Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen,

@Amarens, ja sorry beetje later maar goed was het nog niet vergeten hoor hiii, nou zie jou post wel komen;)

@BB, spannend dus even wachten maar klinkt al wel veel belovend!!

@Rest zwaai fijne dag

Ik heb net al F naar school gebracht in pietenpak wou ze al toen sint nog niet in NL was maar nu was de dag helemaal gelukkig, zelf even naar de schoonheidspec geweest en op de terug weg een tafeltje en bankje voor de kids gekocht. in de hoop dat ze daar niet mee gaan slepen en overal bovenop klimmen APEN zijn het

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Heel veel succes, denk aan je!!! hoop dat de kleine stiekem toch nog even gedraaid is!!!en anders dat het zo lukt met draaien en het geen pijn doet:) Duim duim!!

@BB ieeeeeeeeeeeeeh ik zeg het je: je bent gewoon zwanger:D een streepje, is een streepje!!! Duim duim duim!! zo zoooooooooo leuk zijn;) (wel jammer voor mij, moet ik me in uppie wachten:p)

Iemand van CB zou komen om 09.30 uur, maar nog niemand te zien...zouden ff beppen over M.aaike en haar gedrag. Maar nu valt er niks te beppen;)

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee hoor... hij is behoorlijk licht ingedroogd, dus ik denk toch niet dat het zo is. ;)

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    alles kan nog BB;)

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee hoor. ik ga met je meer naar Maart :D Ongi is zojuist begonnen.

6. giraf

giraf Niet meer actief

Balen :( Maaaaaaarrrrrrr......op naar Maart! :D

Ik hoor trouwens steeds vaker slechte verhalen over vals? positieve testen van KV2v5....:(

Madeliefje
    Is het CB al langs geweest?

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik heb geen K2V5, maar via MP ;)

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Huh? En nog steeds niet geweest?? Raar...

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    nee. geen CB gezien....Tja, ms. was diegene ziek??

@BB:( had het je zo gegund meid!!:) Op naar maart;)

@Vlek denk aan je!!

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh Mlief, nee hoor. Ben er erg nuchter onder. De kans was zo klein het is prima zo. Past beter in de planning hahaha ;)

Vlekkie hoe is t meid????

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Jaaa Vlek waar zit je maar vooral hoe ligt de baby nu??!!

(had gedroomd dat je al bevallen was, maar je durfde het niet te vertellen, domme droom van mij dus)

zwaai zo even een pizza happen en dan naar het werk;)

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    terug uit t zkh, het is nu letterlijk en figuurlijk een dwarsligger ;), wel met het hoofdje meer naar onder gelukkig, het is dus mijn hele buik rond geweest, hoezo teveel ruimte.
    nu voor komende vrijdag een draaipoging, maar kans dat ie blijft liggen is klein, maar het proberen waard.
    anders is het draaien en direct vliezen breken zodat ie niet meer terug kan en dan moet ie er ook meteen uit :$, maar dat proberen ze pas na 39 wkn als er ondertussen nog niets gebeurd.

nou ja een heel verhaal, maar niet veel wijzer helaas.

BB wel balen, maar als het in je planning beter past is het ook wel fijn :D en samen met Mlief beginnen is ook wel leuk.
    had je het al aan ML verteld, hoe reageerde hij ?

Mlief, wel raar dat ze dan niet afbellen, miss morgen ff naar toe bellen, miss staat het wel voor volgende week op hun kalender.

meis, eet smakelijk met je pizza, en werkse vanavond, moet je tot laat ?

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Maar als ik het goe begrijp, heeft het ruimte genoeg om zelf nog te draaien naar hoofdligging?? nog een kwartslag draaien?? Duim duim duim voor je!!! en anders dat het vrijdag mag slagen de draaipoging!!!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Die kleine is zich aan het voorbereiden op een groots entree :D

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi de gyn werd erbij gehaald voor overleg, de gyn die mij ook clomid voorgeschreven heeft, hij zal wel denken, eerst wil dat kind er niet in en nu niet meer uit :D

ach ja we zien wel, vrijdag eens kijken hoe ie nu ligt, miss wel in de juiste houding zodat er helemaal niets gedaan hoeft te worden.

zien we niet vaak zo'n dwarshouding in deze termijn zei de VK uit het zkh, tja het zal ook eens niet ;), ik heb altijd van die rare dingen.

@ Mlief, idd, nog een kleine kwartslag draaien en dan is ie er.

vorige week bij mijn eigen VK lag ie met zijn hoofd tegen mijn ribben en met de billen net iets voorbij het bekken, nu precies andersom, als in 10 voor half 11 op je horloge zeg maar.

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, net de (aanstaande) school gebeld van M.aaike!! De eerste stap is gezet...22 januari mogen we op kennismakingsgesprek.
    We willen met school nog wel even bespreken hoe dat gaat met herfstkinderen. Officieel mag ze dus met 6 jaar door naar groep 3. Hier hoor je dat eigenlijk nooit. Maar het is wel officieel blijven zitten van je kind als ze niet gelijk door gaan naar groep 3 met 6 jaar. (zijn mn szus die juf is) En natuurlijk moet je kijken naar je kind wat verstandig is! Maar hier redeneren ze nog: ze kleutert 3 jaar, tenzij ze aantoonbaar door kan. En officieel moet het zijn: ze mag in twee kleuterklas doen, tenzij ze het aantoonbaar niet aan kan.

Heerlijk, heb er al zo'n zin als ze naar school gaat! En niet omdat ik dan rust heb ofzo, maar omdat ze dan elke dag in een leer/speelomgeving zit, waar zij zo'n behoefte aan heeft!! (en hier thuis is dat toch anders:D)

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo...... 24 uur niets gepost ?? dames druk ??

Mlief, snap je helemaal hoor !! ze komen dan met zoveel nieuwe informatie thuis, zo leuk !! en je ziet ze dan groeien.
    ik moet ook nog bellen voor school :), is maar een klein schooltje, daar zijn geen wachtlijsten.

en op zich is "blijven zitten" niet slecht toch, komt vaak ten goede van hun kunnen, tenzij ze er al klaar voor zijn natuurlijk, maar dat zal toch wel per kind beoordeeld worden denk ik ?

straks naar het ZKN, hihi ML is zenuwachtiger dan mij :D

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ff snel: SUCCES VLEKKIE!!!!! Toi toi toi!!!!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek nee zitten blijven is niet erg, maar het word niet gezegd op deze school dat het officieel dan zo is. Als je kind dan in de toekomst nog een keer blijft zitten, dan is het de tweede keer en moet je dat schooljaar zelf betalen. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar toch wel fijn dit te weten. De school waar M.aaike heen gaat, laat de herfstkleuters vrijwel altijd 3 jaar kleuteren. Op een paar uitzonderingen na. Dus we hebben wel zoiets van, als wij vinden dat M.aaike door kan, dat we wel meer op onze strepen gaan staan. Het moet niet zo zijn dat enkel voor het gemak van de school, M.aaike maar even 'blijft zitten'. Want dat heb ik wel gehoord om me heen, en wil ze wel vragen waarom er zo weinig herfstkinderen door gaan. (als het voor de kleuters niet haalbaar is, waarom is de wettelijke grens dan 1 januari, dat is toch ergens op gebaseerd?)

Spannend Vlek, heel veel succes straks!!!Duim duim duim!!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hoe is het met iedereen? druk drk druk?

Ik moet voor mn broers suprise een S.weex UTP oprolbare kabel- 1.2m hebben...nergens te vinden op internet (eentje dan maar verzendkosten zijn megaduur) Computerzaak gemaild, en die hebben ze ook niet. M.ediamarkt is hier niet in de buurt en online zie ik het niet staan...Heb mn broer als via de suprisesite gemaild of tie nog iets anders weet...maar hoor niks van em. Lekker handig dan! Nog 2 weekjes en dan moet het klaar zijn. ML moet nog suprise maken voor mn neefje van 10 jaar. Dus moeten er toch es gauw mee gaan beginnen...Morgen dagje weg naar Apeldoorn en omgeving. Me nichtje is jarig geweest, na verjaarvisite gaan we naar een museum/speeltuin/bossen/etc. omgeving Apeldoorn.

Deel Deze Pagina