Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Kan me voorstellen:D MAAR JE BENT TOCH ECHT ZWANGER:D pas anders je banner aan dan went het vast sneller;)

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Merel, ml doet veel in huishouden (nou ja beide even veel) als ik er niet ben dweilt hij en vouwt de was, ach lijkt me logisch dat gebeurd. er is 1 ding wat ik niet doe en dat is de vaatwasser, daar heb ik zo'n hekel aan.
    Jaaaaaa gezellig hadden we samen kunnen burgers bakken, vind het wel relaxt hoor savonds werken. als mensen weg zijn gaan we even lekker drinken (en Qptjes eten:p) beetje lol maken.

@LM, mooi armbandje hoor!!! idee is ook mooi er achter toch, is iets wat ze dr hele leven bij dr kan dragen.

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jaaaaaa giraf !!!!! we zeiden het toch !!!!!
    even vrijdag een testje doen met zwanger/niet zwanger en dan weet je het ook voor je gevoel zeker, maar pas je banner maar aan hoor !!

BB, jeetje meis wat krijg je het voor je kiezen :(, wel goed dat je ML naar een prater hebt gestuurd, miss weet ie dan wat er onder zijn leden zit. en werken op pip haar eerste verjaardag is echt niet leuk gepland :(, miss proberen te ruilen ? als je het uitlegt zullen ze het vast begrijpen

LM, mooi bandje voor je meisje hoor !! kan me voorstellen dat het een hele emotionele tijd voor je is, ze is ook door het oog van de naald gekropen. als je wilt praten weet je mij/ons te vinden !!
    en wat leuk, kijken voor een ander huis, maar je woont al zo mooi daar in A.

nemo, doe het maar kalm aan, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan :(, vanavond even een stoombadje voor je neus als de kinders in bed liggen.

merel, miss heeft je baas het contract voor z''n zaak ermee getekend, wel zuur dat je hem dan juist nu terug vind, nu ie de zaak onder een curator moet laten stellen.
    zie je al op tegen het thuis zitten, of meer tegen het geld wat er dan niet binnen komt ? wel goed om even met ML eruit te gaan, vakantieveiling kun je vaak heel goedkoop iets boeken voor een nachtje, of travelbird heeft vaak ook leuke opties.

rasp, peuterpubberen is niet leuk idd, wel een goed idee om zo aan de slag te gaan.

vandaag de boodschappen voor een weeshuis gedaan, moet dadelijk nog stofzuigen/dweilen en wasmachine zit ook nog vol, weer genoeg te doen dus.
    gisteravond bij de psz geweest, speelgoed poetsen.
    morgen lekker naar de VK, heb er zin in !!

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    tussendoor: morgen fysio met sarah
    Ze heeft haar broek de afgelopen dagen (op kdv :p) gewoon aangehad. Even kijken wat zij te zeggen heeft...

Nog 2 lesuren (16:10 klaar). Oorpijn wordt niet erger gelukkig... Wel beetje hoofdpijn

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
  6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oh en dan borduur ik n slabje met n gedichtje er op

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mijn kereltje vind het hangertje van Merel ook leuker dus het wordt de hanger. Die kom aan het hart op haar kamer te hangen. Daar hangt ook haar geboortekaartje en een foto van haar in het ziekenhuis.

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heel mooi idee om het daar neer te hangen. Het is toch een soort herinneringshart met n héél positieve afloop!!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Prachtig LM... Heel mooi.

10. giraf

giraf Niet meer actief

Mooi idee LM! :)

Nemo
    Hoe gaat het met je oorpijn?
    Wat had de fysio trouwens nog gezegd over het spreidbroek gebeuren?

Meis
    Hier gelukkig ook een ml die veel helpt in het hh..... Dan kan ik tenminste iets leukers gaan doen ;) :D

Vlek
    Zeg jij nou tegen Nemo dat ze kalm aan moet doen? Hihi juist jij....
    Veel plezier bij de vk morgen!

Hem vanmiddag bij de kruid vat een CB digitale gekocht, die ga ik morgenochtend doen en als er 'zwanger' op komt te staan ga ik mijn banner aanpassen :)

Vanavond niet veel op het programma, ml is sporten dus ik heb de tv voor mij alleen.... Op woensdag kijk ik altijd switched at birth, nog iemand die daar naar kijkt toevallig?

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oorpijn komt en gaat, maar is nu even weg :)
    Morgen naar de fysio, om 10:45 (maar eerst nog even je positieve digitale test bewonderen :D)

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Lieve meiden,

Na lang nadenken heb ik besloten om geen musketiertje meer te zijn :(. Ik merk dat ik te lang weg ben geweest en nu met deze moeilijke tijd zie ik mezelf ook niet zo snel weer echt regelmatig komen kletsen.

Ik wil jullie uiteraard ontzettend bedanken voor de gigantische mooie tijd samen! Natuurlijk vind ik het heel erg jammer, maar helaas kan je niet alleen de lusten nemen en wil ik er ook gewoon voor jullie kunnen zijn en dat heb ik al heel lang niet meer kunnen doen waardoor ik me vaak schuldig heb gevoeld en dat wil ik niet meer, want ik heb nu grotere zorgen aan mijn hoofd.

Ik kijk terug op een zeer zeer zeer mooie en gezellige tijd waarbij ik hele lieve mooie meiden heb leren kennen en daar ben en blijf ik jullie ontzettend dankbaar voor!!

Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik zo nu en dan kom aanwaaien en weer ga? Ik vind het heel moeilijk om deze stap te maken en zou me al heel veel beter voelen als jullie dat goed vinden :) ook al zou het weinig zijn zo nu en dan even horen hoe het met jullie gaat en ik vertellen hoe het met mij en de kids gaat zou ik toch na alles wat we met elkaar gedeeld hebben erg fijn vinden:)

Heeeeel veel liefs,

Lou Lou

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Aaaaaahhh loulou

jammer. maar volg je gevoel
    en natuurlijk mag je altijd langswaaien hier
    kus

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Maar eh... voel me wel domme doos nu, maar heb ik iets gemist, omdat je praat over 'moeilijke tijd' en 'veel zorgen'... sorry hoor :)

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nee, ik dat dat BB het had gezegd, maar een hele goede vriendin heeft kanker. Het gaat ook niet zo goed, haar baarmoeder moet er uit terwijl ze nog jonger dan ik is en nog geen kindjes heeft daarbij zijn er nog wat andere vervelende dingen dus vandaar moeilijke tijd :) lief van je! Kus terug!

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Lou Lou,.....zeker jammer.....je was erbij vanaf het begin zowat, maar ik kan me ook goed voorstellen dat het zo niet goed voor je voelt.
    Doe waar jij je goed bij voelt zou ik zeggen. Als we nog's horen hoe het met jou en de kindjes gaat zou dat wel heel leuk zijn.
    Voel je niet schuldig, soms lopen de dingen zoals we lopen.
    Vraag me zelf ook soms wel af of we in he bejaardenhuis nog met elkaar zullen schrijven. Maar ik denk dan ook, ik leef nu, ik beleef er nu lol en steun aan, dus ik geniet er nu ook van voor zolang als het duurt.
    Het ga je goed meid!! Sterkte met je vriendin!!

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Loulou heeeeel jammer maar kan alleen maar zeggen volg je hard, en af en toe we even wat laten horen he, al is het 1 x per jaar een klein beetje musketier blijf je altijd. en heel veel sterkte met je vriendin jeeee kan me voorstellen dat je nu echt wat anders aan je hoofd heb.

liefs xx meis

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Merel en Meis, hartstikke lief ♥ bedankt! en Meis, ahhhh zal me stiekem altijd een musketiertje voelen denk ik :) Wie weet dat ik over een tijd (wanneer ik in het bejaardentehuis zit :D) me weer kom melden om te vragen of ik weer een echte musketier mag worden :D.....weet nog dat ik de naam toen had vergesteld samen met andere namen en de site had gemaakt...mennnn daar zaten wat (leuke) uurtjes in zeg :D. Ik ben blij met jullie reacties echt een opluchting ♥

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ik heb dat ook verteld loutje ;) tuurlijk... ik ga je missen lief maar we whatsappen!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Je bent een blijft een musketier hoor! :) :) :) of je nou nooit meer komt of af en toe, het maakt niet uit, want musketier ben je in je hart, dus van die titel komen jullie nooit meer af :D
    Ik begrijp je keuzen, maar ik vind het HEEL erg jammer.... Je moet doen wat je zelf het beste vind! En natuurlijk mag je aankomen waaien wanneer je wilt, juist gezellig om af en toe te horen hoe het met je gaat.
    En straks, ooit, later als we groot zijn, als we een rollator race gaan houden in de gangen van het bejaardentehuis, dan ben je er gewoon weer bij toch?! :p

Veel sterkte voor je vriendin.....

Deel Deze Pagina