Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Moos! Oh oh oh wat heb je nu toch weer gedaan lieve jongen?! Je lieve kleine zusje een nieuw kapsel aangemeten, lief bedoeld hoor, maar laat dat voortaan maar aan de kapper over hè :D(Stiekem moest ik toch een beetje lachen hoor BB sorry :))

Merel
    Wow! Mega reactie! :)
    Jk gaat inderdaad snel!

Meis
    Werkse vanavond weer! Vind je het werk/collega's leuk? Werk je veel avonden?

Madeliefje
    Hier huilt J nooit als ik hem wegbreng, maar wel altijd als ik hem ophaal :( Zodra hij me dan ziet komt hij huilend op me afrennen.... Ach, ze zien ons graag moeten we dan maar denken hè :p

Ga vanavond op tijd naar bed dan is het snel morgenochtend, om 10:00 termijnecho! Spannend!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, E.line ligt nu op bed..duimen dat ze tot morgen rond uur of 7 blijft slapen...ben benieuwd!!

@ Merel Heerlijk he al dat shoppen en lekker van genieten om je kids van alles en nog wat te geven!! Je weet zelf het beste wat je wilt geven en waar ze het meeste plezier van hebben!! Leuk dat Jk het keukentje krijgt!!Gaat ze veel plezier van hebben!
    Gelukkig is het met de situatie rond de sinten opgelost! Nu nog dat bakkie 'oplos'koffie doen met je szus. Ik neem aan dat ze niet met een waslijstje met verwijten gaat komen?? Maja..herken het wel hoor dat je in elk geval geen dikke vrienden bent:D
    Kan me heel goed voorstellen dat je paar traantjes gaat laten als Jp van de KDV af gaat!! Hij had het zo naar zn zin natuurlijk en met de leidsters en hij gaat definitief de volgende fase in! En ja, als kindjes zo schattig gaan zingen 'zwaai maar dag met je handje'. Nou dan ken jij mij ook opvegen hoor!!
    Wow, wat snel van Jk!!!:$ hihi, slimme meid! Maja, voor de mama's is dat idd ook wel weer snel!Het gaat allemaal al zo hard he!
    E.line zegt hier alleen nog papa, mama,ja, 'kaar' (klaar met eten, drinken, etc.)titi (nijntje:D) En allerlei chinese klanken, die mn hongkongse szus misschien wel zou begrijpen??:p
    Wel begrijpt ze kleine opdrachtjes/zinnen: pak je jas, waar is je (loop)auto, wil je een koekje (die zeker;)) pak maar een boek uit de la.
    Eenkennigheid: vaak zijn ze het al eerder, maar E.line begint er dus nu mee denk ik:)
    @BB oooooooooooooooh wat een boef is M.oos!!:$ Pffoeh daar zou ik ook even flink van balen, maar ze heeft nu toch een mooi koppie gekregen door de kapper, of zelf bijgeknipt?:) Ga de foto es op FB bekijken.

@Meis Ja heb leuke ochtend gehad, erg gezellig om zo met elkaar over de kids te praten. Hoor je ook hoe anderen het doen/ervaren:) Succes met werken vanavond!!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Veel plezier bij de echo morgen Giraf!!!(ik duim dat alles gewoon goed is hoor!!:))

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Giraf: Veel plezier met babytje kijken morgen!!! Wel foto's spammen he!!!! Enjoy!

Madelief: ja opdrachten geven is ook leuk: ga papa eens kietelen, en jawel ze rent de kamer door naar papa en gaat ze met die handjes kroelen en zegt dat "kielekiele":D
    Moest laatst zo lachen. We hebben die babylaptop van de Te.letubbies, en die hadden we ergens mee naar toe genomen op een feest.
    Toen we gingen was Jp in paniek. "Mama, onze Tele.tubbie-Ipad is weg!" Ha ha, wijsneus!

5. giraf

giraf Niet meer actief

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWW wat een knapperd Giraf!!!!! Lijkt zelfs al een beetje trekjes van J en I te hebben!!! Of ben ik nu gek :) :p?? Hiiiiiiii
    En GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD emt de 12 wk!!!!!!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi zelfde kleine wipneusje als I en J :)

Ik kan de kleine zelfs al voelen! Ik voelde een soort fladderend gevoel langs mijn buikwand gaan elke keer... Maar ik dacht dat het mijn darmen waren omdat het nog zo vroeg in de zwangerschap is... Maar de vk zei dat de baby heel dicht aan het oppervlak ligt en dat ik zo goed als geen vet op mijn buik heb, dus dat de wand tussen buitenkant buik en baby heel erg dun is en dat het dus wel de baby is die ik voel :)

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zooooo Girafke zga geen vet!!! Knap hoor sexy momma!! :D:D:D ♥

Oh hihihi had ik t goed gezien :D:p

Wat leuk dat je je beebje al voelt!!! :D:D Ik vind het echt een jongetje hahaha :D:D

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwww Giraf wat een mooi echofoto...smelt hier helemaal weg!!! en het lacht ook al;) Tenminste ik zie een big smile en ik denk dat het een meisje is:DGefeliciteerd met je 12 weken!!:) En wauw, ben jaloers dat je geen vet hebt op je buik!!!:$ haha, hier zit het er vol mee:p
    Super gevoel om je kleine weer te voelen zeker!!als is het nog als een veertje die aan de binnenkant langs strijkt...zo bijzonder weer dan!!je hebt nu letterlijk tintelingen in je buik!:)

@Merel haha Teletubbies Ipad...heerlijk zo'n wijsneus!!:)

Hier de meiden weer op bed gelegd, maar of M.aaike ook gaat slapen...;) nou ja, rust heeft ze even, en ik ook:)
    Vannacht is E.line wel paar keer wakker geweest, maar bleef daarna weer stil. Vanmorgen om 06.45 uur was ze echt wakker, dus daar ben ik al weer blij mee!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wauw Giraf!!!!!!!! Te gek, wat een mooie echo foto!!! Zo groot alweer he...jee wat gaat het toch snel! Je hebt 1/3 er al weer opzitten:$:D!!!
    Heel fijn dat alles goed was, toch altijd spannend zoals je zelf al zei.
    Nu lekker genieten van je buik vol baby en zonder vet;)!
    Genieten van dat gefladder! Zou zo met je willen ruilen hoor!!

BB; zag net de nieuwe look van je dochter....ahhhh, is echt veel af he. Maar moet zeggen als je de foto's zo ziet je niet direct denkt: jee die ziet er verknipt uit! Maar de reden van een eerste kappersbezoek zou anders moeten zijn ja....
    Het is en blijft een lekker ding hoor! En als je je irriteerd aan de korte pony, maak je een toffe haarban, staat dr ook vast enig!

Madelief: jij weer rust? Fijn dat E wat beter slaapt nu.

Hier heb ik schoonzus op de bak oploskoffie gehad.
    Nou ze heeft me weer een lekker gevoel gegeven, not.
    Bah wat kun je je door uitspraken van andere en verwijten en kritiek klote voelen zeg...:(
    En zo onterecht mijn inziens...
    Ze kwam eerst met het verwijt dat bij alle dingen eerst naar ons gevraagd word of dat ons dat schikt en niet hun.
    Tja, ik denk dan, je moet bij schoonloeder zijn met dit verwijt, zij doet dit, niet wij. Wij hebben nu eenmaal 2 kinderen (schoonzus 1) en wij hebben nog schoonfamilie (schoonzus geen ouders meer, maar wel 10 broers en zussen waar ze ook 0 contact mee heeft) waar we ook rekening mee moeten houden.
    Haar excuus aanbieden voor haar verwijtende sms heeft mevrouw dus niet gedaan.
    Wat ze wel deed was me nog een verwijt naar de oren gooien over het feit 'dat ik nooit naar haar luister als zij iets verteld'
    Ahum...mevrouw zit altijd op iedere verjaardag of wat ook te zwijgen, terwijl ik met de hele familie gezellig klets. :(
    Ik zou in een gesprek met haar (lees: we stonden samen aan de aanrecht bij n feestje, met onze blik op het eten dat ik voor jk klaar stond te maken en zij stond yoghurt te eten van haar dieet) mij omgedraaid hebben en zo zijn weggelopen terwijl zij nog aan het vertellen was.
    Ben me van geen kwaad bewust en heb (uit fatsoen wat ik nl wel heb) mijn excuses aangeboden en gemeld dat ik me niet herkende in dit gedrag.
    Nou, ik heb dus gelijk mijn beste vriendin gemaild en zij beaamd dat ik zo niet ben, en alles behalve slecht luister in gesprekken. Goddank.
    Ik snap niet waar ze t vandaan haalt, schoonzus heeft in 10 jaar tijd nog niet 1x een gesprek uit het niets met me aangeknoopt! Ik stel altijd de vragen, ik probeer het gesprek gaande te houden. En als zij dat opvat als 'in de reden vallen en niet luisteren' is dat haar gemis zal ik dan maar denken......

Ohhhh zit me zo hoog allemaal. Sorry voor mijn geleuter hoor, maar moet het even kwijt!
    Zondag nog even door de zure appel heenbijten bij schoonloeder haar sintmiddag en dan ben ik er weer voor een week vanaf.

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    WAUW GIRAF WAT EEN MOOIE ECHO !!!!!!! geniet er maar van !!
    en wat leuk dat je hem/haar al voelt !!!
    morgen de grote dag voor I, spannend hoor !! alvast veel succes en sterkte.

BB, jammer van pip's haar :(, omdat je het weet kijk je er telkens tegenaan, das wel balen. maar zo op de foto's zie je het niet iig, maar leuk is anders.
    en wat knap van moos dat ie haar gered heeft uit bad, HELD !!

merel, jammer dat er elk jaar rond sinterklaas zoveel heisa word gemaakt door je SM en SZ :(, zou toch een leuke periode moeten zijn, maar trek je niets aan van haar gezeur hoor, sommige mensen zien alles negatief helaas.

Mlief, even lekker rust nu ?? hopenlijk slapen ze even zodat je even mamatijd hebt.

meis, mmmm je Ml maar 1 avond zien deze week, beetje jammer :(
    hoe gaat het met zijn nieuwe bedrijf dan, begint het te lopen ? en jij nieuw werk, zo te lezen heb je het goed naar je zin. hoe ging het vandaag met F bij in het zkh? en veranderd van psz zag ik, wel fijner dat ze met vriendjes/vriendinnetjes kan doorstromen naar de basisschool.

amarens, wat fijn dat je moeder begin volgend jaar weer langskomt !! kun je echt naar uitkijken lijkt me ! hoe gaat het met je ML dan ? heeft ie de dood van zijn broer al een plekje kunnen geven?

LM, hoe gaat het bij jullie dan ?? alweer druk aan het paardrijden geslagen ? zag laatst wel een stoere foto op FB van J op je paardje:D.

vandaag niet zo'n geslaagde dag hier helaas :(, gister erg veel buikpijn gehad, vandaag bij de Vk bleek dat ie gedraaid is, het ligt nu dus in stuit :(. volgende week een draaipoging in het zkh, fijn (not) !! S werd vanmorgen wakker met erge oorpijn, dus maar langs de HA geweest, blijkt ze een fikse ooronsteking te hebben, kleine bikkel. nu AB, neus EN oordruppels. Ml is vandaag heel druk met de klauwbekappers aan het werk (manicure voor de koeien) dus moet vandaag alles alleen doen, normaal ook wel, maar dan wil ik dat zelf, nu na zoveel gedruk van de VK in mijn buik had ik eigenlijk wel even behoefte om lekker in bed te kruipen, maar dit zit er nu niet in.
    volgende week met de draaipoging gaat S naar mijn ouders, heb ik wel alle rust, zie het nog niet zo zitten, schijnt erg zeer te doen, nou ja we zien wel.

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel O wat vervelend is dat zeg!:(Herken het gevoel helemaal als iemand je iets verwijt waar je jezelf totaal niet in herkent!! En als ze met niemand praat, kan ze iedereen verwijten dat ze niet naar haar willen luisteren...Ik vind het heel naar voor je dat een szus dit tijdens een bak koffie weer denkt te moeten zeggen...zucht...soms is het beter om maar het beste er van te maken en niet altijd alles te moeten spuien naar een ander toe. Het gevaar is dan dat het altijd bij een ander ligt en niet bij hen zelf.
    (Goed, ik ben zelf ook het personage wat liever mn tong inslikt dan tegen iemand lopen zeiken. Zeker bij personen waarvan je toch weet dat het nooit echt gezellig gaat worden. Bij vrienden geef je soms wel dingen aan, maar altijd in positieve zin)
    Over dat zogenaamde 'negeren'. Ik heb dat verwijt ook eens gehad van mn szus. Maar toen wist ik me geen houding naar haar te geven. (had al verwijten naar me hoofd gehad dat ik eigenwijs was etc. onder het eten bij mn souders thuis....) Maar wow, wat was het toen erg zeg dat ik haar genegeerd had. Terwijl iemand bij jje moeder thuis ff de oren wassen, dus niet zo erg was....Maar goed, heb toen excuses aangeboden...kreeg ik nog eens een hele lading verwijten over me heen...dat ik echt moest leren praten etc...;)
    Wonderbaarlijk is ze nu wel veranderd (kan het nog steeds niet geloven..)
    Niet leuk als anderen dingen over je zeggen wat gewoon niet waar is!!En laatst had ik het natuurlijk van een kennis hier die vanuit het niets ineens zei dat ik alleen maar kon beppen over afvallen. (de woorden stom/belachelijk waren toen hot items aan de telefoon)
    Heb ik ook wel even bij meerdere gecheckt hoe ik dan wel niet overkwam...(kwam er laatst nog tegen bij de supermarkt, nou..dan voelt het wel even vervelend:()
    O ja...zo'n hele mooie opmerking van mn szus (hoe blind kun je zijn voor jezelf) Ze vond het zo balen, want 'ze had helemaal geen leuke szussen'. Zielig he? haha, iedereen is vervelend en zij zit er mee opgescheept...tsss...hoe denk jij dat wij szussen dan over jou denken???
    Ik wou dat ik meer gebekt was, dat ik zulke types gelijk van repliek kon dienen...maja..ik ben elke keer weer in shock dat mensen zo raar kunnen reageren:$

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Lieve Vlek, een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou!!!!!!! Aaaaaaaaaaagh arme s. zo'n oorpijn!!!! Arme meid, is niet niks zeg! En dan de kleine ook nog es gedraaid?? wel een dwarsligger hoor;) Ja draaien schijnt idd niet echt fijn te zijn, al heeft niet iedereen pijn er bij. Maar een vervelend gevoel is het wel! En wie weet draait het nog weer terug en is het alsnog niet nodig. (overbuurmeisje heeft het gehad, tijdens de echo in het zkh zagen ze dat het weer gedraaid was) Ik wou dat ik je nu kon helpen, nu je alles alleen moet doen!! Sterkte en vanavond op tijd lekker gaan slapen! dikke knuf!En beterschap voor S.!!!
    Kleinjte in Vleks buik, ga je alsjeblieft nog weer even draaien??Dan mag je over 3 daagjes komen, goed?

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Giraf, veel succes vandaag bij de slaapkliniek. Was vandaag toch?

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Giraf: Het is aan de late kant maar heeeeel veeeel sterkte voor jullie maar vooral ook voor jullie meisje die in een vreemd bedje moet liggen vannacht. (was toch vannacht??)
    Ik hoop dat je er een goed gevoel bij hebt, je doet het allemaal voor je meisje he!!! Sterkte!

Vlek: hoe gaat het met je buikje? Kruimel niet weer terug gedraaid??
    Hoop zo voor je dat het vanzelf terugdraait!!!
    En hoe ist met S?? Jp had het gisteren nog over koeien, en zei nog: S die heeft veel koeien he mama!!! (nog steeds onder de indruk)

Madelief (en de rest ook): thanks voor je lieve woorden. Ik heb vannacht beroerd geslapen, voelde me gewoon echt zwaar klote door dat gesprek van gisteren. Dat ik me door dat mens op mijn kop laat zitten, gadver! Ben daar nog het kwaadste om!
    Ik heb me voorgenomen het hoognodige te zeggen, maar vanaf vandaag ga ik haar geen vragen meer stellen! Dan hoef ik ook niet naar haar gezwets te luisteren (wat ik volgens haar toch al niet doe en kan) en zelf vragen stellen doet ze me toch al nooit, dus vanaf vandaag steek ik geen energie meer in haar. ZENNNNNNNNNNNNNN

Madelief: hard gewerkt afgelopen avonden? Weekend vrij?

Nog iemand naar de Sint intocht dit weekend? Ja wij!

Ik had een leuke binnenkomer vanmiddag. Ik kom thuis ligt er een dikke enveloppe op de mat. Ik dach: huh, ik had toch niks meer besteld??
    Maak ik het open: heb ik mini.loco van sesamstraat gewonnen via Z.appelin! Heb heel toevallig afgelopen week eens wat prijsvragen beantwoord via hun site!! Hoe snel is dat dan?????
    Jp was helemaal onder de indruk!
    Ze hebben net hun schoen gezet, en het verlanglijstje erin gedaan.
    Morgen krijgen ze een piepklein kadootje in de schoen. (wij doen nooit echt kado's, alleen snoep, maar voor het lijstje en ditmaal ook nog echte sint centen die we erbij ingeleverd hebben!!, krijgen ze iets kleins. Jp een mini scheetkussen en jk een houten horloge :D

Iedereen fijn weekend!!!!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @merel Heel goed van je dat je meer afstand van dr houd! Niet leuk dat woorden zo lang door kunnen werken he!:( Ze zouden eens meer naar zichzelf moeten luisteren hoe en wat ze zeggen...daar worden ze stil van! Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij die tenminste echt belangstelling heeft voor iemand en weet jij wel hoe je sociaal moet communiceren met een ander!:)
    Wat leuk dat je iets gekregen hebt van Z.appelin! is zeker snel als je het nu al over de post hebt gekregen! Hiii wat een grappige kadootjes krijgen Jk en Jp!:D

E.line is erg jengelig vandaag, hangt elke keer aan mn benen...Ze is echt sinds kort ineens drastisch veranderd van een lachebekkie in een huilerig/jengelig meisje. Een fase?:( Wel verwarrend, want toen ze ziek was, jengelde ze ook meer. Ze wilde vanmiddag bij de visite ook niet zitten, elke keer kwam ze weer bij mij.

Morgen gezellig met de kids naar vrienden. De kinderen zijn ook echte maatjes met elkaar, dus word super gezellig weer:)

Fijn weekend allemaal!!!!!!

o ja...morgen mag ik eerst van ML uitslapen!!!!Afgelopen nacht werd het hier pas 02.00 uur stil (om 22.00 uur begon het)...E.line heeft wat afgekrijsd...heb van alles en nog wat gedaan om dr stil te krijgen, tot ik las op internet om 01.00 uur dat ze al een eigen wil kan hebben en dat ze zich wakker gaat houden midden in de nacht. Dus haar in bed gestopt en om de zoveel tijd haar aai over de bol gegeven en gezegd dat ze lekker moest gaan slapen...Hopelijk duurt het vannacht korter of beter: slaapt ze gewoon door:)

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    das niet zo leuk idd Mlief :(, hopenlijk een fase idd ! wel fijn dat je vanmorgen lekkker kon uitslapen met dank aan je ML, wel lief !!!

merel, ik snap dat die woorden in je hoofd blijven hangen, maar probeer ze wel te wissen, is alleen maar onzin !! ze moet eens eerder aan zichzelf gaan twijfelen dan de rest van de wereld de schuld te gaan geven.
    en vandaag sintintocht, heerlijk !! wij hebben helaas een verjaardag dus geen sint, maar 3 dec komen ze op de psz.
    en wat snel dat kadootje van zapp.elin idd, wel heel leuk, dat zijn vaak de leukste kadootjes, de onverwachte :D

giraf, hoe is het gegaan op de kliniek ?? ben zo benieuwd !! hopenlijk bedenken hun een oplossing zodat jullie weer lekker kunnen gaan slapen.

woensdag dus de draaipoging, ik zie er wel erg tegenop omdat het zo'n zeer kan gaan doen, en ben bang voor allerlei complicaties. bij mij gaat helaas nooit iets simpel dus ben bang dat de weeën al op gang gaan komen, of dat de navelstreng raar gaat doen bij het draaien. ik moet mezelf niet zo gek maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan ;)

hoe zit het dan met een keizersnede, heeft iemand van jullie die gehad ? heb je dan veel naweeën ? en in het kraambed zul je wel veel last van de wond hebben neem ik aan.

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Giraf:hoe gaat het daar??? Ben erg benieuwd of I de nacht goed is doorgekomen, en jullie ook...?

Madelief: oeh, als het een eigen willetje is van E.....dan moet je even doorbijten. Hier ook een dame die zich laat horen als ze haar zin niet krijgt:$
    Hopelijk is t inderdaad een fase!! Wel uitgeslapen vanmorgen, lekker hoor!!

Vlek: heeeeel geriefelijk je angst.....maar probeer dat ook zo te verwoorden als je daar woensdag wordt behandeld hè! Wellicht kunnen ze je veel angsten ontnemen,
    Je word volgens mij na het draaien nog eenzijdig aan de ctg gehangen voor controle of er inderdaad weeën activiteit komt.
    Vergeet niet dat je dan 37 weken bent, dus het mag wel.....maar liever nog heel even blijven zitten hè.
    Heb geen ervaring met keizersnede, mijn vriendinnen wel. Een heeft 3x n keizersnede gehad en er flink van gelust.
    Andere vriendin heeft er 2 gehad en die stond 2 dagen erna weer naast het bed, heel weinig last.
    Bespreek je angst met je VK, ze kan je veel onrust wegnemen denk ik.
    Het gaat je prima lukken hoor!!!!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Dikke knuf hoor!ja, ik zou er ook tegenop zien voor het draaien, maar ze houden idd alles in de gaten. De kans dat de weeen op gang komen was niet zo heel groot geloof ik hoor. En gelukkig mag de kleine al wel geboren worden!
    Een keizersnee is idd wel een hele ingreep (het is tenslotte een buikoperatie), het is wel pijnlijk, maar rust is vooral heel belangrijk, dan herstelt je lichaam het beste! Dus ook weer niet te snel denken dingen te doen, want dan blijf je heel lang moe en blijft het langer zeuren dan als je langer je rust houdt. Dat hoor ik wel vaak van mensen die een keizersnee hebben gehad.
    Het verschilt ook per persoon hoe een keizersnee 'valt'. De ene heeft er meer last van dan een ander. En ze hebben goede pijnstilling ervoor!:) Hoor er geen horrorverhalen erover in elk geval!!En, het beste heelmiddel is je kleintje die je dan wel al lekker bij je hebt!!!:)
    En daarbij, je mag natuurlijk bevallen met een stuitligging...als de arts en jijzelf dat zien zitten!
    Maar zover is het nog niet!!! Eerst maar eens zien of het nog gedraaid moet worden( bij 2de zwangerschap hebben ze meer ruimte en kunnen ze zelf nog wel terug draaien) en dan een draaipoging die succes kan hebben...Ik duim, duim en duim heel hard!!!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Even een snelle zwaai... I is verschrikkelijk aan het stieren vandaag... Waarschijnlijk even alles van vanacht afreageren ofzo? :(

Vannacht ging redelijk, ze is in ieder geval een paar keer wakker geworden dus als er al iets te meten valt dan moet het wel te zien zijn denk ik....

Maandag krijgen jullie uitgebreid verslag hoor, maar voor nu heb ik even mijn handen vol aan mijn draakje :)

Deel Deze Pagina