Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Grrr kwam niet op ZP gister. Gelukkig wel al via FB gedaan, maar nu alsnog: Van harte gefeliciteerd lieve rasp-familie!!!!

Verder een zwaai voor iedereen. Xxxxxx

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    HEy iedereen,

Even gauw een ego update: ML had gisteravond al flink last van zn rug, maar vannacht is de pijn heel hevig geworden en heb hem echt zien krioelen van de pijn! Echt vreselijk om te zien! Alle spieren spannen aan in zn rug en ontspanden vanmorgen helemaal niet meer...nou, echt waar, om je lieverd zo'n pijn te zien lijden, een beer van een vent, VRESELIJK!!:( Vanmorgen is de HA geweest en hij heeft injectie gekregen en medicatie voor de pijn. Langzamerhand moet het mogelijk zijn om meer te bewegen, maar de gang naar de wc is al een hel! Vanmorgen zakte hij paar keer bijna in elkaar..pffft..tja en ik kan hem niet opvangen. Dus zoveel mogelijk in bed blijven en zo min mogelijk te plassen...

Meiden zijn bij de buren voor eventjes, moet ze zo weer gaan halen, want de buurvrouw moet haar eigen kind weer gaan halen van school. Gelukkig gaat M.aaike naar psz vanmiddag.

Zwaai!

3. giraf

giraf Niet meer actief

Oei das niet leuk :(
    Sterkte meid! Ik hoop dat je ML snel minder pijn heeft!
    Gaan ze nu wel verder onderzoeken waar zijn pijn vandaan komt?

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    het zijn zn spieren, de HA liet ML praten en zei alleen: ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja;) Hij heeft pijnstilling gegeven en de bedoeling is dat hij dan steeds meer kan bewegen en kijken hoe het komende dagen gaat. ML heeft zwakke rug, zn vader ook. Dus hij heeft wel vaker rugklachten, maar niet zoals dit! (hij kan zich nu wel goed inleven in een bevalling:p) Zn spieren in zn rug spannen de hele tijd en met een verkeerde beweging krijgt hij pijnscheuten en valt hij daardoor gelijk op de grond. Hij kan geen eens uit bed komen om te plassen:$ dus dat word nog passen en meten om het in potje of iets te doen:) (zitten lukt ook niet) Nou ja, hopelijk met veel slapen gaat het iets beter!!! en anders wordt het komende nacht weer een zware nacht:(

Hoe was het op de verjaardag gisteren?

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    yeeeeeeeeeeeee vandaag ook nog eens ongi;) wat zullen we goed gehumeurd zijn hier:p

6. giraf

giraf Niet meer actief

Gek! Toevallig heeft mijn ML er een paar maanden terug ook zo'n last van gehad :( Hij is een aantal jaar geleden op zijn werk van een steiger afgevallen en heeft sindsdien pijn aan zijn rug, maar wel uit te houden. Een aantal maanden terug kon hij ineens een aantal dagen niks meer, alles deed zeer in zijn rug. Ik heb mijn stoere man nog maar 2x eerder zien huilen en dat was van ontroering bij de geboorte van I en J, maar nu huilde hij echt van onmacht en pijn :(, wat voel je je dan machteloos op zo'n moment he? Maar goed, paar dagen in bed gelegen en niks kunnen en op een dag verekt hij zich en valt en op een of andere manier is sindsdien de pijn weer verminderd.....
    Hahaha, toevallig zei ik toen ook tegen hem "flauwe vent, het is maar goed dat ik de bevallingen doe en niet jij" ;):D

Verjaardag was gezellig gisteren! :)

En jij ongi :( Stomme dag..... MAAR..... wel weer een cyclus dichterbij de cyclus dat jullie voor de 3e gaan! :)

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jeutje Mliefje dat is ook niet niks nee. Is het geen ischias of hernia??? Klinkt wel heftig. Hopelijk knapt hij snel op!

Giraf: WHAHAHAHAHHA gelukkig doe ik de bevallingen :p:p:D:D

Merel/Jp: veel plezier manneke!

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Giraf Precies wat je zegt idd...voelde me echt machteloos! Hij is altijd mn steunpilaar als ik pijn heb, maar nu voel ik me ielig klein als hij pijn heeft!! Gek dat je man dan minder pijn heeft sinds hij zich verrekt heeft! Ik ben echt benieuwd hoelang het herstel gaat duren!M.aaike was ook helemaal onder de indruk, want ze zag hem vanmorgen vol pijn geknield zitten in de badkamer en hij stuurde toen haar terug naar dr kamer (hij kwam net uit de douche:)) hij voelde zich behoorlijk opgelaten. Zelfs al hij veel pijn heeft, denkt tie nog aan zn dochter! Hij wilde niet op mij leunen om overeind te komen, want dan moest hij hard duwen op me en hij was bang dat hij me pijn zou doen...dat is dan wel weer een mannenreactie, ondanks de situatie vind ikdat dan zo schattig:)

Maja, hij slaapt nu al ruim een uur, dus hoop echt voor hem dat het beter mag gaan!! Vraag je man Giraf nog maar es hoe die zich precies verrekt heeft, es kijken of dat bij ML ook werkt:D

Ja, nog 4-5 keer ongi hierna en dan gaat het beginnen!!:)

@BZV gisteravond nog gekeken met zn tweetjes en wauw, zat helemaal mee te zwijmelen met M.artin en W.ilma!! Zo schattig op oudere leeftijd zo verliefd samen zijn!!!

@rest zwaai, alles goed bij jullie, hoe is het met de zieke kindjes??

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @BB zwaai meis, lekker druk dagje vandaag?? Lukt het om alle dingen te doen die je moet doen? Zet em op kanjer!!

o ja en zo ook nog even met E.line naar het CB! ben benieuwd hoe goed zij het gedaan heeft en...dan die vervelende prikjes in dr bovenarmen:( er wordt veel gehuild/pijn geleden bij ons vandaag;)

Komen jullie eens even met GOED en TOP nieuws, dan word ik weer even wat blijer op deze dag!:)

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    is niet zo'n beste dag dus bij Mlief :(, heel veel sterkte met ML, is niets om je man zo pijn te zien lijden idd.
    is het echt zijn hele rug of op 1 plek, toen ik die niersteenaanvallen kreeg was het ook echt mijn rug die zo'n pijn deed, maar HA is al geweest, dus neem aan dat ie wel weet wat ie doet/zegt.
    kleine E de prikjes weer overleefd ??

BZV: ja echt leuk !! zo lief om martin en henk zo verliefd te zien zijn, of de rest stand houd weet ik niet, henrieke heeft het zelf al afgeschreven, jeanet weet niet zo goed wat ze ermee aan moet en willen wil te snel. we zullen het volgende week zien bij de reunie.

de verjaardag gister overleefd, we hadden alles al klaargezet, dus het was zelfbediening :D, maar 33 man en 13 kinders in 1 woonkamer is best veel. gelukkig was het droog en zonnig buiten zodat de kinderen ook naar buiten konden om hun energie kwijt te kunnen.
    vandaag de boel opgeruimd en gedweild, alles dus weer spik en span in huize (zonder een) vlek ;):D

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Fijn dat het je een leuke verjaardag hebt gehad!En dat was een volle boel idd, maar op een boerderij is er altjd wel ruimte;) Lekker hoor dat alles weer schoon en fris is!! en nu, hup met de beentjes omhoog he!

E.line werd me een partij driftig tijdens de prikjes!!haha, madameke heeft pit. Ze had het door dat ze prikjes kreeg en laat het zeker niet zomaar gebeuren...wel goed teken dat ze voor zichzelf opkomt! Ze weegt nu ruim 9800 gram en is 75 cm lang. Dus lekker gegroeid. Ik vind haar al een dikkerdje, maar ze zit nog onder het gemiddelde...:$

@BZV Ja H.enk en M.artin zullen wel het gelukkigst zijn met hun partners!! Heb je de tweelingsbroers online nog gevolgd? zijn me ook een stelletje hihi!:D

zo, gauw nog ff wat drinken en dan M.aaike weer ophalen van psz...

@Merel Vandaag ging Jp voor het eerst een hele dag naar school of een officiele eerste dagdeel? Ben benieuwd hoe hij het vond!!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
  13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even snel, ga zo koken.
    Kom ik vanavond nog even aanwippen.
    Jp heeft vanmorgen zijn 2e oefenmorgen gehad. Hij had er echt veel zin in. We kwamen gelijk met de buurman buiten en hij schreeuwde heel hard tegen m dat hij naar school ging!:D
    Op school weer allemaal even spannend maar ging heel goed. Stoeltje opgezocht waar zijn naam op stond en afscheid genomen. (ik kon wel wéér janken maar heb alles ingehouden)
    Hij gaf me door de raam nog een stralende kushand, dus het zat wel goed. Hij had met verschillende kindjes gespeeld, met de magneetjes en op het schoolplein en iets van sinterklaas nagedaan geloof ik.
    Je zou het liefst alle verhalen tot in detail horen, maar hij gooit er af en toe wat flarden uit. Maar ben nog steeds benieuwd hoe het zal gaan met zijn enthousiastme als hij straks 5 dagen moet gaan.

Tot laters!

Sorry voor ego post!!!!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat fijn dat JP het zo naar zn heeft!!Ja, 5 dagen zal straks zeker wennen zijn! En ook wel even slikken zijn voor mama;) Nu is hij erg moe zeker?

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhhh..............
    Ik krijg in ene een heel goed gevoel......over een evt toekomstige baan.....
    Lees zojuist (ja nu pas, blijkt al hele dag in de krant te hebben gestaan) dat onze grote geel-blauwe zweedse vriend een verstiging in V.enlo wil openen!
    Het klinkt misschien heel afgezaagd, maar daar zou ik zo willen beginnen, in wat voor functie dan ook!
    Daar zijn natuurlijk legio functies die vervult moeten gaan worden, styling, verkoop, kassa, kantoor. Ik ben een fan van alles wat ze verkopen, dus ik zou er prima passen met mijn 11 jaar ervaring in de meubelbranche lijkt me :).
    Zou ergens half 2013 zijn dat lokatie bekend moet zijn, dat kan nieuwbouw of bestaand zijn, dus kan nog best een jaar duren.
    Maar....als ik dan een jaar of iets langer eerst binnen een andere baan mijn heil moet zoeken eer ik naar iets anders kan solliciteren, dan doe ik dat.
    Dat geeft de burger weer moed!:)

(een toploon zal je daar vast niet weg kunnen slepen, maar met bedrijfskleding bespaar je natuurlijk ook weer centjes:p)

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    wauw merel, dat zou heel leuk zijn idd !!!! misschien nu al een brief schrijven zodat ze je niet over het hoofd gaan zien ??

wat fijn dat jp het zo goed doet op school !! scheelt al meer dan de helft als ze het zelf goed naar hun zin hebben.

Mlief, hoe gaat het met je vent ? is het s'avonds erger dan overdag, ik hoop het niet voor hem :(. M weer genoten op de psz ?

oooh voel me echt een waggelende olifant, jeetje !
    zondag heb ik de fotoshoot, ben telkens aan het hopen dat ik deze nog kan laten uitvoeren, denk echt dat de baby eerder komt, maar ik hoop het zo van niet.

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @vlek Tuurlijk haal je de fotoshoot zondag!!!! hoezo denk je dat de kleine eerder komt? het mag nog twee weekjes blijven zitten!!:) En dat waggelen hoort er helemaal bij:p;)

met ML gaat het al wat beter gelukkig. Hij kan iets meer bewegen en iets makkelijker uit bed komen. Maar ligt nu als een os naast me te slapen...helemaal uitgeput!
    En...M.aaike is nu ook ziek:( ze wilde geen eten vanavond, ze wilde naar bed, want ze had 'au buik'. Ze probeerde toch nog eerst een hapje te eten, maar legde echt met een vies gezicht de vork weer weg. Dus wie weet begint tie nog te spugen vannacht!

Kortom, een ziekenboeg is het hier! Hoop dat E.line of helemaal beter blijft of ff een paar daagjes wacht met ziek worden;)

@Merel Gaaf zeg als je bij die leuke woonwarenhuis kan komen werken!! en helemaal als je al fan bent:D moet je ff wachte met het keukentje, kun je die straks met korting voor Jk krijgen;)

Zo, ga nog ff wat lezen en dan ook proberen te slapen...naast dat geronk hiernaast me hihi. Ach, hij slaapt tenminste!:)

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Suc6 vandaag Giraf!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik hoop dat er een oorzaak gevonden word naar bovenal een oplossing!!!
    Sterkte!!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Succes vandaag GIraf!!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Oh dat zou wel super leuk zijn! :)