Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    goedemiddag

kom even zwaaien

Heb T ziek al 2 dagen bijna 40 graden koorts arme kereltje

@Vlek, succes vanmiddag

@Amarens dank voor je post leuk leuk!!!

@Merel, succes met het afscheid vandaag op kdv.

fijn weekend allemaal al vast
    (ik moet nog even werken vanavond en dan een week vrij :):))

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nou, beeb heeft goed geluisterd :D, het ligt nu goed, nog niet vast maar dat komt ook vast goed. ik denk dat ie ook geen zin had in polonaise aan z'n lijf, pfoe !!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Las het op FB, heerlijk!!! Wat zal je opgelucht zijn dat je toch niet onder de 'handen' moest!! het wilde gewoon extra gezien worden op de echo...denk echt een eigenwijs manneke...;) of een eigenwijs dametje hihi.
    En nu afwachten op een naderende bevalling...Bijna alweer 38 weken!! Kleintje, blijf nu maar liggen he...zo lig je goed!

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ja idd heel fijn Mlief, hopenlijk blijft het zo en is ie de volgende keer niet weer anders gaan liggen. wel een extra groeiecho op de kalender in het zkh, ze vonden de buik van de beeb aan de grote kant.

vandaag een rondje gemaakt, ik had een beeld babyfoon via i-net besteld maar deze haalt bij lange na het bereik niet wat ik nodig heb, dus geruild bij ba.bypark, aangezien ik niet meer alleen 2 uur onderweg wil zijn moest ML mee, toevallig had een boer daar in de buurt kalk nodig, dus dat kon ook mooi in het rondje, ook zit de kippenboer daar in de buurt, dus direct maar extra kippen en een pauwenkoppel aangeschaft. alles weer voorzien dus :D

iedereen sint al gevierd, of aan het doen op dit moment ?

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, dagje visites gedaan.
    Zeg je tegen sm dat we 1e kerstdag hopen te komen, krijg je de reactie of we dat al met de rest (broers/zus) overlegd hadden, want die komen allemaal 2d kerstdag... (en ML heeft gisteravond nog gezegd dat we 2de kerstdag voor ons zelf houden) Elk jaar is het 1ste kerstdag geweest, vorig jaar was het 1e kerstag, want zn zus kon niet op 2de kerstdag. En nu moet het weer op 2de kerstdag.

Sorry hoor, maar deze reactie is toch niet echt verwelkomend?? zucht, word hier altijd zo moe van...

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Vlek: WAT GOEDDDD!!!!!!!!! Superknap vd de beeb ♥♥ hiiiiii Nou lekker blijven zitten beebje!

Meis: Beterschap!

Mlief; Ja ik ken de frustraties grrrrrrr.... Succes!!

Hier SORRY zooooo druk!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vlekkengek, jaaaaaaaaaaaaaaaaa knap knap knap van jullie kleine! Ben zooooooo benieuwd wanneer jij gaat bevallen, zal niet zo lang meer duren, spannend!

Meis, L is ook ziek geweest, uiteindelijk een ab gekregen en het gaat nu gelukkig beter. Beterschapjes. En een week vrij, heerlijk!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    vlek ooooh 38 weken!!! hoeist? gevoel dat baby aan het indalen is?

vind het retespannend!!!!

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    hahahaha, ik ook!!! :D

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    LIEVE GROTE JP, VAN HARTE MET JE VERJAARDAG.
    Het zal ongetwijfelt een hele mooie dag worden! En voor straks heel veel plezier op school!!!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    JP, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Alweer 4 jaar!! Proficiat!! Een hele fijne dag vandaag samen met je papa, mama en zusje!!:)

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Ligt de kleine voor je idee nog goed? al iets aan het rommelen?? spannend hoor!!

@Merel Hele fijne dag vandaag he!!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Lieve JP gefeliciteerd een hele fijne dag samen met mama, papa en JK.

l_th-wk-voor jou gefeliciteerd.jpg

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Van harte gefeliciteerd lieve Jp!!

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vlekkengek, jij bent toch niet stiekem aan het bevallen??????

16. giraf

giraf Niet meer actief

Bekijk bijlage 290158

Lieve Jp vandaag is de grote dag! Vanaf vandaag ben je een grote jongen en mag je naar de grote-jongens-school! Gefeliciteerd!

17. giraf

giraf Niet meer actief

Zo ik meld mezelf ook weer even :)
    Heb wel braaf meegelezen afgelopen weekend, ben veel te bang om anders Vlek's bevalling te missen....

Afgelopen weekend was DRUK! Pfff overal sinterklaasvieringen, kindjes schandalig verwend.... en het erge is dat komende weekenden ook helemaal volgeboekt staan met visite's, verjaardagen, feestjes en kerstverplichtingen, leuk allemaal, maar wel ontzettend druk.....

Maar volgens mij heb ik verder niet zo heel veel gemist toch?

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hieperdepiep HOERAAAAA!!!

Lang zal Jp leven in de gloria!!!! Laat je mooie stoere jarige neus maar krullen jongeman, want jij mag naar SCHOOL! Jaaaaa eindelijk he boefie! :D
    Een hele fijne dag voor jou, mama, papa en Jk

Dikke verjaardagszoen op je neus!

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    JP, van harte met je 4e verjaardag !!!!! en papa & mama en zusje jk natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie naar schoolgaande boy !!
    lekker genieten van alle taart en kadootjes en daar de komende weken lekker mee spelen !!

vanmorgen sintviering op de psz gehad, als oudercommissie moest ik helpen, superleuk natuurlijk, maar ik ben gesloopt !!
    vannacht weinig geslapen omdat S het allemaal zo spannend vond en een aantal keer bij ons aan bed is geweest, maar goed, nog niet bevallen dus :D
    kleine is s'avonds en s'nachts heel druk, dus lekker pijnlijke ribben als gevolg, maar goed nog even en dan voelen we dat getrappel niet meer.

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi allemaal,

Kom even bedanken voor de lieve felicitaties! Echt leuk!
    Jp had een thomas taart en telkens als ik een plaatje hier liet zien waar thomas op stond zei hij: "is die 'taart' voor mij??"
    Mijn afwezigheid hier heeft meerdere redenen gehad. Enorm veel toestanden wat betreft voorbereiding Sint/afscheid en verjaardag KDV/oefenen en meedraaien op school/vreselijk veel Sinterklaasvieringen in de familie/ en nog een aantal dingen betreffende het zoeken naar werk wat niets oplevert.
    Ik heb alles meegelezen, maar had de puf niet om te reageren.
    Probeer komende weken weer erbij te zijn, aangezien ik reuze benieuwd ben naar het nieuwe Vlekkenbabytje!!!

Even heel kort:
    Giraf: hebben jullie al uitslag gehad betreffende de slaapkliniek? Super knap hoe I het heeft gedaan hoor, en jij ook, is toch super spannend!

Meis: jij weekje vrij van t werk? Kun je ook optimaal genieten van het SInt feest!:)

Amarens: wat heerlijk dat je moeder binnenkort komt!! Echt fijn voor je!:)

Nemo: jij ook druk met sint/verjaardagen enz?! Is je man er op 5 dec wel bij? Wat groeit S toch als kool zeg, gaat snel..:$

Vlek: jou beebje heeft het gesnapt, omlaag met t koppie en blijfffff....
    Hopelijk blijft ie nog even zitten tot ruim na 5 dec. Jij weet immers hoe lastig die verjaardagsdata zijn rondom het sintfeest....
    En rust je wel goed uit, klinkt alsof je nog steeds (noodgedwongen) rent en vliegt.;)
    Jp zei gisteren ineens: "Ik vind het zo jammer dat S niet op de K.ameleon zit....! (das zijn nieuwe school)
    Hoe hij daar zo ineens bij kwam?:D

Madelief: lastig is dat he, heb je surpise en heeft diegene van die specifieke wensen op zijn lijstje staan...grrr
    Jij M dus al aan moeten melden op school. Komt dichterbij he:)

BB: jou kindjes zo te lezen ook mega verwent met de sintvieringen elders.
    Ik vind het best erg dat jp zoveel heeft gekregen al.....hij kan er natuurlijk niks aan doen dat hij zowat gelijk jarig is met sint, maar het is zoooo irritant dat 'men' daar geen rekening mee houd.
    Alleen mijn schoonvader kwam met een pakje met 2 autootjes en daarbij geld in een enveloppe. Thank god, iemand die begrijpt dat het niet op de grootte van het kado gaat.

Rest: zwaai, ben t even kwijt hoor....

Deel Deze Pagina