Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nou bij mij ligt de oudste op bed en je jongste voor de tv :p L slaapt overdag bijna niet, ja 30 min 's ochtends en 30 min 's middags. Ik ben redelijk moe :cool:

Rasp, super goed van J.!

LM, jammer van je collega maar je doet er niks tegen. Ik moest zelfs een paar keer huilen (stom, he) omdat een collega weg ging. En 3 dagen weken is ideaal!

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    zo lieverds ik ga ff proberem te reageren op
    :
    vlek: jij vooral rusten op de briefjes zettem en ja de bso os dan juist hele dagen opem :)

rasp: ok heb je al gesmst he liefie. lekker relaxed zoeken maar n leuke baan.

Giraf: oh meissie toch dikke zoen! hopelijk trekken de.buien van j snel weg ;) meestal wel als je ze negeert :).

merel: oh jee beterschap dan. hier ook ziekemboeg :(

ama: leuk zo vroeg zwemles :)

nemo: jaaaaaaaa geweldig! <3

meis: jeutje 14 kilo! weet je t zeker? :) hoedt met de schouder?

hier allemaal gevloerd door buikgriep geweest
    afschuwelijk was t. maar nu gaat t weer n beetje.
    ml heeft geen meds gekregen vd HA. eerst therapie over 2 mn :$.maar t gaat alweer beter...

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Bb, he bah toch, dat was vast heul gezellig bij jullie thuis ;)
    Wel jammer dat ML geen medicatie krijgt, is nog lang wachten vind ik zo hoor....sterkte liefie

@Giraf, dat gevoel had ik bij J. in het begin ook, was niet mn bloeddruk maar misschien omdat je meer bloed aanmaakt dat je je zo voelt ofzo?....ik stond ook wel eens in de supermarkt dat ik t liefst zo snel mogelijk weg wou omdat ik dan ook zo duizelde. Gaat wel weer over denk ik hoor, sterkte en maar zo veel als mogelijk rusten.

@Amar, erg zwaar lijkt me dat!! Die slaapjes zijn ook voor ons om bij te komen he.....sterkte hoor, je hebt t niet makkelijk zo.

4. raspberry

Oooh ja Meis, dat vroeg ik me ook nog af of die 14 kilo echt heus is?! Zo zwaar is V. ook ongeveer en die is al aardig zwaar voor haar leeftijd....
    Zoontje van mijn zusje is ook 14 kilo en die is 4 jaar!!!! Dat is ook echt een iel mannetje hoor, denk dat J. ook zo'n bouw heeft.

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ik denk niet dat mensen twijfelen of je het verkeerd had onthouden meis. maar een typfout is menselijk toch? Had gekund...

en we hebben T allemaal gezien en zag geen belachelijk dik kind nee. en lang, dat wel ja.
    kijk trouwens ook maar naar sarah en J van Rasp. de zijn volgens mij ook even zwaar :)

Kindjes kun je niet met elkaar vergelijken. daan was ook altijd zwaar EN lang, maar per saldo dus gewoon gemiddeld. en nu wordt hij ineens een magere bonestaak mat maat 98/104 in de breedte maar 110/116 in de lengte

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    #1386 Babbelbol, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
    Jeetje Meis, adem in adem uit. Wat jammer dat je het als een aanval opvat. Dat was niet mijn bedoeling. Het was ook niet mijn bedoeling jouw bericht in twijfel te trekken, maar het had indd toch een type-fout kunnen zijn? 14 kilo is nogal wat voor zo'n manneke en hij was indd altijd groot, maar zó groot had ik hem niet geschat.
    En als dat zo is, is dat prima en niks mis mee, het is en blijft een lekker mannetje. Maar het is wel even schrikken zeg ik eerlijk om te lezen dat een 1-jarige 14 kilo weegt. Dat ontken ik niet.
    Ik vind je reactie persoonlijk nogal fel, en ik vind het jammer dat er dergelijke felle reacties komen op een oprechte vraag.
    Nogmaals: ik vind het vervelend als ik je gekwetst heb met mijn vraag, dat was niet de intentie.

7. raspberry

Oh jee Meis, ik dacht alleen maar dat je misschien een typefout gemaakt had........

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Zo eens effe kijken waar ik zal beginnen:

Meis: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10... :p eeeennnnnnnn zucht.. Gaat het weer? Ik heb nog even aan je gedacht vandaag, terwijl ik een Big Tasty at.. Komen de burgers je neus al uit?

BB: getsie, buikgriep. Ik heb ook een paar dagen aan de water-poep gezeten (sorry :)) Niet echt ziek, maar ook niet lekker.
    Toen je trouwens zei "maple town" kende ik de poppetjes wel! Was een tekenfilm serie.

Vlek: lijstje aan het afwerken? Goed bezig! Sarah liep op een bepaald moment ook ineens 2 weken (in beenlengte bij haar). Maar een paar weken later was dan verschil weer weg op de echo. Ze schijnen soms wat groeistuipen te hebben.

LM: oh fijn meid, 3 dagen werken. Ik werk er ook 3 maar vind het pittig zat.

Pedagogisch: Daan kijkt NOOIT tv :p Zag laatst ergens dat te veel tv kijken slecht was, duh, maar zij vonden 1 a 2 uur per dag al vallen onder extreem veel tv :$ oeps, schaam schaam, hij staat hier vaak aan als testbeeld.. Probeer er wel op te letten.

Merel: arme Jp!! Dikke kus voor hem. Hoe is het met de papieren? Alles op orde. Wat fijn trouwens dat je je zo goed had vermaakt op die bruiloft.

Amarens: oei, dat zijn inderdaad weinig slaapjes van L.
    Maar wat goed van M! En leuke jas. Heb je die gekocht?

Rasp: Wat voor soort werk wil je gaan doen? Ik vroeg me inderdaad ook al af of het slapen van J al beter gaat nu hij beter eet?

Giraf: oh gelukkig valt de pijn dus nog mee. Wel weer jammer zeker, weer in het koude weer? OOoohh ik wil ook naar de zon!

Cinn: oh wat fijn dat je ouders weer terug zijn! Lijkt me inderdaad veel te zwaar, steeds op en neer

Madelief: zwaaaiiii, je kleine meisje alweer bijna 3? Ik weet alleen niet wanneer precies :)

En wat is hier allemaal gebeurd? Waar zal ik beginnen?

Ik ben weer tante. Mijn stiefbroertje en zijn vriendin hebben een dochtertje. Kay.le.igh. 47cm en 2255 gram. Ukkie dus

Daan slaapt niet meer 's middags (mocht ook wel met 3 jaar en 3 maanden). Maar is 's avonds dus extra druk en chagrijnig.

Mijn zusje en haar vriend gaan uit elkaar. Ze is verliefd op een ander. Maar die (ex)vriend woont er nog wel, want ze vind het zo zielig. Pfff ze vraagt steeds of ik langs kom, maar heb ik geen zin in, heb voor mijn gevoel al afscheid van hem genomen. Dat hoeft niet nóg een keer.

Ben bij de gyn geweest voor controle spiraal. Spiraal bleek helemaal uitgezakt :$ Vandaar dat ik zo bleef bloeden. Dus hij is weer uit en een nieuwe er in. Maaaarrr ik had ook een cyste van 5x3 cm op mijn eierstok :( en dat vind ik maar niks

ML heeft de hele week cursus voor een zware en moeilijke opeiding. elke dag om 7:30 weg en 17:30 thuis, dus druk hier en 's avonds ook nog leren..

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Heb ik iedereen weg gejaagd met mn lange verhaal :p

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!

jeetje meis, schrik een beetje van je bericht.
    Kan me niet voorstellen dat de meiden je zouden aanvallen om zoiets. T is gewoon een lekker hollands ventje :D

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh en Nemo, gefeliciteerd met je nichtje!!!

Als J een meisje was geweest had hij J.aidy K.aithlyn geheten :D
    Hahaha zo totaal anders dan waar we nu in zitten ;)

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo, zo dat was nog eens een update :p:D

kan me voorstellen dat je je niet lekker voelt in de omgeving van het huis van je zus, had ik toen ook bij mijn vriendin, ik dacht een gezellig avondje met haar te hebben, bleek haar ex er ook nog even te zijn, voelt dan heel raar.en je weet dan ook niet wat te zeggen.

en een cyste kan zo weer wegtrekken, maar het idee dat zoiets in je lichaam zit is niets, krijg je nog een nacontrole om te kijken of ie groeit of niet?

sterkte met ML, wat voor een oppleiding doet ie nu dan.

meis, meid het was heus geen aanval, ik weet hoe T eruit ziet het is gewoon een grote jongen, maar jij en je Ml zijn beide groot dus dan zal T hier ook wel naartoeschieten. F is ook groter voor haar leeftijd. maar kan me de reacties wel voorstellen, S weegt ook 14 kilo en vaak ga je kindjes dan toch vergelijken terwijl dat helemaal niet kan. vooral als je sommige kindjes niet vaak ziet en aleen het gewicht hoort, dan kan je vaak een heel ander beeld gaan vormen dan dat het in werkelijkheid is.
    hoe gaat het met je schouder trouwens, vandaag mag de tape eraf toch ??

merel, alles gelukt met de papieren en het u.w.v?

BB, gelukkig is de griep jullie huisje weer voorbij, deze week ook meer werken dan normaal of dat niet ?
    en 2 mnd is wel heel lang :$, vooral als ie zo in de put zit kan er van alles misgaan toch, dat de HA of een andere instantie er geen haast achter zet, ik bedoel jullie hebben wel kinderen die er ook aan blootgesteld worden.

amarens, jee das wel weinig slaap voor zo'n kereltje idd, maar als ie er gezellig bij blijft is het goed toch?
    en jullie lekker nog een paar daagjes weg, waarheen ook al weer ?

LM, das wel minder dat er een fijne collega weg gaat, alles op de schop dus bij jullie. wel spannend maandag.

giraf, hoe gaat het met je tanden ? nog steeds nog zo'n naar gevoel tegen je gehemelte ? en morgen VK toch ?? spannend weer !!

cinn, hoe gaat het met jou, de rust weer wedergekeerd in huize cinnamon ?

rasp, de batterij weer helemaal opgeladen na 4 dagen ML ?

hier niet veel bijzonders, ze zijn nog steeds met de maïs bezig, gister een grote pan boerenkool gemaakt, vandaag word het spagetti denk ik. het weer is niet zo fijn, word de weg zo vies en gaan er mensen klagen, terwijl hun in het buitengebied zijn komen wonen, wel de lusten willen hebben maar niet de lasten helaas ;)
    morgen weer controle bij VK, en s'middags de kindjes van mijn zus op bezoek, ze moet naar de tandarts.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ohhhhhhhhhhh boerenkool! Daar heb ik zin in!!! Moet alleen van mannetje gaan oefenene voor hij het nog een keer eet :);)

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Vlek: gaan ze dan echt klagen dat de weg vies wordt?? Pffff ;)
    Moet sowieso op nacontrole omdat ik nu weer nieuwe spiraal heb. Dus dan houden ze gelijk die cyste in de gaten.

ML is bezig met zijn ADNR, vooral voor vervoer van gevaarlijke stoffen op de Rijn. Moet veel leerwerk doen, leren hoe je iets opzoekt in het ADNR boek (soort wetboek idee, alles verwijst weer naar andere pagina en uiteindelijk moet je dus zien te vinden of je iets wel of niet mag doen en hoe, etc.) Ook moet hij brandoefeningen doen en nog iets. Daar krijgt hij dan al certificaten voor en vrijdag examen. Maar lees dus net dat 70% zakt :( ML is er ZOOOOOO druk mee bezig en hij heeft al faalangst, dus hoop écht dat hij slaagt.

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En hij heeft al vanaf zn 15e nooit meer op school gezeten én van zn 15e tot zn 25e geblowd (vóór mijn tijd dus!), dus hij heeft er toch wel problemen mee om te leren. Hij is veel bezig, maar echt snel gaat het niet zeg maar. Vind ik wel sneu voor hem.

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ah sneu Nemo! Ik zal iig vrijdag voor hem duimen!!

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    jeetje waar is iedereen toch de laatste tijd?!?!

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    ziekjes....:)

19. raspberry

Ik ben druk met mijn huishouden weer op orde krijgen, is beetje erg blijven liggen de laatste tijd. En ik wil ook niet steeds op de laptop zitten terwijl mijn kindjes om me heen drentelen...;)
    Misschien kom ik vanavond weer even kletsen.

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik was ook ziek en druk met de verjaardag van Pip :) en werken... en Dexter kijken :) :p

Merel: Beterschap!!

Deel Deze Pagina