Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal!!!!

LM, gefeliciteerd met je nichtje!! Wel vreemd dat je nog niet langs mag:(

Rasp, toch weer spannend of je opgeroepen wordt! Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik je graag bij mijn bevalling gehad!:)

BB, jaaaaa, dat huis wilde ik zooooo graag vroeger! Ik had er een paar beertjes en konijntje van. Ik zag dat ze bij de DDD van de Bijenkorf ook in de folder stonden:)

Gisteravond echo gehad! Zooooo leuk om ons spruitje te kunnen zien. Alles zit er op en aan en het hartje klopt!:D
    Echt grappig om te vergelijken met de echo's van O en L. O was echt een propje op die termijn. Helemaal opgekruld en nauwelijks herkenbaar. L was super duidelijk met lange uitgerekte benen en al goede gezichtskenmerken. Nu dus weer een klein opgekruld propje:p
    ML en ik zijn meteen overtuigd van een knul maar we zullen het zien over een paar weken.
    Na de echo zijn we nog even bij de oma van ML geweest. Ze was erg achteruit gegaan en had moeite met ademhalen. Ze was niet meer bij bewustzijn. 10 min nadat we weg waren is ze rustig ingeslapen. Zo dubbel om op 1 avond blij te zijn en te vieren dat er een nieuw leven aankomt en meteen daarna afscheid nemen van oma...
    We hebben hier allemaal slecht geslapen en we worden echt heen en weer geslingerd in emoties.
    Ml zei al dat hij over ene week of twee een pretecho wil, gewoon om even alleen van ons ukje te kunnen genieten zonder andere emoties.
    Ml wilde vanmorgen naar het werk maar zit hier nog steeds aan tafel. Hij gaat zo nog even bij oma langs en dan gaan we even de deur uit met het hele gezin.

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooooooooh Cinn wat erg:(:( Gecondoleerd met het overlijden van oma lieverd... Schrijf maar van je af meissie als je dat helpt. Wij zijn er voor je ♥

Aaaah wat fijn dat de echo goed was! :D:D:D
    Ik kan me voorstellen dat je in een emo-achtbaan zit hoor. pffff het is niet niks. Nieuw leven en afscheid op 1 dag...

Ik kreeg gisteren telefoon: Mijn oma hebben ze maandag verhuisd van het verpleegtehuis van het ZKH nog, naar het verzorgingstehuis in haar woonplaats. (ze had haar bekken en nek gebroken een paar maanden geleden) Wel fijn voor haar man. Maar ze heeft tijdens het transport een longontsteking opgelopen en is in coma geraakt. Dus ik denk niet dat ze het overleefd. Het is een hoopje ellende die vreselijk aan t dementeren is. Ze zit alleen maar in haar eigen wereldje en woog laatst nog maar 37 kilo... Dus eigenlijk hoop ik dat ze gewoon in mag slapen een dezer dagen. Ik heb vorige week afscheid genomen. Ze woont namelijk op een uur rijden afstand.

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Cinn, Gecondoleerd heel veel sterkte voor jullie en de rest van de familie de komende tijd.
    vanmiddag dan even de zinnen verzetten is een goed plan.

En een mooie echo dus, en hartje al zien kloppen dat is super he!! kan me voorstellen dat het dan even dubbel is, en een pretecho over paar weken is altijd leuk dan he.

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Cinna: fijn dat jullie echo goed was!!! Maar wat dubbel...
    Gedondoleerd met jullie oma. Heel veel strekte samen met het verwerken van het verdriet en een plaatsje geven aan jullie nieuwe geluk. Over paar weken nog 's echo lijkt me een goed plan, even ook tijd voor jullie zelf.
    Sterkte!

BB: ohhh, hoop dan ook dat je oma mag gaan.... zo ellendig hoe ze soms moeten lijden he die lieve oude mensjes....
    Het is dan beter zo he, sterkte voor jou en je familie!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Cinn, gecondoleerd, wat verdrietig. Een leven voor een leven lieverd, jullie kleintje neemt de plek in van oma. Wel heel fijn voor jullie dat julie een goeie echo gehad hebben en binnenkort maar fijn genieten van een pretecho.
    Heel veel sterkte deze moeilijke tijd en geef je emoties de ruimte he, dikke knuf X

@BB, he bah wat erg en verdrietig ook. Afscheid nemen is altijd zo moeilijk ook al heb je liever dat ze snel gaat en niet meer hoeft te lijden. Heel veel sterkte lieverd en ik hoop dat ze vredig in mag slapen als het zover is. Dikke knuf X

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja nou eerlijk ben ik niet zo verdrietig als dat jullie zijn hoor. Ik heb helaas nooit een échte oma gehad. Ze woonden allebei te ver weg en de relatie met mn ouders is nooit geweldig geweest. Deze oma wel iets meer dan de andere (dat is echt helemaal niets), maar niet zoals jullie dat volgens mij hebben.
    Ik hou wel van haar, maar ik sta er wel nuchterder in denk ik.

7. raspberry

@BB, oh dat wist ik niet, goed om te weten! Dan ben ik blij dat je niet heel erg veel verdriet hebt want dat vind ik niet leuk!

8. raspberry

T is rustig hier meiden, gaat alles goed met iedereen?

Amarens, ook al zo lang niks van jou vernomen, hoe gaat het? Hopelijk gaat alles wel goed met jullie.

Hier gaat het goed maar ik heb sinds een paar dagen heel erg zo'n gevoel van iets missen ofzo....ik mis het zwanger zijn en ik vind het zo jammer dat het allemaal zo snel gaat en dat dingen niet meer terug komen. Dan sta ik ineens weer met een wieglakentje in mn handen die nog bij J. in de kast liggen en dan kan ik wel janken, pfff raar hoor!
    En als ik dan bedenk dat het al weer een jaar geleden is dat ik met een knal dikke buik rond liep met de gedachten nog maar een paar weken te hoeven en nu is ons mannetje al bijna 1....jeetjemineetje t is toch allemaal wat hihi.

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh pffff Rasp ik lees en ik jank. Ik herken het zo erg...

10. raspberry

Aaaaah.....................:(:(
    Maar ben blij dat ik niet de enige ben, vind mezelf soms zo'n jankerd;) En ML zegt ook vaak dat ik het mezelf niet zo moeilijk moet maken maar ik kan er niks aan doen, het gaat vanzelf.

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dat is niet het jezelf moeilijk maken, dat is bewust afscheid nemen en zelfs een beetje rouwen om een heel bijzondere en belangrijke periode in je leven. (De meest bijzondere en belangrijke? Misschien wel...) Beseffen dat die tijd niet meer terugkomt en daar moet je echt bewust afscheid van nemen. Dat is juist goed. Zelfs al krijg je 10 kinderen... Dan komt die tijd van dat kindje niet meer terug.. Maar bij de "laatste" is dat helemaal een afscheid. Neem dat afscheid hoor meissie, dat is alleen maar goed. Heb je daar later iig geen last meer van :) ♥

12. raspberry

Thanks poppie X

13. raspberry

Goodmorning sunshines!

Ik heb lekker een dagje met maar 1 kind. V. is naar schoonouders. J. is alleen ziekjes, hij werd vanmorgen pas om 9 uur wakker en toen ik hem uit bed tilde voelde ik al dat hij heel warm was, koorts dus. Hij ligt nu alweer op bedje. Hopelijk blijft het hierbij....
    Eind van de dag V. weer ophalen en bij schoonouders stampot eten, lekker relaxt vandaag dus!
    En hoe ziet jullie dag er uit dames?

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    goedemorgen!

Even snel hoor, we zitten op werk met 1 oktober telling en vandaag moet alles rond zijn. Gekkenhuis dus.
    Maar wilde even zeggen dat ik het pakketje binnen heb BB. Super!!!

Oh en gisteren mijn nichtje gezien. Echt zooooooooooooo klein, 49 cm en 3340 gram (j en f waren qua gewicht nog lichter). Nu wil ik ook!!!!!!!!!!

15. raspberry

@LM, aaah lekker kleintje inderdaad. Nu MOET jij ook weer, we willen meeeer kleine musketiertjes!!! hahaha.
    Werkse!!

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    cinn, oooh meis gecondoleerd, was even een paar dagen niet hier geweest, vandaar zo laat.
    wel fijn dat jullie nog goed afscheid hebben kunnen nemen, en heel bijzonder dat ze nog op jullie ''gewacht'' heeft.
    heel veel sterkte meid !!
    wel heel dubbel idd met een goede echo maar een overlijden later op de avond, kan me voorstellen dat de blijdschap om jullie kleine krummel dan even weg is, maar over een paar weken een extra echo om het weer realistisch te maken is ook wel heel goed bedacht.

BB, ook jou oma slecht, ook al heb je niet zo''n band met haar, het raakt je wel denk ik. hoe gaat het dan met je ML ?? (als je er niets over wilt vertellen ook goed hoor)

meis, druk aan het werk weer ??

rasp, kan me goed voorstellen dat je je verdrietig voelt hoor, is toch iets wat niet snel meer terug komt. elke zwangerschap is anders en beleef je maar 1 keer.

LM, toch even lekker je kleine nichtje gezien !! leuk leuk !! deden je broer en szus ook anders of dat niet?

vandaag naar de VK geweest, en waar ik al bang voor was is nu dus gebeurd, ze kon het met haar eigen echoapparaat niet goed zien waardoor ik nu de groeiecho''s in het zkh moet laten maken, en de enigste gyn die nog tijd had was onze favo gyn *not* :(, maar goed,even koekeloeren naar onze kleine smurf is natuurlijk altijd fijn.
    vandaag de ramen van binnen gewassen, buiten was het me iets te koud en te nat, jeetje wat een boel regen is er afgelopen nacht en vandaag gevallen zeg.

(BB denk je nog aan het doorsturen van het kaartje, kan ik naar de drukker om alles klaar te maken :) wil je niet opjagen hoor, ik weet hoe moeilijk je het thuis hebt)

17. raspberry

@Vlek, he das wel even balen maar inderdaad jullie kunnen even weer lekker kijken en dat is heel fijn, houd dat maar in je achterhoofd!

18. giraf

giraf Niet meer actief

Snelle zwaai vanaf het zonnige strand! :)Het is hier FAN-TAS-TISCH ;) :D

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ja wrijf het er maar in!!
    Geniet ervan!!!!!

20. raspberry

@Giraf, aaaaah neeeeee ik heb je niet eens een fijne vakantie gewenst!!! SORRY!!! Alsnog een hele fijne vakantie en geniet met volle teugen!!! Dikke knuf X

Weet niet waar ik last van heb maar ik heb mijn kop er de laatste tijd niet echt bij, bah!!

V. en J. zijn nu beiden ziek en ikzelf voel me ook niet top. V. heeft ook al 3 dagen niet gepoept en ik wou haar vandaag een bisacodyl zetpil geven maar nu ze ziek is krijg ik dat niet gedaan, ze schreeuwt moord en brand helaas....
    Nou ik ga ga weer verder zorgen in de ziekenboeg.
    Fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina