Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    snelle zwaaiii

Lieve Vlek: van harte gefeliciteerd!!!

Zit bijna hele dag te surveilleren. Kids op school krijgen als sinterklaascadeau allemaal een toets :p

16:10 klaar, kids halen (daan zal wel hyper zijn, sint is op kdv geweest) en dan naar smoeder, gezamelijk vieren, komt óók een sint!!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Giraf Das wel een goeie om op te letten idd...E.line kan hier ook behoorlijk boos worden..zet haar dan vaak als time out in de box.

madame stond vanmorgen op de stoel wat van de tv kast te pakken:$ de kleine aap!!:D En ze loopt nu echt!!!Loopt al meerdere stapjes, dus het is aan het eind van de week alleen nog maar lopen denk ik!! Zo lief om dat gewaggel weer te zien!!!:D Smelt!

@Merel Het is ook geweldig en compleet en compleet geweldig met twee gezonde mooie kinderen!!Een mooie prins en prinses!!
    En ik had hetzelfde besloten hoor!! Maja, ik ben nu 25 jaar, dus sta er nog wel open voor, al zijn 2 kinderen ruim genoeg natuurlijk!! dus voorlopig eerst even het gedrag van M.aaike aankijken!!

@draakies Gelukkig, de musketierkindjes zijn normaal:) die vertonen allemaal hetzelfde gedrag!!:D

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Giraf hiiiii dat is nu precies wat bij elke dag gebeurd: dan ben ik tevreden en het volgende moment (door wat ik bv. zie op tv) wil ik weer sterk een volgend kleintje!! Moeilijke is: wat zegt nu je gevoel en wat nu je verstand. En dan..wat is verstandig?

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhh nee, maar ik bedoelde ook weer niet dat jp de "oorzaak" is. Maar ik vond juist dat ik het zelf een beetje deed lijken alsof door zijn gedrag ML echt geen kinderen meer wil. Maar er spelen dus wat meer dingen mee, en dat wilde ik even toevoegen!;):D

Ik denk ook dat het 'verdriet' om 'geen kinderen meer krijgen' meer een vorm van weemoed is naar de mooie tijd met jp en jk in kraamtijd en eerste jaren.
    Ik zou immers nooit v.t.v. weten hoe een derde kindje ter wereld komt, helse bevalling? Of hoe de kraamtijd zou zijn: misschien wel een waardeloze kraamhulp. En bovenal zou een derde kindje gezond zijn?
    Dat is voor iedereen spannend, maar als je 38 bent toch weer anders als dat je 32 bent.
    Ik verlang dus in mijn geval meer naar vroeger als dat ik hunker naar iets nieuws. Volg je me nog??:D

Madelief: goed bezig jij!!
    Ik had me gisteren bedacht dat ik wel pepernoten wilde bakken met jp, alhoewel ik ze niet lust...
    Maar bedacht me vanmorgen ook wel weer dat ik het véél belangrijker vind dat JP zometeen eens naar bed gaat om een dutje te doen zodat hij vanavond op mag blijven. Is ons afgelopen zaterdag gelukt, toen hebben we hem na 2 uur wakker moeten maken!
    Dus ik verkies de nachtrust nu even boven het kokkerellen.
    Ga wel nog even langs de bakker voor iets lekkers voor halverwege even een stop in te roepen tijdens het uitpakken.
    Alles staat bij de buren in de garage, zoooo leuk weer deze tijd!!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Rasp, als je het nog leest, ook ik vind het heel jammer maar je moet je gevoel volgen en doen wat voor je het beste is. Ik heb alleen geen fb... :(

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    profiel is zo aangemaakt hoor :p
    En al is het net als giraf onder een onbekende naam, alleen maar om ons te volgen :p

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Cinnamon, leeeeeeeeeuuuuuuukkkkkkk nog een dochter!!! Gefeliciteerd!!!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlek, van harte met je verjaardag! Hele fijne dag vandaag en laat je lekker verwennen!!!!

Cinn, wat leuk een dochter!!

Rasp, jammer zeg! Maar ik snap je wel!

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ik heb al een profiel en heet daar ook Amarens om het overzichtelijk te houden, hahahahahaha. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet uitgezocht heb hoe het werkt :) Moet je dan mensen gaan zoeken???? Help!!!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    ik zal jou wel zoeken!
    Een amarens dus met 0 vrienden?? :D

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
  12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    heb je er een achternaam bij of alleen amarens??

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    gelukt!
    Heb je gelijk een paar vriendschap voorstellen gedaan van de andere musketiers

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    nu moet je mijn verzoek dus accepteren (of niet :p)

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    M.aaike ligt nu hopelijk ook even te slapen!! anders is het geen doen met dr vanavond! Zoooo, ben zelf ook moe, ga ms. zelf ook even een dutje doen!;)

@Merel Daar zit ik ook meer over na te denken, we hebben nu twee gezonde kinderen, wie weet staat je hele leven op zn kop bij een derde. Maar goed, aan de andere kant, ieder krijgt wel wat op zn bordje, dus om maar niet voor een derde te gaan is dan ook weer zo definitief. (voor mij dan he...na mn 35/36ste wil ik ook geen kinderen meer vanwege de verhoogde risico's, dus dat vind ik heel begrijpelijk!!)

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    3e, ik twijfel nog. Vriendlief wil voorlopig nog niet :D

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, volgens mij is het gelukt!!! Leuk!

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    3e: nee (maar heb ook geen galzen bol :p)
    Ik heb ook geen heimwee naar de babytijd. vind het juist leuker hoe ouder ze worden. (behalve de peuterpubertijd dan..)

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Yes, ik zag het!!
    Snuffel maar rond op mijn pagina...

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb wel heimwee naar de babytijd, maar vind het ook wel heerlijk om nu mijn handen weer wat meer vrij te hebben ;)

Deel Deze Pagina