Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen!!!!

Nemo, welkom terug wel zo gezellig even meekletsen. En ja dat zijn geen leuke tijden als je even niet weet hoe rond te komen en het met 100 pw moet doen. (helaas kan ik er ook over mee praten als is het nu bij ons al weer in stijgende lijn omhoog, maar soms is het gewoon balen en moet je echt de touwtjes aan elkaar knopen he) En je er voor schamen ja het is niet leuk maar goed iedereen echt waar je bent niet de enige die het wel eens minder heeft en meer rode als zwarte cijfers ziet op de bankrek.

BB, oooh spannend licht streepje dus, zou wel een leuke verassing zijn he. moet zeggen dat ik op het moment ook heel slordig ben met de pil Oeps:).
    Nou morgen maar weer een testje wagen? En pjamazak had ik je toch laten weten maar goed die heb ik gehad hoor en hangt aan de verwariming op zn kamertje echt super leuk en een goede oplossing ipv dat het in de kast verdwijnt

Vlek, aaah de baby je een flinke rode plek bezorgt, ik hoop dat het draaien gaat werken scheelt wel dat je al kindje gehad heb dan schijnt het soms wel effectiever te zijn dus daar duim ik dan maar voor!! hoe is het met de oortjes van S? En ja heb je gevoel dat baby niet meer zo lang laat wachten vind het nu wel spannend worden hoor!!!!!!!! ga je mij smsen?? of heb je iemand anders op het oog?? (eerlijk zeggen he)

Merel, hoe is het gegaan het weekend een leuk sint feestje gehad? en was je schoonmoeder nog beetje te doen?

Rest zwaai!!

Ik ben gister lekker met vriendinnnen uit eten geweest, erg gezellig. Verder zaterdag een sintfeestje van ML zijn werk erg leuk en de kids hebben een leuk kado gekregen. En aankomende week een drukke week maar daar zal ik jullie maar niet mee plagen dat allemaal te melden:p

F dr oogjes zijn stabiel dus ja ben een gat in de lucht gesprongen, T hebben ze ook meting gedaan die zit nu op links +1,75 en rechts+1,00 met een cylinder, prima waarde omdat de oogjes nog groeien en kindjes dan op een 0 nivo uitkomen maar goed e cylinder rechts meoten we wel in de gaten houden.

Mijn schouder gaat goed nu gelukkig soms nog wel eens last maar ach is nu goed te doen, en werken bevalt prima goed ben wel meerdere avonden van huis maar ja ach de centjes zijn wel lekker zeker met de sint voor de deur he. kan iedereen wel wat extra gebruiken, nou en ik vind weet nu of jullie dat ook hebben de boodschappen zo belachelijk duur geworden.

(zorgverz, ja zag de nw polis ook, maar ik ga overstappen naar een goedkopere coll verz. deze is zeer gunstig. mocht iemand willen weten hoe en wat pb maar. is namelijk voor iedereen toegankelijk maar veel weten het niet heb zelf bij zorgverz gewerkt;).)

Goed ik ga nu eens even een rondje was vouwen/strijken/dweilen enzenz blehblehbleh..........maar het moet he anders word het hier zn vuilnisbelt hiii

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    madelief, een 3ling jeeee hiii die ml van jou zit al bij een baby in gedachten dus. Alles goed met de meiden?

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ZO, net even een besparing gedaan bij zorgverzekering door eigen risico maximaal omhoog te gooien, afgelopen jaar 0 euro aan eigen risico betaald!!! dus ja...en het levert ons nu 350 euro op. (we betalen per jaar) Kunnen we weer gebruiken om af te lossen. ( eind van het jaar moet er 10.000 euro extra afgelost zijn bij souders...dus daar heb ik buikpijn van!!)

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis Fijn dat het met F. oogjes goed gaan!! Wat heb je met je schouder gedaan dat je er last van had? Ja wel lekker hoor extra centjes binnen krijgen!!

hier gaat het prima met de meiden!!!

Oeeeeeeeee het gaat regenen en de dekbedden hangen buiten,
    ik vlieg nu naar boven!!!!!!!!!!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    *Edit*
    Voordat mensen gaan denken dat ik honderden euro's uitgeef aan een efteling abonnement: het was een proefabonnement van 5 maanden voor €60 (terwijl entree normaal al €33 is..)

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En ik heb nog kortingskaartjes van €7,50, dus als iemand een keer mee wil :p

7. giraf

giraf Niet meer actief

Merel
    En? Leuke middag gehad gisteren? ;)
    Ik zou wbt je schonezuster (dieeigenlijkhelemaalnietzoschoonis) gewoon alles wat ze zegt de 'ene oor in, en heel snel bij het andere oor er weer uit' techniek toepassen... tenminste ze klinkt hetzelfde als mijn schoonzus en daar kun je ook geen discussie mee aangaan, want dat is altijd ellende.... en negeren werkt het beste is mijn ervaring :cool:

Vlek
    Wat doet de baby nou?! :( Verkeerde kant op gedraaid :( Ik kan me je rotgevoel heel erg voorstellen.... En een draaipoging doen? Bikkel! Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik ken 3 verhalen uit mijn omgeving over draaipogingen en die meiden omschrijven de pijn allemaal als hels :) sorry sorry sorry, wil je echt geen rotgevoel geven hoor, maar als ik achteraf met zo'n verhaal kom, denk je misschien ook "trut, had dat maar eerder gezegd" :)

Hoe gaat het met S haar oortjes? helpt de AB?

madeliefje
    Hoe gaan de nachten met E? Al wat beter hoop ik? en lekker uit mogen slapen van ML :) Heerlijk hoor! Maar je hebt je rust ook hard genoeg nodig als je straks een drieling zwangerschap aangaat he :p:D

Ama
    Wanneer kwam je moeder ook alweer? Binnenkort toch?

BB
    Een ieniemiene 2e streepje??????? SPANNEND!!!!!!! Ik hoop op een heel mooi cadeautje voor de komende feesdagen!!!!!

Nemo
    Hmm geldzorgen is nooit leuk :( Lang leve eten bij familie :D
    Mooie foto van je kindjes! D staat er altijd zo heerlijk guitig op :)

Meis
    Leuk een avondje met vriendinnen! Kan ik altijd helemaal van opladen! :)
    En fijn dat de oogjes stabiel zijn gebleven!
    Werk je nu extra avonden ivm de decembermaand? Of werk je sowieso meerder avonden in de week?

Nou nog even een (snel) verslagje over ons slaapavontuur :D

I was de hele dag al door het dolle heen want "I magge bij du doktuh slapuh"
    We kwamen rond 4 uur bij het slaapcentrum aan, als eerste gelukkig, dus ze hadden uitgebreid de tijd om ons welkom te heten, rondleiding te geven en I op haar gemak te stellen. Daar een beetje rondgelopen, gespeeld in de gezamelijk woonkamer en een boterham gegeten.
    Rond 6 uur kwamen de andere patienten ook binnen (nog 5) en vanaf toen was het een drukte van jewelste, alles liep door elkaar, niemand wist ergens iets vanaf en de zusters waren te druk, dus ik was echt blij dat ik met I al eerder die dag was aangekomen, want als we in die drukte aangekomen waren was er met I geen land meer te bezielen ben ik bang.
    Rond half 7 werden we naar de 'plakkamer' geroepen. I vond het in eerste instantie prachtig al die aandacht en al die stickers op haar lijf. Ze had haar knuffeltje ook bij en ze was de zusters aan het bevelen dat haar knuffel ook plakkertjes moest, oftwel I was helemaal in haar element als bazige leider :D
    Maar na een kwartier had mevrouwtje lang genoeg stilgezeten vond ze en was ze het beu, helaas voor haar duurde het opplakken van alle stickers een uur, dus dat waren nog een pittige 3 kwartier I in bedwang houden ;)
    Uiteindelijk zat alles. En ze zat de echt helemaal onder de draadjes :$ Vanaf haar teen tot haar hoofd echt overal!
    Toen wilde ze slapen zei ze dus wij naar de kamer, uiteindelijk een flinke paniekaanval toen ze eenmaal lag, ik dus bij haar in bed gekropen en na een dik uur is ze toch in slaap gevallen gelukkig.
    De verdere nacht is eigenlijk wel redelijk gegaan voor haar. Half 9 sliep ze en om 6 uur was ze wakker en tussendoor is ze een keer of 4 wakker geworden, eigenlijk een redelijk goede nacht dus voor haar.
    Beetje jammer was alleen dat ze in haar neus ook een slangetje moest hebben, maar dat zat natuurlijk hardstikke vervelend dus in haar slaap trok ze dat slangetje elke keer uit, gevolg: de zuster is ELK HALF UUR :$ naar onze kamer gekomen om dat slangetje weer terug te stoppen, oftwel Giraf zat ELK HALF UUR rechtop in bed van de schrik :):p
    De volgende ochtend mochten de stickers en draadjes vrijwel gelijk allemaal af, dus even snel eten, douchen en we konden weer naar huis. 10 december krijgen we de uitslag, dus ik ben zeer benieuwd!

Verder ben ik gisteren met I naar de sinterklaas musical geweest, echt super leuk!! Ze vond het helemaal super.
    Dat vind ik nou echt leuk worden, als ze wat ouder worden, dat je dan ook echt uitstapjes kunt maken met ze :)

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    zoooo dat is echt wel gunstig zeg, kan me voorstellen dat je dat dan doet. ik vind eft.eling ook erg leuk alleen stuk rijden voor ons he dat houd dan toch tegen.

9. giraf

giraf Niet meer actief

Telt dat nu nog? Of was dat een speciale aanbieding voor jullie?
    Wij willen eigenlijk ook kijken voor een abbonnement, maar ik kan geen aanbieding vinden? :)

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik ben juist de hele tijd bezig geweest om te zeggen dat hij zn tong niet mocht uitsteken ;) Hahaha

Ben benieuwd naar de uitslag van I. Vind dat ze zich wel goed gehouden heeft!!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hij was oorspronkelijk van 1 juli t/m 30 november. Dat hebben we toen gedaan, omdat ik nog in mn verlof zat, leuk uitstapje.

Nu hebben we zo tegen het eind een aanbieding gehad (Was te verwachten :p)
    We kunnen met korting een jaarabonnement kopen (iets van 150,- geloof ik, vind ik echt te gek. Zeker omdat we dan vanaf juli voor Daan ook een abonnement moeten kopen)
    Of nog eemalig 5 maanden verlengen (tot 30-4 dus) voor nogmaals €60.

Aanbieding geldt dus helaas niet meer. Ze hebben nu wel iets nieuws. Je kan per maand betalen. Dan heb je een doorlopend abonnement (voor minimaal een jaar) voor €15 per maand. Als je dan 1 per per 2 maanden gaat heb je het er uit (zo reken ik dan altijd maar..)

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Als het verkeer meezit is het maar een (ruim) half uurtje van ons vandaan... Én we rijden diesel, én ik rijd graag, dus :D!! Haha

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh... 15 e per maand dat is niks!! Maar dat is pp neem ik aan? Ja dan is t weer duur :)

14. giraf

giraf Niet meer actief

ja dat is p.p.
    Dus 2x 15euro, want de kindjes zijn gratis (onder de 4) maar dan komen er ook nog parkeerkosten bij toch nemo?

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, en volgens mij kan je voor €50 een parkeerabonnement kopen. Normaal tot al €10 per keer

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ja en reiskosten.... Misschien iets voor later als ik groot ben hahahahaha :D:D

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    oh, of €5 per maand

18. giraf

giraf Niet meer actief

Toevallig! later als ik groot ben wordt ik ook rijk! :)

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    :D:D goed he

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja reiskosten sowieso. Maar is geloof ik zo €15 (voor heen en teurg) voor ons. En omdat we zo vaak gaan is het toch geen hele speciale dag, dus neem ook geen compleet eetfestijn mee. Gewoon boterham, pakje drinken en een koekje ofzo...

Deel Deze Pagina