hoi meiden zo pim is nu echt uit maat 56... vanmorgen dus naar de Prenatal geweest leuke kleren gekocht mt 62 en een super leuk setje van Mexx! Verder bloed wezen prikken kijken hoe hoog me hb is, denk vrijdag uitslag. oh en heb 8-2 een intake op school voor sem knuffels
nemo; super leuke gezellige boom! vlek dikke knuffel meid! ik hoop dat je snel mag gaan genieten van een zwangerschap! merel; fijn dat de lucht weer is geklaard tussen jou en manlief! babbel morgen ga ik naar oma, net gebeld, maar is er slecht aan toe... alles doet haar zeer en ze is erg onzeker geworden mailble; ja idd echt niet leuk zo Pim; tja... huilen wordt minder...ha gisteren gebeld, omdat pim elke keer na de voeding alles omhoog hoog komt, en weer naar beneden zakt...maar die vond dat geen probleem knuffels
Zeep: Ja daar was ik al bang voor... Je moet echt proberen bij een KA terecht te komen via verwijzing HA... Beetje op je strepen staan... Ha weten er gewoon veel te weinig van!! Sterkte!!!
babbel; mams was er net en na de fles klokte alles weer omhoog... soms lijkt het net als of hij aan het herkauwen is... kan ha nu niet meer bellen, morgen weer doen ben ik bang!
Babbelbolletje: Je hebt een toppie update gegeven, je bent geslaagd! (daarom laten we jou dat ook doen) Ook fijn voor mij, blijft toch erg weinig hangen als ikd at zo terug lees! En dan nu: lt uit en aan de studie!!! Hhhmmm, NOT! Lekker hier blijven hangen!!
tante belde me net verdrietig op... oma durft niks mee. zit heel de dag op de stoel... gaat naar de wc en naar bed, meer niet ze wil ook helemaal niets... in huis doet ze ook niets meer... tante woont 2uur rijden van hun vandaan... ik zei dat ik er morgen heen ga, probeer dat ze mee gaat boodschappen doen ofzo... en opa is moe, doodmoe van alles:x opa verteld ons niet alles en daar balen we van:x sorry einde geklaag!
meiden, ik ga alvast eten koken... manlief is voorlopig niet thuis denk ik...... misschien kom ik na het eten nog ff al denk ik het niet... ga vanavond voor de buis zitten oja en vanmiddag voor het eerst gefietst klein stukje hoor ff naar ziekenhuis bloed wezen prikken voor hb xxx
Oh Meis, mooie wagen hoor!! Ik hou wel van rood, mooi!! Hoop dat je er (ook lichamelijk als je begrijpt wat ik bedoel) veel plezier van mag hebben. Zeepje: oh meid, kan me zo voorstellen hoe het allemaal gaat met je opa en oma.....zij durft na die val niks meer, en raakt enorm geïsoleerd, waardoor gedreprimeerd en je opa ziet het allemaal aan maar wil niemand tot last zijn door aan de bel te trekken... De familie moet dan toch even weer meer 'opdraven' om ze te pushen om toch te blijven doorgaan en weer het gewone leven op te zoeken, maar zal niet makkelijk zijn....sterkte hoor voor je opa en oma en ook voor jullie als familie! En ML nog op het werk stress.....pffff meid je moet van je kleintje kunnen genieten en niet deze extra stress krijgen! Hoop dat er voor ML nog werk blijft!!! Nog een uurtje 'werken' en dan rijd ik direct naar jp zijn toekomstige school om mijn lieve kleine grote jongen in te schrijven voor de basisschool!! Hoe een grote stap is dat dan weer ....
Oh intake, en per wanneer mag S san komen? Hebben jullie ook oefenmorgens? Hier hebben ze 4 oefenmorgens en tzt is hij de 3e dec jarig en mag de 10e komen en de week erop is het kerstvakantie! Dus kans is groot dat ik hem de eerste week bijvoorbeeld alleen 's morgens breng voor 'er in te komen'.
merel; in april wordt hij 4 jaar ik mag kiezen 4dagen wennen of 8 dagdelen wennen... weet zelf nog niet maar spreken we 8-2 af zie er best tegen op hoe ik dat moet doen met halen en brengen 2x per dag en dan met pim fles en slapen... komt goed
vrijdag houd ik hem thuis... ivm zwemles, dan kunnen we smorgens gewoon ff rustig aan doen en dan zwemles...
So da's best veel die wendagen! wel fijn voor ze! Ach, ze zijn nog niet leerplichtig he....dus mocht het allemaal wat lastig zijn, valt er vast wel iets te bespreken lijkt me. Ik zit ook wel met halen en brengen, maar jk is dan natuurlijk wel ouder, bijne 1,5!! (ieks wat gaat het snel) Maar je moet maar zo denken: hoe kleiner hoe flexibeler, slapen in de wandelwagen voordat je aanloopt, of in de maxicosi als je rijd, alleen fietsen wordt voor jou lastig besef ik me....ach, komt vast helemaal goed!!
@Zeepje, oh al weer wezen fietsen, klein stukje maar toch. En ben benieuwd wat je HB is. En oma nog steeds niet goed te pas. @Merel, Naar de Basisschool jee wat gaat de tijd hard he, en idd als je dan bedenkt dat JK al weer bijna 1,5 is. ongelofelijk soms vind je niet. En ja ga vast nog veel plezier er van hebben, mijn moeder vroeg al waarom heb je er een wagenbak bij???voor die andere 6!!! nou dank u!! En wendagen, hier is wel makkelijk de PSZ zit in school (krijg je in zo'n klein gat, als je 1x gas geeft dan ben je er al weer door. Vanaaf nog even naar de schoonheidspec mijn Wenkborstels bijwerken. verder voor nu even op de bank de kindjes lagen er al weer optijd in, en dan nog even verder met mijn kast projectje schiet al op staat 1 maal nu in de verf. @Giraf, ML vroeg zich af hoe ga ik die andere man(nen) herkenen?? ik zeg een rode roos in de borstzak steken.
Zeepje, wat een gedoe allemaal zeg... Ik hoop echt dat je ml geen slecht bericht heeft gehad op het werk! Je hebt voorlopig genoeg op je bordje.. En S en JP beide naar school straks.. Wat hebben jullie toch al grote kinderen! Merel, ben blij te lezen dat Jp nu beter poept. Dat is al een beetje minder stress voor jullie. Ik ben benieuwd hoe het bij de psycholoog afloopt. En Jk ook al van die mega luiers Hier ook een meisje die er wat van kan. Ik vraag me soms af hoe het toch mogelijk is dat zo'n klein meisje zo veel poep kan produceren Babbel, fijn zo´n update. Ik ben nu ook weer helemaal bij Meis, mooie wagen! En je moeder is wel heel enthousiast... 6 kids... hihi.