Wat n snoezige foto trouwens Meis, van slapende T! Nu dus wel in slaapzak? Hier nog in de puckababy, ze wordt mega wild vlak voor ze in slaap valt, lukt haar nog steeds niet in slaapzak...
Zoooo ff bijgelezen. Vlek: Hoe was t bij de PSZ? Leuk gehad? En loslaten is vreselijk Wat goed van S in t grooooote bedje Lekker geshopt? LM: Onze oudste heeft ook nog wel eens een nachtje dat ie bij ons komt slapen Madelief: Lekker dat zonnetje van jou! Voel me gelijk helemaal warm Zeepje: Ik hoop dat je snel geholpen wordt met P!! Giraf: Top zo'n fotoshoot!! oh ik hoop dat t werkt! maar n kraker is de chiropracter. De MT kraakt ook, maar anders knap van I in t grote bed! nu nog slapen Hihihhi speldjes kan ik nu al gebruiken Merel: BV moet niet ten koste gaan van jou!! Ik snap je helemaal met die datum oooee tandje! Maible: zo lullig bij de HA tsssss Fruit: mn oudste at t alleen warm! misschien helpt t? Meis: dat is nog wel lang pfffff 8 feb kanjer!!! Prachtige foto!! Nemo: SPAMMEN die mooie buik!!!! En D is prachtig, is me niks van opgevallen Ik ben vandaag een spiraal rijker
@Merel, helemaal goed!! ja T was ook eerst wel toen weer niet slaapzak maar nu dus helemaal om had ik net een puck.ababy mini gekocht maar goed hij ligt altijd op zijn zij zo lief handjes op de speen, net zo van "pak hem niet af he"hiii JK dus lekker wilde meid @Babbelbol, jij een spiraal en viel het mee?? Net even wezen wandelen, net op tijd terug het begon al te sputteren, maar nu komt het goed na beneden!! VANAAF CAFÉ OPEN GOOIEN????
Hey meiden, weer is weer lekker omgeslagen..blegh, grijze weer!! Zo, ff bij kruidvat 3 doosjes mulitvit 'snoepjes' ingeslagen...M.aaike is helemaal blij met deze dagelijkse snoeppies! Gisteravond weer braaf mn rondje gelopen om over 2 weken te kunnen starten met hardlopen...jaja, we komen er wel hihi! @babbel (wie is er knabbel? naam past goed bij je) Meid, wat heerlijk dat je weer mee komt babbelen!!! haha sorry, zie nu elke keer die vrolijke babbelfiguurtje voor me @ Meis Wat een lieve foto!!! ZO, ga de kids vast jas aan doen etc. ML is (eindelijk) naar de tandarts en zo gaan we dan gelijk boodschapjes doen! Knuf voor iedereen!!!!!!!
Zo, ik ben er ook weer! M'n meisje is weer goedgekeurd op het cb. Ze is nu 64,5cm en weegt 6600 gram. Precies op de gemiddelde lijn. Volgens mij was O met 4,5mnd al 8 kilo. Ik vind L maar een ukkie. Giraf, wat knap dat I al in een groot bed slaapt! Hoef ik hier nog niet te proberen Hoe was de fotoshoot? Babbel, spiraaltje, dus voorlopig nog geen 3e? Heb je het er nog over gehad met ML? Is hij al aan het idee aan het wennen? Ga O even uit bed halen, tot straks!
Meis, wat een schattige foto! Zie hem nu pas! Wat een mooi ventje is het toch! Vanaaf kan ik ook wel in het cafe komen, ML moet toch werken.
Dank je ja vind het altijd zo lief in een wit badstof slaapzakje, net van die zeehondjes. En gezellie vanaaf!! die van mij is ook weg een netwerkborrel!! dacht ga ik zelf ook maar lekker borrelen
ook ik meld me weer al ga ik vanavond lekker op de bank... ben heel de dag bij me opa en oma geweest. oma is gevallen gekneusde ribben en pols alles bont en blauw en heel angstig en onzeker... knuffels voor jullie... merel; idd mijn ogen ja
Aaaah kreeg net telefoon. Mn oma is gevallen (is al langer aan t kwakkelen met hersenbloedingen en ik vermoed dementie) en heeft haar heup gebroken. Ze heeft een bloedtransfusie gehad en zal morgen geopereerd worden, als de transfusie aanslaat. Maar waarschijnlijk overleeft ze de operatie niet. Dus vanavond naar dr toe voor ws de laatste keer. Heb geen geweldige band met mn oma, zag haar bijna nooit (is ver rijden en vanalles gebeurd tussen haar en mn vader), dus beetje gek allemaal. Ben (nog?) niet heel verdrietig, maar is wel gek. Maar goed, ik heb er vrede mee. Wel zielig voor haar man (niet mn opa die stierf toen ie 59 was).
Gevonden! Wat zou ik zonder mijn musketiers moeten?! Fotoshoot ging niet super helaas, van de 5 kinderen was er bijna altijd wel eentje aan het huilen.... Maar van I en J met z'n tweeën zijn er wel een paar mooie! En de fotograaf ging fotoshoppen zodat we van alle 5 de kindjes ook een mooie foto krijgen. Zodra ik ze binnenkrijg ga ik ze hier spammen!
Oei bb das niet leuk ook al hebben jullie niet zon goede band, zulk nieuws is nooit leuk... Sterkte vanavond lieffie!!
Oh komt goed... Heb een beetje op dit telefoontje zitten wachten heel eerlijk. Zat er echt aan te komen. HEt is beter voor haar, ze heeft haar leventje geleefd... Maar wie weet, het is een taaie. Misschien redt ze t wel!
ja even een abo, kom vanavond wel later. eerst naar een nichtje toe die gaat trouwen, even het bruidsboeket wat ik ga maken bespreken
babbel; jeej meid sterkte! giraf; ben benieuwd naar de foto's! vlek veel plezier bij nichtje! nog ff uitgebreid berichtje: lieve meiden hier heel de dag bij opa en oma gezeten... opa belde vanmorgen helemaal beduusd op... oma is buiten gevallen met naar de brievenbus lopen... gelukkig naast een grote struik, daar heeft ze zichzelf aan omhoog getrokken... opa was aan het douchen... ze is zelf naar binnen gestrompeld... opa schrok zich kapot... hoofd, neus en kin kapot, veel bloeden... ha gebeld... hersenschudding, gekneusde pols en ribben... der voet, hand en gezicht is helemaal blauw! Ze was maar aan het huilen en huilen zo zielig! Ze loopt ook niet normaal meer, door angst om te vallen schuivelt ze meer... wil der nu dus over een week of 2 ophalen en kijken naar een rollator... thuisgekomen geen tijd meer om eten te koken, dus pizza gehaald... nu is manlief even met pim bezig... en ga ik zo ff douchen en tv kijken hoop dat ik snel meer tijd heb om mee te kletsen! denk aan jullie, fijne avond xxx