Part I of the 13 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Meis85, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    @Merel, ja ik snap je, ja die nw setjes hebben weinig ruimte dat kan sowieso niet voor F, denk maar een tuigje doen voor dr. want stil zitten dat kan ze neit zo goed:D

Maar wat een schattige foto van JP zeg aaah zo lief.
    idd die oude beugels hebben meer ruimte maar F is een flinke dame hiii.

@Giraf, ja had ook gelezen van die plankjes en garantie. maar ja de duowagen word me te zwaar. met in en uitklappen.
    maar er is 1 plankje die wel past, dus toch maar even op zoek dan he. maar we hebben de buzz xtje gezien in de winkel destijds en was wel heel mooi systeem

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bb; sorry vind de romper ook niet zo leuk...zal pim wel geweldig staan:D

rest; mooie stoelen die trip traps hoor:) heb zelf gewoon de ikea stoel haha
    en mee rijd plankjes, sorry geen verstand van...

van bezoek kado kaart prenatal gekregen, altijd fijn:) en mooi bos bloemen:D

morgenochtend ook weer visite...

zo eten koken en dan vanavond lekker voor de buis hangen:)

knuffels

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Even (beetje) ego, kom even ideeen van de babykamer spuien:
    We willen zo'n boom gaan maken:
    View attachment 217438
    De muur waar de boom komt is een lege lange wand, alle meubels staan op de andere lange wand (is een lange smalle kamer). De stam wordt taupe (we hebben verduisterende taupe gordijnen gekocht).
    De muur van de boom blijft wit, de andere worden zacht-roze (muren zijn gespoten, anders had ik alles wel behangen).

De blaadjes zijn een beetje pip (chinese roos, ofzo??) en roze ruit. Nou denk ik dat ik misschien een roze-ruit-vouwgordijn ga doen of gewoon iets wits, ligt er ook aan hoe druk het toont met de boom.

Ik twijfel nog over een aankleedkussen, lakentje en andere decoratie. Ga ik los met pip stoffen of zal ik het verder rustig houden?? Ik kijk eerst maar even hoe alles staat als al het bovenstaande is gedaan..

Iemand al tips??

Oh ja, wil denk ik sowieso een hartjes-hanger aan de deur van de kast. En leuke prulletjes voor op het plankje boven de commode. En twijfel nog of ik de klamboe ga ophangen. Op de foto van Merel staat ook geen klamboe, maar de naam boven het bed. ML is nu verliefd op die stijl letters!!

Pffff heel verhaal sorry...

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    Deze blaadjes:

5. giraf

giraf Niet meer actief

Mooi Nemo! Heb die boom al vaker gezien en vind hem echt gaaf! :)

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    hij is ook best duur, maar we krijgen hem van mijn smoeder :)
    Ach ja, als ik 6 verschillende rollen behang zou moeten kopen en zelf moet knippen ben je ook veel kwijt (en de 5 grote bloemen én het vogelhuisje zitten er ook bij)

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    merel, wel fijn dat er vanavond gepraat wordt over het weekeinde, succes ;)

meis, ik heb een quinny buzz, vind hem niet zo :), in de winkel bots ik altijd tegen de stellingen omdat de wandelwagen de andere kant op gaat dan ik wil. hij vouwt wel uit zichzelf uit, wel heel fijn voor je bekken (en voor mijn rug) en is ook makkelijk in te vouwen.

nemo, leuke boom !! ben benieuwd naar de foto's als het kamertje af is.

de rest is me een beetje ontgaan, druk geweest van het weekeinde en zit een beetje met mezelf in de knoop.
    dadelijk alles even klaar maken en dan met een reep chocolade op de bank.
    vandaag nieuwe pillen gekregen van de gyn, dus kunnen weer opnieuw beginnen.

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Nemo, leuke boom!! ben benieuwd naar het baby paleisje

Vlek, aaah moet niet met je zelf in de knoop??!!! maar kan me het goed voor stellen. als je wil praten bellen he of langskomen.
    Oh lekker chocolade jumjum helpt altijd een beetje.
    Was je bij de gyno geweest? of gebeld en nu weer wachten op ongi. Lieffy rustig aan en als er wat is je weet me te vinden he, doen hoor!! kom sowieso snel weer even bij jou. (als dat goed is:))

Hier ga ik even heerlijk de rust zoeken, de kindjes ging om 18.30 op bed heerlijk (wat een dag, stierlijk vervelend allebei!! maar goed ze slapen dus hoop dat ze tot morgen half 9 de mond ook dicht houden hiii)

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Vlek 3x is vast scheepsrecht (weet je dat ML en ik voor T hetzelfde zeide tegen elkaar ;)) komt echt goed!!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    meis, ja ieverd dank je, ik heb je telnr :D en je bent hier altijd welkom hoor !! en hoop idd dat het deze ronde raak is, sommige momenten kan ik ineens zo verdrietig worden dat het niet lukt :).

heb de assistent van de gyn gebeld, en mocht een receptje ophalen voor provera en clomid, nu heb ik van eerder nog een recept liggen voor clomid, zal ik morgen eens kijken of ze me dit bij mijn eigen apotheek ook willen meegegeven? kan ik 100 mg slikken ipv 50, ben normaal niet zo van het zelfdokteren maar het duurt zo lang :). of is dit heel slecht ?? ben echt tot alles in staat

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    aaah lieverd ja je wilt alles wel doen snap het heel goed.
    ik heb bij T 1ste ronde 50, 2de ronde 50 toen was er geen ei.
    3de ronde zei gyno neem maar 100mg. en toe was daar het T-eitje.

dus ja of het slecht is ja ik ben zo ook zwanger geworden.
    (had wel meer bijwerkingen trouwens, maar ach vergeet je ook zo weer) (mocht je het willen en geen pillen krijgen heb nog 2 dozen Clomid liggen)

bel je snel even om de agenda te pakken, en bellen als er wat is he!!!

En maby naast de ovutesten toch tempen, ik vond de temp wel echt veranderen tijdens eisprong met clomid!! helemaal met 100mg

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    Aaaah vlekkie toch. Balen meid. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen en inderdaad 3x is scheepsrecht..

Ben ook niet zo kapot van de quinny buzz. Wij vonden hem heel wankel en schudderig worden en toen zeiden ze in de winkel dat het echt een stadswagen was, niet echt bedoeld voor langere stukken :(
    Het foam is bij ons al gescheurd en was eerst ook heel blij met deze wagen, maar nu ik met anderen heb gereden merk ik dat die ook zelf uitklappen en naar je toe te draaien zijn... En idd, handiger met meerijdplankje

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Ohh Vlekkie, zó enorm begrijpelijk dat je het soms niet meer ziet zitten.....
    En we kunnen zo weinig voor je doen, alleen mee duimen en je steunen meid. Steunen door een luisterend oor (lezend oog) te bieden en vergeet niet dat je alles maar dan ook alles hier mag melden meid!!!!
    Kan me voorstellen dat Meis je heel erg veel tot steun kan zijn met haar ervaringen, en doe qua medicijnen waar jij je goed bij voelt! Kop op he!

Nou, hier zojuist 'het gesprek' gehad, met tranen en veel snot en al erbij, ha ha, maar de lucht is geklaard hoor! ML gaf wel direct toe dat er enorm veel sleur in onze relatie is geslopen, en dat we 0,0 tijd meer aan elkaar besteden momenteel.
    Ik gaf aan dat ik zo niet de 'aankomende verbouwingstijd' in wil gaan, want dan is de verbouwing straks klaar en kan het bordje 'te koop' de tuin in wegens scheiding;).
    Nee, we hadden beide hetzelfde gevoel. Zoals BB al eerder zei, we zitten in een rollercoaster van emoties naar de kinderen toe, en zijn onszelf voorbij gerend. Zodra ik met de BV geminderd ben zal mijn gevoel ook wel weer veranderen op seksueel gebied, (althans dat hoop ik :p) en we gaan proberen vaker iets leuks te plannen samen. Gelijk maar een datum op de kalender gezet dat we uit eten of naar de film gaan. Dat staat dan alvast.
    Kortom, het is niet dat het hier ineens gaat overlopen van de romantiek, maar we gaan eraan werken:).

Ohhh, Jk heeft daarstraks hartverscheurend liggen huilen en nu weer, dus ik ga haar maar halen. Weet ook niet wat het is, misschien toch tandpijn?
    Laters!
    x

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Ik mis jullie......waar is iedereen toch?

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    surveilleren ... van 8:20 - 10;20 en van 10:40 - 12:40... :( en je mag Niks doen...

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    dus ook niet met je mobiel spelen :p

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nemo, mooi die boom!!!

Vlek, dikke knuffel meid! Ik gun het je zooooooooooo!!! Hoop dat baby ei zich snel meld :D

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Iemand gisteren "one born every minute" gezien?

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Nemo: jaaaaa, super mooi trouwens die boom! Heb m eerder gezien!:D;)
    Als je wil weten waar ik m gekocht heb hoor ik het wel, was nl niet de duurste die verkrijgbaar is;). Zij maakt alles op maat naar jouw wens!
    Ben erg benieuwd als het straks klaar is!!

LM: nee, klinkt erg interessant, waar was dat op??

Ik heb gisteren naar een ander interessant programma gekeken.
    In 2006 is er van Documen.t een 3 delige serie geweest over de prematuurbaby's in het AZMaastricht, heel erg indringend en emotionele serie.
    Hebben we het hier op zp ook ooit over gehad.
    Nu hebben ze diezelfde kindjes 5 jaar gevold, en gisteren was dus de versie '5 jaar later' erop. Zo bijzonder hoe het die kinderen van toen vergaan is, en waar ze nu nog soms mee worstelen, of hoe goed het er nu mee gaat.
    Heb zelf aar de helft gezien, eerste stuk moet ik op uitzending gemist kijken.

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Is op maandag altijd op TLC (zelfde zender als Animal Planet)

Share This Page