wauw Ama wat knap van M!! kanjer! en nee die organisaties gaat t i dd o geld, maar meestal niet bij de mensen op de groep Mlieg: jaaaa dat is.ook zo. Merel+ komt goed meid maar het is zo'n overgang!
Zo! Jullie hebben weer eens ouderwets veel gekletst gisteren! Eens kijken wat ik allemaal onthouden heb BB Ah, kan me voorstellen dat het een emo moment is, ik heb dan wel geen bv gegeven, maar ken toch jullie verhalen... En misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar de laatste flesvoeding vind ik ook altijd zo gek, toch weer afscheid van een bepaalde periode hè... Merel Kleine jongetjes worden groot! En veel te snel! Ik moet er nog steeds aan wennen dat mijn neefje ook op de basisschool zit, ik zie hem nog steeds als mijn kleine neefje, maar als ik hem dan zie met z'n rugtasje tussen al zijn vriendjes, dan is hij toch stiekem al een hele man Madeliefje Lekker aan de puzzel! Ik tel met jou en BB de maanden af hoor! Heb nu al super veel zin om jullie 2e streepjes op de test te zien! Het gaat wel beter met je hè? Vergeleken met een aantal maanden terug? Meer rust in huize zonnestraaltje gekomen? Vlek De laatste loodjes komen eraan! Straks weer met z'n allen F5-en hier, en als je je dan langer dan een uur niet aanmeld worden we zenuwachtig "zou ze begonnen zijn?" Heerlijke tijd! Ik heb er nu al zin in! Spannend ook of het een broertje of zusje is voor S... En de naam... Ik denk nog steeds een lief klein jongetje Ama Lekker een paar dagen weg geweest met het gezin! Heerlijk hoor! Maar L nog steeds nachtvoedingen? jeetje meid, ik kan me voorstellen dat het je begint op te breken hoor.... Vind je een stoere mama! En M lekker aan het zwemmen! Knap kind Alle andere meiden Ik vind jullie lief!!! (BB, merel, madeliefje, vlek en ama dat telt ook voor jullie hoor ) Vandaag weer lekker een dagje in de puin! Ze zijn de vloer aan het storten. Vanmiddag gaan we op visite bij vrienden en dan blijven we daar eten. Morgen een verjaardag en dan is het weekend alweer voorbij haha. Maandag dagje werken, 's avonds J naar mijn zus brengen om te logeren en dan dinsdag vroeg uit bed voor de grote dag! Begin er gewoon een beetje zenuwachtig voor te worden.... Fijn weekend meiden!
BB, jammer dat je er afscheid van moet nemen, maar als kleine pip het genoeg vind zo dan is het goed toch ?? maar neemt niet weg dat er toch weer een periode is afgesloten. amarens, jeetje wat knap van M, zwemmen is dus wel zijn ding. hoe gaat het met je, je stem al terug ?? mannen zijn niet zo begripvol, totdat ze zelf wat hebben giraf, das niet zo raar toch dat je er zenuwachtig voor bent, hoop alleen dat ze jullie daar kunnen helpen !!! en vandaag dus een druk dagje, wel leuk om bij vrienden te eten. veel plezier. leidsters: S haar juf is heel lief en doet het echt met passie, maar soms heeft ze een invalster, jeetje dan kun je gewoon aan de groep zien dat ze blij zijn als de ouders hun weer ophalen. is een oudere juf die bijna met pensioen gaat en dus de laatste jaartjes moet opvullen, de passie is totaal weg en het liefst laat ze alles door de appelouders en stagaire oplossen BZV, ja groot fan !!! maar dat wisten jullie al. wilma lijkt ook nog eens heel erg op de overleden vrouw van martin, dus had al wel het vermoeden dat hij haar ging kiezen. neemt niet weg dat swaen een schat van een vrouw is maar eentje met meer pit en TVOH, hoopte zo dat johannes door was, ondanks dat hij niet de beste zanger is, vind ik zijn nuchtere uitstraling gewoon heel fijn !! en sam is ook door, helaas een verkeerde songkeuze deze keer, maar zijn stem is super !! gelukkig is hij daar niet op gestraft door het publiek. vanmorgen al een raceronde gedaan, vanmiddag taarten bakken voor de verjaardag van morgen, dus ben de rest van de dagen onder de panne, tot maandag !!! oh en excursie was superleuk !! was veel lopen maar kon gelukkig in mijn eigen tempo blijven lopen.
@Giraf nou ja, M.aaike is nog steeds pittig, maar op een of andere manier zit ik gewoon meer op zp en het gaat niet zo snel allemaal meer, dus kan rustig meekletsen. Dat scheelt. Maar ik miste jullie gewoon zo! ben blij dat ik weer mee klets! Leuk om het straks weer met jullie te delen al die spanning rond het zwanger worden Vind het ook erg leuk om mee te genieten/leven met jullie zwangerschappen en leventje van elke dag Fijne middag/avond en fijne verjaardag morgen! Vind jou ook lief @Vlek Succes met bakken en een hele fijne verjaardag wens ik jullie alvast voor morgen!!!Maar waai morgen ook nog wel voorbij om dit nog eens goed over te doen. Wanneer ben je zelf precies jarig? Zo, vanmorgen dan toch echt gezwommen met zn allen! Was echt zo heerlijk! de meiden vonden het geweldig en M.aaike kwam steeds meer los in het water. (ze heeft het niet zo met water) Heb haar zelfs nog even meegekregen in het diepe water. hield haar in mn armen, en liep een paar rondjes met dr in het diepe bad. ze huilde niet, dus dat vond ik al een hele stap vooruitIk leide haar af door met haar naar andere mensen te kijken, wat zij deden, en dat werkte goed. We zijn 3 uurtjes geweest, en hadden langer willen blijven, maar hadden dit niet verwacht en dus ook geen lunchpakketje. Dat nemen we de volgende keer dus wel mee!!
Lieve Rasp,van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van J.!!!!! Een hele fijne dag samen!! @Vlek een hele fijne verjaardag vandaag! Geniet ze van deze dag met jullie familie/vrienden/kinderen
J, een hele fijne verjaardag !!! dat het maar een mooie dag mag worden met veeeeel kadootjes . vandaag hier verlate verjaardag van ML en alvast van mijzelf, hoef ik niet 2 wkn voor uitgerekende datum nog een keer het hele circus uit te nodigen. fijne zondag allen !!
Van harte gefeliciteerd Rasp, rasp-ML en V, met de eerste verjaardag van jullie kanjertje! Maak er een speciale dag van!!
Vlek, alsnog van harte met je man, en alvast een beetje gefeliciteerd voor in dec! Slim aangepakt zo, hoef je straks niet hoogzwanger te rennen! Maak er een leuke middag van!
Alsnog gefeliciteerd met je 1e verjaardag grote man!!!! Ik hoop dat je samen met je papa, mama en lieve zus een hele leuke dag hebt gehad! Bekijk bijlage 286185