December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames het is weer tijd voor een nieuw deel :)

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Panos: campingbedje? hoezo dat dan?

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau is weer goedgekeurd bij de KNO-arts, zijn oren zagen er goed uit.
    Over een jaar mogen we weer terug komen voor controle.
    Helemaal goed, en ook de nachten blijven goed gaan...ik kan en durf te zeggen dat Beau helemaal zindelijk is :D *trots*

Luca bezorgd ons momenteel slapeloze nachten, en dan echt weer tot krijsen aan toe :(
    Ik heb hem nu ook net op bed moeten leggen maar slapen wil hij niet, hij krijst het uit.
    *het is nu ff stil*
    Wat zal er aan de hand zijn, ik zit me echt suf te piekeren....voor mijn gevoel duurt het veel te lang en zijn we al zeker een half jaar aan het tobben met de nachten.

@RiTi; Klinkt gezellig zo'n dagje met Maura, beterschap voor d'r.

@Suus; Gezellig, tot zo!

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddag dames,

Ik wil me graag even voorstellen. Mijn naam is chicken, ik heb een zoontje van bijna 3 Milan en een zoontje van 8,5 maanden. Graag zou ik met jullie meekletsen om ervaringen uit te wisselen. Ben wel een erg druk baasje, dus soms niet veel tijd, maar hoop toch dat ik met jullie mee mag doen.

whahahahahahaha......(kan er zelf wel om lachen) ola!!!!

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Hmmm....Chicken...? Chicken? Wie is dat ook alweer? Klinkt bekend, maar ben het ff kwijt... :)

Leuk dat je er weer bent!

@joyce: Lang verhaal. Deel van de slaapproblemen van uk1 en uk2 bleken aan het ledikant te liggen. Vandaar dus het cambingbed.

@dees: Fijn dat beau weer goedgekeurd is. Wel erg balen dat Luca zo blijft spoken. Moet zeggen dat er uk2 laatste gereset hebben met de 5 minuten regel. Duurde paar dagen, maar nu slaapt ie weer als een roosje. Heb dat wel pas gedaan nadat ik pijn/ziek had uitgesloten trouwens.

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ha Panos! Leuk om er weer te zijn! Hoe is het hier allemaal? Nog nieuwe zwangeren ofzo?

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chicken: Nieuwe zwangeren...? Nou, ikke niet! Jij toevallig??

Probeer ik net aan uk1 uit te leggen dat Frits een staart heeft. En micky mouse ook. En uk1 dus niet. En ik ook niet. Zegt ze heel bijdehand dat papa wel een staart heeft... Kon ik dus wederom de piemel-uitleg doen. En omdat wij meestal een beetje giechielig reageren op het woord piemel (is natuurlijk ook onwijs grappig) vind ze het een reuze interessant onderwerp. Piemels en spleetjes. En nu dus ook staarten....

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nee hoor Panos, ik ook niet! Hahaha piemels zijn hier ook reuze interessant. Ik ben namelijk de enige zonder piemel in huis. Milan had pas de briljante vraag aan papa: Papa, als mama gegroeid is, krijgt ze dan ook een piemel?
    Op de een of andere manier vind Milan mij een beetje zielig zonder piemel...hahaha

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Piemels zijn nou eenmaal enorm interessante lichaamsdelen. Het is een wonder hoe wij zonder overleven :)

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik snap het ook echt niet....hahaha

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Chicken; zwaaaai! Hihi grappige Milan

Panos, wat heerlijk, doorslapen s nachts!

Staarten en piemels, lastige materie. (althans voor peuters)
    Hier laatst "papa heeft wel een heueuele grote plasser"
    (wat vervolgens heel laconiek werd beaamt aan de andere kant van de tafel)

Maura is wel lief hoor, ondanks al het snot, de heesheid en het gehoest. Die wil graag zo veel mogelijk boekjes lezen.
    Straks toch even naar buiten, blokje om op de fiets of zo, frisse neus is wel zo lekker.

Lekker dagje, uh nee, vind er niks aan een dag bij huis aangezien ik vanavond ook al thuis ben. Niets aan te doen. Morgen psz dus overmorgen weer een kans lekker op pad te gaan.

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Genant moment.... Waar normale gezinnen om 17u starten met koken starten wij met googlen op leuke restaurants en starten we met smsen op zoek naar tafelgenoten... We leren het ook nooit.

Anyway, iemand nog een eettip voor vanavond? Anders hobbelen we weer naar de kers. Uber kindvriendelijk, maar niet te nassen....

13. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    En morgen koken we weer.

Echt!!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Panos haha.
    Mmm ik zou het lekker zo laten of anders proberen met boodschappen doen wat snelle maaltijdibgredienten mee te nemen, dan kan je nog kiezen.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Zoek jij eens gauw een ander kippenhok ;)

@hier; Druk druk met koken, jjaja :D
    Suus en kids zullen nu zo wel weer thuis zijn, het was weer eens gezellig en lekker druk. (niet te!)
    Vanavond weer werken dus dan klets ik weer verder mee :)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Roti!

Vreselijk veel zin in. De beste van Utrecht werd bij ons in de straat gemaakt.
    Helaas wat te pittig nog voor Maura.

Hier niet druk....oven doet zijn werk, groente staat te stomen...
    maag knort

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hoi! Ik haak vanaf hier weer in. Tenminste, dat probeer ik :)

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    De kers it was :). Dadelijk meteen de zalm uit de vriezer voor morgen. Zo trouwens nog de stad in voor m'n taalcoach project. Gaan de kroeg in (wil eigenlijk slapen na 10en maar goed). Moet ook wel lachen om de situatie... Ga ik kansarme vluchtelingen helpen eindig ik met een Italiaanse wetenschapper in de kroeg :)

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: fijn dat Beau is goedgekeurd door de arts!
    WAUW helemaal zindelijk wat knap!! Dani toont nog niks van zindelijkheid
    Oei en luca :( 's nachts wakker houden krijsend komt me bekend voor...... kun je ook niks aan doen vrees ik ... sterkte is heeel vermoeiend

@Piemels: hoezo wij dames kunnen ook niet zonder piemel hoor chicken :p hihi
    tja die piemels en spleetjes zijn hier ook on-topic :p Dani trekt er nogal aan man, hij noemt het ook "piemel"

@Panos: wat een interessant leven heb jij toch, lees altijd vol bewondering :p hihi

@Hier: Vandaag eerst gewerkt, toen thuis weer verder....
    hier ook niet gekookt, McDonalds it was!! kregen gratis de nieuwe milkshake *bah* en stickers voor de kids, die helemaal happy.. Toen ff boodschapjes gedaan *in Weert allemaal* en weer ff bij freddy zn oma op bezoek.. Zo'n lief schattig en dankbaar vrouwtje is dat...
    Hopen dat ze de operatie morgen of wellicht overmorgen overleefd!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dre
    Sterkte met zijn oma. Moest even teruglezen, had het helemaal gemist:)

Iemand hier met een bril trouwens?

Deel Deze Pagina