging los en S vloog die stoel in, de tandarts zat helemaal verbaasd te kijken omdat de meeste kindjes niet graag komen daarna lekker bij de he.ma ontbijtje gehad en even de stad in geweest, ik had geen shirts met lange mouwen meer, en aangezien het best koud word is dit wel nodig. heb op MP ook een positiejas gekocht, hopenlijk past ie !!
Jaaaa Vlek iedere dag!! Maar ik zit iedere avond met een wakkere Pip.. Dus ik kom nergens aan toe... In t weekend heb ik tijd
BB het heeft ook geen haast hoor !! wel vervelend voor je dat pip elke avond wakker is, hopenlijk een fase. is ML s'' avonds wel een beetje optijd thuis om jouw te ontlasten ? hoe gaat het met je bekken en de verzakking dan ? nog erg veel last van ?
Zo! Mama tijd! Zit nu lekker met een bakje thee op de bank Vanmiddag belde een vriendin of ik NU meeging naar de kinderboerderij, kindjes waren net wakker dus haar timing was perfect! Vanmiddag dus lekker met mijn vriendin bijgekletst terwijl de kindjes in de speeltuin zaten. En ik heb koekjes gebakken met I, hihi ze vond het echt leuk, de koekjes zien er niet uit, want ze heeft ze in de meest rare vormen gekneed, maar ze smaken heerlijk Merel Kan mee voorstellen dat je er nu een beetje als interieur bijzit op je werk maar waarom zou je baas doen alsof er niks aan de hand is? BB Hmm pip elke avond wakker? Hoe komt het? Vlek Hihi S durft toch ook alles, die is echt niet bang voor een tandartsje Wij gaan trouwens naar Turkije op vakantie, 10 dagen luieren, eten, drinken en verder niks dan genieten! Voor de geïnteresseerde, we gaan naar Royal wings in Lara.
@Merel, och jeetje ja, waardeloos is het nu nog voor je. Gelukkig heb je nu weer lekker weekend en hopelijk kan je er van genieten. @Giraf, heeeeeerlijk, gaan jullie binnenkort? Oh ik wil ook!! Even lekker de zon nog opzoeken. @All bedankt voor jullie woorden allemaal! Helaas geen groot huis binnenkort waar ik jullie allemaal in kwijt kan hihi. Maar klein of groot huis, welkom zijn jullie ALTIJD! @All, ligt het nou aan mij of horen we maar niks van Cinn.....?? @Vlek, fijn dat S. niet bang is voor de tandarts, zou fijn zijn als dat zo blijft he. Ik vind het sowieso wel een bikkeltje. @Meis, geweldig dat T. begint te lopen, weer een begin van een nieuwe tijd!! LEuk!!! @BB, vandaag een beetje overleeft met de kids?? En toen werd J. krijsend wakker...tot zo...
ego: oohhhh moet echt mn hart luchten vriendin zit al 5 maanden met voet in gips. haar man (mijn ex dus) is workaholic. moet nu ook verzorging van kids s avonds doen. beide aan eind van latijn dus. gisteren wat strubbelingen. in de middag was ze met kids even naar vriendin 'gevlucht'. Ze vroeg of haar zoontje bij ons kon. wij konden dan lekker naar efteling met hem. en zij rustig samen zijn en praten... okee.... maar nu dus groot drama. gisteren was hij al over de zeik en nu pislink op mij!! Ik heb zn kind afgepakt en me bemoeit met een relatie. dat is een grove fout en hij hoeft ons niet meer te zien!! Pffff die gozer heeft echt issues. is gelukkig toch ak mn ex dus mij raakt hij er niet mee maar arme ventje moest wel gelijk huilen toen ik hem terugbracht . ik hoop dat ze er samen wel uitkomen...
Och arme Nemo....dit heb je zó niet verdient meid!!!!!!! Wat n klote streek van die man om je zó te behandelen!! Je bent de liefste behulpAamsre in dit verhaal. Zó lief om dat mannetje op te vangen.... Hopelijk komt je vriendin er mee klaar....hoop dat de kindjes niet de dupe hiervan worden!! Heel veel sterkte,ven probeer t je niet aan te trekken!
Nou das nou ook niet leuk je wilt alleen maar helpen en dan krijg je zulke dingen naar je hoofd geslingerd..... Denk er anders maar aan dat je het voor je vriendin en de kindjes doet en niet voor je ex.... Ik vind je iig wel heel erg lief dat je zo voor hun klaarstaat!