Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, lekker de batterij weer op kunnen laden dus, heerlijk !! en 1 nachtje vind ik vaak ook genoeg hoor :).
    gefeliciteerd met je zusje, wat geweldig dat ze nu spontaan zwanger is geworden, scheelt heel veel onrust en onzekerheid !!

giraf, hihi zul je net zien idd, maar ook wel fijn dat het dan al achter de rug is, hoe denk je dat ze zullen reageren ?
    en gefeliciteerd met je broer, wanneer gaan ze trouwen? heeft zij of toch hij de stoute schoenen aangetrokken?

B, wat fijn !! is wel fijn als er een beetje regelmaat in zit idd. dat afwachten is ook maar niets, en het komt altijd ongelegen (op een verjaardag, wandelen in het bos ;))

kraamvisite was leuk, klein poppetje.
    was alleen iets minder dat er niets geen hek of iets was, kinderen konden dus zo de weg oplopen of de boerderij op, was niet echt handig zeg maar.

dadelijk naar intratuin, lekker rondneuzen. vanmorgen al aardig wat rotzooi weggewerkt, voelt dan zo direct een stuk beter.
    nog 1 kamer waar de plinten voor moeten en dan is het boven klaar, kan de boel weer op de plek, nog gordijnroedes ophangen en een schapje voor de tv op onze kamer, kan ik lekker tv kijken vanuit het kraambed, hier komt mijn vader me mee helpen, ML heeft/maakt hier nooit geen tijd voor ;)

wanner kan ik het beste met de babywas beginnen, ik moet nog 8 wkn, week of 4 van te voren of zo?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Vlek, ik had rond de 34 weken alles klaar hoor. Het ligt stofvrij in de kast dus geen probleem, ik zou het niet op het laatste moment aan laten komen want je weet nooit wanneer je bevalt.

3. giraf

giraf Niet meer actief

Nou gesprek is al geweest, ze stonden allebei bij mij een boterham te eten, en ze vroegen of er toch niks ernstigs was waardoor ik een gesprek wilde.... heb het dus maar meteen verteld :D
    Reacties waren super! Heel blij voor ons en gelijk kwamen de verhalen 'van toen die van ons zo klein was' 'de mijne heeft eens' 'ik weet nog wel dat in onze tijd' enz enz enz, een hele hoop verhalen uit de oude doos en hoe het er vroeger aan toe ging :p

BB
    Wow, dat heeft dan wel lang geduurd voordat je ongi door is gekomen zeg! En nog steeds vind ik die 2e streepjes op je testen raar dan :( Ik hoop dat jullie snel gericht kunnen gaan klussen ;)

Vlek
    Ik heb in mijn verlof alle babywasjes gedaan, dus 4 weken voor de uitgerekende datum.Staat altijd zo leuk aan de waslijn, al die iniminipakjes :)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aaah Giraf wat fijn! Dat heb je maar weer gehad en een positieve reactie is heerlijk.

5. giraf

giraf Niet meer actief

Precies! Voelt goed! :)

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Fijn Giraf!!! Jaaa die streepjes waren gek, mar goed het was natuurlijk wel ws van die KV-serie met de valse streepjes.. Dus ik ben nu wel gerustgesteld... (en al 3x nieuw ondergoed moeten aantrekken ;):):$)
    Leuk die fijne reacites!!!!!!! Top!

Vlek: Veel plezier! en ik had ook wel met 34 wk de kleertjes in de kast geloof ik :)

7. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek
    Ik ben nu wel aan het denken he, ik ben "pas" 4 weken voor de datum begonnen met de babywasjes, maar stiekem in mijn achterhoofd had ik al de gedachten dat ik weer overtijd ging lopen, dus dat ik sowieso tijd genoeg had.
    En Rasp en BB, waren jullie ook niet te vroeg bevallen? Of voor de uitgerekende datum iig?
    (ik hoop het, anders klopt mijn theorie niet :):D:p:))

8. giraf

giraf Niet meer actief

Jeetje, heftige ongi dus :$:(

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik wel ja, met 37.2... Maar Rasp niet ;)

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, hoe was het?

BB, toch wel fijn dat je ongi bent geworden. Spannend als jullie ervoor gaan!!!

Rasp, gefeliciteerd met je zusje. En wat leuk dat je genoten hebt van je week end.

Giraf, gefeliciteerd met je broer! Binnenkort een bruiloft! En fijne reacties op je werk, geniet ervan ;)

Vlekkengek, babywas aan mij heb je niks want ik heb het nooit gedaan ;)

Foto van de kinderen (haal zo weer weg)

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    och wat een knapperds Ama!! Hahahah geen babywas? Hoe deed jij dat dan? :)

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    BB, wahahahaha niet wassen :p Van M ben ik natuurlijk een beetje vroeg bevallen, was een verrassing. De babykamer moest nog afgemaakt worden, laat staan de was. Had de lakentjes nog in de verpakking zitten want ze wassen en het bedje opmaken zou ik tijdens mijn verlof doen ;) De kleren heeft ml bij elkaar gerapt en volgens mij waren ze ook niet gewassen (maar ze waren ook niet nieuw). Alles was toen dus tussen ziekenhuisbezoeken door afgerond. Bij L heb ik zijn eerste pakje (echt nieuw) en nog een paar setjes ruim van tevoren uitgezocht en klaar gelegd en voor de rest waren het de leukste kleren van M (+ heel veel rompertjes) die ik niet opnieuw ging wassen want ze waren al gewassen en zorgvuldig bewaard.

13. giraf

giraf Niet meer actief

Ah jammer! Heb net de foto gemist Ama.....

Vergeet ik helemaal te vertellen :):):):):)
    J heeft zijn eerste stapjes los gezet!!!! Oh wat ben ik trots!!!! Nog niet helemaal hoor, maar hij liep van de tafel naar de bank los, zijn toch zo 5 stappen! :):):):):)
    Ik zie aan hem dat hij zichzelf nu echt aan het uitdagen is om meer stappen te zetten :D Dus hopelijk hoef ik hem straks niet meer te tillen, scheelt toch weer zo'n 11 kilo in mijn armen :p:D

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Giraf, ohhhhhhhh mega trots op jullie kleine J.!!! Hij is erg vlot.
    En de kinderen heb ik in mijn album gezet, het is maar 1 foto van gisteren.

15. giraf

giraf Niet meer actief

Gezien!
    Wat is L alweer groot geworden! :$ Jeetje!
    Mooie mannen hoor :)

16. giraf

giraf Niet meer actief

Weer de laatste en de eerste in ons topic..... Het is nu officieel..... ik heb geen eigen leven.....:D:D:D

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
  18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967