Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Meis, oh en mooie laarsjes heeft je kleine meid gekregen!!

2. raspberry

Hier gaat het nu weer wat beter hoor. Gisteren een dieptepunt, lekkere jankdag gehad en nu voel ik me veel beter!!!
    V. doet het super met naar de wc gaan, ze heeft al 2 cadeautjes verdiend. Vanmorgen toen ze wakker werd riep ze mij en zei ze dat ze naar de wc moest want anders werd haar bedje nat hihi, ws dacht ze dat ze geen luier om had. Toen ik haar vervolgens op de wc zette deed ze ook een dikke plas en haar luier was nog DROOG! Terwijl die normaalgesproken altijd super vol zit 's morgens. Zo trots en bijna verbaast hoe het zo gaat! Kan er stiekem ook wel een beetje emo van worden dat ze groot wordt, liefst hield ik haar nog beetje klein.....

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Rasp: Aaaah liefie toch... heeft t wel opgelucht? :( dikke zoen!!

Giraf: Ooooh fijn dat je lekker geslapen hebt mop! En straks lekker vertellen!! Geniet er van!!

Vlek: Oh hihi ik vond dat juist zo leuk als ik het kraampakket kreeg :) helemaal zin er in!:D

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo, ondanks dat ik nu kreupel op de bank lig, toch een super leuke morgen gehad!
    BB waar was je nou? Heb nog paar keer gekeken of ik je ergens zag.
    Deze beurs was beter als die van in ons dorp, dus wederom goed geslaagd. Hier was ook speelgoed bij, dus heb nog paar mooie boeken en 2 dvd's gekocht.
    Verder nog 3 vestjes, 1 spijkerbroek 1 blouse en 1 jurk gekocht. Alles bij elkaar 25 euro :D
    Het leuke was dat mijn szus daar zelf kleding verkocht en dus n half uur eerder binnen mocht. Ze had tijd over dus heeft ze voor jk gekeken, toen wij dus binnenkwamen kwam ze al met hele stapel kleertjes naar me toe. Ik kon feitelijk dus zo naar de kassa lopen :D. Ze heeft zelfde smaak, dus wel handig!!
    Verheug me nu al op de volgende beurs in het voorjaar:p

Giraf: aahhhh jij een leuke morgen gehad en waarschijnlijk ook zon middag!! Wat zal het een blije boel worden!
    En al aan het inpakken voor je holiday?

Rasp: super dat t zo goed gaat met v!! Zo zie je maar weer, gewoon proberen!
    Ik weet niet wat t is maar heb eigenlijk altijd wel wat last van n oude hernia, maar dit keer zit t rond mijn stuitje, dus straalt uit naar bekken....denk toch ook dat t wel zwakheid van zwangerschappen is ja..
    Ik vond dus net dat t wel ok ging vandaag en ben dus t gras gaan maaien en op mijn knieën de kanten gaan knippen :)
    En nu is t dus helemaal mis...:cool:

Amarens: hoe gaat ie?? Je bent akelig stil.....toch niks aan de hand hè??

Rest: fijne zondag!!

5. raspberry

@Merel, AI! Dat klinkt echt niet best! Doe jij nu echt maar even rustig aan!
    Wel lekker geslaagd dus op de beurs, heerlijk is dat he, kan je je echt zo goed door voelen door een goed gevulde tas haha.

@All fijne avond allemaal, wij zijn beetje brak dus we gaan lekker vroeg op bedje. Morgen een dagje dierentuin met schoonfamilie, zin in!!! Het wordt super lekker weer dus we treffen het!

6. giraf

giraf Niet meer actief

Ik moet nog beginnen, heb nog niks gepakt.... :) heb wel de koffers vandaag meegenomen bij mijn souders dus ik kan beginnen! :D
    Zal wel morgen worden, heb nu geen zin en er liggen nog wat dingen die ik moet wassen... Morgen ook even naar de stad om wat laatste spulletjes te kopen, 's avonds sporten, nachtje slapen en dan kan de vakantie beginnen! :)

Wel lekker, zoveel geshopt voor zo weinig geld!

BB
    Hoe gaat het lieffie?

Rasp
    Veel plezier morgen in de dierentuin!
    En wat knap van V!! Kleine meisjes worden groot, veel te snel, daar geef ik je 100% gelijk in!!

Vandaag tegen iedereen verteld dat we weer een kleintje verwachten, iedereen hartstikke blij voor ons, maar toch stiekem een ietwat gematigde reactie bij sommige.... Misschien niet meer zo bijzonder omdat het onze 3e is? :( maakt niet uit, voor ons is hij/zij het in ieder geval wel! En ik weet nu dat je van een 2e net zoveel kan houden als van een 1e (ja, daar was ik echt bang voor :)) dus nummer 3 is net zo geliefd als broer en zus! Zo! Die frustratie is eruit!

Had ik al verteld dat ik de vk al heb gebeld? Nu al? Ja nu al! :D
    18 oktober 1e echo en intake.... Spannend!!!

Morgen drukke dag, dus ik denk dat ik niet meer hier kom kijken...
    Lief zijn voor elkaar, goed op elkaar passen en braaf zijn hè als ik weg ben..... Ben ik over 10 daagjes weer thuis! :)

7. raspberry

@Giraf, hahaha nu al zw.schapsdementie?! Had je al verteld hoor van de VK hahaha, maar superleuk hoor! Kun je lekker naar uitkijken!
    En tja, gematigde reacties, bij ons zijn bij J. zelfs al veel minder mensen op kraambezoek geweest als bij V. Ach je voelt zelf gelukkig heel veel voor je kindjes, en ja die derde wordt net zo lief, leuk en knap!!

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    #1188 Babbelbol, 30 sep 2012
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
    Merel: Ja sorry ik was was om 10:30 wakker :) ik was zo moe kon gisteren niet slapen. Had t 2:30 zien worden...
    Dus ik heb t niet meer gehaald helaas :(

Rasp: Knuf terug!! Lekker dagje morgen have fun!! Wel foto's spammen he!! :D:D

Giraf: Oooh wat jammer :( Ik vind dat bij Pip al hoor. Zoveel minder enthousiast.. :( Alsof het derde kindje minder bijzonder is :( onzin! Nee hoor liefie hou dat bijzondere gevoel vast, want het is jullie wondertje, niet dat van hun ;)'
    Wíj zijn iig RETEblij voor je!!! ♥♥♥

hiiiiiiiiii 18 oktober dus!! Te gek!!! ♥

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen!!

Iedereen een goed weekend gehad??
    wij wel zaterdag gewerkt, gister lekker in huis gepruts, naar bos geweest met gegeten bij mn ouders. dus ja dan is het weekend zo weer om he.

@Giraf, jij lekker aan het inpakken, heerlijk op vakantie ben beetje jaloers hoor:) heerlijk zonnetje en relaxen nou geniet er maar van he!! en jullie grote nieuws verteld leuk leuk. Dat is neit leuk dat er bijna niet werd gereageerd. 1ste iedereen hysterisch oooh ze is zwanger 2de ooh ja leuk. (3de ??? je heb een jongen en meid waarom je heb alles wat je kan krijgen ; dat kreeg mn moeder te horen altijd) dan denk ik wees blij enthousiast en gelukkig voor de zwangere waarom is alles wat naar kind 1 komt minder ja hoe zeg je dat nou goed "belangrijk". Nou echt neit hoor!!!!

@Rasp, jij een down dagje gehad dus, nou ja als de goede dagen maar overheersen dan is het ook best wel eens goed om je emoties te laten gaan en even van je af te huilen. En V dus goe bezig op hhet potje knap hoor!!

@Vlek, hoe is het bij jou is het nog een beetje vol te houden?? je buik zal nu steeds meer in de weggaan zitten of niet? met hoeveel weken wil je helemaal gaan stoppen op de boederij?? nog zin om binnekort even wat af te spreken bijv in herfstvakantie??

@Merel, ji jheerlijk geshopt voor weinig lekker hoor!! dus langzaam de kast weer aan het vol raken. nog een maandje en dan heeft JP zijn eerste wen dag he, oooh spannend he!! gaat hij dan naar bso?
    En vandaag is sowieso een spannende dag, ben benieuwd hoe het nu met je werk gaat aflopen.

@BB, jij heel veel sterkte het zal niet makkelijk zijn zo in huis, hoop dat jullie/ML snel weer samen lekker kunnen genieten van alle mooie dingen in het leven en de negatieve sfeer snel je huisje uit wappert.

@Nemo, jij weer aan je 2de werk week begonnen, zag dat je beide kindjes nu naar oma had uit logeren zo dat zal echt wel heel kaal en stil zijn in huis. wanneer kan je naar de fysio en weet je meer over het spreibroekje van S??

Rest zwaai en fijne dag vandaag. (hier moet er vanaaf en morgenavond weer gewerkt worden)

Vraagje met hoeveel zijn we nu?? en hoe zit het nu met de nw te plannen meeting hoor er niets meer over??
    (wil niemand voor het hoofd stoten maar als ik nou even uit me gevoel spreek is dat er op stel en sprong een nw meeting geregeld moest worden terwijl de 2de net geweest was en Nu hoor en zie ik er niets meer over wat ik dan weer raar vind. Begrijp dat iedereen druk is iets anders soms aan zijn hoofd heeft maar denk dat een beetje duidelijkheid naar elkaar misschien wel goed is?? van wat gaan we doen en hoe en wat. Begrijp me niet verkeerd maar goed denk vraag het gewoon:))

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Owwww ja! Nou, heb aan de fysio alles uitgelegd (alle woorden van de artsen herhaald). Eindconclusie: de eerste arts dacht waarschijnlijk: randgeval, doe voor de zekerheid maar een spreidbroek. De tweede arts dacht: tja, zie eigenlijk geen dysplasie, maar ze heeft hem nu toch al, dus hou maar om, want is ook goed voor haar stijfheid.

Fysio zegt dat ik niet bang hoef te zijn dat er iets teniet wordt gedaan als ik hem even af doe, maar wel zoveel mogelijk aan. Niet alleen met slaapjes. Maar hij mag wel tussendoor even af. Om te spelen en oefeningen te doen. Die oefening waren er vooral op gericht om haar ook met haatr voetjes te laten spelen. Met haar handjes pakt ze alles al, dus je bent geneigd je daar op te focussen, maar meer aandacht voor de voetjes dus.

En tja, kids waren weg. Daan sliep altijd al bij smoeder als ik maandag moest werken en ML weg was, maar nu dus beiden. Voel me dan zo schuldig, maar ja, het was óf om 7:30 daar afzetten óf ze daar laten slapen (en sarah sliep nog om 7:45..)

Ga nu snel weer verder, cursus tot 17:30 (terwijl ik al om 12:30 klaar was normaal..)

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    mee eens.. Wat doen we??

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou ja duidelijkheid... Nu lijkt het, in mijn ogen, net alsof er een 'baas' is die duidelijkheid moet geven. Er is toen indd gewoon een initiatief genomen en dat is door drukte bij iedereen blijven liggen en weggeëbd. Niemand heeft meer gereageerd dus het zal niet doorgaan op korte termijn lijkt me.
    Maar mij klinkt het in de oren als: Geef eens even duidelijkheid! Maar we weten allemaal evenveel dus er kan toch niemand duidelijkheid geven? Het is een afspraak tussen 11 individuen en we kunnen alleen maar het bespreekbaar maken en ideeën opperen. Toch?
    Begrijp me niet verkeerd, maar ik weet nu niet goed wat er gevraagd wordt. Wie moet er duidelijkheid geven? Ik kan niet spreken voor 10 anderen alleen voor mezelf en dat is: Afspreken JA GRAAG! wanneer? Maakt me niet uit. Waar: Maakt me niet uit ;)

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    BB, ik denk dat meis gewoon duidelijk wil van ons allemaal, niet van 1 bepaald iemand (correct me if i'm rong)

hoe gaat het met je ML ?? is de verwarmingsmonteur al gebeld? kan svader miss ook doen? hoop zo voor je dat ML snel weer in zichzelf gaat geloven, dit is niet te doen voor jullie als gezin :(
    is ie nog wel druk met de band ? of staat dit ook op een laag pitje ?

giraf, geniet lekker van je vakantie, ook al lees je dit misschien niet meer.

merel, ben ook fan van die kledingbeurzen, heb al leuke dingen voor de baby gekocht voor bijna nop.
    komende zaterdag hier weer 1, altijd leuk om te snuffelen.

nemo, ook wel lekker toch, even zonder kinders ? kan me ook wel voorstellen dat het wel heel rustig is zo thuis, maar de kinderen EN oma vinden het leuk, dus dan is het goed toch?

meis, druk gewerkt dus en lekker buiten geweest met de herfst alweer vol in aantocht, heerlijk weer was het zondag !!
    echt stoppen met helpen op de boerderij kan ik niet :), ik doe de kalveren gedeelte en vind dat veel te leuk om te laten liggen, vorige keer met S ook tot aan het einde toe blijven doen, zelfs toen de vliezen gebroken waren s' morgens even snel alles klaargemaakt zodat we naar het zkh konden om in te leiden.

ik kan wel merken dat deze zwangerschap meer energie eet dan de vorige, vanmorgen druk aan de poets geweest op de boerderij, nu even rusten en dan dadelijk weer even, vanavond lekker niets.

gister ook boer zoekt vrouw gekeken, was weer geweldig !! die aad is echt een ei*el als ik het zo mag zeggen, hij is echt geen vrouwen gewend maar dat is ook niet voor niets lijkt me.

kijken jullie ook wel eens de 4ling, jeetje als je 1 dochter hebt die zo is dat is tot daar aan toe, maar 4 die altijd zo negatief zijn en elkaar altijd verbeteren en afkatten, vind het echt geen leuk progamma om naar te kijken.

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Met "wat doen we" bedoelde ik juist ook WE! Alle 11. Wat doen we?

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik zeg: doen! ;)

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Lief Giraffy van me💗 je bent echt een schat!!! Ik ga jou ook echt heel erg missen hoor!!! Heb je trouwens geen whatsapp? Die rollator race houd ik je aan😁. Ik hoop meer dan 1x per jaar aan te komen waaien...ben benieuwd hoe dat zal lopen. Lieverd ik wens je echt een wolk van een 3e baby, maar ik kom daarvoor echt wel een keertje langs!! Wil jouw belangrijkste dingen niet missen hoor!! Mijn zus is trouwens ook zwanger zo leuk echt babynieuws blijft heerlijk… stiekem op iemand anders roze wolk meevaren😁 tot snel vriendin van me!

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Dat kan ik alleen maar waarderen meid! Dank je wel jij ook!!!

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Ook al zo'n super lief berichtje!!! Dank je schat ! Ik kom zeker nog zo nu en dan langs😁. O wat grappig dat je dat vraagt. Ik heb er nooit echt aan gedacht om eerlijk te zijn hihi ik dacht dat zit wel lekker zacht haha. Ga hem meteen verwijderen😁 gebruik je jouw stokke ook nog zo optimaal?

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Wij zijn hier een beetje aan het herstellen van een heel naar virus (ws het norovirus)
    Alle vier (vijf:D) hartstikke ziek geweest , blegh.
    Maar nu zijn we weer fris en fruitig:D

BB, hoe is het met ml? Is hij al de medicatie begonnen? Het lijkt me zooooo frustrerend als hij zo doet! Ik zou daar echt geen geduld mee hebben. Sterkte hoor!
    En de verjaardag van Pip wordt vast een leuke dag hoor! Ml even heel streng toespreken dat dit haar dag is, en dat hij dus aan zijn dochter moet denken ipv zichzelf!!!

Nemo, wat verdrietig dat je zus bij haar vriend weg wil. En al helemaal voor D. Heeft je zus de knoop al definitief doorgehakt, of nog niet?

Merel, leuk geshopped:D Ik had ook iets gelezen over die beurs in S en wilde er naar toe. Maar helaas nog te ziek. Laat maar weten wanneer het in het voorjaar is;)
    Hoe is het met je rug? Niet teveel doen hoor!

Giraf, wat een leuke manier om het aan je ouders te vertellen! Ik denk dat wij ook wat lauwe reacties gaan krijgen. Niet van fam en vrienden maar meer collega's enzo. Hun probleem! Wij zijn net zo blij met 3 als met 1 en 2!
    Fijne vakantie, geniet ervan!!!

Meis, leuke schoenen zag ik voorbij komen! mt 26 alweer!
    Werk ze vanavond!

Rasp, wat knap dat V het al zo goed doet met de zindelijkheid! Wat is het toch een vlotte tante!
    En een minder dagje gehad zag ik:( Hoe gaat het eigenlijk met de gesprekken met de psych? Helpt het je wel?

Vlek, doe een s wat rustig aan!! Ik snap wel dat er altijd wat te doen is bij jullie maar jij en je uk hebben rust nodig!!
    BZV volg ik dit keer niet. De vierling heb ik een halve aflevering van gezien maar ik erger me zo enorm aan die meiden;) Er kan geen lachje vanaf en alleen maar katten en vitten. Dat vind ik geen leuke tv.

LM, heb je de vlekjes er nog af kunnen krijgen? Ik vind het wel een super leuk idee voor haar verjaardag!
    Hoe was de bezichtiging van het huis? Staat jullie huis ook te koop?

Ama, hoe is het met jou?

Rest, "zwaai"!!!

Hier een misselijk weekend gehad! Ik heb nog nooit zoveel beddengoed moeten wassen:$
    Zaterdag was de openhuizen route en we zijn naar een paar huizen gaan kijken. Ik krijg toch de kriebels als ik denk aan verbouwen tijdens mijn zwangerschap. Maar nu ik andere huizen zie merk ik dat we best een fijn huis hebben. Dus dan toch maar verbouwen maar dan wel pas in sept. Dan is de derde een maand of 4,5. En we kunnen dan een maand in het huis van mijn ouders gaan wonen. Dan hoef ik niet in de rotzooi te zitten. Tot die tijd is het wel even behelpen met de ruimte..
    Verder hebben we te horen gekregen dat de oma van ML niet zo lang meer heeft. Ze is al een paar jaar dementerend en nu weet ze echt niets meer. Ze roept alleen de hele tijd dat ze naar de hemel wil. Ze wil niet meer uit bed en heeft veel morfine nodig. Arm mensje:( Het is heel verdrietig en ML is er ook heel emotioneel van maar we zien ook wel dat ze nu echt op is en rust wil. Ze is nu 93.

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Ahhhhhh wat een poepie ben je toch!!! Ben heel blij dat ik je buiten zp nog spreek en alle andere musketiertjes op facebook ook super fijn om dat te blijven doen!!! Jij gaat ook echt mijn hartje niet meer uit hoor!!!

Deel Deze Pagina