Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hahahaha, Nemo, ik denk precies zo over. Ik geniet nu ook zo enorm van M, echt waar. En L is nu beter en slaapt al 2 nachten :p:p:p door, heerlijk. Straks willen wij twee jongens op een kamer, ben benieuwd.

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    hihi
    oohhh wat gaat het snel!!
    Ook alweer bijna een jaar!!
    Waarom gaan ze naar 1 kamer?

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    L slaapt nu nog bij ons ;) Was eigenlijk niet de bedoeling maar omdat ie niet doorsliep hebben wij hem bij ons gehouden. Samens op een kamer lijkt ons voor hun leuk (M vraagt daar al een tijdje om) en zo houden wij een kamer vrij voor logees.

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Okeee.. ja een kamer over is ook wel handig!

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    lieve vlek gefeliciteerd fijne dag vandaag!!
    zit op mobiel dus kleine letters maar niet minder gemeend

amerens je heb me gevonden ;)

peuterpuberteit, nee hier geen last van ahummmm F is nog wel te doen maar T heeft echt driftbuien ;(

zwaai fijne dag veel plezier!! wij hebben vanmorgen sint op school gehad nu door na de avond hiii.

oh en 3e ja die ligt in de planning maar ja nu goed moment hiii

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo en Amarens, ik sluit me daar ook bij aan hoor! Ik bedoel eigenlijk ook niet dat ik verlang naar de babytijd, meer dat ik bepaalde dingen zooooo graag nog eens over zou willen doen (en dan gewoon hetzelfde, niet anders doen ofzo)
    De kraamtijd, die verwennerij, het zwanger zijn met de echo's enz enz. Dat meer, daar heb ik heimwee naar.
    Niet naar de slapeloze nachten (al waren die zeer spaarzaam, behalve de eerste weken dan), de pijnlijke borstvoedingen, het onzeker zijn.
    Ik vind het veel fijner nu ik jk een beetje kan begrijpen in haar doen en laten.

Nou moet ik nog wat vertellen over onze kleine mop....
    Jk had het al een paar keer gedaan, maar bij ML, nu vanmorgen deed ze het ook bij mij.
    Ze ging op haar hurkjes zitten en zei: "Plasssjjjj" :$:$:$:$
    Dat is toch te gek voor woorden of niet??
    Schoonmoeder heeft even opgepast vanmorgen en bij haar deed ze het ook, wijzen naar de wc en plaaassjjj zeggen.
    Zij (schoonloeder) is zo gek en zet haar dan met de billen bloot op de wc, 'gewoon voor de grap'. (vraag me zelf af of dat nu nodig was...)
    Ze had gevraagd: "Jk klaar?"
    " Nee"
    En ze had nog even gezeten.....hoe idioot!
    Ze is erg voor me praten (en begrijpen) als je het mijn vraagt. Ze zegt eigenlijk al erg veel na. Alleen opa en oma wil ze niet zeggen :D

Iedereen zin in vanavond??
    Ik heb beide kids in bed liggen nu, maar jp heeft alweer een drame scene gedaan door heel erg snikkend mij mede te delen dat hij het zoooooo erg vind dat pietje verliefd nu niet meer erop gaat komen......weheeeeeeééééé.....:( drama king!!
    Hij slaapt volgens mij nog steeds niet, maar ja wat doe je eraan he...:x

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik baal er van dat ik van de begin tijd niet genoeg heb genoten en van de zwangerschappen ook niet...................maarja dat is altijd achteraf he ;)

Merel, ik ben er bijna klaar voor! Bij ons zijn de kids gewoon naar de opvang dus J is zeker niet naar bed. Maar morgen komt oma oppassen dus kunnen ze "uit slapen"

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Knappe JK, maar rare schoonloeder!
    Had die van mij ook niet hoeven doen :D

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    JP al bijna naar school!!! spannend hoor!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja leuk!! zal ik nog s wat grappigs vertellen?? Hij mag 19 december meespelen met het kerstspel met zijn klasje!! Dus we hebben al een optreden van m staan, Wahaahahaaaaaa, hij krijgt ook een rol. Ben benieuwd!!!:D:D:D:D

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    aaaaaah dat is echt zn smelt moment als je JP dan ziet staan, zou Klee.nex vast bellen voor eens diep lader tissues :)

@vlek jij toch stiekem voor een kadootje aan het maken :):)

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja, ik ga het wel filmen, kan ik me verschuilen achter de camera als ik t niet trek :p.

Vlekkie is wel erg stil ja......:$......t zou toch niet?
    Nee, die zit vast op de bank met de mond vol taart!:D

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    jaaa nou ik weet het niet , vlek nog niet gezien ze heeft ook nog geen verjaardagswens geliked op dr pagina. dus tot ze dr vlekkenkoppie heeft laten zien twijfel ik ;);)

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    jaaa vlek hangt onderin!!!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    onderin hangen kun je ook puffend doen....;):D;)

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    whaaahaa, wat ben je toch weer scherp :)

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat leuk Merel!!! Een tranentrekker moment haha

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ja ik ben er nog hoor ;), zonder baby gelukkig, hopenlijk wacht zij/hij tot zondag om zich te laten zien.

merel, aaah nu al meespelen in het toneel, leuk en echt een emomomentje idd.

sorry er blijft niet zoveel hangen op het moment :)

vanmorgen de keet gepoetst en vanmiddag visite gehad, paard heeft braaf de sint naar school gedragen, dus dat is gelukkig ook goed gegaan, vanavond nog ff sintavond en dan is het wel weer klaar met die beste man, vind S ook volgens mij, ze vraagt wanneer we de kerstboom gaan opzetten ( hebben we op school gedaaan na de sintviering, de ballen aangeven vind ze zo leuk), nog even onbreekbare ballen halen dus !

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Leuke relax verjaardagavond gehad gisteren? nog verwend door sinterklaas met leuke kadoos?

Zo, iedereen leuke sintavond gehad? hiiii ik voreg gister aan M.aaike: en kreeg je op de psz een kadootje van sinterklaas? zegt madam: nee mama, zwarte piet, want die draagt de zak met kadootjes! haha, ze pikken dat wel goed op zeg!

Gisteravond werd er aan de deur gebeld en ze kon haar ogen niet geloven..zakken vol met speelgoed!!Heerlijk om haar nu meer bewuster er van te zien genieten!!

E.line heeft gisteravond heel wat heen en weer gelopen!! Ze vond het super gezellig met dr neefjes en nichtjes en at super goed savonds...(ze mogen vaker komen;)) Het eten was geslaagd! Alleen...een warme ovenschotel heeft een lichte plek gemaakt in mn donkerhouten tafel...das dan wel weer balen!!Iemand idee hoe je dat weer kan lakken of iets??

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    en wauwwwwwwww het heeft alweer gesneeuwd..mooie witte wereld!!

Deel Deze Pagina