Part I of the 12 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Babbelbol, Aug 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    de rechterkant zie ik niet Mlief, maar ziet er zalig uit zo'n zonnetje he !! alleen wel heel koud buiten hoor. oh ja zie hem nu wel :), de linkerkant is idd mooier qua weer.

vanmorgen al naar gym geweest met S, intussen brood gehaald en dadelijk aan de was, vanmiddag naar een verjaardag. genoeg te doen dus.

nemo, al bijgekomen van gister ?? en S weer goedgekeurd.

merel, ach ja, je moet maar zo denken: heb je tenminste nog extra centjes als je extra moet werken.
    en wat een leuke tas !! ja die van tafelzeil gaan snel kapot idd, maar ze zijn wel leuk.
    en jk ook goedgekeurd, YEY !!

BB, wat een boel van die figuurtjes heb je zeg :$, wel leuk dat je kinders daar ook mee kunnen spelen.

TVOH, hihi wat ben ik blij dat die johannes door is, hij is zoooo leuk !! die ander dacht al dat het kat in het bakkie was :p
    al denk ik niet dat ie heel ver komt, maar goed we zullen zien :D

bleeh ben al 3 wkn verkouden, het wil maar niet overgaan. ik steek S aan en zij steekt mij weer aan, en die cirkel is maar moelijk te doorbreken lijkt wel.
    vanmorgen kwam alles eruit, mijn maag heeft alles eruit gegooid en daardoor kwam ook mijn neus los, nooit geweten dat er zoveel snot in kan zitten (lekker onderwerp ook :)), vandaag de frisse lucht maar eens opsnuiven, hopenlijk helpt dat.

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Jaaaaa die Johannes vonden wij ook leuk, maar verwacht ook niet dat tie ver zal komen, maar wie weet! Wel lache dat die ander zo onderuit ging...tja..hoogmoed komt ten val he;)
    Hopelijk is het dan nu met klaar met verkouden zijn!! op een gegeven moment krijg je er dan zo'n zere rooie neus van dan he!Nou, snuif maar raak vandaag en dan is het vast klaar! (buiten vriezen de bacterien gewoon dood haha)

3. giraf

giraf Niet meer actief

Moggu! Het was echt TE vroeg vandaag... Pfff I was om 5 uur (nieuwe tijd) klaarwakker :( Ml heeft gewerkt vannacht dus die heb ik maar laten slapen. J was ook om 6 uur al wakker, maar die ging na een half uurtje gelukkig weer terug slapen.
    Nog meer vroege kindjes door de klok deze morgen?

Merel
    Super mooie tas! En met zo'n flinke korting zou ik ook happy zijn :)

Vlek
    Leuk naar dierenpark e.mmen! Dat vind ik het mooiste dierenpark in nl

Madeliefje
    Was het zwemmen nog leuk? Of is het toch de speeltuin geworden?

Nemo
    Jullie kunnen beter in kaatsheuvel gaan wonen ;) :D is dat nog steeds op dat abonnement wat jullie toen heel goedkoop konden kopen?

Zeg, ik mis een aantal meiden al een paar dagen? Druk? Ik mis julle.....

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    giraf, niet echt fijn dus :( hopenlijk kan ML vandaag even een poosje opletten zodat je nog even op de bank/bed kan liggen.

Mlief, wat hebben jullie gedaan gistermiddag ? was nog lekker weer.

vandaag kwamen S en ik om 10.00 oude tijd uit bed rollen :)
    om 6 uur kwam ze bij ons in bed en is na een uur spoken toch weer in slaap gevallen, en ik blijkbaar ook, jee wat lekker zeg.
    nu nog lekker in pyama, en S wil zo koekjes bakken, eens kijken of ik nog iets in huis heb om dat te doen.

gister zijn er ook kleine konijntjes bij ons geboren, dacht dat konijnen zich alleen in het voorjaar voortplante en niet met vorst op komst, nou ja ik weet nog niet hoeveel het er zijn, wil nog niet aan het hol komen ivm geur.
    vanmorgen lag er een berg extra haar van moederlief op het nest, dus ze hebben het niet koud denk ik. nu moeders maar goed bijvoeren zodat ze ook energie blijft houden.

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Gefeliciteerd met je 33 weken!! EN lekker hoor tot 10 uur kunnen slapen! Mag ook wel es een keer, rust je goed van uit!

@Giraf Das errug vroeg ja!Hier werden ze altijd klokslag 8 uur wakker. Dus dat is nu 7/7.30 uur geworden. Mag dus niet klagen! hopelijk wennen ze straks wat aan het ritme en slapen ze langer door! je hebt zelf je rust ook hard nodig natuurlijk...

Gistermiddag wezen shoppen! ML was niet heel vroeg thuis en E.line ging eerst nog even naar bed. Zwembaden waren in de buurt of dicht of maar tot 16.00 uur open. En ik had nog wel een lijstje wat ik nodig had, dus heel wat gehaald. Maillots voor de meiden, een kraamkadootje,een nieuwe portemonnee,pyjama's voor E.line, en nog een aantal dingen. Tussendoor een lekker bakkie koffie bij de Hema, vaste prik bij ons. Vanmiddag zijn we even wezen wandelen. Zwemmen gaan we dan een keer op een ochtendje doen! En geen leuke speeltuin in de buurt, dus werd het ook niet.

Iedereen lekker aant genieten van het mooie weer?

6. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Vlekkengek, gefeliciteerd met jullie konijntjes! Leuk!

Giraf, wat een feest vanochtend ;):cool: Knap hoe je hiermee omgaat. Hier is het slapen L zijn hobby niet, hij is gerust elke nacht een paar keer per nacht wakker en wij zijn mooooooeeeeee...

Merel, mooie tas heb je uitgezocht en je naaistuk is ook heeeeel erg mooi. HOERA voor het fietsen van Jp, knappe jongen. Jammer van jouw sl :( begrijp heel goed dat je het zelf met hem wilde doen.
    En tekenwerk voor je baas klinkt niet slecht als een centje erbij.

Cinnamon, jullie gaan VERBOUWEN!!! Spannend. Ben heel erg benieuwd hoe her eruit gaat zien.

Verder ben ik het een beetje kwijt :cool: Was een beetje druk geweest met verschillende dingen. ml is jarig geweest, schoonfamile is op bezoek geweest, werken, zwemmen, kapotte autolampen, lege kinderwagenbanden etc.

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Merel: :x:x Oei ik had mn smoeder iets aangedaan denk ik. Wat dénkt ze wel niet???!!!!:$:x:x Nee echt superlullig!!
    Qua cadeau's: Ik heb zo'n moeder juist... En is ook niet leuk :( Altijd de dikste, meest dure cadeau's. Ze wil altijd een stempel drukken op mijn kinderen en altijd hét cadeau geven waarvan zij denkt dat het de kindjes zal bijblijven. Ik doe er niet aan mee. Ze geeft t maar, maar ik ga niet tot in den treuren vertellen dat het van oma is. Dus die van mij vergeten dat zo ;):p
    Zegt ze op de 1 verjaardag van Moos: "ooooh Moos zette zijn eerste stapjes bij mij maandag" Dat was helemaal niet zo want die had hij al meerdere malen bij ons gedaan, en ik heb haar dus ook heel snel uit die droom geholpen. @%#%#%;):p
    Maar kortom: Ik snap je helemaal en ben het volledig met je eens!!
    Oh supermooie tas!!!!♥♥♥
    Ennnnnn WAUW!!!! Supergoed Jp!!!! ♥♥♥♥♥

Cinn: Ja dat is ook zo. Ik vind het super van je dat je ML zo steunt. Ik weet niet of ik dat zou kunnen :)

Vlek: Oh dat is fijn van smoeder!!!! En wat liefffff babykonijntjes!!♥ hopelijk overleven ze de kou indd!!!
    Jaaaaaa ik vind Johann.es ook super!!!
    Oei hoe gaat t nu met je? Pak je rust he meid!!!
    Leuk de dierentuin!

Nemo: Jaloers op je, ben zo gek op de efteling ;)

Mlief: Dat is ook bijzonder aan de ene kant zon en aan de andere kant depriweer ;) Hoe gaat t nu met E.line?
    Leuk dagje gehad?

Wat een kleine lieve mooie popjes zijn Jk en S ♥♥♥♥

Giraf: Ja druk... zoiets ;) Hier waren de kindjes 6:30 nieuwe tijd op, en vanmorgen om 7:00... Vind ik wel vroeg :) Kun je wel even bijslapen een keertje? Wanneer moest je ook weer naar de slaapkliniek??

Ama: Gefeliciteerd met ML nog meid!!

Hier gisteren lekker wezen zwemmen met ML, Moos en Pip, mn broer, szus en neefje (3 wk jonger dan Pip) en met een vriendin haar vriend en dochtertje van 1,5. Was echt heel gezellig!! :)

Nu ruik ik een vies luchtje rond de prachtige billen van mn dochter... ;) Even aan t werk dus :p

Oh ja hahahaha vrijdag had ze in bad gepoept! :$ had ze nog nooit gedaan hihihihi

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    BB, hihi heerlijk ontspannen dus die pip :D
    gister dus een heerlijk dagje gehad, lekker hoor !!

ama, nog hartelijk gefeliciteerd met ML !! en wat fijn dat je je sfam even over de vloer hebt gehad, komen uit P toch, hele reis !!

Mlief, lekker dagje dus, ook shoppen is leuk toch :p:D

LM, mooie schoenen gespot op FB !!

net de toegangskaarten voor de dierentuin besteld via i-net, had nog kortingskaarten liggen van in totaal E 30, das toch weer mooi meegenomen dacht ik :D
    morgen dus dagje dierentuin en bij ML op bezoek op de beurs in harden.berg. woensdag even bijkomen en dan donderdag controle van VK. tijd gaat echt snel nu, heb alle babywas al uitgesorteerd, moet alleen even het goede wasmiddel halen.
    proefkaartje komt eind deze week begin volgende week, spannend!!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Hoop dat het weer morgen dan ook heerlijk is, dan word het helemaal een TOPdag! En een dierentuin is altijd super leuk uitje! Geniet er lekker van hoor morgen! spannend en leuk altijd he om het proefkaartje in handen te hebben..het komt dan allemaal weer een stapje dichterbij!!

E.line jengelt de hele ochtend al en hangt aan mn benen..wat is dit??? gisteravond wilde ze ook al niet gaan slapen..was het ook huilen, huilen, huilen. Misschien door de tijdswisseling?

10. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    BB, heerlijk gezwommen, leuk!!!

Vlekkengek, hele mooie dag morgen voor jullie! Geniet ervan! En korting is altijd leuk meegenomen, tegenwoordig is alles duur genoeg. Enne schoonfamilie woont niet in P ;) maar het is voor hun inderdaad een eind rijden, doen ze altijd in twee dagen.

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Net terug van HAP. sarah had 39,8 koorts. niks kunnen vinden, Waarschijnlijk flinke griep. arme meisje ligt kreunend te slapen. ga zelf ook maar snel, wie weet wat voor nacht dit gaat worden...

12. giraf

giraf Niet meer actief

En? Hoe is de nacht gegaan?

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Pfffff... nacht met extra respect voor giraf. Elke half uur er uit voor speen, aai over de bol etc. ook daan heel onrustig

14. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Nemo, beterschap! Het zijn zware nachten zo.

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @nemo Beterschap met S.arah! En wow, wat een vermoeiende nacht heb je gehad!! Is de koorts weer wat gezakt bij dr? hopelijk kun je vandaag en vannacht weer bijtanken!!

Zo straks op kraamvisite, alijd leuk!

16. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi ik voel me vereerd :D

Ik hoop dat ze snel opknapt! En D ook onrustig? Denk je dat hij misschien ook een griepje onder de leden heeft?

17. giraf

giraf Niet meer actief

Leuk! Veel plezier! :)

18. giraf

giraf Niet meer actief

13 November! Vind het wel super spannend :)

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Giraf: Zeker spannend!! Ik ben heel benieuwd hoor!

Nemo: Beterschap!

Vlek: Have fun!!!

Mlief: Veel knuffelplezier ;)

Ama: Was het fijn met sfam?

20. giraf

giraf Niet meer actief

Goejumoruguh!

Ik begin de dag gelijk met spetterend nieuws! J LOOPT!!!!!
    Een paar dagen terug had ik al geschreven dat hij zijn eerste stapjes zette, maar nu loopt hij echt de hele kamer door :)
    Iedereen trots natuurlijk, maar vooral I, die wilt de hele tijd hand in hand met J rondjes door de kamer lopen :D

Heb vannacht gedroomd.... over madeliefje....
    Het was een hectische droom vol talentenjachten, oma's op sportschoenen, bevallingen in de gang met toeschouwers en vriendinnen van voeger :$ Ik kan dus niet echt zeggen dat ik uitgerust wakker werd deze morgen ;):p

Share This Page