Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi het is nog wel een beetje vroeg hè ;) :D
    Nog 1,5 week dan mag het officieel! :) wel spannend weer F5en met z'n alle!

2. giraf

giraf Niet meer actief

Fijn dat ml zich weer wat beter voelt!
    Maar nu M ziek :( arm meisje....

3. giraf

giraf Niet meer actief

Intake is achter de rug!Eerst moesten we langs de psycholoog, vertellen wat we allemaal al geprobeerd hadden om haar te laten slapen. En daarna bij de kinderarts voor een klein medisch onderzoekje.
    Volgende week vrijdag de 23e word ze voor een nacht opgenomen. Dan gaan ze haar helemaal vol plakken met van die elektrode plakkers, zo kunnen ze haar precies monitoren wat ze doet 's nachts. De KA denkt dat er misschien een kans is dat het aan haar ademhaling ligt waardoor ze slecht slaapt. Dus ze willen haar eerst een nacht monitoren om al het medische uit te sluiten....
    Toen ik zei dat ik dacht dat het misschien wel aangeleerd gedrag was vanuit mij en I, twijfelde ze daaraan, omdat we al verschillende keren haar weken aan een stuk consequent hebben laten huilen en dat niet werkt.
    Eerst gaan ze dus kijken of ze iets uit het slaaponderzoek kunnen halen, iets dat lichamelijk is, dus "makkelijk" op te lossen.
    Mocht er uit het onderzoek niks uitkomen, gaan ze verder zoeken in de richting van het gedrag en gewoontes.
    We zijn dus van start gegaan met het hele circus! Super spannend, maar het voelt goed dat er iets gedaan wordt!

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Klinkt goed allemaal Giraf

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Giraf Oooooooo dat zou wat zijn zeg..hebben jullie van alles geprobeerd, ligt het idd bv. aan dr ademhaling!! Nou, het zou fijn als het snel duidelijk is!! En volgende week vrijdag is al heel snel, fijn hoor!!Ben echt heel benieuwd!!

M.aaike kwam gisteravond normaal dr bed uit en vanmorgen ook. Maar ze ziet heel wit en vanmorgen was ze wel wat warm. Maar ze is gewoon naar de psz. Heb geen idee wat het is. Ze heeft wel onstoken oogjes, dus misschien dat ze daarom gelijk zo wit ziet??
    ML zit sinds gisteravond weer op de bank!! Is nu gewoon gezellig, lijkt wel vakantie! Ben wel moe, na gister en eergisteren alles moeten doen en ML verzorgen. Geeft niet, maar je ontdekt wel hoeveel je normaal savonds met zn tweeen doet. Gisteravond laat naar bed, want E.line was aan het huilen, en die krijgt nu geen flesje warme melk meer. Dat was een gewoontje die we zelf ook weer af moesten leren. En ze is toch gaan slapen, de hele nacht, zonder flesje!

Zo, lekker relaxen vandaag!!Zwaai allemaal!!

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo, gezellig weer hier......;)

Giraf, super fijn dat ze eerst het lichamelijke uitsluiten. En dt er ook gelijk alternatieve behandelingen besproken worden, zo van is het dit niet dan gaan we dat proberen.
    Begrijp I zelf ook waar jullie voor gaan? En weet en begrijpt ze dat ze n nachtje daar moet slapen?
    Indikt trouwens een afdeling in het ziekenhuis, of echt een speciale (privé) kliniek? En daardoor minder klinisch misschien?
    Hoop dat het je een gerustgesteld en goed gevoel geeft allemaal. Voelde het gisteren aan ML van I en die zei ook dat dit toch wel killing moest zijn voor jullie....
    Sterkte!

Vriendin komt op bezoek, tot laters!

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    goedemorgen dames

giraf, wat een goed nieuws !! ze kan al vrij snel terecht, ook al is elke nacht natuurlijk er 1 teveel.
    hopenlijk komen ze eruit wat haar mankeert, wel fijn dat ze jou gerustellen door te zeggen dat het niet door ingeslopen gewoontes kan komen.

rasp, alweer bijgekomen van J zijn verjaardag ? zal een spannende dag zijn geweest.

Mlief, wat fijn dat ML zich weer iets beter voelt, even goed uitzieken en gewoon lekker van elkaar genieten met ziekenverlof.
    S had dat ook een paar dagen, van die vieze oogjes, worden ze helemaal slap van idd, even een paar daagjes bank met DVD doet hier wonderen.

BB, is het gelukt om alles af te krijgen voor vandaag ??

merel, veel plezier met je vriendin, even lekker bijkletsen is altijd goed :D

gister een giga hok opgehaald voor de konijntjes, kunnen ze lekker hupsen, drinken gaat ook al beter, ze zoeken zelf de speen al op, dus voeden gaat nu stukken sneller dan eerst.

met mijn vervroegde verjaardag een popcake maker gekregen, vandaag maar eens uitgeprobeerd, is echt superleuk !!
    en ook heel lekker !! maar eens iets verzinnen zodat S met de geboorte wat leuks heeft om uit te delen op de psz.

verder niet zoveel nieuws, morgen weer controle bij de VK en wil morgen nog even proberen naar de kapper te gaan.

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    haaa dames

Vlek: oooh drukke maar leuke verjaardag gehad dus :)
    jaaa alles is gelukt, maar wel vannacht om 2:00 pas.. pfff ben wel moe nu. ;)
    jaaaa bzv, ik had precies t zelfde als jij :) ik volg ook die tweelingbroers indd, erg grappig hiii.

mlief hoe is t nu met ML en m? wel gezellig hihi.

Giraf: Oh wat goed dat ze t zo intensief gaan onderzoeken. Dat moet toch wel even fijn zijn EN de bevestiging dat jij je NIET aanstelt en het echt super doet en hebt gedaan he wijffie. ook wel beetje emo lijkt me, niet? kanjer!

merel: ooooooh dubbel geweldig nieuws dus! Wat super dat die komt en wat geweldig als dat jou n baan kan opleveren! Toi toi toi!
    en wat goed van Jp!! knapperd, maar hij was er ook echt aan toe volgens mij, kleine slimmerd

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhh even ergernis moment, dus ego bericht....
    Mijn schoonmoeder is in een midlife crisis beland hoor.....blehhh....
    Ze doet de laatste tijd dingen dat ik denk, why??
    Ze heeft zich laatst een scooter ( ja zo'n hippe retro waar de jeugd op rijd) gekocht. Geen gezicht, heb het d'r ook gezegd.
    Op vakantie moest ze in ene achter zon boot de lucht in met zo'n parachute.
    Ala.....
    En nu het leukste....ze gaat trouwen met haar vriend.
    Allemaal niet zo irri, maar nu met dat huwelijk begint ze me toch wel te irriteren.
    Ze is er vol van en alles aan het regelen op stel en sprong, want ze gaan al 11 Jan trouwen. ( waarom zon haast....)
    Ze heeft lokatie uitgezocht. Dezelfde als waar wij getrouwd zijn.
    Ze heeft ambtenaar uitgezocht. Dezelfde als die ons getrouwd heeft.
    Ze wilde een zangers erbij, gaat ze nog vragen. Dezelfde als die bij onze trouwerij was.
    Het etentje is in dezelfde lokatie......ZUCHT!!!!!!:x:x:x:x
    Ik heb het net met ML besproken maar hij zegt dat ik oogkleppen op moet zetten....en dat ik t me niet moet aantrekken, maar t is alsof ik naar n slechte kopie van mijn eigen huwelijksvoltrekking ga kijken. Bah!!!

Sorry voor ego bericht....

BB: oh druk druk geweest, hopelijk nu even rust??
    Vlek: konijnenmoeder word babymoeder....maar wanneer?? Even binnenhouden nog hè!! Ik zat orkaan zon popcake maker te denken.
    Nemo: beterschap met je keel en hoofd.....
    Madelief: sterkte met Ml zij rug, weet er alles van.... En M grote meid aan het worden!!!!
    Rest: zwaaiiiiii

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik snap je ergenis merel !! zie er de lollige kant van in, dan word het vast een leuke dag ;):D.
    zo mooi als bij jullie trouwen kan nooit, dat zij het wil proberen te evenaren is op zich een mooi compliment, maar snap dat je het niet leuk vind.
    11 jan is wel snel, kan ze zo de uitnodigingen al op de bus doen :$

hormonen doen rare dingen met mensen , dat blijkt wel weer :D

11. giraf

giraf Niet meer actief

Oh ik snap je gevoel helemaal :(
    Zo irritant dat ze PRECIES hetzelfde wil allemaal.... Wil ze toevallig je jurk ook niet lenen ;) :D

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel ieeeeeeeeh wat irritant zeg!Ja, kan me je reactie goed voorstellen hoor, zou dat zelf ook hebben!! Als je sm dat niet begrijpt...Wij hadden ons trouwfeest in dezelfde locatie als mn broer, en eerst hadden we dezelfde stadhuis. Maar het stadhuis hebben we toen wel veranderd. Zodat alleen de trouwlocatie hetzelfde zou zijn. En bij je sm is werkelijk alles hetzelfde, nee dat snap ik echt niet. Ze zit idd in een bepaalde fase zo te horen, ze wil nog een keer haar jonge jaren meemaken??En het liefst die op die van jullie lijkt ofzo? is ze soms jaloers? ik bedoel...als je werkelijk alles hetzelfde neemt...geef je wel zo'n signaal af vind ik!
    Jammer dat sommige in-de-overgang-mensen zo zijn.;)

@Vlek Succes bij de vk vandaag! en de kleine mag nog even blijven zitten!!:) Er staan hele leuke ideeen op internet he qua traktaties voor S.! Leuk een popcornmaker, we eten het eigenlijk nooit:)

Zo, ML gaat steeds beter. M.aaike rommelt ook gewoon door. E.line is regelmatig wakker geweest vannacht, kreeg telkens geen flesje. Heb tandenspul op dr kaken gesmeerd, bijtring gegeven om op te kauwen. Maar vanmorgen om 06.00 uur heeft ze toch maar een flesje melk gehad, want ze was gewoon klaarwakker. En ik was er even klaar mee.;) Kon mooi nog even liggen tot 08.00 uur:D

wel rustig hier hoor, waar is iedereen??:) BB, druk met werk zeker?

@Nemo hoe gaat het met je keel vandaag?

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Waar is iedereen...??
    Ik ben me weer s volledig op schoonl.....aan het ergeren.
    Whaaaaa, is de stress van het kopie-huwelijk gezakt, waar ik tot nu toe wijselijk mijn mond over heb gehouden!! (knap he!:p), begint de sint stress!!!
    Echt.....tis ongeloofelijk.
    Ik zag effe in het kort uitleg geven:
    Schoonloeder wil sintmiddag mét echte sint en piet op bezoek (wat ik overdreven vind) en heeft in sept (!!!) al een datum doorgegeven, omdat daar vorig jaar stress over kwam (door mij omdat ik het allemaal teveel vond zo vlak voor jp zijn verjaardag, dus ik was de gebeten hond)
    Vorig jaar had jp het over de thea-piet, en inderdaad buurvrouw thea was de sint...
    Kwamen we er gisteren achter dat haar middag gelijk valt met intocht in het dorp. Jp mag dit jaar voor het eerst naar de kerk, en dat lijkt ons erg leuk om het allemaal wat echter te maken.
    Haar dat doorgegeven dat ons dit niet handig lijkt om 2 verschillende sinten in een uur te zien voor jp, gezien de herkenning vorig jaar.
    Ja, dan wist ze het ook niet meer, dan zat er niks anders op dan dat we maar daarna moesten komen als de sint weg was.
    ML erop gereageerd dat prima was. Dan maar helemaal geen sint zien.
    Nog sms terug met daarin dat ze het erg jammer vond want ze had al speciaal een andere piet geregeld om geen herkenning van 'thea' te krijgen.
    Krijg ik vanmorgen van schoonzus (die mijn niet moet en andersom, we praten met elkaar voor de vorm) een sms:
    Hoi *****, hoorde van schoonmoeder dat sinterklaas niet komt dit jaar bij oma, jammer voor de andere kinderen.

..............................zucht.........................................

ML, schrijft smsen met zijn moeder en mij word alle schuld in de schoenen geschoven. Terwijl wij zelf aangeven dan wel na de sint te komen....
    Ik heb de eer aan mezelf gehouden, en niet gereageerd. En ben ERG benieuwd wat hier nu nog allemaal voor bagger uit gaat komen.....
    Even voor de duidelijkheid waarom een echte sint van mijn niet zo hoeft:
    25 nov aankomst sint
    2 nov sint bij oma
    ...nov/dec sint pakjes bij mijn ouders
    1 dec sint live op het KDV
    2 dec sint pakjes bij ML's vader
    3 dec verjaardag jp
    5 dec eigen pakjesavond

Giraf: ik stook mijn jurk nog liever op!
    Madelief: een popmaker bedoelt Vlek, daar kun je van die cakelollies me maken. Fijn dat ML weer wat beterder is. En E tandjes? Niet fijn he.....hopelijk snel door!
    Nemo: gaat het wat beter met je!??
    Meis: Alles goe bij jullie?
    BB: dochter aan het verbouwen in huis?
    Rasp: zo total loss van de verjaardag van J dat je niet meer langskomt? Hopelijk lezen we snel weer iets van je!!
    LM: waar zit je?
    Amarens: met jou alles goed??

14. giraf

giraf Niet meer actief

Jeetje merel! :$ Ik klaag wel eens over mijn schoonloeder, maar als ik jou verhalen zo lees mag ik in mijn handjes klappen met haar! ;)Wat is zij kinderachtig bezig zeg... Wilt gewoon per se haar zin doordrijven... Ik vind dat je nog netjes blijft, want ik had allang gezegd dat ik heel de Sinterklaas af zou blazen op deze manier....
    Ik heb wel eens een hele kerst afgeblazen door een verkeerde opmerking van mijn schoonloeder, en sindsdien let zij echt wel op haar woorden richting mij :D
    En dan je schoonzus ook nog even een steek nagegeven met dat smsje.... Zucht.... Sommige mensen :(

Madeliefje
    Wat fijn dat het weer wat beter gaat met ml!
    En nu hopen dat E ook snel hele nachten gaat slapen zonder flesje!

15. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ga gauw J uit bed halen, ik hoor hem zingen dus volgens mij is hij wakker :)Straks I weer ophalen van de PSZ, ze vind het nu echt helemaal leuk! Huilt niet meer, speelt lekker mee met alle kindjes en komt enthousiast thuis! :)

16. giraf

giraf Niet meer actief

Pfff, krijg ineens de kriebels.... As donderdag weer echo.... Blijf het super spannend vinden of alles wel goed is :)Toch gek eigenlijk, vond/vind de 2e en 3e zwangerschap veel spannender dan de 1e, misschien omdat ik nu weet wat je ervoor terugkrijgt?

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Giraf Dat gevoel had ik ook hoor bij de 2de zwangerschap!! Je weet al hoe is het om mama te zijn en het maakt het extra bijzonder allemaal! Zit vast wel goed joh! maar spanning blijft elke keer weer he:) Hoort er bij!
    Wat leuk dat I. het zo naar dr zin heeft op de PSZ!

@Merel zo, jullie hebben het druk zeg rond sinterklaas. Wel druk voor Jp dat hij ook nog jarig is tussendoor! En zijn verjaardag is natuurijk het belangrijkste!! Jammer dat je sm zo is, en dan nog zo'n smsje krijgen van je szus. Hier in de familie moet het ook altijd gaan zoals de rest het uitkomt en als wij dan eens nee zeggen, dan doen wij moeilijk...;)

@rest zwaai!!

E.line is ziek hier. Vanmorgen was ze ineens warm/koorts. De hele dag is ze warm geweest. Ze slaapt nu lekker onder haar nieuwe dekbedhoes:) afgelopen nacht heeft ze ms. regelmatig gehuild omdat ze gewoon al niet lekker was, of het is van tanden:)

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, sterkte met je schoonloeder, het is heel erg, ja. En anders inderdaad helemaal niet naar je schoonloeder toe dit jaar, geen stress en geen ergernis.
    Je toekomstige baan klinkt goed! ik ben voor!!!

Vlekkengek, het schiet aardig al op, jeeeeej. Ben heel benieuwd naar jullie kleine.

Giraf, heel positief en spannend van het slaapkliniek, hoop heel erg dat ze jullie gaan helpen. En de echo zal vast en zeker goed zijn! Maar ik begrijp wel dat je het spannend vindt want heel erg bijzonder is het zeker! Wat goed dat I graag naar de psz gaat, knappe meid.

Madeliefje, beterschap voor ml, lees dat het gelukkig al wat beter gaat met hem.

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen!!!

heerlijk al weer vrijdag dat betekend na vanavond weekend!!!!
    Want ja nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver Sinterklaas is weer in het land, wij zijn er al klaar voor.

Hier een rustig weekje gehad ik ben ziek geweest keelontsteking en griep dus was gevloerd en de kindjes die hoesten zich een ongeluk maar heb nu een drankje gekregen zodat ze snachts iets rustiger slapen dus dat is wel fijn. Vanavond maar even weer werken en dan pas woensdag weer dus dat is ook wel heel lekker.

Zwaai zwaai aan iedereen, heb nog geen tijd gehad bij te lezen maar denk aan jullie!!

Vlek, word steeds nieuwsgieriger naar je babytje hoor!!

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morguh!
    Alle zieken beterschap!!!
    Iedereen n knuffel,
    Wij zijn onderweg naar den haag voor de sint aankopen, incl. Nachtje weg!
    Morgen via onze zweedse geel blauwe vriend terug naar huis.
    Xx

Deel Deze Pagina