Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Giraf, heerlijk......hoe groot is je koffer?? (zou ik en die kleine schatjes van mij daar inpassen?? :) ) Wil ook!!!!! volgend jaar weer ben benieuwd hoe het je gaat bevallen, heb hotel gezien van dichtbij heel mooi we moesten toen mensen ohalen voor we naar vliegveld gingen. omgeving is ook super. Wij zijn toen naar de watervallen geweest heel mooi om te zien.

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lekker Giraf!!! Alleen geen borrels op vakantie ;):p Maar wel lekker met jouw 3 kindjes!!! :D:D:D

Meis: Oh bes nog wat dus!! Mis je ML niet?

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ach valt wel mee toch 2 avonden en dag in weekend, en missen ja nou valt wel mee hoor moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind er weer uit te gaan, maar er zijn wel zoals laatst een week dat we elke avond 1 van 2 iets heeft en niet thuis is ja dan zie je elkaar alleen in bed. maar we hebben nu duidelijke afspraken ed over huishouden enzo dus dat zit wel goed, en ml vind wel lekker dat hij nu een dag helemaal alleen kan vaderen over de kindjes.

Maar denk dat voor mij ook goed is ook naast thuis andere mensen te zien, en er werken allemaal jongen mensen dus het is 1 dolle boel meestal zeker de avonden.

Hoeveel uur/dagen ga jij straks werken??

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ben overstag....ben toch zelf ff gaan zoeken naar iets van hotelletje...denk dan toch weer even aan de pieken, dus vakantieveilingen maar s bekeken en geboden!
    Kan hij de keutel ook niet meer intrekken toch?

Meis: goeie afspraken maken dan kom je er wel! Op een vader-dag met de kindjes kan hij ook best de was in de machine proppen toch?
    Kan me voorstellen dat t gezellig kan zijn die avonden! Als je in de buurt bij de Mc werkte sloot ik me bij je aan!!

Giraf: ohh lekker met zijn 5-en op vakantie!!!:D:D:D:D

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Even snel:
    de eerste dag is goed bevallen en nu lekker genieten van de 2e dag ;)

Vandaag minder vroeg begonnen, dus kids om 8:30 op kdv gebracht. Vandaag drukke dag, omdat alle uren na elkaar zitten, dus weinig adempauze en ook steeds ander lokaal :(

Maar de kids op school vragen me de oren van mn hoofd. Heeft u een leif kindje? hoe heet ze? Jaja zeg ik dan, ik heb TWEE lieve kindjes!!! :D

Vrees alleen dat ik een oorontsteking krijg :( Mn holtes zitten vol. Oud bloed maar nu dus ook met snot!! Bleh.. Oren klappen steeds open en dicht..

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Nemo, oei dat kun je nu niet gebruiken, sterkte!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Groot genoeg om er 11 musketiers gezinnen bij in te proppen! :D:D:D

Hihi, ML en ik hadden net een paar weken geleden afgesproken dat we deze vakantie eens echt lekker gingen genieten, dus niet druk maken over slaaptijden van de kinderen, of het ritme, maar gewoon de boel de boel laten en go with the flow en dat we dan lekker ook gewoon een wijntje bij de lunch zouden nemen als we daar zin in hadden..... hihi, ik zal lekker ruiken aan ML zijn wijntje en ik zal de mijne met alle liefde en plezier laten staan :p

merel
    leuk, waar heb je op geboden?

Nemo
    Ga ja al met iets minder tegenzin werken?

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    nouhou ben alles kwijt wat ik had getypt ;(

Merel, thnx voor de tip! ik ga eens googlen.

Bb, hoe gaat ie?

Giraf, hartstikke zwanger :D

Rasp, J zit ook in een hele lastige periode dus ik begrijp je wel. Boos worden gaat zo tegen mijn gevoel in, maar soms is het wel nodig.

Giraf, lekker hoor vakantie!!

Nemo, knuffel!!!

sorry als ik iets of iemand vergeet! Ik heb dit ff uit het hoofd gedaan omdat ik niet weer alles kan terug lezen.

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hihiiii,
    Net iemand heel blij zien worden van iets kleins!
    Ik liep hier de trap op, zie ik in ene een pen hangen aan een draadje van een stofstaal in een rek.
    Ik denk verrek die pen is de baas al heel lang kwijt...
    Geef m die pen terug, als een kind zo blij!!
    Hij wilde me bijna omhelzen, maar hij maakte er toch n schouderklopje van :D.
    Bleek een pen te zijn waar hij nogal emotionele waarde aan hechte, en die kost zo'n 180 euro!!!
    Kun je het je voorstellen.....dat je zoveel geld an een pen uitgeeft?????????:(:(:(
    Dit is m...

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zou dit iets zijn?
    Zit een geluksbelletje aan:

Al eeuwen geven Aziatische moeders hun baby's sieraden met deze geluksbelletjes. Ze zijn van echt zilver, met de hand gemaakt en ongeveer 8 mm groot. Het zilveren belletje geeft een lief tingelend geluid.

Bijgevoegde bestanden:

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo: ahhh niet ziek worden he!!! Je zou er nu na die operatie toch vanaf moeten zijn zou je zeggen!!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heel mooi....
    Dus je vind mijn idee niet geheel debiel :), hiii

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Lieve lieve lieve Giraf,

GEFELICITEERD met je zwangerschap van jullie 3e girafje:D
    Ontzettend blij ben ik dat je zwanger bent en weer praktisch gelijk met Cinn, ongelooflijk LEUK!

Geniet ervan!! Hele dikke knuffel LouLou en de kids

Bijgevoegde bestanden:

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Het is trouwens geen beschermengeltje wat jk heeft hangen maar een 'goede FEE' !! Ook erg toepasselijk voor feetje!!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh die is ook mooi!!!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    en nee ik vind je niet debiel :D
    Die van jou vind ik ook mooi, maar ik kan niets boven haar bed hangen :D

17. giraf

giraf Niet meer actief

Thanx lieve Lou lou, moet nog even wennen dat de felicitaties voor mij zijn :D

Merel
    Hmmm zo mooi vind ik de pen niet eens ;)
    Wat zei je? "ik ben nu zo moe door het vinden van je pen, mag ik de middag vrij?" :D

LM
    Heel mooi armbandje! Ik heb ook zo'n schattig bedelarmbandje voor I, maar ze wilt geen sieraden aan :(

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Deze is eigenlijk nog leuker:D

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hij hangt bij ons ook niet voor het grijpen hoor. Op dichtsbijzijnde muur, zodat ze er niet bij kan. (het beschermengeljte heeft die pareltjes onderaan zitten, ik vond deze net iets mooier

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Giraf: damn....sukkel dat ik ben...
    Maar kan niet weg, hij gaat zelf weg vanmiddag....
    Naja, volgende week zit ik voor lange tijd thuis...

Deel Deze Pagina