@BB meid, wat een schema!! Pffft..als ik je ergens mee kan helpen..ik heb genoeg fantasie en pabo opleiding voor 4 jaar gedaan, dus is vast nog wel wat blijven hangen En wow, wat heb je een mooi setje gemaakt voor Vlek!! leuk met de koe erop Leuk voor een jongen of een meisje!! Gezellig om samen met beginnen (ik begin net iets later, nl. in april wanneer ik dan ongi wordt) Gister was ik er helemaal klaar mee, zit al vanaf juni te 'wachten'. En wilde gewoon er voor gaan en kijken waar we uit zouden komen. Maar nu wil ik toch weer wachten en als jij ook in maart gaat beginnen, dan heb ik het geduld wel weer Soms...dan verlang ik echt al zo naar een hummeltje erbij. Maar april 2013 is de startdatum! Eerst nog uitkijken naar de baby van Vlek Daar hebben we al een tijd naar uitgekeken! ben nog steeds zo blij voor je Vlek!! had ik jullie al verteld dat er een tweeling onderweg is in onze familie? Heel bijzonder! Eind april is mn szus uitgerekend, maar het zal wel minstend eind maart worden denk ik! Ze heeft twee jongens van 4 en 7 jaar. Dus een meisje erbij zal ze wel erg leuk vinden!
Hahaha Vlek, nee asjeblieft, dat naaien is juist even ontspanning voor me. Als het echt niet gaat zeg ik wel nee hoor!! Lief van je dat je meedenkt, maar helaas moet het binnen een thema vallen en heb ik de opdracht activiteiten met "sociaal" en "constructief" als uitgangssituatie. En dan ook nog eens helemaal uitgewerkt in een bepaald format. En het bedenken zelf is geen probleem hihi, maar dat uitwerken Maar echt superlief van je!!!!!!!!!! En het is niet voor school. Maar juist van mn werk En er zijn nog 2 collega's die dat ook moeten doen!
Aaaaaaaaaaaaaaah wat zijn jullie toch lief!!! Maar ik ben bang dat ik het zelf moet doen. En dat lukt ook wel, maar kost gewoon even veel tijd Wauw wat bijzonder een tweeling! een meisje van het topic voor derde kindje krijgt ook een tweeling. Zo gaaf vind ik dat!! ♥ Oh zooooo herkenbaar dat ongeduld!!! Maar laten we nu maar samen gaan dan hahaha
Helemaal goed, we houden mekaar geduldig Als eenmaal de feestdagen om zijn en het nieuwe jaar aanbreekt, is het zo weer maart/april! En dan kan het klussen en wachten gaan beginnen! Maar je tijd zal wel omvliegen met al die opdrachten die je moet doen!Succes ermee!
Alles goed met iedereen. Ik heb het bijgelezen maar weinig van onthouden Hele mooie foto van Vlekkengek's babyuitrusting gezien! Leuk! Wij waren een paar dagen weg maar nu terug. Merel, hoe is het met Jp gegaan op school?
Ohhh, had net een kindjes afscheid op het KDV....ik kon wel mee janken!!! Stonden die kleintjes aan de uitgang te zingen 'zeg maar dag met je handje' .....ik had al tranen in mijn ogen... En dan staan wij daar over 3 weken ook zo! Ik kreeg negt uitnodiging voor sint viering op het KDV. Op de 30e hebben we afscheid van jp daar, en op 1 dec is sint viering. Dus vrijdag dag met je handje zingen, en zaterdags is het weer hallo! Beetje lullige timing, voelt beetje of we dan n illegale meenemen. En dan moet jk er waarschijnlijk ook vanaf....omdat ik anders meer dan 3 maanden zonder werk zit. Lekkere emo momenten weer in aantocht, blerh! Jp had net op het KDV tegen zijn ouwe leidster gezegd: Lea....jij bent de baas van het Nest he!!! Flapdrol. Hoe komt hij toch bij dat soort dingen. En tegen andere leidster: Ik ben verlieft op mama, papa, jk en op Fran.ca. Zij dus. Zij helemaal blij! Ze gaan m daar hopelijk wel missen met z'n grapjes BB en Vlek: heel erg mooi setje heb je gemaakt BB!!! En was maar een geintje he, ik wilde lekker ff vissen of BB meer wist als wij, hi hi, niet dus. Ohhhh vind dat zoooo speciaal he, die verrassing op het end. Kan niet wachten tot we weer mogen F5-en tijdens de eerste weeën! Heb je nog een buikfoto in de aanbieding vlek? Madelief: ik heb al het 3e paar handschoenen voor jp gekocht vandaag. Eerste waren wanten maatje 92/98, paste niet. Toen handschoenen met vingers maar 104/110, te groot, kreeg hij zijn vingers niet in. Nu dus wanten gevonden bij de C&A maat 104/110, laten we hopen dat die wel passen. Hij wil anders niet fietsen, dan krijgt ie zo'n kouwe handen! Ik heb vandaag veel gedaan, boodschappen, poetsen, wassen, geshopt voor mezelf klein kerstdingetje, n grotere speelmat voor de kinderen, heerlijk zo'n dagje zonder de kindjes. Begrijp me niet verkeerd, I love them, maar zonder ben je zo snel de winkels ingeschoten he, met is zo'n gedoe! Vanavond gestrekt met de Voice op tv,
@Merel Dat zou ik ook hebben, als kindjes zingen vind ik het sowieso al mooi klinken en zeker voor zo'n plechtig momentje... Al is voor Jp maar voor even, want volgende dag schudt ie ze weer voor even het handje das wel gek geregeld idd! Ik hoop dat de nieuwe handschoenen dan passen!! E.line moet nog nieuwe handschoenen. En een van beiden krijgt dan ook een nieuwe muts. Wat heb je veel gedaan zeg vandaag!!! hier echt alleen de kinderen gedaan en voor de rest kranten zitten lezen van afgelopen dagen. Met M.aaike puzzels gemaakt. (jaja, sfeer zit erin) Maar niks huishoudelijks dus...en ook nog geshopt, ja heerlijk he zonder kids. Heb je geen lift nodig, dat lijkt me nou ook zooooooooo lekker!! Zonder gejengel van kinderen winkelen..heerlijk! Dat wil elke moeder wel een keer, want dan kun je weer je hart ophalen aan het shoppen zonder time limiet Vanavond hier ook The voice kijken! Kijken jullie ook naar BZV op zondagavond? dit is het eerste seizoen dat wij echt meekijken...boer Martin vind ik echt geweldig!wat een lieve man!
Merel, heerlijk z'n dagje voor jezelf, ik begrijp je helemaal! Lees net terug dat het goed is gegaan op school!!! En ja, ik denk dat het emo dagen voor je zullen zijn maar ik vind school ook iets moois dus kijk daar nu al naar uit!
Ama: Vertel eens wat meer lieverd Hoe gaat het met jou, de kindjes, ML, je werk, je moeder, je schoonfamilie etc... Vind ik ook fijn om te horen meid Merel: Oh man pfffffff ik breek nu al bij die gebachte... Nog een paar maanden en dan hebben wij t zelfde... Het is een mooie nieuwe stap, maar ook een emo-stap vind ik Sterkte!!! Madelief: Wij leven elkaars leven volgens mij hahaha: Ik kijk ook voor t eerst echt BZV. Martin is indd zoooo lief. Maar Swae.n was wel mijn favorietje hoor, alhoewel Wil.ma ook lief is Maar Swa.en is zo krachtig en sterk en mooi...
bzv geen idee heb dit jaar niet naar gekeken. Hier, ben ziek, heb geen stem meer en ml is niet zo begripvol Wij zitten nog steeds met een nachtvoeding van L en het begint toch wel in te hakken, merk ik. Je raakt daar wel aan gewend maar leuk is anders. Maar verder gaat het goed! L probeert nu te staan. En M daar geniet ik wel van. Hij kan ook erg vervelend zijn maar ik vind deze leeftijd zo leuk.
BB, niet verdrietig zijn, maar bere trots meid! Je hebt het goed gedaan, het is goed zo. Je meisje wordt groter, maar geen borst betekend niet dat ze niet nog heeeeerlijk met je kan kroelen en lekker in bad op je blote borst kan liggen he! Amarens: Oh was jij niet een weekje naar landal geweest?? Of vergis ik me.... Je stem kwijt door verkoudheid, blerh, ik ben net beetje van de keelpijn af aan het komen, super irritant! Het ging heel goed met oefenen op school ja, en inderdaad deze leeftijd is wel ook heel leuk hoor, ondanks dat hij op een bepaalde manier ook heel intensief is....je weet wel wat ik bedoel. En inderdaad school is ook heel erg leuk hoor, maar ik ga de leidsters zo missen!! Ze zijn zoooo lief en er is er niet 1 die ik minder lief vind. En op school krijgt hij eerst een hele lieve jonge juf, maar per febr gaan ze 2 klassen maken wegens teveel kinderen en krijgt hij een oudere dame. UIteraard kan zij ook vast wel heel lief en zorgzaam zijn, maar is maar 1 juf op 20 kinderen. En op het KDV is het 2 op 10-15 ongeveer. Dus minder 1 op 1 contact lijkt me. Ach, het is gewoon heel erg wennen. Op zo'n momenten verlang ik ook wel naar nog een baby hoor....gewoon om maar in de kleine kindjes te blijven zitten.
Merel, jaaa ik begrijp je helemaal! Ik vind de leidsers ook lief maar ik hou altijd een beetje in mijn achterhoofd dat het kdv toch wel een commerciele organisatie is Je betaalt immers een bak geld voor het verzorgen van je kinderen en als ze niet hun best doen dan zijn ze jou als cliente kwijt (klinkt hard maar is wel zo). Da's toch denk ik het verschil met school (bewust of onbewust). L.andal was gaaf, had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn! B.ollo de B.eer en zwembad waren favoriet. Mijn mond viel open toen M mij schoolslag liet zien, jammer genoeg mist hij nog de concentratie om bevegingen constant vast te houden, gaat weer snel spelen.
Ooooooooooooh Ama dat doet pijn meid!! Neeee joh. Geloof me de leidsters op het KDV en de BSO werken met hun hart! ze steken ziel en zaligheid in hun werk omdat werken met kindjes hun passie is. Voor 90% van de mensen in de kinderopvang geldt dat zeker weten! We zijn echt knetterdol op de kindjes en genieten optimaal van ze. Dat geldgedoe daar zijn de grote bazen mee bezig maar wij niet hoor. Wij zijn juist iedere dag bezig met hoe we het beste kunnen geven aan de kindjes. En dat heeft niet met geld te maken, maar met echt iets willen meegeven aan t kind
Ohh wat knap van M!!!! De zwemlessen werpen nu al vruchten af dus! Tja, hij moet doen wat hij leuk vind he, dat concentreren komt wel! Wat je zegt klopt wel over het KDV, maar ondanks dat je grof betaald voelt t voor mijn wel veel persoonlijker als school op een of anders manier....maar komt ook omdat je dat gevoel bij school nog niet hebt leren ontwikkelen. Komt vast goed!
Merel, komt zeker goed! Wacht maar totdat je andere kindjes/ouders leert kennen en er eerste speelafsprakjes komen! BB, bedoel het niet persoonlijk en weet zeker dat er mensen met passie werken maaaaaaaaaaaarr ik word daar (dat ik uiteindelijk een client ben) af en toe toch met kleine dingetjes aan herinnert. Enne hoe je het wendt of keert je betaalt je blauw voor de opvang. Nu gaan de prijzen in januari weer omhoog en ik heb al in de wandelgangen gehoord dat men bang is/verwacht dat er minder kinderen zullen komen en dat het banen gaat kosten. Zeker niet leuk om te horen.
@BB Dikke knuf voor jou, afscheid nemen van bv, is altijd emotioneel moment!! dat ene lijntje word doorbroken, die zo speciaal is!! Op een bepaalde manier hebben ze je niet meer nodig. (zo voelde dat in elk geval bij de meiden) Maar dat voelt algauw niet meer zo. Komt goed! en wauw, mooit foto van je meisje!! Ieeeeeeeeeeh wat leuk dat je ook net BZV kijkt! Ja, W.ilma is echt een warme, lieve vrouw en S.waen, ja daar krijg je gewoon energie van! Had al wel gedacht dat hij voor W.ilma zou gaan kiezen. @Amarens Respect dat je nog nachtvoeding geeft. Ik gaf E.line 3 maanden de tijd om door te slapen en was blij dat ze door ging slapen. Dus kan me heeeeeel goed voorstellen dathet je het wel op begint te breken. Wat heerlijk om een weekje naar Landal te zijn geweest en wat knap dat M. al de schoolslag kan!!Kanjer!Ik moet M.aaike eerst in het diepe zien te krijgen (ben al blij dat haren wassen nu goed gaat...) @Merel Ja dat scheelt heel wat aandacht dan straks. En op school is de afstand tot de leerkrachten ook wat groter. Maar, hij heeft wel deze fijne start gemaakt op de kdv, zodat hij zelfverzekerd naar school gaat! Fijn als mensen zo lief zijn voor je kind!! @Vlek jaaaaaaaaa J.ohannes is door!!