Morgen! Ohhh giraf, heel herkenbaar zoheeft iedereen zich in vorige zwangerschappen toch wel s gevoeld!? Is absoluut gren kwestie van misgunnen. Ik heb t met jullie alle 3 nu dat ik wel eens denk: zij wel en ik niet meer.... Komt goed schatje! Cin, kwartje nu goed gevallen?? Lekker geslapen? Wens je voor vandaag een super geweldige eerste verjaardag van L!!!!! Verwen dr maar goed. Ga je het al aan familie vertellen?? Nemo, beetje jezelf gek aan het maken? Lukt t allemaal? Komt ook wel goed schatje. Bb, stofje is echt leuk geworden! Rest: tot straks!! Ohhhh, jp heeft al een paar keer gezegd: "mama, als we daar zijn moet ik wel eerst heel erg wennen he....?!" Manneke vind t kei spannend! See ya!
Heb daan ook net fotos laten zien. bij het merendeel zegt hij "Okeeeej" hij zag S van vlek in de efteling dus wil nu daar ook heen. zag Jk en Jp in het zwembad dus wil zwemmen... gaat één grote teleurstelling voor hem worden geloof ik maar hij heeft wel zin in de kinderboerderij... eehhh...
Ja joh. drukte om niks. pas over ruim 1,5 uur weg alleen sarah zou over uurje naar bed gaan normaal maar moet dus ff rekken
Vlek, heb nog een stomme vraag......hebben jullie een (grote) hond....? Zo ja, waar zit die.....? Hier zijn er namelijk 2 die daar niet zo happy van worden...ikzelf en jp.... Ben ooit bedolven onder een herdershond, vandaar dat ik het er sinds die tijd niet meer zo op heb... Maar goed, we zien het vanzelf wel. Hebben d'r veel zin in!!
nemo, nog rustig kunnen slapen vannacht LM, het blijft jammer dat je niet komt, hopenlijk de volgende keer wel !! cinn, een hele fijne dag vandaag met de verjaardag van L, mooi weer dus dat komt wel goed !! ga je het al vertellen idd ?? merel, hond gaat bij bezoek altijd z'n bench in, hij is dol op kinderen en kan zich niet voorstellen dat kinderen niet dol op hem zijn zo het meeste is aan kant, dus jullie kunnen komen ! S heeft er heel veel zin in, "wanneer komen de kindjes" vraagt ze steeds. vanavond boer zoekt vrouw, ook daar heb ik zin in !!
Saai hier!!! F op bed, j met de trein aan het spelen, kerel ligt beroerd op de bank en jullie hebben het vast heel gezellig!!
de 1e musketier meld zich weer, was heel gezellig !! iedereen heeft zich goed vermaakt dacht ik. wat mij betreft voor herhaling vatbaar !! S is totall los en gaat vanavond vroeg naar bed, kan mama ook even bijkomen
Wij hebben ook genoten! vlek nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, wat wonen jullie prachtig!Kindjes hier zijn ook gebroken! We moeten nu nog eten, ik was pas om half 7 thuis..... Daarna kunnen ze gelijk naar bed, rust voor moeders :F Cinn Hoe was/is het verjaardagsfeestje? Morgen wel bellen naar de vk hè, ik heb zin in de eerste echo! LM Volgende keer gewoon meegaan! We hebben je gemist..... ML komt thuis met friet! Lekker! Enne.... Ssttt.... Niet tegen Sonja bakker vertellen dat we vanavond friet eten hè
Present! (heb er een uur en 10 min op gereden....had de turbo erop) Sluit me bij Giraf aan, tjee Vlek wat wonen jullie mooi daar!! Jp viel op de snelweg in slaap en Jk sliep al toen ik de oprit afreed! Ze hebben heerlijk kunnen spelen, enne.....jp is in love.... Ik vroeg m met wie dat hij nu het leukste gespeeld had, wie hij het liefste vond. Zonder te twijfelen zei hij: S! (Vlek's S) Later zaten we foto's te kijken, en jp zei: "Kijk kijk mama! Daar staat ze....." (met een zwijmelblik erbij!) Dat die 2 zich goed geamuseerd hebben was wel duidelijk. Verder konden alle kindjes goed met elkaar opschieten dacht ik zo. Geen ruzies of gebrul op enkel normaal huiltje na. Maar met zoveel ruimte kan dat ook niet anders. Ik lees het al LM, je hebt spijt....je had echt gewoon moeten meekomen. Wat het gekke is vond ik....je praat op zo'n middag eigenlijk nergens over he, ditjes en datjes, maar echte goeie gesprekken worden juist hier gevoerd. Maar dan hebben we ook allemaal rust he! Was wederom voor herhaling vatbaar! Cinnamon: kleine meid goed verwend vandaag?
Zo de kids liggen in bed!!! Doodop Maar ze hebben zich prima vermaakt. Was gezellig meiden. gaan we zeker weer over doen!! Nu wachten tot boer z v begint.
Ik spring even in voor vandaag..iets te veel gekletsik denk er zal wel niet veel gezegd zijn na jullie kletsuurtjes in RL Heerlijk meiden! Ik was pas 6.00 uur thuis en M. kwam om 7.30 uur en ze gingen een uur later pas naar beneden dus voordat ik echt sliep zaten jullie al bijna in de auto Ik wil wel heeeeel graag iemand even feliciteren natuurlijk met het geweldige nieuws dat ik van BB hoorde De 1e zwangere van de 1e 3e MK-Beeb ♥♥♥♥♥LIEVE LIEVE LIEVE CINN ZO ONTZETTEND GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!! IK HOOP DAT ALLES GOED ZAL VERLOPEN EN IK WENS JULLIE UITERAARD EEN WOLK VAN EEN BABY EN EEN BOERTJE OF ZUSJE VOOR JE 2 MOOIE LIEVE KIDS!!!!!! ZO BLIJ VOOR JOU!!!!! LEKKER GENIETEN!!!♥♥♥♥♥
Oeps misschien toch een te spannende dag met veel indrukken..... Zit hier met 2 stuiterballen die niet willen slapen terwijl ze doodmoe zijn........
Ben toch even gaan lezen..zag dat het niet alleen van vandaag was de pagina's Meid ik dacht het meteen aan je reactie te lezen! Dat is toch volkomen logisch! Jij bent al praktisch direct na de bevalling voor de 3e gegaan en dan zou ik als ik in jouw schoenen had gestaan zeker ook dat gevoel gehad! Het heeft niets met Cinn te maken....OF JUIST WEL!! Jullie hebben zo'n speciale band en zoveel overeenkomsten dat het bijna logisch lijkt dat jij nu die 2 strepen ook moet hebben! Ik vind er niets ego's aan en zow mooi dat je zo eerlijk bent, dat siert je zo! Ik hoop echt dat je deze ronde ook zwanger bent zodat jullie alsnog bijna tegelijk jullie 3e zullen krijgen en voor dat jij jouw 3e ook zal krijgen!!!! Ik heb het gevoel dat het niet lang meet zal duren schat! Houd hoop en een dikke knuffel!!! (sorry als ik laat ben met dit bericht en je dit gevoel allang niet meer hebt is soms het nadeel van nalezen) @BB, ik vind het ook echt schandalig van het KVD als ik eerlijk ben
Iedereen dank jullie wel voor een leuke dag!!! En ja, Vlekkengek, jullie wonen echt heel erg mooi, zoveel ruimte!!! M viel ook gelijk al in de auto in slaap. Hij vond de koeien prachtig.
Lief! het gevoel is gelukkig al wel gezakt Misschien heb je ook wel een punt ja, alles wat cinn en ik doen doen we gelijk.... Oftewel, deze ronde moet het raak zijn bij mij Zoals de meiden het vanmiddag al zo mooi zeiden "als je iets graag wit duurt het altijd te lang" maar kun je nagaan hoe vaak vlek wel niet heeft moeten lezen dat er weer iemand zwanger was, terwijl zij het ook zo graag wilde.... Ik hoop gewoon dat al onze musketiersdromen uit mogen komen.... Of dat nou met nog een 3e, 4e, 5e enz of juist met 2 kindjes is, als we maar gelukkig zijn!
@all,Echt balen dat ik er niet bij kon zijn ! @Giraf, heb je mooi gezegd meid! Maar de een kan er op de eoa manier ook "geduldiger" mee om gaan dan de ander of de emoties beter een plaats kunnen geven. Dat heb ik bij genoeg mensen gezien het verschil! Ik ben zelf iig iemand die daar totaal niet mee om zou kunnen gaan denk ik. Anyway wilde je gewoon even laten weten dat het menselijk is en je altijd baas boven baas hebt en als we toen wat voor Vlek. hadden kunnen doen hadden we dat allemaal gedaan dat weet ik zeker!!! Maar je mag je dan heus wel ook even sip voelen hoor! En gelukkig ben je dat al niet meer