Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek jaaaaa mooie buik heb je hoor!!!
    En leuk die bakfiets, fiets het wel beetje makkelijk?? Bedoel dan niet zwaar ofzo

Zoooo ik ga even na stad voeten meten met F, ze klaagt als ze schoenen aan heeft over zere voeten.

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Mooooooiiii vlekkie

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi meis, meteen een legale reden om nieuwe schoenen te shoppen ;):D

valt me erg mee hoe zwaar het trapt, maar hier in de "polder" is altijd veel wind maar met een bakfiets ben je dan wel stabiler dan met een gewone fiets. er zitten 5 versnellingen op, ook erg handig.
    en S zit droog als het begint te regenen, ook fijn :D

4. giraf

giraf Niet meer actief

Mooi vlek!! Je hebt een flinke groeispurt gemaakt sinds onze meeting, of lijkt dat maar zo?En die bakfiets vind ik helemaal geweldig! Leuk joh!

Meis
    En heeft F nieuwe schoenen gekregen?

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zooooo, even middagje F.loriade gedaan! Was erg leuk vond ik!
    Ook om s alleen met mijn vader iets te doen. Nooit eerder gedaan, maar de laatste jaren is wat wat opener geworden, en kunnen we prima een middagje samen weg zonder mams.
    Ik vond e F.loriade persoonlijk erg mooi. Ik hou erg van tuinieren en ik vind bloemschikken ook prachtig, alleen kan ik het zelf niet zo...
    Vlek: je krans is beeldig!! Ik weet zeker dat de F.loriade ook echt iets voor jou was geweest. Heb werkelijk de meest prachtige arangementen gezien, super veel orchideeën en bijzondere bloemstukken. (heb veel foto's geknipt, mocht je inspiratie zoeken)
    Wel allemaal super strak en modern, geen klassiek bloemschikwerk.
    En het park is echt prachtig aangelegd, heb misschien amper de helft gezien, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Jp heeft in zijn befaamde skilift gezeten, en heen en terug naar de parkeerplaats werden we met een troleybus vervoerd (jp was in extase) en hij mocht van de chauffeur de knopjes bedienen zodat de deuren dicht gingen. Hij was helemaal in zijn nopjes.
    Kortom een geslaagde middag!

Vlek: super foto!! Je bent mooi zwanger, en na de 30 weken gaat het hard!!!! En gave bakfiets! Ik dacht altijd dat die dingen zwaar fietsen, maar misschien inderdaad door stabiliteit valt dat goed mee!
    Stoer ding!

Giraf: enne....al zitten dagdromen??

Meis: en, hippe stappers gekocht voor je meisje?? HIer moet ik ook snel loopschoenen gaan kopen voor jk. Ze loopt nu op shoesme's met zo'n flexibel noppenzooltje. Voor binnen prima, voor buiten te dun en zacht. Ik wil stoere laarsjes kopen.:)

LM: haha, je meisje lekker bezig geweest zag ik! Kun je de theepot nog lijmen met glazuur? Wel sonde, hopelijk krijg je het nog hersteld. En was de stolp kapot gevallen??

BB: hoe is het met ML, goed gesprek gehad met HA, of medicatie gekregen?

Rest: zwaaaaaiiii

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!!

@Vlek, prachtige buik!! Je groeit hard!! Lekker van genieten, voor je het weet heb je dat getrappel niet meer in je buik maar op je arm!
    En die bakfiets!! TE GEK!!!!

@Merel, klinkt als een heerlijk middagje, en wat super dat Jp zo genoten heeft. De foto op FB sprak boekdelen, heerlijk koppie!
    Laarsjes voor Jk, leuk! Houd er wel rekening mee dat kleine kindjes die soms nog niet aankrijgen ivm hoge wreefjes die ze zo jong nog hebben. De kans bestaat dus dat het (helaas) toch nog een veterschoentje gaat worden. Maar laarsjes zouden wel te gek zijn, staat zo heerlijk wijs!

@BB, denk aan je meid, dikke knuf X

@Meis, en waren haar voetjes gegroeid? Heb je andere schoentjes gekocht? SPAMMEN!

@Nemo, trek je het nog een beetje zonder man en MET werken?

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nou voeten waren goed gegroeit mt 26 nu, dus ja oeps de schoenen waren te klein
    Zal ze morgen spammen zijn rode stoere laarsjes van Keq geworden.
    zit nu op telefoon dus kan ff geen linkje plakken.

Zwaai zwaai, fijne avond donderdag is heerlijke tv avond.

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh rasp, bedankt voor de waarschuwing!!
    Dan moet ik me er maar niet teveel op verheugen. Vriendin van me had laarsjes voor dr dochter gekocht, is 2 wk jonger als jk. Vandaar dat ik dacht dat zij die dan ook vast wel aankon. We gaan s op zoek....

9. raspberry

V. en ik zijn soms een beetje bezig met de woorden papa, mama en haar eigen naam en die van haar broertje. Ze begint de woorden te herkennen en benoemt ze dan ook. Maar nu kwam ze dus hier mee aanzetten en zei: Kijk mama, ik ga papa tekenen!":$

Bijgevoegde bestanden:

10. raspberry

Oh maar kan best zijn dat Jk ze wel past hoor Merel, maar het is anders inderdaad zo'n teleurstelling als blijkt dat het niet kan. V. kon pas sinds ze 2 is laarsjes aan, daarvoor waren haar wreefjes steeds nog te hoog en ik baalde daar gewoon van haha! Maar nu heeft ze lekker ook laarsjes en ik ga nog een paar kopen voor komende winter, joepie!!!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    :$ Super mooi Rasp! Daan lukt het niet eens om iets na te tekenen.. Knap

En ik red me wel hoor :) Nog niet helemaal 100%, beetje hoofdpijn en 'holte'pijn. Maar vergeef me dat ik niet goed reageer op iedereen. Maar lees wel gezellig mee!

En ben aan het lezen: 50 tinten grijs. EEErrrrrrruuug leuk ;)

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wat is dat voor boek Nemo?? Hoorde daar laatst ook al iemand over...
    Hopelijk ben je snel weer de oude!! Beterschap

Rasp: ze schrijft dus al pa van papa!! Echt letters al! Das knap!!
    Jp tekent en schrijft tegenwoordig ook erg veel en goed. En t lijkt allemaal steeds beter, zo leuk!

Nou dames, morgen werken....laatste keer....?

Truste!!

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ach jee Merel... Laatste keer misschien... :( Sterkte!!!

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik zou zeggen: ff googleën... 50 tinten grijs
    ga nu pas slapen. verslavend boek! Maar hij is uit!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Sterkte morgen (ewhh vandaag) merel

16. giraf

giraf Niet meer actief

Nemo beterschap.... Niks aan om je zo rot te voelen :(

Merel sterkte vandaag.....

Rasp sterker nog, ze schrijft gewoon opa!!! Knap kind!

Laarsjes
    I draagt ze wel al vanaf het begin, nu heeft ze er een stuk of 6 paar :)
    J krijg ik dus echt totaal geen schoentjes aan, zodra we met een schoen/slof in de buurt komen dan trekt hij zijn voeten bol en dan krijg ik daar geen schoen meer over.... Vind ik wel echt jammer want hij wil nu steeds vaker zelf staan en ergens langslopen, maar zeker buiten gaat dat niet altijd op zijn sokken.

50 tinten grijs
    Ik hoor er echt iedereen over, volgens mij was er zelfs een topic over geopend in de lounge? moet er eens naar zoeken, misschien is het iets om mee te nemen op vakantie...

17. giraf

giraf Niet meer actief

Zo hier hebben we ons emo momentje ook weer gehad voor vandaag :) I heeft de afgelopen 3 nachten echt heel slecht geslapen, ik ben wel 15x op en neer gelopen elke nacht.... En ik ben zo moe hè, of het nou de zwangerschap is (kan dat al zo vroeg? :)) of het slaaptekort? Anyweej, I was dus verschrikkelijk chagrijnig vanochtend en huilt om niks, staan we daar met z'n 2en een potje te brullen, J kijkt ons aan alsof we gek zijn (echte man.....) en net op dat moment belt mijn moeder.... Die heeft een timing waar je u tegen zegt! Om een lang verhaal kort te maken, I gaat maar weer eens een nachtje uit logeren.... Mijn moeder bood aan om ze meerdere nachten daar te laten slapen, maar dat weet ik nog niet hoor... Vind 1 nachtje eigenlijk al teveel :(

Ik word ook zo heen en weer geslingerd in emoties nu.... Word ik wakker denk ik 'ik ben zwanger!' :) om gelijk daarna te denken 'wacht eerst maar eens of het wel goed zit voordat je blij word om niks' :(
    Ik kan echt niet zo goed tegen onzekerheid merk ik nu weer :)

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen,

hier begon de dag al vroeg, behalve voor F die heeft geslapen tot 8,45 niet wakker te krijgen en toe wel/niet naar school maar uiteindelijk wou ze toch wel graag beetje te laat maar goed ach ja als dat alles is.
    Zo even met T naar de HA toe zit weer onder de bultjes, en hoest, F ook bultjes nu en mn broertje zit ook onder dus toch maar even terug vorige keer zei HA virus maar goed na 3 weken zou dat toch eens over moeten zijn zou je denken dan he.
    Vanavond en morgen weer werken, dus verveel me al niet meer vandaag.

schoentjes van F;
    keq-stoere-meidenlaars-met-gesp.jpg

@Nemo, vervelend dat je nog klachten heb van de operatie, hopelijk gaat het snel wat beter met je. hoe bevalt het werken nu eerste week zit er bijna weer op. En dat boek ja heb er al meer over gehoord.

@Giraf, he gets kan nu allemaal wel wijze woorden gaan zeggen maar ja wat schiet je daar mee op feit blijft dat jullie slecht slapen en dat sloopt jou/Ml en I. En ja dat je dan langzaam uitgeput gaat raken heel logisch. hopelijk kunnen jullie even bijtanken, en zie je het weer beetje zonniger he. Knuf!! Zal vanaaf klaas vaak even jullie kant opsturen!

@Merel, mogelijk laatste dag je he, jee raar toch. spannend wat er maandag gaat gebeuren en idd of je nog terug moet komen.
    En nu op zoek naar laarsjes altijd leuk he! ze zeiden bij schoenen winkel als ze echt gaan lopen zakken de voeten uit dus kan het zijn dat ze zomaar 2 maten voor uit schieten zou toch even gaan meten in de winkel.

@BB, moosje naar de kapper geweest, lekker fris koppie krijgt hij er van. Vind hartstikke leuk staan hoor. En jeee allemaal niet echt gezellig thuis en dat zal nog mild uitgedrukt zijn. Maar jullie hebben natuurlijk ook al een hele tijd in een achtbaan gezeten he, en ja mannen met stress ik weet, hier veranderde het gelukkig wel snel weer maar ja van vandaag op morgen kan dat niet. sterkte dan maar!!

@Rasp, wat een knappe meid is V toch!! goed hoor.

Zo voor de rest zwaai zwaai en vast een heel goed weekend!!

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    wat een stilte hier....... iedereen druk?

20. giraf

giraf Niet meer actief

Deel Deze Pagina