Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    druk met het verzorgen van de loonwerkers, en moe dus lig ook veel op de bank :)

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nemo: Mooie update hahaha!! Succes voor ML!!!
    en nee hier ook noooooooit tv hoor :) :p:p:p hahaha tuuuuurlijk wel heerlijk!

LM: Jammmmm boerenkool!! :D Hoe is t met jou? Afscheid nemen is vreselijk he.. pffff loop ik ook iedere dag tegenaan. Ik wil zooooo graag terug naar mn ouwe stekkie :) :(

Vlek: aaaaah lief van je. Gelukkig gaat t wel wat beter met ML. De piek is weer voorbij gelukkig. En als ie t niet volhoudt gaat ie naar de psych verpl,kundige bij de HA. :)

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja overal en nergens, maar vooral druk met voor 99% leuke dingen.

@Merel, beterschap
    @Vlek, jij rustig aan he!!

Rest zwaai!!! geniet nog van de dag;)

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ik heb herfstvakantie!! :D

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    jippie, nog leuke dingen doen??

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    mwah...
    ben daar altijd vrij nuchter in. Ben normaal altijd do en vr vrij. Maar ML is nog aan de studie. Maandag zijn we dan wel echt samen vrij (dinsdag gaat hij weer weg). Ik vind vooral de dinsdag en de woensdag wel fijn :) Dan zijn de kids op het kdv. Al mijn werk dat is blijven liggen gaat dus automatisch naar die dagen, terwijl ik juist eens even lekker zou moeten rusten.

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    maar ik zou nog wel een keer naar de efteling kunnen :p

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    *JALOERS* :p:D Kunnen we daar niet meeten? :p

9. giraf

giraf Niet meer actief

Zwaai! Ik had vandaag de hele dag cursus *SAAI* en ben nu bekaf..... Kindjes gaan zo naar bed en ik doe lekker niks meer, ja, de uren aftellen tot morgen kwart voor 2 :D

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jaaaaaah Giraf, ik tel met je mee!! Heel veel plezier morgen!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo, ben weer boven water.
    Was niet heel erg ziek, maar voelde me gisteravond toch knap beroerd. Partij misselijk...en diarree...ML gooide een pizza in de oven en ik lag boven in bed te rillen met 2 ramen open omdat ik de pizza lucht niet kon verdragen. Bah bah, nu nog wat maag/buikpijn, maar wel weer eetlust.

Giraf: aah dan ben je bekaf ja van het rechtop zitten en luisteren vandaag. Morgen VK jeej, wat ben je snel aan de beurt of niet! Spannend weer, wel foto spammen he, of is t alleen intake?

Nemo: lekker vakantie! Heeft school volgende week vrij? Hier is de herfstvakantie nl al bezig. 2 daagjes opruimen is ok, maar daar moeten dan wel een zat-zon-ma samen met ML tegenoverstaan. Eft.eling altijd leuk natuurlijk. (al vraag ik me juist af of het dan nog speciaal is als je vaak kunt gaan?)
    Hoe gaat het met S?? Lekker aan het rollebollen? Merk je verschil, of was ze er niet onrustiger door?

Vlek: loonwerkers het buikje weer vol??
    En veel op de bank, dat hoort erbij meid. Lekker van profiteren van die dikke buik!!

Meis: je hebt gewoon een mega lekker manneke, Hollandse welvaart, stevige bink! Kilo's doen er toch niet toe? Je moet naar de verhoudingen kijken voordat iets als 'te' wordt bestempeld.

LM: lekker he 3 dagen werken, ik vond het ook een goeie verhouding. Benieuwd of ik dat weer terug ga vinden...

BB: klinkt een beetje alsof je nieuwe BSO baan tegenvalt....hopelijk is dat niet zo!? En je zzp/workshop idee, krijgt dat al vaste vormen?
    Fijn dat ML weer tot bedaren is gekomen. Hopelijk dan komend weekend eens iets leuks samen voor de boeg?

Gisteren dus naar u.wv geweest, gesprekje gehad om mijn financiën afgehandeld te krijgen, 6 weken uitwerktermijn, vakantiegeld en vrije dagen. Half nov dan ww aanvragen als ik nog niks gevonden heb. Dan begint ook solicitatie plicht.
    Man gaf ook al aan dat de banen momenteel niet voor het oprapen liggen. Alleen in de zorg "maar of je dat moet willen?" was zijn antwoord....:(
    Vandaag en gisteren dus pyjama dagen gehad. Jp heeft alleen voor de tv gehangen, en ik dus ook. Ontbrak me aan energie om ook maar iets te doen, en het wordt morgen/vrijdag dus de hoogste tijd om mijn huisje weer eens uit te mesten!! Kan daar slecht tegen als ik stof op de trap zie liggen, was die niet weggewerkt wordt, en een badkamer die wel een sopje kan gebruiken....

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jaaa!!! Als we dan iedereen in mijn auto proppen kost het parkeren ons niks ;)

Giraf: ooh lekker saai een cursus. Veel plezier morgen.

Merel: Saartje is wel onrustig in bed zonder spreidbroek hoor. Schopt steeds de dekens weg en ligt ineens boven in het bedje. Vandaag even via MP 6 slaapzakjes voor €10 opgehaald, dus ze kan vooruit :p
    En tja, de efteling is voor mij vast minder speciaal dan voor jullie. Kan er nu ook alleen voor een paar attracties heen. Maar blijft even leuk!
    En wat naar dat je je misselijk voelde.. Nu weer beter? Je mag ook bij mij langskomen hoor, dan zie je ook stof liggen, kan je gelijk aan de gang :p

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nemo geniet van je vakantie! Hier is hij alweer bijna om voor de studenten :D

Merel, vervelend dat je niet lekker was! Het heerst ook wel volgens mij.
    En 3 dagen werken is echt heerlijk! Ik hoop dat het straks financieel ook gaat lukken om op contract minder te gaan werken. Ik heb nu een jaar ouderschapsverlof dus dat scheelt weer centjes. Ergens wil ik heel graag een derde kindje maar vraag me af of ik dan nog wel 3 dagen kan gaan werken. Daarin tegen gaat J volgend jaar naar school dus de kosten zullen dan eigenlijk hetzelfde blijven..............ach we zullen zien ML wil voorlopig nog even niet :(

Verder een hele dikke knuffel voor alle zieke mensen die het nodig hebben!

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja midden NL heeft officieel al vakantie. maar drechtsteden en randstad kiezen altijd eigen pad. alleen raar want de bussen rijden wél in vakantie dienstregeling. precies in de ene week dat ML met de bus naar Rdam moet!!

15. giraf

giraf Niet meer actief

Efteling! Leuk!Wij gaan ook best regelmatig, dus echt speciaal is her niet meer, maar het blijft super leuk! Helaas alleen ook super duur.....

LM
    Ik hoop het ook dat je straks die 3dagen kunt aanhouden, misschien kijken waar je nu nog kunt bezuinigen zeg maar, onnodige abonnementen de deur uit scheelt vaak al een hoop en als je daardoor je contract kunt aanpassen is het het vaak wel waard...
    Nog steeds niet ten huwelijk gevraagd trouwens? ;)

Merel
    Nu dus (bijna) officieel werkzoekende....heb je zelf als iets op het oog waar je op wilt solliciteren? Zelfde werk of juist iets totaal anders?

Ik ga zo even de parodontoloog bellen, mijn hechting in mijn gehemelte laat helemaal los, maar ik krijg hem er niet zelf uitgetrokken, maar nu zit er dus de hele tijd een super irritant draadje in mijn mond dus ik hoop dat ze hem even eruit willen knippen...
    Vanochtend naar mijn zus, even de uren voor de echo volmaken :D
    En vanavond met de Fam. Uit eten :) smoeder komt oppassen dus we gaan eens lekker eten met volwassen gesprekken, geen geklier en zonder bami in mijn haren ;)

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Giraf, wij hebben geen abonnementen dus dat scheelt al :D
    Misschien minder dure kleren kopen hahaha

Nee nog steeds niet :( ML zei ooit dat we gingen trouwen als beide kids konden lopen. Laat F nu net haar eerste pasjes hebben gezet :D
    (zonder dat ik het heb gezien, maar als ik ML en opvang moet geloven loopt ze los)

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gadsie klinkt heel naar Giraf!!
    En spannend vanmiddag!!!!

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Lieve Madelief. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine grote meid! 3 jaar alweer!

19. giraf

giraf Niet meer actief

Lieve M! 3 jaar alweer! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt samen met papa, mama en je zusje!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Zo! Hechtingen in mijn gehemelte zijn eruit! Wat een verademing :)Het zag er nog niet goed uit zei de parodontoloog, maar dat was ook wel weer logisch want het natuurlijk pas maandag gebeurd....
    Volgende week maandag hoef ik pas weer terug.

Nu ga ik me klaarmaken voor de echo!

Deel Deze Pagina