Oooooooh Giraf: Heeeeerlijk!!! En wat fijn dat ze het zo goed hebben gedaan in het vliegtuig!! ♥♥ Genieten jij!!!! Met alledrie je kindjes ♥♥♥ Cinn: Ja duh.... FOTOOOOOO!!!!!! ♥♥♥ Rasp: Oooooooh hoe is t nu met de kindjes?" Beterschap! n lekker naar de zwaluwhoeven genieten jij Ik heb gisteren de hele dag aan t poppenhuis gewerkt en nu heb ik toch rugpijn oei! En ik moet morgen werken Vandaag heb ik hem helemaal afgemaakt ♥.♥ En mijn beertjes van vroeger er in gezet. Ik heb aan iedereen meubeltjes van Le To.y gevraagd, dus hopelijk donderdag een mooi gevuld poppenhuis
BB, ontzettend mooi gedaan! Maar let je goed op met je rug, beterschap. En je bent al begonnen op je werk? Gaat daar alles goed? Het is rustig hier, valt me op. Ik ben een tijdje met vakantie geweest en daarna wel meegelezen maar voelde me niet in staat om te reageren. Maar het gaat goed hier, druk met de kinderen en met alles en nog wat. Ga nu proberen om meer te reageren. Nu moet ik M naar bed brengen.
Hoi meiden @BB, echt supermooi hoor, en helemaal als hij straks goed gevuld is met alles, zou mooi zijn! Wel op tijd je rust nemen je wijfie! Heel veel succes morgen en veel werkplezier, hopelijk wordt het een fijne werkdag voor je. @All, iedereen een fijn weekend gehad? Nog leuke dingen gedaan? Hier iet veel. J. was pas vandaag koortsvrij, heeft tot gisteravond hoge koorst gehad en was echt heel ziek en zielig. V. was wel weer fit maar wel snel van haar stuk. Valt ze vanavond ook nog met haar mond op de tafel met als gevolg een kapot lipriempje boven, bloeden als een gek, alles eronder, jakkie. Heb wel even gegoogled of het erg is dat dat nu stuk is, ziet er wel ernstig uit maar het kan geen kwaad gelukkig. Brrr hopelijk is het nu eerst weer klaar met de narigheid.
@Amarens, fijn dat het wel goed met jullie gaat en we hebben allemaal wel van die periodes dat we ZP even laten voor wat het is, dat geeft niks, gezin gaat altijd voor!! fijn dat je er weer bent!
Zoooo daar ben ik dan weer. Even radio stilte gehad. Had ook niet veel leuks te melden. Even heel beknopt want heb niet zoveel behoefte er veel over te vertellen. Heb heftig afscheid gehad op t werk afgelopen vrijdag. Als je je bazin en baas ziet huilen dan is dat n teken dat de achterblijvende ellende voor hun héél groot is. Ik hoef niet meer te komen, mits de curator dat wil. Morgen waarschijnlijk goedkeuring van faillisement. Het hele gedoe heeft zijn sporen nagelaten, en thuis komt dat dus tot uiting. Enfin, het moet een plaatsje krijgen... Rasp: alles weer beetje aan de beterende hand dus! Hebt geen lekker dagen gehad dan he....misschien heeft J wel de 6e ziekte gehad. Klink beetje als wat jk maanden geleden had. Nog geen uitslag te zien? BB: super leuk geworden je poppenhuis!! Ik zie leuke behangetjes terug! Nu nog meubeltjes erin, zal mooi uitzien als het vol staat!! En morgen werken, jeej, veel plezier! Nemo: hoe gaat het met je? Lichamelijk weer beetje opgeknapt? Kindjes braaf? En lekker in de Ef.tling geweest weer zag ik! Amarens: alles weer bijgewassen? Als je terug bent krijg je thuis weer dubbel de lasten van het weg zijn terug he, das minder... LM: mooie dag gehad gisteren? F goed verwent zag ik!! Meis: lekker gewerkt? Vond jullie artikel erg leuk wat je op FB had gezet. Sprak duidelijke taal uit, en weet zeker dat veel mensen dat aanspreekt. Hopelijk booming business binnenkort! Kun je de mc tabee zeggen! Vlek: jij weer vééééééél te druk bezig geweest zag ik!! Wel leuke dingen, maar zoveel in 1 weekend gepropt gaat het leuke er wel vanaf. Morgen pyjama dag dus. Passen de pyjama's nog?? Giraf: ohhh jij lekker aan het genieten!!! Heerlijk hoor, lekker volhouden dat positieve gevoel. En neem aub wat zon mee retour! Cinnamon: hoe gaat het? Mooi afscheid gehad van jullie oma? En inderdaad fotoooo van je nieuwe look! Kan wel mooi zijn hoor voor de herfst wat donkerder! Vergeet ik iemand? Nou, hopelijk komende weken weer wat meer positieve verhalen hier. Het is dan wel herfst, maar laten we zelf de zon aan de hemel houden he!
Oh, oh, oh, Merel, de zaak is toch failliet gegaan, wat heftig. Heel erg voor jullie allemaal. Hoop dat je het plekje kan geven en straks verder kan gaan. Maar nu zou je het moeten verwerken. Sterkte en ik hoop dat straks iets nieuws en leuks op je pad komt.
merel, jeetje wat heftig, komt dan toch nog heel onverwacht he sterkte meid en even een paar dipdagen na zoiets is heel normaal !! BB, leuk poppenhuis !!!! echt mooi gemaakt hoor !! amarens, was vergeten dat je op vakantie was , leuke dagen gehad ?? LM, goede verjaardag van F gehad ? goed verwend zag ik op FB rasp, hoe gaat het vandaag met V, nog veel last van haar lip ? nemo, succes met werken vandaag. cinn, is het afscheid van je oma al geweest ? heel veel sterke meid in deze moeilijke dagen. en we willen natuurlijk wel een foto van je nieuwe coupe zien !! meis, lekker gewerkt van het weekeinde ? zo ik heb het weekeinde overleefd, was echt veel te veel maar goed hoop nooit meer zoveel in 1 weekeinde te moeten proppen. S is nu naar de psz, kan ik even de adminisstratie van de kalfjes in orde maken, vandaag nog een taart maken voor ML z''n verjaardag vandaag en de rest van de dag doe ik niets meer, S gaat vanmiddag lekker naar bed en ik even lekker in bad denk ik.
Bedankt meiden! Vlek: proficiat met je man! Jullie vieren t dan wel wat later maar n taartje vanavond is altijd wel lekker hè! Hier is t snotvegen en platliggen vandaag. Ik heb t gruwelijk in mijn rug nog steeds, gaat beetje op en neer.... Kids zijn verkouden. Nog n vraagje: graag jullie tips wat ik kan doen aan een mannetje van bijna 4 die de laatste 2 weken steeds te laat naar de wc gaat en daardoor in zijn broek staat te druppelen... (En geloof me, hij doet dit niet perongeluk):x
Merel, heftig hoor Ik kan me voorstellen dat dat het behoorlijke impact maakt allemaal! Hoe is ML eronder? Geeft het voor jullie thuis nu ook stress? Broekplassen, geen idee (nog) geen ervaring mee. BB, Hoe is je eerste werkdag bevallen? Wat heb je allemaal moeten doen vandaag? Spannend hoor, weer een nieuw team! Hope is het met ML? Is hij alweer een beetje zichzelf? Jullie hebben ook wel een hoop op jullie bordje momenteel... Ama, goede vakantie gehad? Soms kom je gewoon niet aan zp toe, Dat is niet erg hoor! Zoals er al werd gezegd, je gezinnetje gaat voor! Rasp, agossie Arme V! Heeft ze er vandaag nog last van? En J gelukkig weer wat beter. Vlek, gefeliciteerd met ML! Doe je wel even rustig aan na zo'n druk weekend? LM, hoe was de verjaardag van F? Hebben jullie veel bezoek gehad? Nemo, werk ze vandaag! Heb je leuke klassen dit jaar? Mijn ouders zijn weer thuis, Jipieeeee! Zo fijn, eindelijk weer een beetje rust hier. Niet meer op en neer sjeezen naar paarden en hun huis! Vandaag dus ook lekker een dagje thuis aanrommelen. We hebben gisteren ook (eindelijk) aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben. Ze waren eerst heel verbaasd maar toen het eenmaal tot ze doordrong ook heel blij! Morgen uitvaart van oma van Ml. Ik moet nog even op zoek naar een jurkje om aan te doen. Oma had de wens dat iedereen in het gitzwart zou gaan. Ik heb wel een jurk maar die is strak dus dan ziet iedereen meteen dat ik zwanger ben. We willen het ze nu snel vertellen maar of morgen daar de beste dag voor is... Ik zit hier trouwens met een opstandige peuter die NIET meer wil slapen overdag. Ik krijg hem met geen mogelijkheid in bed. En als hij er in ligt is het gillen, krijsen, brullen. Alles behalve slapen Hij is wel moe maar verzet zich er tegen. Met het gevolg dat hij rond etenstijd zo moe is dat hij helemaal dwars wordt. "s avonds slapen is geen probleem. Dan kruipt hij zo zijn bedje in en is vrijwel meteen stil (soms ook niet...)
Hoi meiden @Merel, geen ervaring met gedruppel hihi. Succes! Beterschap ook voor jezelf en de kindjes, wat een gedoe zo voor je zeg, hoop dat het snel beter wordt want een zere rug is echt zooooo lastig, sterkte! @Cin, he lekker dat je weer rust kunt hebben en lekker thuis kunt zijn. Heel veel sterkte vandaag hoor, is toch altijd zo moeilijk een echt afscheid nu.....knuf! @BB, hoe was het werken? Was vast even wennen maar toch ook weer zo vertrouwd?... @Giraf, en al lekker aan alle kantjes bruin gebakken? Hier gisteren ook nog een pittig dagje gehad. V. was mega opstandig en J. heeft de hele dag lopen jengelen en wou niks eten, zelfs zijn flesjes niet. Dat levert natuurlijk meteen weer stress op bij mij omdat hij niks over heeft en hij is al wat afgevallen door het ziek zijn. Ook had hij gisteren allemaal vlekjes dus ik denk dat hij de zesde ziekte gehad heeft aangezien hij 3 dagen alleen maar hele hoge koorts had vooraf. Zo ging het toen ook bij V. met de zesde ziekte. Hebben we dat oiok weer gehad! Ook heb ik gisteren maar eens even knopen doorgehakt want mijn rugzakje werd alsmaar weer zwaarder en dreigde te knappen. Heb V. opgegeven voor de PSZ vanaf januari en ik heb mijn baan opgezegd per 1 november. Het geeft me een goed gevoel, het moest zo. Donderdag is ML jarig (tegelijk met Pip) en misschien is hij die dag vrij maar hij is sowieso vrijdag lekker vrij en dan gaan we voor het eerst weer eens samen weg en de kindjes brengen we naar oma. Gaan we even lekker een middag shoppen en lekker eten, kijk er enorm naar uit, we hebben dat echt even nodig! Fijne dag allemaal!!!
@Cin, oh en V. slaapt ook al een tijdje niet meer 's middags terwijl ze het echt nog wel nodig heeft. Ik liet het voor wat het was maar de afgelopen 2 dagen heeft ze toch 's middags nog even weer geslapen maar niet te lang want dan wil je 's avonds niet en de avonden zijn me heilig, dan gaan ze er om 19.00 uur in hoor!
Sorry meiden ik heb het druk met de voorbereidingen en ik merk ook dat ik mn energie hier hard nodig heb in t gezin...
Logisch meid, neem je tijd en heel veel sterkte!! Vind het erg jammer voor je dat ze het zo zwaar hebt momenteel. Dikke knuf X
Hier ging het met belonen over. Iedere keer als zn broekje droog was en hij op tijd was een dikke zoen en een sticker. En met een weekje of anderhalf wa t over. Bekijk zn plassertje ook even goed, want Moos had een ontsteking de eerste keer... Oh ja en regelmatig even vragen of ie moet plassen Beterschap met je rug Wat rot van het faillisement Heel veel sterkte meid.. Probeer ook te genieten van je vrije tijd hoor! Je hebt rcht op die WW. Cinn: Fijn dat je meer rust hebt weer nu. Was wel erg veel he in je eentje! En dat slapen is hier ook een poos geweest ron d die leeftijd. Ging vanzelf weer over. Op een gegeven moment had hij het ritme toch weer te pakken. Nu slaapt hij niet meer, maar hij heeft t nog een poos wel gedaan daarna. niet teveel om vechten Maar wel soms aan blijven bieden Hoe was de uitvaart? Ik hoop dat je mooi en waardig afscheid hebt kunnen nemen. Nog een mooi jurkje kunnen vinden? Mijn oma is tegen ieders verwachtig weer uit haar coma (met ogen open) geraakt en eet en drinkt weer... En we moesten uitgaaan van t ergste... Kranige dame... Rasp: Goedzo meid!!!! Fijn dat je knopen hebt doorgehakt wijffie!!! Dat geeft zeker rust En als jullie toch vrij zijn donderdag.... hahahaha geintje Fijne ML-jaardag!! Ik hoop dat J snel weer is opgeknapt en weer lekker gaat eten. Lekker manneke ♥ Vlek: Gefeliciteerd met ML!!!ga je nu wel rustig doen?
Ama vergeet ik jou hoe gaat het bij jullie meid? Is M als bij de fysio? En wat zei die? Vraagje: Er woont /werkt niemand van jullie bij Nieuwegein in de buurt wel?
J. doet niks anders als krijsen de hele dag, het lijkt soms echt en soms ook nep huilen. Maar hij hangt dan aan mn benen maar als ik hem bij me pak dan is het nog steeds niet goed. En hij eet dus amper. Al het eten gaat eerst wel in de mond maar dan haalt hij het er weer uit en gooit t op de grond. Rond deze tijd is een sprongetje ook wel normaal maar ik herken dit niet van die tijd met V. Die krijste echt nooit zo. Pff k vind het wel moeilijk hoor, t is toch altijd wat met onze kleine man lijkt wel......
sorry ff kort: zag je dat goed BB? Daan staat er ook steeds aan te sjorren en zegt soms au, maar zie er weinig bijzonders aan... succes verder met alle voorbereidingen.. kus Rasp: sterkte meid en ook voor merel natuurlijk Hier ook ff alles tegelijk. Kom nergens meer aan toe. ML weer thuis vandaag, dus hopelijk wat meer tijd. Nu weer werken