Giraf: Geniet van je Echo lieverd!! En getsie zo'n draadjes is zoooo irritant fijn dat ze nu er uit zijn! LM: Oh wat goed van F!!!!♥♥♥ en laat de weddingbells maar galmen Mliefje: Gefeliciteerd met M!!! 3 jaar alweer!!! Merel: Ja de WW is echt stom geregeld met betalen... Oei jij ook ziekjes getver. ML nog niet? Pipo had ook 2 x overgeven en toen was t klaar. Moos 1x flink overgeven en nog wel ziek, mar niet meer spugen. Ik diarree en overgeven en ML alleen overgeven en die is nóg misselijk Werk: Ja het valt wel tegen omdat ik echt mn oude plekje vreselijk mis. Ik moet echt acclimatiseren. Komt goed oei verde ben ik t kwijt...
Hoeraaaaaaaa voor het kloppende hartje van girafbaby!!!! En hechtingen eruit, dat lijkt me ook irritant! Hopelijk geneest het goed. Nemo: oh das handig dan, bussen die niet rijden net als je ze nodig hebt. Dus 'S heeft moeite met de rust te vinden in bedje? Een slaapzak kan wonderen doen dan wellicht. Hopelijk is. Ze snel gewend en gaat ze lekker rollebollen! BB: jp heeft keer of 8 moeten spugen in een nacht. Verder knapte hij weer snel op. Jk heeft ma 2x vocht gespuugd, en had ma, di en wo telkens 1 dunne luier, verder heel goed eraan eigenlijk. Ik ben dinsdagavond spuugmisselijk geweest maar 1x diarree. Kon geen eten(slucht) verdragen. Pijn in maag en buik en heel slap gisteren. Vandaag nog licht in mijn hoofd, alsof ik snel flauw kan vallen. Ml voelde zich ook niet helemaal top dinsdag zei hij gisteren. Komende dagen moeten we dan maar even allemaal vitamine D opsnuiven buiten hè!! Jp zit bij R.oeffen met mijn ouders en neefje en nichtje. Ik had de puf nog niet om mee te rennen. Heb net de vloer onder deels gestofzuigd, dat voelt al goed, speelgoed aan de kant geruimd, werd ook eens tijd. Op een gegeven moment schuif je er alleen nog maar mee, en eens alles in de kasten is ook wel lekker. Zo nog even stuk dweilen en dan morgen de rest. Ik doe vloer vaak in 2 delen, heb zon schurfthekel aan het woonkamerdeel waar vloerkleed ligt en ik onder de banken en dressoir moet kruipen.... Nog ff iets leuks: Als ik tegen jk zeg: " gaat jk lekker slapen?" Dan loopt ze zelf naar de trap en gaat aan het traphekje hangen dat ie open moet!
Zoals beloofd:http://i.imgur.com/dasdB.jpg Ons rijstkorreltje nu 8 mm! Echo was verder keurig, kans op miskraam nam nu echt met de dag af... Schijnbaar als het hartje klopt ben je al goed op weg. Vk was iig positief. Over 4 weken heb ik de officiële termijnecho en over 6 weken weer controle. Meting kwam uit op 6w6d, dus mijn eigen berekening was goed. We hebben het nog even over de bevalling gehad (ja nu al ) meer omdat ik er nu al over zat te piekeren, omdat de vorige zo snel gingen (4 uurtjes en 1 uur 50 min vanaf 1e wee) en ik daarom tegen de 3e opzie.... Volgens haar was er een reële kans dat ik nu weer overtijd ga lopen en ik weer rekening met een inleiding moet houden. Verder moet ik bij de 1e wee direct bellen en dan komen ze meteen naar ons huis, dan gaan ze kijken hoeveel ontsluiting ik heb en of ik niet al te ver ben om nog in de auto te mogen stappen. Anders wordt het alsnog een thuisbevalling waar ik dan heel erg rekening moet houden dat ik dan na de bevalling alsnog met ambulance naar het ZH moet. Ze verwachten dat ik namelijk weer een fluxus krijg en een bloedtransfusie nodig ga hebben, daarom heb ik nu ook medische indicatie en moet ik eigenlijk in het ZH bevallen, maar als het te snel gaat, dan is het roeien met de riemen die we hebben en ter plekke bevallen met dan dus een grote kans dat ik alsnog naar het ZH moet.... Daar zit ik natuurlijk al helemaal niet op te wachten, maar ja, dat weet je van te voren niet hè.... Voor nu eerst maar eens focussen op de zwangerschap en dan zien we wel hoe de bevalling gaat, alsnog is dat een ver van mijn bed show Nu douchen en omkleden en dan lekker uit eten met mijn familie Merel Lekkere ziekenboeg geweest dus bij jullie Weekendje weg met ml ondertussen al helemaal gepland en geboekt?
Och Giraf, dat is inderdaad geen goed vooruitzicht, maar geniet maar lekker met volle teugen van je rijstkorrel!! Het komt zoals het komt he, je kunt er dan toch niks aan doen, als je kindje maar gezond geboren wordt. Gewoon zorgen dat je een zak erwten in de diepvries hebt liggen voor de bevalling. Die kun je na de bevalling op je buik leggen zodat de baarmoeder beter samen gaat krimpen, de adertjes gaan dan ook dicht door de kou. Wij gebruiken dat ook bij fluxussen. Fijne avond verder, lekker nagenieten maar!
Wat een goede tip! Daar heb ik echt iets aan! dank je En eigenlijk heb je wel gelijk hoor, ik kan mezelf er druk over maken, maar dat veranderd toch niets....
Geen dank!! Kan ik toch nog een beetje de kraamverzorgster uithangen haha! Precies!! Gewoon genieten!!
Woewie mooie rijstkorrel!!! JP kwam gluren en zegt: "Mama is dat Jk????" (wel knap dat hij a zon lange tijd nog steeds echo foto's herkend) Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor over de bevalling. Ik zou bijna denken: waar maak je je zorgen om? Iedereen ziet op tegen een langdurige helse bevalling en kans dat je er binnen 2 uur vanaf bent is aanzienlijk. Ok bloedtransfusie is niet prettig, maar ik zou er ook maar vanuit gaan dat je overtijd gaat, en misschien kun je tzt aankaarten om je wat sneller in te laten leiden gezien die fluxus en dat niet ziet zitten om thuis te starten? Waarom moet je bij een 3e bevalling überhaubt over de 41 weken gaan.... Voor nu in ieder geval heerlijk genieten en wij genieten lekker met je mee!!!! Vanuit hier een dikke proficiat met deze gezonde zwangerschap!!! Rasp: die had ik nooit eerder gehoord, maar klinkt aannemelijk. (misschien kun je een online kraamverzorgstersadviesbureau beginnen? Mooi woord voor galgje) Weet niet wat Jk nu dwars zit. Ene moment zit ze super lief alleen te spelen en andere moment hangt ze brullend aan mijn benen alsof ze alleen mij wil vasthouden!? Heel vreemde tegenstelling die ik niet van haar ken....
sorry beetje bleeeh dagje vandaag, mishandeld bij de VK, ze wou het hoofdje voelen maar deze zat al ver in mijn bekken, zeer en beurs nu !!! vanmiddag 1.5 uurtje op mijn nichtjes gepast, was blij dat ze weer naar huis gingen , ben voor vandaag een beetje boel op. nog even de administratie doen en dan ben ik klaar en ga dan ook in 1 streep naar bed, morgen weer een nieuwe dag, hopenlijk met meet zonneschijn. giraf, daarvoor kwam ik hier, van harte met de goede echo !!!!!! eerst even lekker genieten van je zwangerschap en dan je zorgen maken over de bevalling, maar kan me wel voorstellen dat je het daarover zo snel mogelijk wil hebben met je VK. mlief van harte gefeliciteerd met jullie zonnestraaltje, hopenlijk was het een leuke dag vol kadootjes en taart !!
Giraf, gefeliciteerd en zoals iedereen het zegt: geniet ervan!!! Verder sluit ik me helemaal bij Merel aan, ze heeft een strakke bevallingsplan voor je
Ik kom ook weer eens aanwaaien.. Giraf; GEFELICITEERD met de goede echo!!!! Nemo, GEFELICITEERD met ML!! Ik had net een mega bericht geschreven maar toen ik m wilde plaatsten had ik ineens geen verbinding met i-net meer:x En nu moet ik de kinderen weer op gaan halen. Ik kom vanavond uitgebreid reageren!!! Dikke X voor jullie allemaal!
Super! Gefeliciteerd! Vandaag hebben ze bij ons de fundering in de beton gestort. Kinderen hadden de dag van hun leven een grote vrachtwagen voor de deur en daar kwam natuurlijk het beton uit een grote glijbaan. Ik had de kinderstoelen buiten gezet zodat ze 1e rang zaten.... Hahaha, daar zaten ze hoor, als 2 opzichters de werklui aan te moedigen! En I heeft ons geheim verklapt we waren binnen koffie aan het drinken met die mannen en er lag een grote stapel papier op de tafel. Ineens roept I "baby kijken!" En ze trekt uit die grote stapel papier precies de echofoto ik wist niet eens dat hij daar tussen lag.... Nou die mannen wisten dus ook nog eens dat het echofoto's waren dus die begonnen natuurlijk te lachen... Roept I ook nog eens "mama baby in de buik... Dikke buik!" Nou toen kwamen die mannen helemaal niet meer bij natuurlijk Waren gelukkig geen bekenden van ons.... Vanavond borrelen bij vrienden, altijd leuk!