LM/Merel, lijkt me mooi, maar kan er niet naar kijken, doet best zeer maar TLC is wel een mooie zender, met leuke dingen erop merel, fijn dat de lucht geklaard is, en nu snel een avondje uit plannen , soms heb je zulke gesprekken nodig om wer een beetje uit de sleur te komen. nemo, succes meid, las al dat je ook moest plassen, hopenlijk hou je het een beetje droog meis, wat ben je toch lief, weet niet of het goed is om te doen. ben nogal een scheiterd wat dat betreft ach ja eerst de ongi maar eens afwachten vriendin belde net ook nog, VL zit nu 2 wkn in haar huis en zij zit bij haar ouders, beetje krang maar goed. of we niet een paar dagen weg konden zodat ze niet bij haar ouders hoeft te zitten. iemand nog leuke ideeën om te doen?
Vlek: Meid wat heb ik met je te doen liefie . En ik kan die gyn van jou wel aan zn haren uit zn stoel trekken!!!! Oh meid wat wordt het je toch zwaar en moeilijk gemaakt. En wat moet je toch geduldig zijn Bel je gyn en zeg m dat je met 100 wil beginnen, omdat het lange wachten je volledig opbreekt! Wie weet mag het gewoon!!!! Duimen draaien en draaien, maar volgens mij moeten we iets anders verzinnen, want het warkt maar niet Heeeeeeeeeeeeeeeeel dikke kus!!! Paar daagjes weg: Lekker naar Utrecht: shoppen, lekker eten, leuk stappen en de utrechtse heuvelrug in de buurt voor wat natuur Of Nijmegen en dan lekker de ooij in!
Merel: Fijn dat je het uitgepraat hebt! Zal we even lekker opluchten niet? Echt goed van je dat je al begonnen bent met afbouwen!! LM: Ja is een mooi programma I love TLC )Is t rompertje ook niks voor Feetje? Gratis hoor!) Zeep: Hoe is t met oma? Nemo: oh neeeeee!! Sterkte liefie!! Meis: Oh hahahahahaha nee die zou ik er ook niet meer inproppen hahahaha! Maible: HI!!! Hoe gaat ie?
Oh BB had het nog niet gezien Ook niet geheel mijn smaak eigenlijk. Vind jurkjes leuk, maar niet als romper
Hahahaha nee haha, ik dacht misschien vond je m leuk. De jurk zit bovenaan de romper vast, dus je kunt er gewoone een legging of maillot onder, maar ik vind zelf de kleur niet zo en ook de kraag niet Maar dan maken we een mooie foto en maken we de zak van max blij
Vlek, ik zou ook bellen hoor! Echt voor jezelf opkomen! Ik zie het bij vrienden van ons............ze sturen mensen gewoon veels te snel weer weg.
Ha lieve meiden, Ik ben ook weer In tha house Ik heb weer een lekker druk weekend achter de rug. We hadden weer veel te veel gepland voor 1 weekend en ML en ik waren beide ook nog ziekjes... Giraf, Hoe is het met J? Al een beetje opgeknapt? Ikl ga ML vragen of hij zin heeft om naar de dierentuin te gaan. Hij heeft dat nl wel al eens gezegd. Dus ik denk wel dat hij daar voor te porren is Babbel, ik heb weer gave dingen voorbij zien komen! Wat maak je toch leuke spulletjes. Ik moet je nog steeds details mailen voor mijn tafeltent Nemo, leuke boom! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes met surveilleren. Zeep, hoe is het met P? Nog steeds veel aan het huilen? En de baan van ml op de tocht? sterkte hoor meissie! Vlek, die gyno van jou..:x Ik heb geen idee wat wel en niet kan/ mag maar ik heb niet het idee dat jouw gyno alles uit de kast trekt om je te helpen.. Wat zegt jouw ML erover? Meis, T al tandjes..! Hij is er vlug bij! Ik heb hier voor de kindjes ook de sto.kke stoelen. Voor O heb ik de 'oude' verkleiner en voor L zo'n nieuwe. Die oude kun je voor niet al te veel geld via mp krijgen. Merel, Gelukkig is de lucht weer geklaard! Als je je nog niet happy voelt dan moet je nog niet gaan verbouwen hoor! Dat kan ook best over een paar maanden! Verbouwen is zo stressvol. Hoe is het met Jp en het poepen? Gaat dat al wat beter? LM, Hoe is het met jou? Al weer helemaal gewend aan het werken? Rasp, Fijne vakantie! Madeliefje, Quint, Jadoor: Knuf en zwaai!!
Probleem met dat soort "jurkjes" is dat ze niet zo heel lang zijn. Aangezien Fee een lang boven lichaam heeft ziet dat er vreemd uit
Liefy'sss niets gelezen, excuus! LT heeft virus,maar lukt me zowaar om toch heel even langs te wippen. Leuke vakantie gehad hier en jullie gemist! Kom snel weer kletsen. kusjes
Oh ja OEPS!!! ik zou gisteren even melden dat Doortje een virus heeft op de LT ahum... beetje vergeten sorry
Ha ha, Om het dan goed te maken aan jou de eer babbelbol om Jadore een uptade te geven van het wel en wee van de musketiers at the moment!
Maible: poepen van jp gaat beter, hij houd nog steeds op, althans probeert dat, maar lukt niet lang vanwege de poeders. Elke dag tot nu toe maar hij is er nog steeds wel bang van. 9 febr mogen we naar de kinderpsycholoog. Jk poept ook ontzettend veel momenteel maar dat komt vanwege de 2 doorgekomen tanden. Vieze luiers zijn dat he!
Goedemiddag meiden, heb even vluchtig bijgelezen, als ik iets vergeet sorry alvast. @Merel, ons missen?? Fijn dat je met ML heb kunnen praten en weer lekker aan de romantiek en liefde werken. En een datum geprikt goed, hoop dat jullie snel uit de sleur zijn. @Vlek, ja is ook wel eng idd om zomaar 100mg te doen, ja ik kan alleen zeggen dat ik het ook moest doen. (oh werd er wel bijverteld dat de kans op een meerling wel vergroot) en anders toch even bellen. dan hoor je het gauw genoeg. had je nagedacht over een 2nd in zkh D evt?? vind dat ze in Z er zo luchtig over doen. En even weg, ja wat wil je echt een nachtje weg jij met je vriendin of jij met ML?? @Maible, ja T is druk bezig met zijn tanden, maar ze zitten er voor maar zet niet door, was bij F ook zo en toen had ze in een week 6 tanden ofzo. nou ja we zullen zien. Wel weer opgeknapt beide, er heerst ook van alles he. @Jadore, oh leker weekend gehad, en virus op LT hoe frustrerend he!! @BB, hoe is het bij jou?? en met je ML loopt dat al beter. heb je nog leuke naaiprojectjes. Oh kan T oook die romper aan doen, is al bijna een meisje hij moet van F de heledag een haarbeugel in @Giraf, ben gister vergeten te vragen maar hoe is het met J? oh en mijn ML wil wel meeten in de dierentuin. kunnen I en F wel samen spelen Rest zwaai zwaai
En fijn dat JP wel poept nu met de poeders. En ja oooh wat een vieze luiers zijn dat, T had laatst ook de broek zovol, rook het al bij de trap op gaan
Okeeeee dan effe graven....... Zeep: Oma zeep is gevallen en is bont en blauw P heeft mssch reflux en huilt veel de laatste tijd. Quint: Erg ziekjes geweest, maar weer ietsjes beter L: Gaat weer beter na ZKH opname. Rasp: Heeft nog flinke ups en downs en is een beetje aan t eind van haar latijn. Mar nu lekker een midweekje vakantie. Hopleijk knapt ze een beetje op V en J zijn beiden ziekjes geweest Mlief: Met ML gaat t beter, "helaas" een omotest gehad Vlek: Vlek's eitje springt maar niet En de gyn is niet heel behulpzaam. S: Heeft een GEWELDIGE mooie nieuwe kamer Nemo: Is nog steeds wat aan t kwakkelen met ziek zijn, maar t gaat alweer beter. D is ook ziekjes geweest... En is hilarisch met oranje pionnen op t hoofd En Nemo is met de babykamer bezig en die wordt heeeeeel gaaf volgens mij!!! Merel: Heeft een dieptepuntje met ML, maar de neuzen staan de goede kant op. Jp en Jk poepen nu (te) goed... Tandjes en poedertjes zijn de doosboeners Maible: Allemaal ziekjes geweest toch? En druk druk. Weer begonnen met werken. Giraf: laatste weekje verlof. I slaapt in t grote bed, maar gaat ng niet helemaal goed met slapen, maar Giraf heeft t nu wel wat losgelaten. EDIT: J is flink ziek geweest en heeft een stootkuur gehad. Nu gaat t weer beter gelukkig! LM: Gaat heel goed met Feetje en ze groeit hard! Ook al met tandjes bezig. Meis: T krijgt ook al tandjes. En het gaat beter met haar bekken. BB (ikke): P heeft KMA en heeft daar Friso Pep voor gekregen als bijvoeding... Mn oma is ook gevallen en heeft haar heup en nek gebroken. Ze is geopereerd en zal lang moeten revalideren. Ze is erg verward. Verder.... ? Dat was wat ik nog weet, maar ik ben vast heeeeeel veel vergeten: SORRY!!!!!