Ga het zo proberen....zet ik link ook op gastenboek. Whaa haaa moet nog steeds kei hard lachen om Moos met zijn kat!!
♥♥♥♥♥♥♥ meiden wat een geweldige foto's!!!!!!!!!! Echt zow leuk!!!! @Giraf Die broek heeft M. ook ik had hem met zijn verjaardag aangetrokken bij hem @Raspy, wat zag je er leuk uit!!! Staat je goed die kleuren!! @Vlek, wauw wat een mooi buikje en cute jurkje bij S.! @BB, ahhhh wat had je Moos toch leuk aangekleed!!! Echt een kind van BB dus zooo Moos Heerlijk! Ook die foto's in de trein? denk ik met Pip smelt!! @all, echt iedereen heeft zulke mooie kids!!!! Ik sta dan zo verbaasd..niet lullig bedoeld hoor, maar iedereen heeft echt oprecht mooie kids! Geen enkel kindje is niet mooi...normaal heb je dat meestal wel met zo'n grote groep...of heb ik zo'n liefde voor iedereens kids ontwikkeld zal dat het zijn net als moeders die hun onknappe kids dan bijzonder mooi vinden nee hoor hoe dol ik ook op jullie en jullie kids ben...die dingen zie ik zeer helder en alle kids zien er stuk voor stuk prachtig uit!!! @ll, ga naar bedje toe truste liefjes
Leuk BB En wie missen we weer op de groepsfoto?? Ik dacht dat ik ook een groepsfoto had, maar daar missen we er ook één op..
@BB, nog even snel...ja doe jij dat graag zullen we dan iets afspreken met wie wilt en dan juist ook voor degene die het hebben moeten missen dus niet over heel veel maanden wie het voor nu even mooi geweest vindt (wat ik me gezien de afstand kan voorstellen) kan dan gewoon allemaal kruisjes zetten toch lijkt mij iig heel leuk Dus cinn en LM 2e kans misschien ?
Ik sta ook niet ff een partij belabberd op de foto zeg...pffff magere hein. Maar uiteraard zijn onze kindjes de mooiste!!!! BB: ja als je er 1 wil hebben, jat ik m bij schoonma van de rollator van overgrootmoeder Die foto van Jk met dr big smile achter de speen in die buig, to cute! Die meid heeft minstens een hersenschudding van de trampoline overgehouden dat kan niet anders!!
Ja dat wel Maar ik herinner me dot moment niet. Was dit tijdens de trekkers of erna? Daan kwam laat aangerend. Heb wel op de foto dat ze daar allemaal staan (behalve F van Meis). Maar misschien was hij daarna met mij mee ofzo want kan me niet herinneren dat ik ze in die buis heb zien zitten
Ik heb voordat ik me bij de musketiers aanmeldde ook uitgezocht of jullie kids net zo mooi waren als de mijne Maar je hebt gelijk hoor Loulou. Wat een schat is C. toch?? Zag een prachtige foto van haar op FB! Gelijk aan iedereen laten zien: kijk, de inspiratie voor een deel van Sarah's naam
Merel: Jaaaaaa ik wil wel zo'n poes En neeee joh je bent echt geen magere hein joh!!! Je zag er supermooi uit!!! Ik vind mezelf echt zo'n dikke trol hahahahaha Nemo: Dat was vlak er na! Toen kropen ze allemaal die buis in met hun chippies Dames ik ga nog even filmpje kijken en dan slaaaaaapen Truste!!!!!