Goedemorgen Rasp, een hele fijne vakantie, je heb hem verdient!! LM, werkze vandaag BB, oooh wauw weer druk bezig geweest. Zo is het weer maandag wat gaat de tijd snel!! vliegt werkelijk.
Weer op mn werk... Toetsweek deze week. Zo surveilleren van 10:40 tot 12:20 (maar als het tegenzit tot 12:50) Daarna nog extra bijles voor havo4
ik ga weer afsluiten... ff de boel hier opruimen en schoonmaken en dan vanmiddag bezoek oeps... kan de ha niet meer bellen had ik nog moeten doen om de ijzer te controleren, nou morgen dan! pim heeft me nu een leuk pakje aan haha! zal er vanmiddag ff foto van maken, batterij is leeg knuffels en fijne dag allemaal...
hiii dacht al die zitten niet ver bij elkaar vandaan @Zeepje, poetsze en veel plezier vanmiddag @BB hoe is het met je oma?? en weer druk aan de naai? @LM, ja hier is het ook heel erg donker maar jee wat een regen nu is het ff droog. maar het zou nog weer een beetje winter worden zag ik gister nou ben benieuwd of we nog sleeen kunnen Zag foto's van Feetje jee die groeit ook als kool zeg, hele dame word het al, leuk hoor!!
Regen?! Hier schijnt de zon! Net lekker aan de wandel geweest omdat het zo mooi weer is..... Brabant hè, moeten jullie maar niet zo ver weg van ons willen wonen
Giraf, hier is het ook mooi hoor (het hagelt alleen nu als een gek) maar lekker toch even wandelen. En ver bij jullie vandaan??? nee jullie zitten zo ver bij mij vandaan plek zat nog hier in de buurt