BB, neem je tijd meid, er komt al genoeg op je bordje terecht en wat een krasse dame is die oma van jou, het was haar tijd ws nog niet. rasp, goed van je dat je voor jezelf kiest, de emmer is aan het overlopen en dat voelt niet goed, tijd om er een plons uit te gooien, ik merk wel aan mezelf dat ik het heel fijn vind dat S naar de psz gaat, even een paar uurtjes geen gemama dit of dat. cinn, sterkte vandaag !! nog een zwart jurkje kunnen scoren? en even relax deze week, genoeg zware weken gehad. vanmorgen boodschappen gedaan, en dadelijk even stofzuigen en dweilen, S is even hello kitty aan het kijken en aan het verven, dus even rust.
Aaaaaaaaaah Raspje toch Dat nephuilen doet Pip ook wel hoor. Maar niet de hele tijd gelukkig... Het is een lekker manneke, maar hij maakt t mama niet gemakkelijk he ♥♥♥ Nemo: Ja velletje was wat rood, maar de HA zag het goed aan zn eikeltje. Kreeg hij anti-bact. oogzalf met zo'n tuutje voor zn pielemans Was wel zo over! Vlek: Mooi jij even de pootjes omhoog! Dag 2 op mn werk gaat zo beginnen en na t werk komt mijn eigen lieve zus een workshop geven Lache!
@BB, ik heb even op internet gekeken maar het schijnt dat de 11 maanden sprong een behoorlijk heftige kan zijn dus daar lijkt het dan wel op met J. We zullen zien hoe lang het duurt maar ik hoop niet lang natuurlijk. Dat gejank word je niet vrolijk van en niet eten kan in zijn geval ook niet te lang duren.... Wat leuk dat je een workshop van je zus krijgt haha, ook wel beetje gek lijkt me. Werkse straks!!
@Vlek, oh ik denk ook echt wel dat ik heerlijk ga vinden dat ze even 2 ochtenden weg gaat en ze zal het zelf ook vast en zeker leuk vinden. Dus S. voor Hello Kitty, hihi die is hier ook favoriet! Rustig aan meid he met je nesteldrang haha
BB, wat voor een workshop gaat je zus geven dan ?? wel grappig idd rasp, ja is voor de kindjes ook wel goed denk ik, even in een ander ritme dan thuis. andere dingen doen dan thuis. nesteldrang is echt erg, wie dat heeft uigevonden , heb net van het halve huis de ramen gezeemd (morgen komt de rest), en zelfs de ramen van het kippenhok moesten eraan geloven, beetje vreemd, maar voelt wel fijn en rasp wij gaan je voorbeeld volgen, volgende koopzondag is ML aan de beurt, S even naar oma en ML en ik even lekker de stad in, hij moet nog nieuwe schoenen en broeken en daarna lekker even ergens wat eten (alleen weet ie het zelf nog niet )
@Vlek, heeeerlijk even weg samen, geniet er maar van, 2 kindjes weg brengen doe je waarschijnlijk minder snel straks.
BB, hoe is je tweede dag gegaan? Cinnamon, hoe was de uitvaart? Ik hoop dat het een mooie afscheid is geweest. Alsnog gecondoleerd (heel erg sorry dat ik zo laat ben). Rasp, wat dapper dat je de beslissingen hebt genomen! Vlekkengek, gefeliciteerd met ml! Geniet ze samen En de kippen hebben nu schone ramen, jeeeeeeeeeeeeej!!! BB, oh ja de fysio Onze fysio die M kent is langdurig ziek, wij krijgen nu dus met (verschillende) invallers te maken. M heeft bewegingsangst heb ik gehoord en zijn probleem is zijn evenwicht. Hij zou oefeningen krijgen maar het is helaas niet gebeurd. ML gaat daar sowieso nog een keer met M heen maar als het beroerd blijft lopen stoppen wij ermee
Hi allemaal, Zo gisteren mijn eerste dag thuis gehad....zo vreemd!! Ik moest er enorm aan wennen, en het voelt beetje als spijbelen....vind gewoon erg dat de opvangdagen van de kinderen niet meer vast zijn. Wel op vrijdag, maar voor hoe lang? Even afwachten allemaal. Heb wel enorm veel knutselprojecten voor mezelf bedacht, dus vervelen zou niet nodig moeten zijn. Cinnamon: was het een mooie uitvaart? Hopelijk hebben jij en ml het als een mooi afscheid ervaren. Iedereen in zwart, kan me voorstellen dat dat best bijzonder is moet zien. niemand je geheim gezien? Amarens: wat vervelend dat fysio zo moet lopen. Geen vast aanspreek is heel vervelend. Als iedereen dat wat anders zegt word je ook onzeker lijkt me. Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Nemo: heb je weer een beetje rust gekregen?? Hop dat ml je een beetje spaart en lekker veel met de kinderen bezig is, zodat jij aan andere dingen toekomt. En samen ook iets leuks doen hè! Hoe gaat het met je neus/keel? Meis: nog leuke plannen voor deze week? Je hoeft toch van het weekend pas weer te werken? BB: word t een groots feest de 11e?? Hoe stat het nu met ml. Heeft hij ook zin in de verjaardag van pip? Slaat de therapie/medicatie aan, of duurt dat een tijd... Hopelijk valt niet alles op jou schouders nu je werk weer begonnen is. Valt je team nu mee achteraf of kun je dat nog niet zeggen? Rasp: wat een beslissing. Knap dat je de knoop doorgehakt hebt. Een nul uren contract leek me ideaal, toch je mooie vak blijven doen maar niet de stress van 8 dagen werken. Maar je vind het toch teveel druk begrijp ik. Goeie keuze dan, een blije moeder hebben de kids wel meer aan hè!! En je wilde thuiszorg in de avonturen gaan doen, staat dat plan nog, of even helemaal niks. En lekker met ml op stap. Staat hier ook nog op de planning.... Giraf: wanneer was jij weer terug? Heb je daarna nog vrij, of gelijk weer aan de bak? Vlek: jij ook lekker shoppen op de planning! En de ramen van het kippenhok boenen?? Jij bent wel heel erg! Lm: waar zit je, lekker met de kinderen in de weer, of met het nieuwe speelgoed van f aan het spelen?? Ik heb gisteren ook geshopt met mijn moeder. Heb me in een leuke boetiek eens helemaal laten stylen. Hebben vrijdag een bruiloft en ben d'r klaar voor! Super leuke jurk met gras groene blazer erop.strakke zwarte broek eronder en heb super leuke groene enkellaarsjes gezien, die ga ik straks passen. De verkoopster maakte het helemaal al met sieraden en al, zo fijn om eens zon goeie hulp te krijgen in de winkel! Ze staan er ook niet voor niks hè. Ik ben zelf een styling-drama, dus ben altijd erg blij met hulp als ik moet slagen voor iets. Vandaag naaimachine halen bij mijn moeder en smoeder komt toch even oppassen ondanks dat ik niet hoef te werken. Vandaag zeer waarschijnlijk uitspraak van de rechter. Dus kan gebeld worden door curator.
LM Hoe was de eerste verjaardag van ons kleine vechtertje? En hoe gaat het met jullie kersverse nichtje? BB Had je poppenhuis gezien, mooi hoor! Daar zal pip heel erg blij mee zijn! Cinn met bruin haar Lekker hoor, even naar de kapper, ben je al gewend aan je bruine coupe? Hoe was de uitvaart? Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Ama Lekker op vakantie geweest, dat wist ik niet, heb ik helemaal overheen gelezen maar wel lekker genoten? Merel Kan me voorstellen dat dat niet in je koude kleren gaat zitten, je baas en bazin die huilend afscheid nemen Lijkt me ook een gekke dag vandaag, wachtend op dat ene telefoontje.... Maar wel lekker in een nieuwe outfit! Das dan weer wel leuk! Rasp Leuk joh V naar de PSZ, ik denk dat ze het echt wel leuk zal vinden hoor! I vind het ook elke keer leuker.... En mocht ze het echt niks vinden dan is ze er snel genoeg weer vanaf gehaald toch? Hoe was je vriendinnen avondje? Vlek Lekker een dagje op stap met ml! Genietze! All Zwaai Sorry als ik de helft vergeet hoor, maar mijn hoofd is net een vergiet Hier gaat het goed, al merk ik nu wel aan de kindjes dat het genoeg geweest is..... Ze worden vermoeider..... Morgen avond gaan we terug, we vliegen om 22:00 uur terug, dus het wordt echt nachtwerk voordat we weer thuis zijn. Maandag moeten ml en ik allebei weer aan het werk. En vrijdag beginnen we met onze badkamer verbouwing. Erg handig gepland direct na thuiskomst, maar het kon helaas niet anders. Ach, we zitten even een paar weken in de rotzooi, maar dan hebben we wel een splinternieuwe aanbouw met badkamer Maandag moet ik naar de parodontoloog voor de daadwerkelijke 'operatie' (Tandvlees wegsnijden uit mijn gehemelte en terugplaatsen onder mijn weggetrokken tandvlees) En donderdag de 1e echo! Oh ik vind het zo spannend weer!
Goeiemorgen meiden @Merel, rare dag inderdaad, lijkt me onwennig. T is heel moeilijk allemaal maar je houdt je volgens mij kranig staande. Goed van je om lekker met knutseldingen bezig te gaan, dan zul je je inderdaad vast niet vervelen. En wat heerlijk helemaal in het nieuw, voelt vast goed, geniet er van en een fijne bruiloft gewenst! En wat betreft mijn werk, tja dat 0 uren contract leek ideaal maar je staat meer op wacht dan dat je aan het werk bent en dat op wacht staan is juist het minst leuke aan het werk en dat maakt het allemaal zo onzeker en dat vind ik niks. Bovendien zou ik vanaf nu dan altijd alleen maar de bevalling doen of een opstart en niet afmaken of een aflos en afmaken wat een ander begonnen is. Dan ben ik de hele charme van het werk kwijt. Maar ik ga het gewoon over een paar jaar weer oppikken en nu kijk ik rustig uit naar iets anders wat ik leuk vind om te doen en goed aansluit bij het gezin. Komt goed! @Amarens, och jeetje wat vervelend dat jullie geen vast fysio hebben nu, dat voelt vast niet goed. En zo te horen schieten jullie er ook nog niet echt iets mee op, heel erg jammer.... Ik heb geen idee wat de gevolgen zijn voor M. voor later als je er nu mee stopt maar je moet doen waar je je goed bij voelt en wat de beste oplossing lijkt voor M. Succes!! @Giraf, oh jee dus thuis meteen weer vol aan de bak, pff das dan wel keihard afkicken!! Wel fijn dat je weer lekker met ons mee komt kletsen (elke dag?) hihi. En de echo al bijna, joepie!!!!!! Ben heel benieuwd!!! Goeie reis terug en tot snel!
Joehoe!!! Was ff de cadeau's aan het testen Leuke dag gehad met ons meisje en goed verwent!!! Juul was maandag ziek dus misschien iets te druk haha Nichtje gaat goed! Zit al op 90cc?!?!? Hoop van de week nog ff langs te kunnen. Op het werk is de ergste drukte voorbij dus hoop nu weer zp bij te kunnen houden Bb, nog 1 dagje!!
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAA!!!! Lieve kleine Pip is vandaag 1 Jaar!!!!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Sorry, kan er geen plaatje bij zetten, zit op m'n werk.
En nu schaam ik me nog het allermeest Sorry sorry sorry........ Zit hier gewoon stomme dingen te typen terwijl pip jarig is
Lieve lieve lieve pip gefeliciteerd met je 1e verjaardag meisje!Ik hoop dat je samen met je mama, papa en grote stoere broer een hele leuke dag hebt!