Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vlekkengek, dikke knuffel voor je, gaat goedkomen en misschien draait ie vanzelf weer terug. Ks zou mijn keuze niet zijn, alleen als het echt echt echt zou moeten. Wat Madeliefje al zegt, het is een zware buikoperatie. Maar zover is het lang niet, ik duim dat de kleine vanzelf draait! Knuf.

Giraf, sterkte met I, ben benieuwd naar jullie verhaal.

Merel, hoe was de intocht? Heeft Jp van genoten? Enne durf het bijna niet te vragen maar hoe was het bij de sl?

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Vlek, Gefeliciteerd met je 37 weken!!! De kleine mag nu officieel komen!(en ik hoop van harte dat het nog draait)

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Intocht + middag bij schoonloeder is vandaag........ben benieuwd.....

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, ooohhhh spannend! Veel plezier en succes!

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lieve Vlek allereerst:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD met de 37 weken!!!!! ♥♥♥
    En dan... Wat rot meissie dat de beeb nog gedraaid is :(:(:( Ik kan me zooooo voorstellen dat je tegen t draaien op ziet. He meissie toch dat is wel pech zeg. Ik hoop dat de beeb nog terugdraait.
    Lief lief lief Vlekbeebje, zou je asjeblieft met je mooie koppie naar beneden willen gaan liggen liefie? Dat maakt het voor jou en je mama zoveel makkelijker straks! En als jij naar buiten komt zien we toch het liefst eerst jouw mooie koppie dan dat we je teentjes tellen! Dat kan later ook nog wel, zie je... Dus wees een lief beebje en draaaaaaai! Dan lekker indalen en zo blijven liggen tot je er uit mag en we je mogen ZIEN!!!! ♥

Merel: He gats wat een rot gesprek zeg. En wat lullig dat je er zo'n rotgevoel aan over hebt gehouden. Het is denk ik ook de manier waarop het gezegd wordt of niet meid! Want ik weet zeker dat als iemand tegen jou zegt: "Meid, ik heb soms moeite om mijn verhaal te vertellen, en ik merk dat ik in gesprek met jou soms moeilijk de ruimte heb om mijn verhaal te doen, zou je me daar misschien mee willen helpen? Door bla bla bla..... " Dan weet ik zeker dat jij de beroerste niet bent en haar zou helpen. Maar al ze gaan wijzen met t vingertje en met verwijten lopen strooien, tsja... daar kun je ook niks mee toch.. Zeker niet met verwijten die niet aan jou gericht zijn! Pfffff goed dat je afstand neemt. Jammer dat je nog een hele tijd met ze door een deur moet ;) Maar daar vind je je weg wel in toch?
    En de een is nu eenmaal makkelijker en enthousiaster in de communicatie en de ander is weer beter in andere dingen. En daar kun je best uitkomen samen, maar wel op een volwassen manier lijkt me ;) Succes!!!

Madelief: Heb je lekker uitgeslapen? :D:D:D Hoe is t nu met je draakje(s)? ♥ Heerlijke moppies!! :D

Zoooo ik zit alweer op dag 36 van mn cyclus... En nog geen ongi te bespeuren... ML en ik zijn niet zo voorzichtig geweest, maar dat was pas na mn ei (denk ik :$). Ik weet alleen niet meer wanneer dat was, dus geen idee wanneer ik zou kúnnen testen... Ach ja en anders ben ik gewoon een paar mnd eerder dan gepland zwanger :p:D:D We zullen zien ;) hihihi keep you posted!

Cinn Nemo LM??? Mis jullie!!!!!!

Meis: Hoe is t nieuwe werk? Is t een beetje leuk? Wat werk je nu dan> En ML? Hoe is t met je kindjes? Had je trouwens de pyamazak ontvangen??

Ama: Hoe is t met jou en de mannen? :D Kijk je uit naar de komst van je moeder? :D:D Natuurlijk stomme vraag hahaha. Hopelijk is M wat liever dit keer :p

Rasp: Ik weet waar jij bent, en ik mis je ♥

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    EN??????

Wij hadden za ook intocht, maar Moos wilde niet meer hahaha. Hij had de echte intocht gezien in Roer.mond, dan nog Sint bij t KDV, vandaag pakjesochtend bij mn ouders. Hij heeft er een beetje genoeg van hahaha :p:D

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zooooooo… ik leef nog hoor… Ik ga eens een poging wagen :) Ik had wel al elke dag meegelezen, nu nog kijken wat ik nog weet…

@Madelief: waren de kids een beetje aan hier stieren las ik? Voor Daan moet ik de exorcist bellen geloof ik. De laatste dagen lijkt hij wel een ander kind! Pfff echt niet bereikbaar gewoon. Juist alleen maar dingen doen ómdat ze niet mogen…

@Giraf: Waaaauuww wat een mooie buik.
    En I is dus wezen slapen bij de slaapkliniek.. ‘Gelukkig’ is ze daar ook soms wakker geworden. Afwachten wat er uit komt. Begrijpelijk misschien dat ze daarna beetje uit haar doen was.

@BB: Hier ook een bedje vol kots van het harde hoesten. :( Gaat het weer beter met Pip? Hier is alles snot, kwijl en hoesten. Gebroken nachten zijn niks voor mij. Kindjes zijn goed verwend las ik!! Wat vieren jullie trouwens allemaal vroeg sinterklaas. Hier ‘gewoon’ op 5 december.

@Cinn: Het is al gezegd: buikfoto????? ;)

@Vlek: he getsie, wat balen dat de kleine is gedraaid. Hopelijk gaat alles meevallen woensdag. Ik duim voor je! Van harte met de 37 weken!!!

@Meis: Andere baan las ik? Bevalt het? Wel balen dat je ML nu zo weinig ziet!
    Hoe was het bij de oogarts?

@Amarens: Wat super dat je moeder binnenkort weer komt!

@Merel: (schoon)familie, weet er alles van ;) Dikke kus nogmaals!

@Rasp: alles goed meid? Dikke kus

@LM: Hoe gaat het met de zindelijkheidstraining?

Hier:
    Nou, wat zal ik eens zeggen. Loop een beetje op mn laatste eindjes.
    Financieel is het een drama. Liepen achter, geld geleend bij mn moeder om iig bij te komen. Lopen nu wel weer bij, maar komen eigenlijk amper rond. Hou ca 100 per week over voor alles, boodschappen, diesel, kleding, cadeaus, alles dus. Das niet veel :( Moet te doen zijn, ML wil ook wel, maar hij snapt het écht niet soms :( Zijn favoriete zin is “dan doen we dat toch volgende maand?” eeehhh als we het nu niet hebben, hebben we het volgende maand dan wel??
    (niet leuk om hier over te praten, maar moest het ff kwijt. schaam me er wel voor. ML heeft overigens wel al kleine loonsverhoging gehad na behalen van certificaat)

Sarah en Daan blijven kwakkelen. Moet er gemiddeld 4x per nacht uit voor sarah. Gelukkig gaat ze na een aai en speen weer slapen maar breekt me wel op. Om 6 uur is ze steeds wakker. Gaat ze in haar eentje beetje liggen brabbelen. Heel schattig maar wel vroeg. Ik laat haar maar zo lang mogelijk liggen, soms valt ze weer in slaap. Daan is ook standaard voor 7 uur wakker..

Ik ben net klaar met penicilline kuurtje voor bijholte ontsteking. Sarah heeft volgens CB oortontsteking?? Ze heeft geen kooorts. Ze was trouwens 8,1 kilo en 69 cm. Ze zit nog steeds exact op de +1 lijn met lengte en gewicht.

Nog een mooie foto van de kids

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nemo ik herken het zo, je verhaal. En ik snap je schaamte ook. Dat heb ik ook steeds. pfff vreselijk. En het ergste is dat het alleen maar erger gaat worden in 2013.. brrrrr ik ben er echt angstig voor!!
    Sterkte wijffie

Hier gaat t alweer iets beter. De kindjes slapen nu wel weer door (KLOPT OP HOUT) maar Pip is tussen 6:00-7:15 wakker. En ik weet het, dat is de droom van vele mama's met slapeloze nachten, maar ik vind het nog altijd erg vroeg :)

Nou sinterklaas komt hier ook op 5 dec thuis, maar bij de opa's en oma;s is het THANK GOD wat eerder dit jaar. Anders is t gewoon niet meer leuk op 5-6 dec!

Geweldige foto! ♥

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh en beterschap meid!! Ook met Saartjes oortjes

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou denk doe eens een OVUtestje... Zal wel omo of heel licht zijn... ben ik ook weer "gerustgesteld" :$ niet dus ;)

T zegt niks ik weet t maar toch.... Morgenvroeg eens een HCGtestje doen....

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    wij vieren het 5 december en wie ook wil komen is welkom, maar ga het niet ergens anders ook nog vieren hoor.
    Omdat we nu allemaal bij elkaar gaan zitten is dus iedereen er bij (nou ja, niet iedereen, mijn en ML's ouders zijn gescheiden). Maar ook al waren dan niet alles oma's er bij, volgend jaar beter dan, zou ik zeggen...

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oooh weer eens ouderwets F5 morgen?? :p

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahahah aach zal allemaal wel meevallen, maar ja je mag F5-en hoor :p Het kan wel, maar zou erg onwaarschijnlijk zijn!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    nou ja. er staat weer eens n licht streepje. maar met mijn valsstreepverleden vooralsnog uitgaan van negatief. het zou wel heul bijzonder zijn. keep you posted!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nou BB, ik wacht op de test hoor !!!!!!!
    sprong gister al bijna op van mijn stoel, hihi dacht dat het zwtest waren.

merel, gistermiddag overleefd ??

giraf, opdate vandaag he !! wel heel fijn dat er iig iets is te meten, hopenlijk kunnen de geleerden er iets mee.

meis, hoe ging het met F bij de oogarts ?

LM, hoe gaat het met zindelijk worden, en ik dacht dat J alweer in zijn eigen bed sliep? ML toch niet zo sterk om het zo te houden :D? hopenlijk kan J er snel aan wennen, word het tussen jullie ook weer gezellig, want intiem zijn lijkt me dan wel lastig ;)

rasp, hoe gaat het meid ??

nemo en BB, wat vervelend dat er zo veel geldzorg is, en idd met de plannen die er nu liggen word het er niet makkelijker op, gelukkig is de gevreesde zorgbezuiniging er niet doorgekomen. maar zag al wel op mijn eigen polis dat het eigen risico alweer E 100 omhoog is gegaan ;), en E 100 per week is niet veel, als ik denk wat ik in een week uitgeef :) dan kom ik echt niet uit met die E 100 waar jullie het van moeten doen. en sint en kerst vlak bij elkaar helpt natuurlijk ook niet :(, hopenlijk breken er snel betere tijden aan.

S is weer naar de psz dus even lekker tijd voor mezelf. gister hadden we ook niets op de agenda staan, we hebben dus ook echt niets gedaan :p, ook best lekker !! de box gister wel in elkaar gezet voor het geval dat, vanmorgen had ik helemaal een rode plek op mijn buik waar de baby gisteravond actief was geweest, dus denk echt dat het niet lang meer duurt, de ruimte word iets te krap denk ik :D
    dadelijk de konijntjes weer voeren, ze doen het super !! groeien gemiddeld 10 gram per dag.
    en

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    nou heel eerlijk denk ik dat we iets meer dan 100,- te besteden hebben voor boodscappen benzine en extra's, maar niet veel meer. Dus ik kan me gewoon goed inleven in Nemo. ;)

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ach, soms word je er creatief van. Zie het maar als iets goeds, back to basic. Ben ook allerlei dingen aan het verkopen. Als is het maar voor €10. Alles is meegenomen. Ons voordeel: ML is 2 weken weg, heeft daar te eten en wij eten gewoon veel bij de oma's... ;)
    En heb natuurlijk nog mijn efteling proef-abbo, dus gezelligheid geen gebrek :) Had ook aanbieding gehad om het nog 5 maanden te verlengen, dat krijg van mn moeder voor mn verjaardag :D Kunnen we tot eind april gezellig eftelingen! Ik vind het ZOOO leuk!
    In juli wordt Daan natuurlijk 4, dan gaan we waarschijnlijk niet meer, wordt dan echt te duur en trouwens, dan zit hij 5 dagen op school en weekenden heel druk, dus das zonde.
    Voordeel is dat ML als hij thuis is, ook écht thuis is, dus dan kunnen we do en vr ook lekker gaan (we vermijden de weekenden)

Vlek: wat groeien de konijntjes goed! En de beeb heeft geen ruimte meer las ik?

BB: spannend!!!

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo, hihi idd creatief word je er wel van idd. maar neemt niet weg dat het niet leuk is :(.
    efteling is leuk idd, voor ons een beetje ver helaas, wel fijn dat je moeder dit als kado wil geven, scheelt alweer.

BB, ik snap je helemaal hoor, maar het blijft niet leuk om telkens af te moeten wegen wat je nu wel of niet koopt. maar de kinders zijn weer goed verwend door sinterklaas las ik op FB, leuk joh !!
    en een streepje !!!?? over een paar dagen nog maar eens testen dus !! zou wel heel leuk zijn, een echt kadootje.
    misschien een bloedtest vragen aan de HA ??

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oh vlekkiw het is n beetje vroeg voor n bloedtest. ik zit nu ergens tussen de 9 en 13 dg na de gezelligheid met ML waar we niet zo voorzichtog waren, dus t kan alle kanten op. ik heb nu ongikrampen dus t is erop of eronder higi. beiden goef.

Nemo dat is ook zo! en soms is t leuk ook nog als t je weer lukt iets leuks te doen voor n prikkie ;)

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal:D we werden hier om 09.00 uur wakker:$ ik in elk geval...ms. waren de kids al eerder wakker;) E.line heefyt van ML nog wel flesje gehad vanmorgen, maar ze sliep wel langer door:)
    Zo, dat is wel lekker wakker worden dan hoor!!

@Nemo Niet leuk als je geldzorgen hebt!!:( Ik denk dat iedereen zich er wel in herkent, ik verbaas me over mensen om me heen, waar het geld gewoon lijkt binnen te stromen zoveel als ze kunnen uitgeven. ik hou mn hart vast voor volgend jaar wat er allemaal gaat veranderen....Ik heb voor M.aaike MP ontdekt voor leuke tweedehandkleding die ze aan kan naar de psz...ik koop dan gelijk een setje kleding, zodat de hele outfit compleet is, en het ziet er als nieuw uit. Ik heb er echt plezier van, en als er dan is wat mee gebeurd, maak ik me er niet druk om!
    Ooooo leuk dat je abbo hebt op de efteling!!errug leuk voor kids!(en voor paps en mams;))

@BB iiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh meid, dat zou es leuk zijn!!!!:D ik denk positief in het roze!!! wat een leuke verrassing zo net voor de feestdagen;) Duim voor je dat het geen valse streep is, maar een hele mooie echte!!:)Wanneer ga je weer testen?

@vlek Spannend!!!En ook weer leuk om de box te hebben staan he! En als je zelf al denkt dat het niet lang meer gaat duren...dan zal dat vast wel kloppen!! Spannend hoor!!:D

@Merel Hoe was het gisteren?

rare ML heb ik...had pas gedroomd dat we zwanger waren van een drieling.:$:D haha, nog ff meneertje..waar zit jij met je gedachten...;)

Deel Deze Pagina