Hier even een snelle zwaai van de werkvloer! De leerlingen zijn net zo stormachtig als het weer, pfffff dat wordt een laaaaaaaaaaaaaange dag Rasp, veel sterkte met de ziekeboeg!! Giraf, ik ben he-le-maal niet jaloers! Ik zit hier veel liever in een muf klaslokaal met 12 opstandige pubers dan op het strand in de zon. Ik heb ook zo'n hekel aan zand Veel plezier hoor!!! Vlek, jammer dat het net die gyn moest zijn. Maar wel weer leuk om even naar je uk te gluren Tot later allemaal!
giraf, he bah zon zee strand, nee niets voor mij geniet er lekker van meis, voor je het weet ben je weer terug. vliegreis met de kleintjes goed gegaan? cinn, dat zal best, met dit weer kunnen ze natuurlijk hun energie niet kwijt, en juf cinn kan het weer ontgelden rasp, beterschap voor je kroost, lekker een pyamadag houden dus, met NL 3 aan. BB, hartelijk dank voor het doorsturen !! je bent top !!!!! vandaag een rustig dagje, nog een paar boodschapjes doen en stofzuigen/dweilen. vannacht geedroomd dat ik te vroeg ging bevallen, werd gewoon wakker met buikkramp , beetje raar. komend weekinde weer een druk progamma, bleeh zo geen zin in zaterdagmorgen gym S en kledingbeurs, zaterdagmiddag 40 jarige bruiloft feest, s'avonds een 12.5 jarig bruiloft kroeg feest, zondagmorgen verjaardag zus en zondagmiddag afscheidsfeest van toneel van ML, en maandag doe ik helemal niets !!! oh ja dan is Ml ook nog jarig, maar die verjaardag vieren we ergens in nov samen met mijn verj zodat ik niet 2 wkn vor de bevalling nog met een boel visite zit. had ik jullie verteld dat ik trouwens vorige week een konijn had opgevangen? vrouw moest er vanaf, konijn was gecastrerd dus dat kon wel samen, kom ik gister bij het hok, ligt ie dood in het nachthok OEPS
@Vlek, oh jee wat raar! En een druk weekend zeg, doe maar rustig aan voor zover dat kan! Jammer van het konijn, kan gebeuren maar is wel sneu....
Wat is het hier rustig?? Gaat alles wel goed met jullie lieverds? Ik las dat LM weer trotse tante is geworden! Gefeliciteerd! En helaas liggen geluk en verdriet zo dicht bij elkaar en las ik ook het verdrietige nieuws van de oma van cinn en ml... Gecondoleerd en veel sterkte.... Maar ook een goede echo! Wat heerlijk! En wat een achtbaan van emoties op deze manier hè..... Verder nog wat zieke en verdrietige berichtjes...dikke kus voor iedereen die er een kan gebruiken! Vlek's baby wilt weer een speciale behandeling hihi, wel fijn, kunnen papa en mama en zus weer even lekker naar je loeren! Mis ik nu nog iets/iemand? Ik heb even bijgelezen, zit op de kamer met een slapende J..... Hij was vandaag super onrustig, normaal kan hij goed in de buggy slapen, maar ik dacht vandaag leg ik hem even lekker vroeg in zijn bedje, kan hij even goed slapen. Het is hier echt genieten! Van het weer, de omgeving, ml en de kindjes (alle 3! ) de vliegreis ging super, ze hebben allebei liggen slapen en verder lief gespeeld. We kregen complimentjes van stewardessen en medereizigers dat ze zo lief waren *trotseouders*
@Giraf, wat heerlijk meid!! Vind het heel fijn voor je dat je zo geniet! Hier de hele dag lopen zorgen voor de kindjes maar ze liggen nu op bedje en hopelijk blijven ze lekker slapen tot morgenvroeg. V. heeft de hele dag 39 graden koorts gehad en wil niet goed eten en ze is niet van de bank geweest. J. heeft hoge koorts de hele tijd en eind van de middag was hij zo warm dat zijn hele lijfje rood was, hij had toen 40,5 graden koorts. Ben maar met hem gaan douchen, hij zat als een kleine aap aan me vast en ik mocht hem ook niet meer loslaten. Na het douchen een zetpil gegeven en toen knapte hij wel weer wat op. Arm stumpertje hoor........... Maar goed, hopelijk knappen ze snel weer op!! Morgenavond ga ik uit eten met vriendinnen en daar heb ik heel veel zin in, hoop dat ML het dan niet te moeilijk krijgt met de kindjes. Nu lekker languit op de bank en straks TVOH kijken!!
Ah rasp is niks aan hè als de kindjes zo ziek zijn.....Geef ze maar een hele dikke beterschapskus op hun mooie hoofdjes en ik hoop dat ze een beetje kunnen slapen vannacht.... En jij veel plezier morgen met je vriendinnen! Ik kan daar echt naar uit kijken, een avondje met mijn vriendinnen. Wij gaan volgende week zaterdag met de meiden stappen en ik heb er nu al super veel zin in!
@Giraf, dank je! Oh ja zulke uitjes zijn zeker om naar uit te kijken. En over 2 weken ga ik heerlijk een dag zwaluwhoeve met een hotelovernachting erbij doen met mijn zusje!! Whoeeeeee daar heb ik ook zo'n zin in!!!
LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN!!! LM, man en grote broer van harte met jullie grote kleine meid. Het is een zeer bijzondere dag! xxx
HOOOOOOOOOOEEEEEERAAAAAAA HOEEEEEERRRRRRRRRRAAAA GIRAF is ZWANGER!!! WAT LEUK!!! Gefeliciteerd en geniet ervan!!!!!!!!!!!
LM, ook hier nog ff van harte gefelciiteerd met jullie kleine meid, 1 jaar alweer !!!! geniet van deze (emotionele) dag. amarens, fijn even wat van je te horen, drukke dagen gehad? rasp, oooh lekker naar de zwaluwhoeve, even lekker jezelf verwennen met masages en alles wat ze daar hebben. giraf, je heb wel de goede dagen uitgezocht om even leker naar T te gaan, wat een zeikweer hier. en voorbeeldige kinderen heb je dus , altijd wel en opluchting als ze het goed doen in het vliegtuig liijkt me. net S naar de gym gebracht, mijn zus neemt haar mee terug zodat ik dadelijke even rustig op de kledingbeurs kan snuffelen. en dan omkleden en S naar oma brengen zodat wij naar de feestjes kunnen
Hoeraaaaaaa het kleine musketier wondertje viert vandaag haar 1e verjaardag!!! LM, LM-man en grote broer, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere 1e verjaardag!!! Geniet met volle teugen van deze zeer bijzonder dag!
Lieve F. van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Wat heb jij iedereen versteld doen staan het afgelopen jaar, je bent een kleine kanjer! Papa, mama en broer ook gefeliciteerd en een fijne dag samen! X
Bekijk bijlage 278424 Lieve F. Hieperdepiep Hoeraaaaa lief kanjertje! Een jaar geleden werd jij geboren, maar je moest meteen enorm verchten. Zo klein als je was, jij was zo sterk! Lief kanjertje wat ben ik blij dat we jouw eerste verjaardag vieren vandaag! Geniet er van! Mama, papa en broer: Van harte met jullie mooie meisje ♥
Heb eigenlijk meidenweekend dit weekend, maar ben echt niet fit Dus heb ik me maar nuttig gemaakt voor Pips verjaardag vandaag.
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAA, F IS VANDAAG 1 JAAR!!! Lieve F, LM, LM-man en grote broer, Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag! Dikke X
Ama, het met jou en je jongens? Vlek, nog iets leuks kunnen vinden op de beurs? Veel feestplezier BB, beterschap! Wat een gaaf kado voor Pip! Super leuk! Rasp, heerlijk naar de Zwaluwhoeve! Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Ik wilde eens wat anders. Normaal laat ik mijn haar verven en dan best lichte highlights er in. Nu dezelfde basiskleur (blond) en lowlights. Het moet nog wat lichter worden met een paar keer wassen maar ik heb gewoon BRUIN haar ML vindt het wel mooi, ik moet nog even wennen.. Ik ben trouwens bij de kapper in dat boek begonnen waar Nemo het over had, 50 tinten grijs, maar dan niet in het NL maar in het ENG. Tot nu toe erg leuk!
Haha, nou echt niet hoor! Ook in de zon, zee, strand setting luisteren ze voor geen meter en driftbuien hebben ze het liefst in een overvol zwembad